• SHOP
  • CLUB
Premiumaccount uitproberen
0
Mijn garage
Voertuig toevoegen
0
Artikelen #
0,00 €
Uw winkelwagentje is nog leeg

VW Sharan 7N Motoren

Inhoudsopgave

  1. VW Sharan 7N motoren - marktintroductie en eerste facelift (2010-2015)
    1. VW Sharan 7N TSI benzinemotoren: eerste generatie (2010-2015)
    2. VW Sharan 7N TDI dieselmotoren: eerste generatie (2010-2015)
  2. VW Sharan 7N motoren - facelift en Euro 6 conversie (2015-2020)
    1. VW Sharan 7N TSI benzinemotoren: Facelift-Generation (2015–2020)
    2. VW Sharan 7N TDI-dieselmotoren: Euro 6 en SCR-technologie (2015-2020)
  3. VW Sharan 7N motoren - laatste fase en einde productie (2020-2022)
    1. VW Sharan 7N TSI benzinemotoren: Laatste evolutionaire fase (2020-2022)
    2. VW Sharan 7N TDI dieselmotoren: Volwassen Euro 6d technologie (2020-2022)
  4. Conclusie: De beste VW Sharan 7N motoren van alle generaties

De tweede generatie Volkswagen Sharan (7N) werd in 2010 gepresenteerd als opvolger van de eerste Sharan en vestigde zich al snel als een van de toonaangevende MPV's op de Europese markt. De VW Sharan 7N motoren worden gekenmerkt door een evenwichtige mix van efficiëntie, prestaties en betrouwbaarheid, waarbij Volkswagen tijdens de productieperiode voortdurend technische verbeteringen heeft doorgevoerd. Van de eerste TSI- en TDI-eenheden tot de nieuwste Euro 6-conforme motoren, het motorengamma weerspiegelt de technologische evolutie van de Groep.

VW Sharan 7N motoren - marktintroductie en eerste facelift (2010-2015)

VW Sharan 7N motoren - marktintroductie en eerste facelift (2010-2015)

De eerste fase van de VW Sharan 7N motoren werd gekenmerkt door beproefde Volkswagen motoren die hun betrouwbaarheid al hadden bewezen in andere modellen van de Groep. Deze generatie haalde doorgaans kilometerstanden tussen 250.000 en 350.000 kilometer, met groot onderhoud meestal tussen 150.000 en 200.000 kilometer. De 2.0 TDI met 140 pk (CFGB) werd beschouwd als het absolute hoogtepunt van deze generatie, omdat hij optimale rijprestaties combineerde met een laag brandstofverbruik en een hoge betrouwbaarheid op lange termijn. Technisch waren de motoren gebaseerd op het beproefde EA888- en EA189-platform, waarbij de dieselversies werden ontwikkeld vóór het emissieschandaal en daarom als bijzonder robuust worden beschouwd. In een marktvergelijking positioneerden de motoren van de Sharan hem tussen de sportievere Ford S-Max en de meer comfortgerichte Citroën C8.

VW Sharan 7N TSI benzinemotoren: eerste generatie (2010-2015)

De TSI-motorreeks van de eerste VW Sharan 7N motoren bestond uit drie vermogensniveaus van de beproefde 1.4 TSI-eenheid. Het instapmodel met 150 pk (CAXA) bood al voldoende prestaties voor alledaagse gezinsritten, terwijl de versie met 170 pk (CAVD) extra vermogen bood. Het topmodel was de 1.4 TSI met 180 pk, die indruk maakte met zijn sportieve opzet. Alle varianten waren gebaseerd op het EA111 blok met turbolading en directe injectie. De sterke punten waren de spontane gasrespons en de gelijkmatige koppelkromme, terwijl de typische zwakke punten bij hogere kilometerstanden de distributieketting (vanaf 120.000 km) en soms de wastegate van de turbocompressor (vanaf 150.000 km) waren. Het brandstofverbruik lag tussen 7,5 en 8,5 liter per 100 kilometer.

VW Sharan 7N TDI dieselmotoren: eerste generatie (2010-2015)

Het hart van de vroege VW Sharan 7N motoren waren de TDI eenheden, die verkrijgbaar waren in vier vermogensniveaus. De 2.0 TDI met 115 pk (CFHC) diende als zuinige instapmotor, terwijl de 140 pk motor (CFGB) de optimale balans bood tussen prestaties en efficiëntie. De twee krachtigere varianten met 163 pk (CFGC) en 170 pk (CFFE) waren bedoeld voor klanten met hogere prestatie-eisen. Alle motoren hadden common-railinspuiting en voldeden aan de Euro 5-norm. De soepele loop en het hoge koppel, zelfs bij lage toerentallen, maakten deze motoren tot ideale partners voor de zware Sharan. De EGR-kleppen vanaf 180.000 kilometer en af en toe de geometrie van de turbocompressor in de krachtigere versies vanaf 200.000 kilometer bleken problemen op te leveren. Het gemiddelde brandstofverbruik lag tussen 5,8 en 6,8 liter per 100 kilometer.

Motor Vermogen (pk) Verbruik (l/100 km) Typische zwakke punten Beoordeling
1.4 TSI 150 PK 150 8,2 Distributieketting vanaf 120.000 km Goed
1.4 TSI 170 PK 170 8,5 Distributieketting, wastegate Goed
1.4 TSI 180 PK 180 8,7 Distributieketting, hogere slijtage Gemiddeld
2.0 TDI 115 PK 115 5,8 EGR-klep vanaf 180.000 km Zeer goed
2.0 TDI 140 PK 140 6,2 Kleine EGR problemen Zeer goed
2.0 TDI 163 PK 163 6,5 Geometrie turbolader Goed
2.0 TDI 170 PK 170 6,8 Turbocompressor, DPF regeneratie Goed

VW Sharan 7N motoren - facelift en Euro 6 conversie (2015-2020)

Met de facelift van 2015 kregen de VW Sharan 7N motoren een uitgebreide update, die vooral invloed had op de emissienormen en efficiëntie. De betrouwbaarheid bleef op een hoog niveau met verwachte kilometrages van 280.000 tot 380.000 kilometer, hoewel de Euro 6-omschakeling aanvankelijk leidde tot geïsoleerde AdBlue-problemen met de diesels. De herziene 2.0 TDI met 150 pk (DFLA) vestigde zich als de nieuwe referentiemotor, omdat hij de beproefde eigenschappen van zijn voorganger combineerde met state-of-the-art uitlaattechnologie. De benzinemotoren profiteerden van de introductie van de EA888-motor, terwijl de diesels de geavanceerde SCR-katalysatortechnologie kregen. In de competitieve omgeving bleef de Sharan zijn mannetje staan tegenover rivalen zoals de herziene Seat Alhambra en de nieuwe Renault Espace.

VW Sharan 7N TSI benzinemotoren: Facelift-Generation (2015–2020)

De herziene benzinemotoren van de VW Sharan 7N zijn nu gebaseerd op de modernere EA888-eenheid. De nieuwe 1.4 TSI met 150 pk (CZDA) is efficiënter en soepeler dan zijn voorganger, terwijl de 2.0 TSI met 220 pk (CHHB) werd geïntroduceerd als het nieuwe topmodel. Deze krachtige motor is afkomstig uit de Golf GTI en bood de Sharan voor het eerst echte sportwagenprestaties. De technische verbeteringen omvatten geoptimaliseerde verbrandingskamergeometrie, verminderde interne wrijving en verfijnde turbolading. Bij de vroege EA888-motoren (vanaf 100.000 km) verschenen er af en toe zwakke plekken in de zuigerveren, wat kon leiden tot een verhoogd olieverbruik. De brandstofefficiëntie verbeterde tot 7,0 tot 8,8 liter per 100 kilometer.

VW Sharan 7N TDI-dieselmotoren: Euro 6 en SCR-technologie (2015-2020)

De Euro 6-conforme VW Sharan 7N dieselmotoren kregen een fundamentele revisie van het uitlaatgasnabehandelingssysteem. De 2.0 TDI was nu verkrijgbaar in drie vermogensniveaus: 115 pk (DFLA), 150 pk (DFLA) en 184 pk (DFLA), waarbij alle varianten gebaseerd zijn op dezelfde basismotor. Dankzij de nieuwe SCR-katalysatortechnologie met AdBlue-injectie kon worden voldaan aan de strenge Euro 6-limieten. Hoewel de motoren zelf zeer betrouwbaar bleven, waren er de eerste jaren af en toe problemen met de AdBlue-doseereenheid, meestal tussen 80.000 en 120.000 kilometer. De DPF regeneratie werkte betrouwbaarder dan bij zijn voorgangers en het brandstofverbruik daalde tot tussen de 4,9 en 5,8 liter per 100 kilometer. De 184 pk-variant bood de beste combinatie van prestaties en efficiëntie.

Motor Vermogen (pk) Brandstofverbruik (l/100 km) Typische zwakke punten Beoordeling
1.4 TSI 150 PK (EA888) 150 7,0 Zuigerveren vanaf 100.000 km Goed
2.0 TSI 220 PK 220 8,8 Hogere slijtage, turbolader Gemiddeld
2.0 TDI 115 pk Euro-6 115 4,9 AdBlue-systeem vanaf 80.000 km Zeer goed
2.0 TDI 150 pk Euro-6 150 5,3 Kleine AdBlue problemen Zeer goed
2.0 TDI 184 pk Euro-6 184 5,8 AdBlue-dosering, turbolagers Goed

VW Sharan 7N motoren - laatste fase en einde productie (2020-2022)

De laatste jaren van de VW Sharan 7N motoren werden gekenmerkt door verdere detailverbeteringen en de geleidelijke uitfasering van het model. De betrouwbaarheid bereikte zijn hoogtepunt met verwachte kilometrages van meer dan 300.000 kilometer bij goed onderhoud. De volwassen 2.0 TDI met 150 pk in zijn laatste evolutionaire fase werd beschouwd als de benchmark voor langeafstandscapaciteiten en zuinigheid. Op technisch vlak kregen de motoren de nieuwste optimalisaties in motormanagement en verbeterde materialen voor een grotere duurzaamheid. Met de focus op de ID.Buzz als elektrische opvolger werd de productie van de Sharan stopgezet, waarmee een einde kwam aan een succesvol tijdperk van de VW Sharan 7N motoren.

VW Sharan 7N TSI benzinemotoren: Laatste evolutionaire fase (2020-2022)

In de laatste fase werd het aanbod van VW Sharan 7N benzinemotoren beperkt tot de beproefde 1.4 TSI met 150 pk, die nu beschikbaar was in zijn meest volwassen vorm. De ervaring die in de loop der jaren werd opgedaan, werd gebruikt voor detailverbeteringen die vooral betrekking hadden op de duurzaamheid op lange termijn. De problemen met de zuigerveren van de vroege EA888-generatie werden grotendeels opgelost en de distributieketting kreeg een versterkt ontwerp. De motor bood nu een optimale balans tussen prestaties, verbruik en betrouwbaarheid. Met een standaardverbruik van 6,8 liter per 100 kilometer en een vermogen dat voldoende was voor alle gebruiksgebieden, was het een waardige afsluiting van het tijdperk van de benzinemotor.

VW Sharan 7N TDI dieselmotoren: Volwassen Euro 6d technologie (2020-2022)

De laatste VW Sharan 7N dieselmotoren vertegenwoordigden het hoogtepunt van de TDI-ontwikkeling. De 2.0 TDI met 150 pk en 184 pk waren nog steeds beschikbaar, beide nu met Euro 6d-goedkeuring en geoptimaliseerde SCR-technologie. De AdBlue systemen werkten betrouwbaar en de DPF regeneratie was zo goed als onderhoudsvrij. Vooral de 150 pk motor maakte indruk met zijn evenwichtige eigenschappen en zijn vermogen om zelfs bij hoge kilometrages constant vermogen te leveren. De brandstofefficiëntie bereikte topwaarden van 4,7 liter per 100 kilometer in de gecombineerde cyclus. Deze motoren worden nu beschouwd als de benchmark voor moderne dieseltechnologie in MPV's.

Motor Vermogen (pk) Brandstofverbruik (l/100 km) Typische zwakke punten Waardering
1.4 TSI 150 pk finaal 150 6,8 Minimale kinderziektes Zeer goed
2.0 TDI 150 pk Euro-6d 150 4,7 Zeer laag uitvalpercentage Zeer goed
2.0 TDI 184 pk Euro-6d 184 5,2 Geïsoleerde problemen met turbolagers Zeer goed

Conclusie: De beste VW Sharan 7N motoren van alle generaties

De ontwikkeling van de VW Sharan 7N motoren gedurende twaalf jaar toont op indrukwekkende wijze de voortdurende verbetering van moderne aandrijftechnologie aan. Van de eerste beproefde TSI- en TDI-eenheden tot de zeer efficiënte Euro 6d-motoren van de laatste fase, Volkswagen slaagde erin de betrouwbaarheid, efficiëntie en rijprestaties voortdurend te optimaliseren. Het motoraanbod bood altijd de juiste oplossing voor verschillende vereisten en budgetten.

  • Beste VW Sharan 7N benzinemotor:

De 1.4 TSI met 150 pk in zijn laatste evolutiefase (2020-2022) combineert optimale rijprestaties met een laag brandstofverbruik en maximale betrouwbaarheid met minimale zwakke punten.

  • Beste VW Sharan 7N dieselmotor:

De 2.0 TDI met 150 pk in Euro 6d versie (2020-2022) wordt beschouwd als de referentie voor moderne dieseltechnologie met uitstekende langeafstandscapaciteiten en zuinigheid met een vrijwel onderhoudsvrije werking.

  • De meest betrouwbare VW Sharan 7N motor:

De 2.0 TDI met 140 pk van de eerste generatie (2010-2015) maakt indruk met bewezen technologie zonder complexe uitlaatgasnabehandeling en haalt met gemak kilometrages van meer dan 400.000 kilometer.

Je vindt hoogwaardige reserveonderdelen en slijtageonderdelen voor alle VW Sharan 7N motoren bij AUTODOC om de betrouwbaarheid en levensduur van je voertuig te garanderen.

AUTODOC Bestsellers – koop online aan een goede prijs en verlaag de kosten van het vervangen van onderdelen

MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 83
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Longlife
  • Versie: 504 / 507
  • productnummer: MN7715-5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 31,95 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: MN7715-5
Meer
31,95 €
6,39 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

082034 BOSCH 1 987 302 777 Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeen
Beoordelingen - 26
Product informatie
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 5000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • BOSCH: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 1 987 302 777
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeen
Artikelnummer: 1 987 302 777
4,08 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

VAG LONGLIFE III FE GS55545M4 Motorolie 0W-30, 5L
Beoordelingen - 37
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 504 00, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: LONGLIFE III
  • Versie: FE
  • productnummer: GS55545M4
  • VAG: Motorolie
  • onze prijs: 64,97 €
Details
VAG Motorolie 0W-30, 5L
Artikelnummer: GS55545M4
64,97 €
12,99 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-36%
FEBI BILSTEIN 37918 Stekker
Beoordelingen - 10
Product informatie
  • Breedte [mm]: 3
  • Aantal aansluitingen: 2
  • Kleur: zwart
  • Gewicht [kg]: 0,02
  • FEBI BILSTEIN: Stekker
  • productnummer: 37918
  • onze prijs: 1,36 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
FEBI BILSTEIN Stekker
Artikelnummer: 37918
in vergelijking met de adviesprijs 2,15 €

1,36 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MR007 BOSCH 0 332 011 007 Relais 12V, 30A, 4-polig
Beoordelingen - 22
Product informatie
  • Combi-schakelfunctie: Sluiter
  • Stroomsterkte [A]: 30
  • Spanning (Volt): 12
  • Aantal contacten: 4
  • Relaisfunctie: Centrale elektriciteit
  • Temperatuur van [°C]: -40
  • Temperatuurbereik tot [°C]: 100
  • Weerstand [Ohm]: 27
  • BOSCH: Relais
  • productnummer: 0 332 011 007
  • onze prijs: 5,41 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Relais 12V, 30A, 4-polig
Artikelnummer: 0 332 011 007
5,41 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-64%
111 089 001 TOPRAN 111 089 Clip grijs, Binnen
Beoordelingen - 18
Product informatie
  • Inbouwplaats: Binnen
  • Kleur: grijs
  • Aantal gaten voor montage: 2
  • Kleurcode: Y20
  • Materiaal: Kunststof, POM (Polyoxymethylen)
  • Bevestigingswijze: Opschroefbaar
  • Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2: Met kap
  • TOPRAN: Clip
  • productnummer: 111 089
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
TOPRAN Clip grijs, Binnen
Artikelnummer: 111 089
in vergelijking met de adviesprijs 6,94 €

2,43 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-17%
PEMCO 332 PM0332-5 Motorolie 0W-30, 5L
Beoordelingen - 74
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-12 FE, Fiat 9.55535-DS1, Fiat 9.55535-GS1, Ford WSS-M2C950-A, Iveco 18-1811 SC1, STJLR.03.5007, MB 229.51, Porsche C30, PSA B71 2290, PSA B71 2312, Renault RN17, Renault RN0710, Renault RN0700, VW 504 00, VW 505 01, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: 332
  • productnummer: PM0332-5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • PEMCO: Motorolie
  • onze prijs: 28,77 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PEMCO Motorolie 0W-30, 5L
Artikelnummer: PM0332-5
Meer
in vergelijking met de adviesprijs 34,95 €

28,77 €
5,75 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-27%
DS-S3-TF BOSCH 0 261 230 266 Turbodruksensor
Beoordelingen - 66
Product informatie
  • BOSCH: Turbodruksensor
  • productnummer: 0 261 230 266
  • onze prijs: 21,74 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Turbodruksensor
Artikelnummer: 0 261 230 266
in vergelijking met de adviesprijs 30,13 €

21,74 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-22%
TE26 SET HELLA 3FH 012 010-021 Meertonige luchthoorn
Beoordelingen - 38
Product informatie
  • Spanning (Volt): 12
  • Stroomverbruik [W]: 72
  • Geluidssterkte [dB(A)]: 110
  • Frequentiebereik van [Hz]: 400
  • Frequentiebereik tot [Hz]: 500
  • Stroomopname [A]: 6
  • Beveiligingstype [IP code]: IP65
  • Voldoet aan ECE norm: R28
  • Registratietype: ECE-getest
  • Signaaltoon: Hoge toon, Lage toon
  • Behuizingskleur: zwart
  • Aantal: 2
  • Werkwijze: Electrisch
  • Diameter 1 [mm]: 86
  • Temperatuur van [°C]: -40
  • Temperatuurbereik tot [°C]: +90
  • Montage / demontage door vakmensen vereist!
  • HELLA: Meertonige luchthoorn
  • productnummer: 3FH 012 010-021
  • onze prijs: 23,45 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
HELLA Meertonige luchthoorn
Artikelnummer: 3FH 012 010-021
in vergelijking met de adviesprijs 30,19 €

23,45 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-28%
MR107 BOSCH 0 332 201 107 Relais 12V, 30A, 5-polig
Beoordelingen - 19
Product informatie
  • Stroomsterkte [A]: 30
  • Spanning (Volt): 12
  • Aantal contacten: 5
  • Relaisfunctie: Werkkontakt
  • Beveiligingstype [IP code]: IP5K4
  • Combi-schakelfunctie: Sluiter
  • Temperatuur van [°C]: -40
  • Temperatuurbereik tot [°C]: 100
  • Weerstand [Ohm]: 16
  • BOSCH: Relais
  • productnummer: 0 332 201 107
  • onze prijs: 5,38 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Relais 12V, 30A, 5-polig
Artikelnummer: 0 332 201 107
in vergelijking met de adviesprijs 7,50 €

5,38 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

FA1 114-960 Pijpverbinding, uitlaatsysteem
Beoordelingen - 26
Product informatie
  • Diameter [mm]: 60
  • Pijpverbinder: Dubbelklem
  • Lengte [mm]: 95
  • FA1: Pijpverbinding, uitlaatsysteem
  • productnummer: 114-960
  • onze prijs: 7,06 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
FA1 Pijpverbinding, uitlaatsysteem
Artikelnummer: 114-960
7,06 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-37%
V23134-J52-X450 BOSCH 0 986 332 002 Relais 12V, 70A, 4-polig
Beoordelingen - 25
Product informatie
  • Combi-schakelfunctie: Sluiter
  • Stroomsterkte [A]: 70
  • Spanning (Volt): 12
  • Aantal contacten: 4
  • Relaisfunctie: Werkkontakt
  • Temperatuur van [°C]: -40
  • Temperatuurbereik tot [°C]: 85
  • BOSCH: Relais
  • productnummer: 0 986 332 002
  • onze prijs: 15,14 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Relais 12V, 70A, 4-polig
Artikelnummer: 0 986 332 002
in vergelijking met de adviesprijs 24,20 €

15,14 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-41%
VALEO ORIGINAL PART 890000 Parkeersensor Voor, Achter, Ultrasone sensor
Beoordelingen - 23
Product informatie
  • Inbouwplaats: Voor, Achter
  • Sensortype: Ultrasone sensor
  • Productlijn: ORIGINAL PART
  • Chemische eigenschappen: Lakken mogelijk
  • Lengte [mm]: 41
  • Breedte [mm]: 22
  • Hoogte [mm]: 26,3
  • Aantal contacten: 3
  • Diameter [mm]: 15,5
  • Gewicht [kg]: 0,03
  • VALEO: Parkeersensor
  • productnummer: 890000
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
VALEO Parkeersensor Voor, Achter, Ultrasone sensor
Artikelnummer: 890000
in vergelijking met de adviesprijs 83,94 €

49,49 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-58%
DENSO DCP32045 Aircopomp 7SEU17C, ND-8, R134a
Beoordelingen - 53
Product informatie
  • Voor fabrikant: DENSO, VW-Group
  • Compressor ID: 7SEU17C
  • Compressorolie: ND-8
  • Olie hoeveelheid (ml): 140
  • Riemschijf-Ø [mm]: 110
  • Ribbenaantal: 6
  • Koelmiddel: R134a
  • Gewicht [g]: 5120
  • Kwaliteit: OE
  • Voor OE nummer: 1K0820859S
  • Aantal groeven: 6
  • Gevuld
  • Lengte [mm]: 216
  • Hoogte [mm]: 138
  • Monteerwijze: Geschroefd
  • Brutogewicht [g]: 5930
  • DENSO: Aircopomp
  • productnummer: DCP32045
  • onze prijs: 215,73 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
DENSO Aircopomp 7SEU17C, ND-8, R134a
Artikelnummer: DCP32045
in vergelijking met de adviesprijs 515,11 €

215,73 €
Prijs incl. 21% BTW, Gratis verzending

Verkocht door AUTODOC

-17%
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Motorolie 5W-40, 5L
Beoordelingen - 22
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SP
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Leichtlauf
  • Versie: High Tech
  • productnummer: 3864
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • onze prijs: 53,28 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
LIQUI MOLY Motorolie 5W-40, 5L
Artikelnummer: 3864
in vergelijking met de adviesprijs 64,66 €

53,28 €
10,66 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Populaire posts

Inschrijven in op onze nieuwsbrief

Voer uw e-mail in om ons laatste nieuws en tips te ontvangen: