Onderdelen RENAULT SUPER 5: alle 2 modellen
Populaire onderdelen RENAULT SUPER 5
Onderdelen catalogus RENAULT SUPER 5
Accessoires RENAULT SUPER 5
De meestverkochte onderdelen RENAULT SUPER 5-auto's
Voordelige aanbiedingen voor auto-onderdelen van premium merkproducenten voor 2 RENAULT SUPER 5 modellen zijn nu beschikbaar. In onze cataloog reserveonderdelen voor RENAULT vindt u een ruim assortiment van eersteklas en goedkope automaterialen voor RENAULT SUPER 5 van de leidende producenten.
Onze online winkel biedt gekwalificeerde informatieve ondersteuning op elk uur van de dag. U kunt eender welke vraag omtrent RENAULT SUPER 5 auto-onderdelen stellen en advies van ons ondersteuningsteam ontvangen in elke taal. We helpen u om snel het nodige onderdeel te vinden en een bestelling te plaatsen. Koop reserveonderdelen voor uw RENAULT SUPER 5in de online winkel van Autodoc!
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
RENAULT SUPER 5-onderdelen: Waar kopen?
Renault SUPER 5-onderdelen in originele kwaliteit worden aangeboden in de AUTODOC-onderdelencatalogus tegen prijzen van € 1.8 tot € 114.82.
Welke RENAULT SUPER 5 auto-onderdelen zijn beschikbaar in de AUTODOC-catalogus?
Renault SUPER 5 OEM-onderdelen zijn auto-onderdelen van merken zoals:
- BOSCH
- BREMBO
- FEBI BILSTEIN
- VALEO
- HELLA
Auto-onderdelen voor de RENAULT SUPER 5 en andere nuttige informatie: de populairste artikelen
RENAULT SUPER 5 Info over het model – de juiste reserveonderdelen uitkiezen
Renault Super 5Renault Super 5 is de tweede generatie van het model Renault 5, de best verkochte wagens in Frankrijk van 1986 tot 1989. De auto's werden geproduceerd in twee carrosserietypes: een drie- en een vijfdeurs hatchback. De montage van de auto's gebeurde in fabrieken in Frankrijk, Spanje, België, Portugal en Slovenië.
Geschiedenis van de creatie van Renault Super 5Het model werd geproduceerd van 1984 tot 1996. Renault Super 5 wagens werden ondanks hun externe gelijkenissen met de voorganger Renault 5 echter gebouwd op een ander platform: de carrosserie, het onderstel en de laterale motorplaatsing werden ontleend aan de Renault 9/11. De nieuwe Renault Super 5 (in officiële documenten de Renault Supercinq genaamd) was langer en breder dan Renault 5, had een groter beglaasd oppervlak (met 20%), een lagere weerstandscoëfficiënt, energiebesparende motoren en ook een eenvoudiger ontwerp van de ophanging. De wielbasis van de vijfdeurs hatchback was 6 cm langer dan die van de driedeurs.
In 1987 kregen de Renault Super 5 wagens, als resultaat van een restyling, een nieuwe radiatorgrille, nieuwe voor- en achterbumpers, soepelere contouren van de carrosserie en ook een bijgewerkt aanbod aan motoren.
Voor het behoud van de interesse van de klanten werden er een aantal speciale en beperkte Renault Super 5 versies uitgebracht. In 1985 was er de sportmodificatie Renault Super 5 GT Turbo. In 1988 verschenen de Renault Super 5 GTX (de Renault motorserie F, indrukwekkende uitstraling en een verbeterde uitrusting) en Renault Super 5 Baccara (waardoor het bedrijf Renault een vertegenwoordiging kreeg in het segment van de luxe stadswagens.
Naast de hatchbacks werd het Renault Super 5-model ook voorgesteld als een commerciële bestelwagen Renault Express, met als bedoeling de R4 F6 bestelwagen te vervangen waarvan de productie werd stopgezet in 1986. In sommige landen waren deze auto's te koop als Renault Extra (Groot-Brittannië en Ierland) en Renault Rapid (Duitsland). Van 1996 tot 2002 werd Renault Express geproduceerd in Uruguay voor de Zuid-Amerikaanse markt.
In 1989 bracht het Belgische carrosseriebedrijf EBS een Renault Super 5 uit in de carrosserie van een cabriolet, waarvan in totaal 1400 kopieën werden gemaakt. De Renault Super 5 werd voorgesteld in een carrosserie van een pick-up door de Franse studio Gruau, en deze kreeg de naam "Belle Île". Er werden iets minder dan 600 kopieën uitgebracht van 1989 tot 1991.
Tegen 1990 was het model sterk verouderd, en het werd opgevolgd door Renault Clio. De productie van Renault Super 5 liep in Slovenië echter verder tot 1996. In maart 1996, bij de aankondiging van de stopzetting van dit model, bracht de groep de beperkte Renault Super 5 Bye-Bye versie uit (12 000 kopieën).
RENAULT SUPER 5 Tutorial/Stap voor stap gids reparatie en vervanging
Vertrouwen in online winkelen! U kunt auto-onderdelen voor de RENAULT SUPER 5 zonder opgaaf van reden binnen 200 dagen na aankoop terugzenden en uw geld terugkrijgen. Hoe? Selecteer tijdens het bestelproces gewoon de optie “Veilig bestellen”. De service kost slechts 3,95 €.
AUTODOC zorgt voor u! Elke bestelling boven de 120 € wordt gratis binnen Nederland verzonden.
*Geldt niet voor auto-onderdelen met grote afmetingen