• SHOP
  • CLUB
Premiumaccount uitproberen
0
Mijn garage
Voertuig toevoegen
0
Artikelen #
0,00 €
Uw winkelwagentje is nog leeg

Ford S-Max motoren

Inhoudsopgave

  1. Ford S-Max generatie I (2006-2015)
    1. Ford S-Max benzinemotoren: Generatie I (2006-2015)
    2. Ford S-Max dieselmotoren: Generatie I (2006-2015)
  2. Ford S-Max generatie II (2015-2023)
    1. Ford S-Max benzinemotoren: Generatie II (2015-2023)
    2. Ford S-Max dieselmotoren: Generatie II (2015-2023)
    3. Ford S-Max hybride aandrijving: Generatie II (2015-2023)
  3. Ford S-Max - Historisch overzicht generaties (2006-2023)
  4. Conclusie: De beste Ford S-Max motoren van alle generaties

Sinds de marktintroductie in 2006 heeft de Ford S-Max zich gevestigd als een innovatieve MPV met een sportief karakter en biedt een divers aanbod van Ford S-Max motoren over twee generaties. De ontwikkeling laat duidelijk de technologische verandering zien van klassieke atmosferische motoren naar moderne turbo- en hybride aandrijvingen met continu verbeterde efficiëntie en prestaties.

Ford S-Max generatie I (2006-2015)

Ford S-Max generatie I (2006-2015)

De eerste Ford S-Max generatie zorgde voor een revolutie in het MPV segment met zijn sportieve design en dynamische rijeigenschappen. De kilometerstand varieerde sterk afhankelijk van het motortype: terwijl de robuuste 2.0 TDCi dieselmotoren met goed onderhoud gemakkelijk 300.000 tot 400.000 kilometer haalden, vertoonden de vroege EcoBoost benzinemotoren vaak tussen 150.000 en 200.000 kilometer de eerste tekenen van zwakte in de turbocompressor of directe injectie. Vooral de dieselmotoren werden als zeer duurzaam beschouwd, hoewel er af en toe problemen optraden met het dubbelmassavliegwiel en de koppeling. De absolute topmotor van deze generatie was de 2.2 TDCi met 200 pk, die kracht, betrouwbaarheid en een gematigd brandstofverbruik optimaal combineerde. Typische grote reparaties waren meestal nodig tussen 180.000 en 250.000 kilometer, waarbij de dieselvarianten aanzienlijk minder onderhoudsintensief waren dan de benzinemodellen.

Ford S-Max benzinemotoren: Generatie I (2006-2015)

Het Ford S-Max benzinemotorengamma begon met klassieke atmosferische motoren en werd later uitgebreid met moderne EcoBoost units. De 2.3 Duratec met 118 kW (160 pk) vormde de basis als atmosferische motor, gevolgd door de krachtigere 2.5 Duratec met 162 kW (220 pk). Deze Ford S-Max motoren bleken robuust, maar dorstig qua brandstofverbruik. Vanaf 2010 kwamen daar de revolutionaire EcoBoost-motoren bij: de 1.6 EcoBoost met 118 kW (160 pk) en later 134 kW (182 pk) en de krachtige 2.0 EcoBoost met 149 kW (203 pk) en 177 kW (240 pk). De Ford S-Max EcoBoost motoren boden aanzienlijk betere rijprestaties met een lager brandstofverbruik, maar hadden last van typische turbocompressorproblemen en af en toe defecten aan de directe injectie. Vooral de 2.0 EcoBoost met 240 pk ontwikkelde zich tot de meest problematische benzinemotor door frequente schade aan de turbolader en de neiging tot oververhitting tijdens sportief rijden.

Ford S-Max dieselmotoren: Generatie I (2006-2015)

De Ford S-Max diesels werden gedomineerd door de bewezen TDCi familie met common-rail injectie. Het begon met de 1.8 TDCi in verschillende vermogensniveaus van 92 kW (125 pk) tot 103 kW (140 pk), die zuinig en betrouwbaar bleek te zijn. De Ford S-Max 2.0 TDCi was verkrijgbaar met vermogens van 96 kW (130 pk), 103 kW (140 pk) en 120 kW (163 pk) en groeide uit tot de bestseller van de serie. De kroon op het werk was de Ford S-Max 2.2 TDCi met 147 kW (200 pk), die ondanks zijn vermogen een brandstofverbruik van slechts 6,8 liter per 100 km haalde. Alle Ford S-Max TDCi motoren hadden roetfilters en voldeden minimaal aan de Euro 4 norm. Typische zwakke punten waren het vliegwiel met dubbele massa na 200.000 km en incidentele problemen met de hogedrukpomp, hoewel de motoren zelf als zeer duurzaam werden beschouwd.

Ford S-Max motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
2.3 Duratec 160 PK 9,2-10,1 l/100km Hoog verbruik, robuust Gemiddeld
2.5 Duratec 220 PK 10,5-11,2 l/100km Zeer hoog brandstofverbruik Matig
1.6 EcoBoost 160-182 PK 7,8-8,4 l/100km Turbo, directe injectie Goed
2.0 EcoBoost 203-240 PK 8,6-9,8 l/100km Turbocompressor, oververhitting Problematisch
1.8 TDCi 125-140 PK 5,8-6,4 l/100km Dubbelmassa vliegwiel Zeer goed
2.0 TDCi 130-163 PK 6,2-6,8 l/100km Dubbel massavliegwiel, robuust Zeer goed
2.2 TDCi 200 PK 6,8-7,2 l/100km Af en toe hogedrukpomp Zeer goed

Ford S-Max generatie II (2015-2023)

Ford S-Max generatie II (2015-2023)

De tweede Ford S-Max generatie betekende een belangrijke technologische sprong met uitsluitend turbomotoren en moderne elektronica. De betrouwbaarheid verbeterde merkbaar: met goed onderhoud halen de meeste motoren van deze generatie gemakkelijk 250.000 tot 300.000 kilometer, waarbij de 2.0 TDCi diesels nog steeds als bijzonder duurzaam worden beschouwd. De EcoBoost benzinemotoren lieten aanzienlijke verbeteringen zien ten opzichte van hun voorgangers, maar problemen met de directe injectie en de turbocompressor bleven in geïsoleerde gevallen bestaan. Het absolute hoogtepunt was de 2.0 TDCi Bi-Turbo met 210 pk - een technisch hoogstandje met sequentiële turbolading dat zowel vermogen als efficiëntie bood. Hybride technologie maakte ook zijn debuut met de 2.5 Duratec Hybrid vanaf 2019, hoewel deze slechts in beperkte aantallen leverbaar was. Typisch groot onderhoud is nodig tussen 200.000 en 280.000 kilometer, hoewel de dieselvarianten minder onderhoud nodig blijven hebben.

Ford S-Max benzinemotoren: Generatie II (2015-2023)

Het Ford S-Max benzinemotorengamma richtte zich volledig op EcoBoost technologie met aanzienlijk verbeterde betrouwbaarheid. De 1.5 EcoBoost vormde de basis met 118 kW (160 pk) en 134 kW (182 pk) en bleek aanzienlijk robuuster dan zijn voorgangers van de eerste generatie. Deze Ford S-Max motor maakte gebruik van moderne cilinderuitschakeling en geoptimaliseerde turbocompressortechnologie. Voor hogere eisen was de 2.0 EcoBoost met 177 kW (240 pk) beschikbaar, die ondanks zijn prestaties een acceptabel brandstofverbruik van 7,8 liter per 100 km haalde. De Ford S-Max EcoBoost motoren van de tweede generatie vertoonden aanzienlijk minder problemen met de turbolader, maar af en toe verkookten de inlaatkleppen als gevolg van de directe inspuiting nog steeds. De 1.5 EcoBoost met 160 pk ontwikkelde zich tot de meest betrouwbare benzinemotor van deze generatie met slechts zeldzame productieproblemen.

Ford S-Max dieselmotoren: Generatie II (2015-2023)

De Ford S-Max 2.0 TDCi (Panther motor) werd aangeboden in verschillende vermogensniveaus van 110 kW (150 pk) tot 155 kW (210 pk), met de krachtigste variant met innovatieve bi-turbo technologie. Alle Ford S-Max diesels werden uitgerust met de nieuwste generatie moderne common-rail injectie met SCR-katalysator en geoptimaliseerd roetfilter om te voldoen aan de Euro 6-norm. De Ford S-Max 2.0 TDCi met 132 kW (180 pk) bleek de meest uitgebalanceerde motor van deze generatie, met een testverbruik van slechts 5,2-5,8 liter per 100 km en een hoge betrouwbaarheid. De bi-turbo versie met 210 pk bood indrukwekkende rijprestaties, maar was iets onderhoudsintensiever vanwege de complexere technologie. Typische zwakke punten bleven het dubbelmassavliegwiel en incidentele problemen met het AdBlue-systeem, hoewel de motoren zelf als uiterst robuust werden beschouwd.

Ford S-Max hybride aandrijving: Generatie II (2015-2023)

Vanaf 2019 werd voor het eerst een Ford S-Max Hybrid met een 2.5 Duratec benzinemotor en elektromotor aangeboden, met een systeemvermogen van 140 kW (190 pk). Deze Ford S-Max motorhybride maakte gebruik van Atkinson-cyclus technologie voor optimale efficiëntie en behaalde een standaard brandstofverbruik van 5,6 liter per 100 km. De hybride technologie bleek betrouwbaar, maar was onderhoudsintensiever vanwege de complexe elektronica en was slechts beperkt leverbaar.

Ford S-Max motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
1.5 EcoBoost 160-182 PK 6,8-7,4 l/100km Af en toe klepverkalking Zeer goed
2.0 EcoBoost 240 PK 7,8-8,2 l/100km Zelden problemen met turbolader Goed
2.0 TDCi 150-180 PK 5,2-6,1 l/100km Dubbel massa vliegwiel, AdBlue Zeer goed
2.0 TDCi Bi-Turbo 210 PK 5,8-6,4 l/100km Complexer onderhoud Goed
2.5 Duratec Hybride 190 PK 5,6 l/100km Complexe elektronica Gemiddeld

Ford S-Max - Historisch overzicht generaties (2006-2023)

Omdat de Ford S-Max in 2023 werd stopgezet en er geen derde generatie volgde, bestaat de modelgeschiedenis uit twee complete generaties met significant verschillende kenmerken. De eerste generatie (2006-2015) vestigde het concept van de sportieve MPV met een mix van klassieke atmosferische motoren en vroege turbomotoren, terwijl de tweede generatie (2015-2023) zich consequent richtte op moderne EcoBoost- en TDCi-technologie. In beide generaties bleken de dieselmotoren aanzienlijk betrouwbaarder en duurzamer dan de benzinemotoren, waarbij de motoren van de tweede generatie Ford S-Max over het algemeen van betere kwaliteit en duurzaamheid waren. De beste benzinemotoren waren de eerste generatie 1.6 EcoBoost (160 pk) en de tweede generatie 1.5 EcoBoost (160 pk), terwijl bij de diesels de eerste generatie 2.0 TDCi (140 pk) en de tweede generatie 2.0 TDCi (180 pk) de optimale balans boden tussen prestaties, verbruik en betrouwbaarheid.

Conclusie: De beste Ford S-Max motoren van alle generaties

De ontwikkeling van de Ford S-Max motoren toont duidelijk de technologische vooruitgang van 2006 tot 2023. Terwijl de Ford S-Max dieselmotoren in beide generaties constant betrouwbaar en zuinig bleven, verbeterden de EcoBoost benzinemotoren aanzienlijk in de tweede generatie. De vroege stopzetting van de 2023 modelserie maakte een einde aan een succesvol tijdperk van innovatieve MPV's met een sportief karakter.

  • Beste Ford S-Max benzinemotor:

De Ford S-Max 1.5 EcoBoost (160 pk, Generatie II) combineert moderne turbotechnologie met hoge efficiëntie en uitstekende betrouwbaarheid met een matig brandstofverbruik.

  • Beste Ford S-Max dieselmotor:

De Ford S-Max 2.0 TDCi (180 pk, Generatie II) biedt de beste combinatie van betrouwbaarheid, zuinigheid en rijprestaties over beide generaties.

  • Beste Ford S-Max hybride motor:

De Ford S-Max 2.5 Duratec Hybrid (190 pk, Generatie II) met zijn efficiënte Atkinson-cyclus technologie en lage brandstofverbruik, maar met beperkte beschikbaarheid.

Voor onderhoud en reserveonderdelen voor alle generaties Ford S-Max biedt AUTODOC een uitgebreid assortiment originele en hoogwaardige reserveonderdelen met snelle levering en deskundig advies.

AUTODOC Bestsellers – koop online aan een goede prijs en verlaag de kosten van het vervangen van onderdelen

-63%
HIR2 HELLA 8GH 009 319-001 Gloeilamp, verstraler HIR2 12V 55W PX22d, 4000K, Halogeen, Transparent, ECE-getest
Beoordelingen - 58
Product informatie
  • Lamptype: HIR2
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Gloeilampkleur: Transparent
  • Kleurtemperatuur [K]: 4000
  • Registratietype: ECE-getest
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX22d
  • Montage / demontage door vakmensen vereist!
  • HELLA: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 8GH 009 319-001
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
HELLA Gloeilamp, verstraler HIR2 12V 55W PX22d, 4000K, Halogeen, Transparent, ECE-getest
Artikelnummer: 8GH 009 319-001
in vergelijking met de adviesprijs 32,88 €

11,93 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

SCHRADER 3023 Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor) Met schroef, Met kleppen
Beoordelingen - 24
Product informatie
  • Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2: Met schroef, Met kleppen
  • Toegestane maximale snelheid: 210
  • Behuizingskleur: zwart
  • Frequentiebereik [MHz]: 433
  • Klepsteelmateriaal: Rubber met kopervlechtwerk
  • Controleteken: CE
  • Kenletter: 3023
  • Draaimoment [Nm]: 00
  • Monteerwijze: Gestekt
  • Uitvoering: voor voertuigen met bandendruk controlesysteem
  • Ventielkleur: zwart
  • SCHRADER: Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
  • productnummer: 3023
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
SCHRADER Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor) Met schroef, Met kleppen
Artikelnummer: 3023
25,10 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-36%
QF 0468 BOSCH F 026 C00 468 Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
Beoordelingen - 21
Product informatie
  • Frequentiebereik [MHz]: 433
  • Materiaal: Staal
  • Kleur: zwart
  • programmeerbaar
  • BOSCH: Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
  • productnummer: F 026 C00 468
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
Artikelnummer: F 026 C00 468
in vergelijking met de adviesprijs 47,80 €

30,39 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL Hydro ISO 46 MN2102-5 Hydrauliekolie
Beoordelingen - 11
Product informatie
  • Productlijn: Hydro ISO 46
  • Viscositeitsindeling volgens ISO: VG 46
  • Olie: Mineraal olie
  • Fabrieksadvies voor olie: VICKERS, GEROTOR, GRESEN, HPM, DENISON, CESSNA, HYDRECO, WORTHINGTON
  • Aanbevelingen van de fabrikant: AFNOR 48600, DENISON HF-2, DENISON HF-0, ASLE 70-1, ASLE 70-2, ASLE 70-3, DIN 51524 part 2,HLP, DAVID BROWN ET19, DAVID BROWN ET33, SPERRY VICKERS, M2950-SD / I-286-S3, VDMA 24318, US STEEL 126, US STEEL 127
  • Inhoud [liter]: 5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • MANNOL: Hydrauliekolie
  • productnummer: MN2102-5
  • onze prijs: 23,27 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Hydrauliekolie
Artikelnummer: MN2102-5
Meer
23,27 €
4,65 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-18%
H15 12V MAGNETI MARELLI 002557200000 Gloeilamp, verstraler H15 12V 15/55W PGJ23t-1, Halogeen, wit
Beoordelingen - 4
Product informatie
  • Lamptype: H15
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 15 / 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Block 1.5 [axle]: PGJ23t-1
  • Gloeilampkleur: wit
  • MAGNETI MARELLI: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 002557200000
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MAGNETI MARELLI Gloeilamp, verstraler H15 12V 15/55W PGJ23t-1, Halogeen, wit
Artikelnummer: 002557200000
in vergelijking met de adviesprijs 24,61 €

20,08 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-41%
HB3 OSRAM ORIGINAL LINE 9005 Gloeilamp, verstraler HB3 12V 60W P20d, 3200K, Halogeen
Beoordelingen - 7
Product informatie
  • Productlijn: ORIGINAL LINE
  • Lamptype: HB3
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 60
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Kleurtemperatuur [K]: 3200
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P20d
  • OSRAM: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 9005
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, verstraler HB3 12V 60W P20d, 3200K, Halogeen
Artikelnummer: 9005
in vergelijking met de adviesprijs 11,74 €

6,90 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

H11 BOSCH 1 987 302 806 Gloeilamp, verstraler H11 12V 55W PGJ19-2, 3200K, Halogeen
Beoordelingen - 31
Product informatie
  • Lamptype: H11
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 3200
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PGJ19-2
  • BOSCH: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 1 987 302 806
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Gloeilamp, verstraler H11 12V 55W PGJ19-2, 3200K, Halogeen
Artikelnummer: 1 987 302 806
7,50 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

GOC 77359330 PHILIPS 12728C1 Gloeilamp, verstraler S2 12V 35/35W BA20d, Halogeen
Beoordelingen - 9
Product informatie
  • Lamptype: S2
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 35 / 35
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: BA20d
  • PHILIPS: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 12728C1
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PHILIPS Gloeilamp, verstraler S2 12V 35/35W BA20d, Halogeen
Artikelnummer: 12728C1
4,05 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

BLIC 5703-04-9522596P Verbreding, spatbord Rechts achter
Beoordelingen - 1
Product informatie
  • Inbouwplaats: Rechts achter
  • BLIC: Verbreding, spatbord
  • productnummer: 5703-04-9522596P
  • onze prijs: 12,15 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BLIC Verbreding, spatbord Rechts achter
Artikelnummer: 5703-04-9522596P
12,15 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-39%
HB4 OSRAM ORIGINAL LINE 9006 Gloeilamp, verstraler HB4 12V 51W P22d, 3050K, Halogeen
Beoordelingen - 5
Product informatie
  • Productlijn: ORIGINAL LINE
  • Lamptype: HB4
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 51
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Kleurtemperatuur [K]: 3050
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P22d
  • OSRAM: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 9006
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, verstraler HB4 12V 51W P22d, 3050K, Halogeen
Artikelnummer: 9006
in vergelijking met de adviesprijs 11,43 €

6,90 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

GOC 37435360 PHILIPS VisionPlus 12342VPC2 Gloeilamp, verstraler H4 12V 60/55W P43t-38, Halogeen
Beoordelingen - 12
Product informatie
  • Productlijn: VisionPlus
  • Lamptype: H4
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 60 / 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P43t-38
  • PHILIPS: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 12342VPC2
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PHILIPS Gloeilamp, verstraler H4 12V 60/55W P43t-38, Halogeen
Artikelnummer: 12342VPC2
7,49 €
Prijs per set van 2 stuks
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

H4 BOSCH 1 987 302 803 Gloeilamp, verstraler H4 12V 60/55W P43t, 4000K, Halogeen
Beoordelingen - 48
Product informatie
  • Lamptype: H4
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 60 / 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 4000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P43t
  • BOSCH: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 1 987 302 803
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Gloeilamp, verstraler H4 12V 60/55W P43t, 4000K, Halogeen
Artikelnummer: 1 987 302 803
3,39 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

77394430 PHILIPS 12008C1 Gloeilamp, verstraler S3 12V 15W P26s, Halogeen
Beoordelingen - 3
Product informatie
  • Lamptype: S3
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 15
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P26s
  • PHILIPS: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 12008C1
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PHILIPS Gloeilamp, verstraler S3 12V 15W P26s, Halogeen
Artikelnummer: 12008C1
3,54 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-58%
Blister 1pcs - 1 987 3 BOSCH 1 987 302 152 Gloeilamp, verstraler HB3 12V 60W P20d, Halogeen
Beoordelingen - 6
Product informatie
  • Lamptype: HB3
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 60
  • Spanning (Volt): 12
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P20d
  • BOSCH: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 1 987 302 152
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Gloeilamp, verstraler HB3 12V 60W P20d, Halogeen
Artikelnummer: 1 987 302 152
in vergelijking met de adviesprijs 13,92 €

5,77 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-44%
00575528 PHILIPS 12342RGTS2 Gloeilamp, verstraler H4 12V 60/55W P43t-38, 3600K, Halogeen
Beoordelingen - 19
Product informatie
  • Lamptype: H4
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 60 / 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Box
  • Kleurtemperatuur [K]: 3600
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P43t-38
  • PHILIPS: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 12342RGTS2
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PHILIPS Gloeilamp, verstraler H4 12V 60/55W P43t-38, 3600K, Halogeen
Artikelnummer: 12342RGTS2
in vergelijking met de adviesprijs 50,83 €

28,38 €
Prijs per set van 2 stuks
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Populaire posts

Inschrijven in op onze nieuwsbrief

Voer uw e-mail in om ons laatste nieuws en tips te ontvangen: