• SHOP
  • CLUB
Premiumaccount uitproberen
0
Mijn garage
Voertuig toevoegen
0
Artikelen #
0,00 €
Uw winkelwagentje is nog leeg

Renault Grand Scénic motoren

Inhoudsopgave

  1. Renault Grand Scénic generatie I (1999-2003)
    1. Renault Grand Scénic benzinemotoren: Generatie I (1999-2003)
    2. Renault Grand Scénic dieselmotoren: Generatie I (1999-2003)
  2. Renault Grand Scénic generatie II (2003-2009)
    1. Renault Grand Scénic benzinemotoren: Generatie II (2003-2009)
    2. Renault Grand Scénic dieselmotoren: Generatie II (2003-2009)
  3. Renault Grand Scénic generatie III (2009-2016)
    1. Renault Grand Scénic benzinemotoren: Generatie III (2009-2016)
    2. Renault Grand Scénic dieselmotoren: Generatie III (2009-2016)
    3. Renault Grand Scénic elektrische aandrijving: Generatie III (2009-2016)
  4. Renault Grand Scénic generatie IV (2016-2023)
    1. Renault Grand Scénic benzinemotoren: Generatie IV (2016-2023)
    2. Renault Grand Scénic dieselmotoren: Generatie IV (2016-2023)
    3. Renault Grand Scénic hybride aandrijflijn: Generatie IV (2016-2023)
  5. Conclusie: De beste Renault Grand Scénic motoren van alle generaties

Sinds de lancering in 1999 is de Renault Grand Scénic een pionier in het segment van compacte bestelwagens, met een gevarieerd motorenaanbod over vier generaties. Elke generatie bracht nieuwe technologieën en verschillende sterke en zwakke punten met zich mee, met een technologische evolutie die varieerde van eenvoudige atmosferische motoren tot moderne hybride aandrijflijnen.

Renault Grand Scénic generatie I (1999-2003)

De eerste generatie Renault Grand Scénic was een pioniersperiode voor Renault in het segment van compacte bestelwagens en werd gekenmerkt door robuuste, maar technisch nog steeds eenvoudige motoren. De kilometerstand varieerde sterk per motortype: terwijl de beproefde 1.9 dCi diesels met goed onderhoud gemakkelijk 350.000 tot 450.000 kilometer haalden, hadden de benzinemotoren tussen de 200.000 en 250.000 kilometer vaak dure reparaties nodig aan de bobines of het injectiesysteem. De motoren van deze generatie waren nog steeds heel gemakkelijk te onderhouden en te repareren. De absolute topmotor van deze generatie was de 1.9 dCi met 102 pk, die kracht, betrouwbaarheid en zuinigheid optimaal combineerde en werd beschouwd als een van de beste dieselmotoren van zijn tijd.

Renault Grand Scénic benzinemotoren: Generatie I (1999-2003)

Het Renault Grand Scénic benzinemotorengamma bestond voornamelijk uit atmosferische motoren zonder turbo. De 1.4 16V met 70 kW (95 pk) was verkrijgbaar als instapmotor, later gevolgd door de krachtigere 1.6 16V met 80 kW (109 pk). De krachtigste Renault Grand Scénic benzinemotor was een 2.0 16V met 103 kW (140 pk), die voldoende vermogen bood maar een relatief hoog brandstofverbruik had. Deze Renault Grand Scénic-motoren hadden last van typische problemen van begin jaren 2000: defecte bobines, problemen met de lambdasonde en af en toe problemen met het injectiesysteem maakten ze tot de onderhoudsintensievere motoren van deze generatie.

Renault Grand Scénic dieselmotoren: Generatie I (1999-2003)

De Renault Grand Scénic diesels werden gedomineerd door de legendarische 1.9 dCi met verschillende vermogens van 75 kW (102 pk) tot 88 kW (120 pk). Deze Renault Grand Scénic dCi motor ontwikkelde zich tot de meest betrouwbare aandrijving van de hele generatie - met name de common-rail injectie bleek zeer duurzaam en zuinig. Deze Renault Grand Scénic dCi motoren boden een uitstekende combinatie van prestaties, verbruik en betrouwbaarheid. Er was ook een kleinere 1.5 dCi met 60 kW (82 pk), maar deze kwam minder vaak voor en werd voornamelijk gebruikt in basismotoren.

Renault Grand Scénic motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
1,4 16V 95 PK 7,8-8,5 l/100km Bobines, lambdasonde Gemiddeld
1,6 16V 109 PK 8,2-8,8 l/100km Injectiesysteem, bobines Gemiddeld brandstofverbruik
2,0 16V 140 PK 9,1-9,8 l/100km Hoog verbruik, bobines Matig
1.5 dCi 82 PK 5,2-5,8 l/100km Niet gebruikelijk Goed
1.9 dCi 102-120 PK 5,8-6,2 l/100km Zeer robuust en zuinig Zeer goed

Renault Grand Scénic generatie II (2003-2009)

Renault Grand Scénic generatie II (2003-2009)

De tweede generatie Renault Grand Scénic betekende een belangrijke technologische sprong en introduceerde moderne motortechnologieën. Met goed onderhoud halen de meeste motoren van deze generatie gemakkelijk 250.000 tot 300.000 kilometer, waarbij de 1.9 dCi diesels nog steeds als bijzonder duurzaam worden beschouwd. Nieuwe problemen ontstonden door complexere elektronica en de introductie van turbo's in de benzinemotoren. Het absolute hoogtepunt was de 1.9 dCi met 130 pk - een technisch hoogstandje met variabele turbocompressorgeometrie die zowel vermogen als efficiëntie bood. Moderne directe benzine-injectie werd ook voor het eerst geïntroduceerd, hoewel deze aanvankelijk met kinderziektes kampte.

Renault Grand Scénic benzinemotoren: Generatie II (2003-2009)

Moderne technologieën werden toegevoegd aan het Renault Grand Scénic benzinemotorengamma. De beproefde 1.6 16V bleef in het programma met 83 kW (113 pk), maar werd aangevuld met de nieuwe 2.0 16V met 99 kW (135 pk). Vanaf 2005 werd de innovatieve 2.0 Turbo met 120 kW (163 pk) toegevoegd, de eerste turbobenzinemotor in de Renault Grand Scénic. Deze Renault Grand Scénic turbomotoren bleken echter problematisch, met frequente defecten aan de turbocompressor en intercooler. De meest betrouwbare benzinemotor bleef de 1.6 16V, hoewel deze vaak als ondergemotoriseerd werd beschouwd voor het gewicht van de Grand Scénic.

Renault Grand Scénic dieselmotoren: Generatie II (2003-2009)

De beproefde Renault Grand Scénic 1.9 dCi werd verder ontwikkeld en aangeboden met verschillende vermogensniveaus van 88 kW (120 pk) tot 96 kW (130 pk). Nieuw was de kleinere 1.5 dCi met 63 kW (86 pk) en 76 kW (103 pk). De Renault Grand Scénic 1.9 dCi met 130 pk ontwikkelde zich tot de beste motor van deze generatie - de variabele turbocompressorgeometrie zorgde voor uitstekende rijprestaties met een laag brandstofverbruik. Deze Renault Grand Scénic dCi motoren voldeden al aan Euro 4 en bleven een uitstekende betrouwbaarheid bieden, waarbij de 1.5 dCi bijzonder zuinig was.

Renault Grand Scénic motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
1,6 16V 113 PK 7,9-8,4 l/100km Ondergemotoriseerd, maar robuust Goed
2,0 16V 135 PK 8,7-9,3 l/100km Direct ingespoten gevoelig Gemiddeld
2.0 Turbo 163 PK 9,2-9,8 l/100km Turbocompressor, interkoeler Problematisch
1.5 dCi 86-103 PK 4,9-5,4 l/100km Zeer zuinig en robuust Zeer goed
1.9 dCi 120-130 PK 5,7-6,1 l/100km Variabele geometrie, zeer goed Zeer goed

Renault Grand Scénic generatie III (2009-2016)

Renault Grand Scénic generatie III (2009-2016)

De derde generatie Renault Grand Scénic bracht een compleet nieuwe generatie motoren met zich mee en richtte zich steeds meer op downsizing-technologie. De betrouwbaarheid varieerde sterk tussen de verschillende motortypen: Terwijl de beproefde dCi-diesels nog steeds 300.000 tot 400.000 kilometer haalden, kampten de nieuwe kleine turbobenzinemotoren met diverse problemen. Vooral de 1.2 TCe motoren ontwikkelden zich tot de meest problematische motoren in de serie met veelvuldige schade aan de turbolader en problemen met de distributieketting. De absolute topmotor van deze generatie was de 1.6 dCi met 130 pk, die bewezen dieselbetrouwbaarheid combineerde met moderne efficiëntie. Voor het eerst werd ook een elektrische aandrijving aangeboden, hoewel deze slechts in kleine aantallen werd geproduceerd.

Renault Grand Scénic benzinemotoren: Generatie III (2009-2016)

Het Renault Grand Scénic benzinemotorengamma werd volledig herzien en gericht op downsizing technologie. De nieuwe 1.2 TCe was verkrijgbaar met 85 kW (115 pk) en 96 kW (130 pk), maar bleek erg problematisch. Daarnaast was er de beproefde 1.6 16V met 81 kW (110 pk) als atmosferische motor en de krachtigere 2.0 16V met 103 kW (140 pk). De Renault Grand Scénic 1.2 TCe ontwikkelde zich tot de meest problematische motor van deze generatie - schade aan de turbolader vanaf 80.000 kilometer, problemen met de distributieketting en olieverbruik maakten het een van de meest onbetrouwbare motoren in het Renault-gamma. De meest betrouwbare benzinemotor bleef de 1.6 16V atmosferische motor, die echter naar moderne maatstaven als verouderd werd beschouwd.

Renault Grand Scénic dieselmotoren: Generatie III (2009-2016)

Het dieselgamma van de Renault Grand Scénic werd uitgebreid met moderne Euro 5-conforme motoren. De beproefde 1.5 dCi was verkrijgbaar met 78 kW (106 pk) en 81 kW (110 pk), terwijl de nieuwe 1.6 dCi verkrijgbaar was met 96 kW (130 pk) en 118 kW (160 pk). De Renault Grand Scénic 1.6 dCi met 130 pk werd de beste motor van deze generatie en bood een perfecte balans tussen prestaties, verbruik en betrouwbaarheid. Deze Renault Grand Scénic dCi motoren waren voorzien van moderne common-rail injectie met roetfilters en voldeden aan de Euro 5 norm. De 1.5 dCi bleef de zuinigste motor in het gamma, terwijl de 1.6 dCi met 160 pk voor sportieve prestaties zorgde.

Renault Grand Scénic elektrische aandrijving: Generatie III (2009-2016)

Vanaf 2012 werd voor het eerst een Renault Grand Scénic Electric met een vermogen van 60 kW (82 pk) aangeboden. Deze puur elektrische aandrijving had een actieradius van ongeveer 160 kilometer en was vooral bedoeld voor stadsritten. De productie bleef echter erg laag, omdat er nog geen vraag was naar elektrische bestelwagens.

Renault Grand Scénic motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
1.2 TCe 115-130 PK 6,8-7,4 l/100km Turbolader, distributieketting, olieverbruik Problematisch
1,6 16V 110 PK 7,6-8,2 l/100km Verouderd, maar robuust Gemiddeld
2,0 16V 140 PK 8,4-9,0 l/100km Hoog brandstofverbruik Matig
1.5 dCi 106-110 PK 4,6-5,1 l/100km Zeer zuinig en betrouwbaar Zeer goed
1.6 dCi 130-160 PK 5,2-5,8 l/100km Beste balans tussen alle kenmerken Zeer goed
Elektrisch 82 PK 0 l/100km + elektriciteit Lage actieradius, niet erg gebruikelijk Gemiddeld

Renault Grand Scénic generatie IV (2016-2023)

Renault Grand Scénic generatie IV (2016-2023)

De vierde en laatste generatie Renault Grand Scénic markeerde het einde van een tijdperk en vertrouwde volledig op moderne motortechnologieën. De betrouwbaarheid verbeterde aanzienlijk ten opzichte van de derde generatie: de meeste motoren haalden 250.000 tot 350.000 kilometer bij goed onderhoud. De problematische 1.2 TCe motoren werden herzien en vertoonden aanzienlijk minder problemen, terwijl de dCi diesels hun sterke punten bleven uitspelen. De absolute topmotor van deze generatie was de 1.7 Blue dCi met 150 pk - een compleet nieuwe motor die state-of-the-art technologie combineerde met bewezen dieselbetrouwbaarheid. Voor het eerst werd ook een hybride aandrijving aangeboden, hoewel deze alleen in de laatste productiejaren leverbaar was.

Renault Grand Scénic benzinemotoren: Generatie IV (2016-2023)

Het Renault Grand Scénic benzinemotorengamma werd uitgebreid met verbeterde versies van de vertrouwde motoren. De herziene 1.2 TCe was verkrijgbaar met 85 kW (115 pk) en 96 kW (130 pk) en vertoonde aanzienlijk minder problemen dan zijn voorganger. Nieuw was de 1.3 TCe met 103 kW (140 pk) en 118 kW (160 pk), die werd ontwikkeld in samenwerking met Mercedes-Benz. De Renault Grand Scénic 1.3 TCe ontwikkelde zich tot de beste benzinemotor van deze generatie - hij bood een uitstekende combinatie van prestaties, verbruik en betrouwbaarheid. De herziene 1.2 TCe motoren vertoonden minder problemen, maar bleven kwetsbaarder dan de dieselalternatieven.

Renault Grand Scénic dieselmotoren: Generatie IV (2016-2023)

Het dieselgamma van de Renault Grand Scénic werd uitgebreid met de gloednieuwe 1.7 Blue dCi. Deze was verkrijgbaar met 88 kW (120 pk) en 110 kW (150 pk) en verving de beproefde 1.6 dCi. De beproefde 1.5 Blue dCi bleef in het programma met 85 kW (115 pk). De Renault Grand Scénic 1.7 Blue dCi met 150 pk ontwikkelde zich tot de beste motor van de hele generatie - hij bood de nieuwste Euro 6d-technologie met SCR-katalysator en AdBlue-injectie met behoud van een hoog betrouwbaarheidsniveau. Deze Renault Grand Scénic Blue dCi-motoren voldeden aan de strengste emissienormen en bleven de dieselefficiëntie bieden die je verwacht.

Renault Grand Scénic hybride aandrijflijn: Generatie IV (2016-2023)

Vanaf 2020 werd voor het eerst een Renault Grand Scénic Hybrid met 118 kW (160 pk) systeemvermogen aangeboden. Deze combineerde een 1,6-liter benzinemotor met een elektromotor en bood solide prestaties met een laag brandstofverbruik. De hybride technologie bleek betrouwbaar, maar was slechts in kleine aantallen leverbaar.

Renault Grand Scénic motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
1.2 TCe 115-130 PK 6,2-6,8 l/100km Verbeterd, maar nog steeds kwetsbaar Gemiddeld
1.3 TCe 140-160 PK 6,5-7,1 l/100km Zeer goede samenwerking Mercedes Zeer goed
1.5 Blauwe dCi 115 PK 4,3-4,8 l/100km Zeer zuinig en betrouwbaar Zeer goed
1.7 Blauwe dCi 120-150 PK 4,8-5,3 l/100km Geavanceerde technologie, zeer goed Zeer goed
1.6 Hybride 160 PK 4,5-5,0 l/100km Betrouwbaar, maar niet veel gebruikt Goed

Conclusie: De beste Renault Grand Scénic motoren van alle generaties

De ontwikkeling van de Renault Grand Scénic motoren toont duidelijk Renaults kracht in de dieselsector over alle generaties. Terwijl de Renault Grand Scénic dieselmotoren voortdurend indruk hebben gemaakt met hun hoge betrouwbaarheid en efficiëntie, kampten de turbobenzinemotoren met aanzienlijke problemen, vooral in de derde generatie. De vierde generatie bracht een aanzienlijke verbetering, waarbij de samenwerking met Mercedes-Benz vooral succesvol was bij de 1.3 TCe motoren.

  • Beste Renault Grand Scénic benzinemotor:

De Renault Grand Scénic 1.3 TCe (140-160 pk, generatie IV) combineert moderne technologie met hoge betrouwbaarheid en uitstekende efficiëntie dankzij de samenwerking met Mercedes.

  • Beste Renault Grand Scénic dieselmotor:

De Renault Grand Scénic 1.7 Blue dCi (150 pk, generatie IV) biedt de beste combinatie van geavanceerde Euro 6d-technologie, betrouwbaarheid en zuinigheid voor alle generaties.

  • Beste Renault Grand Scénic hybride motor:

De Renault Grand Scénic 1.6 Hybrid (160 pk, Generation IV) met zijn uitgebalanceerde systeemprestaties en lage brandstofverbruik, ook al was hij maar in kleine aantallen leverbaar.

Voor onderhoud en reserveonderdelen voor alle generaties Renault Grand Scénic biedt AUTODOC een uitgebreid assortiment originele en hoogwaardige reserveonderdelen met snelle levering en deskundig advies.

AUTODOC Bestsellers – koop online aan een goede prijs en verlaag de kosten van het vervangen van onderdelen

MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolie 5W-30, 5L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 36
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Inhoud [liter]: 5
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: ENERGY
  • productnummer: MN7511-5
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 26,00 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 5L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7511-5
Meer
26,00 €
5,20 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

TOYOTA Fuel Economy 08880-83388 Motorolie 5W-30, 1L
Beoordelingen - 3
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A1 / B1, ACEA A5 / B5
  • API: API SL, API CF
  • Inhoud [liter]: 1
  • Productlijn: Fuel Economy
  • productnummer: 08880-83388
  • TOYOTA: Motorolie
  • onze prijs: 19,37 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
TOYOTA Motorolie 5W-30, 1L
Artikelnummer: 08880-83388
19,37 €
19,37 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolie 5W-30, 10L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 64
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Inhoud [liter]: 10
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: ENERGY
  • productnummer: MN7511-10
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 47,61 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 10L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7511-10
Meer
47,61 €
4,76 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Valvoline SynPower XL-III C3 872373 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 62
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Inhoud [liter]: 4
  • Productlijn: SynPower
  • Versie: XL-III C3
  • productnummer: 872373
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • Valvoline: Motorolie
  • onze prijs: 38,96 €
Details
Valvoline Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: 872373
38,96 €
9,74 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 81
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Top Tec
  • Versie: 4200
  • productnummer: 8973
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • niet voor motorfabrikant: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • onze prijs: 82,68 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: 8973
82,68 €
16,54 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL Extreme MN7915-5 Motorolie 5W-40, 5L
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Inhoud [liter]: 5
  • Versie: Extreme
  • productnummer: MN7915-5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto, Motorfiets
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 29,53 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 5W-40, 5L
Artikelnummer: MN7915-5
Meer
29,53 €
5,91 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

SHELL Helix Ultra 550046267 Motorolie 5W-30, 1L, Volledig synthetisch
Beoordelingen - 6
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Inhoud [liter]: 1
  • Olie: Volledig synthetisch
  • Productlijn: Helix
  • Versie: Ultra
  • productnummer: 550046267
  • Bundeltype: Fles
  • Soort voertuig: Auto
  • SHELL: Motorolie
  • onze prijs: 11,87 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
SHELL Motorolie 5W-30, 1L, Volledig synthetisch
Artikelnummer: 550046267
11,87 €
11,87 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 112
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Aanbevelingen van de fabrikant: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Inhoud [liter]: 4
  • Productlijn: Super
  • Versie: 3000 XE
  • productnummer: 151453
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MOBIL: Motorolie
  • onze prijs: 40,85 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MOBIL Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: 151453
40,85 €
10,21 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MOBIL Super 3000 XE 150944 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Aanbevelingen van de fabrikant: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Super
  • Versie: 3000 XE
  • productnummer: 150944
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MOBIL: Motorolie
  • onze prijs: 46,89 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MOBIL Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: 150944
46,89 €
9,38 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

KROON OIL Emperol 33217 Motorolie 5W-40, 4L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 12
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, Fiat 9.55535-M2, GM LL-B-025, Porsche A40, PSA B71 2296
  • Inhoud [liter]: 4
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: Emperol
  • productnummer: 33217
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • KROON OIL: Motorolie
  • onze prijs: 34,32 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
KROON OIL Motorolie 5W-40, 4L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: 33217
34,32 €
8,58 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-26%
LIQUI MOLY Special Tec F 3853 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 98
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • Aanbevelingen van de fabrikant: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-A, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, STJLR.03.5003, Fiat 9.55535-G1, Iveco 18-1811 S1
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Special Tec
  • Versie: F
  • productnummer: 3853
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • onze prijs: 57,34 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: 3853
in vergelijking met de adviesprijs 78,08 €

57,34 €
11,47 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL ContiClassic MN7501-10 Motorolie 10W-40, 10L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 81
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: PSA B71 2294, VW 501 01, VW 500 00, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.1, Renault RN0700, MB 229.3, Renault RN0710
  • Inhoud [liter]: 10
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: ContiClassic
  • productnummer: MN7501-10
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 44,95 €
Details
MANNOL Motorolie 10W-40, 10L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7501-10
Meer
44,95 €
4,50 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 13
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Premium Fuel Economy
  • productnummer: 08880-83389
  • TOYOTA: Motorolie
  • onze prijs: 70,87 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
TOYOTA Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: 08880-83389
70,87 €
14,17 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL UNIVERSAL MN7405-4 Motorolie 15W-40, 4L, Mineraal olie
Beoordelingen - 19
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 15W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.3, MB 229.1, PSA B71 2294, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00, VW 502 00, VW 501 01, VW 500 00
  • Inhoud [liter]: 4
  • Olie: Mineraal olie
  • Productlijn: UNIVERSAL
  • productnummer: MN7405-4
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 22,07 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 15W-40, 4L, Mineraal olie
Artikelnummer: MN7405-4
Meer
22,07 €
5,52 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL Energy Formula PSA MN7703-4 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 40
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SN, API CH-4
  • Aanbevelingen van de fabrikant: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S3, FPW9.55535 / 03
  • Inhoud [liter]: 4
  • Productlijn: Energy
  • Versie: Formula PSA
  • productnummer: MN7703-4
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 25,10 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: MN7703-4
Meer
25,10 €
6,28 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Populaire posts

Inschrijven in op onze nieuwsbrief

Voer uw e-mail in om ons laatste nieuws en tips te ontvangen: