• SHOP
  • CLUB
Premiumaccount uitproberen
0
Mijn garage
Voertuig toevoegen
0
Artikelen #
0,00 €
Uw winkelwagentje is nog leeg

Subaru Impreza motoren

Inhoudsopgave

  1. Subaru Impreza motoren: Generatie I (1992-2000)
    1. Subaru Impreza benzinemotoren: Generatie I (1992-2000)
    2. Subaru Impreza dieselmotoren: Generatie I (1992-2000)
  2. Subaru Impreza motoren: Generatie II (2000-2007)
    1. Subaru Impreza benzinemotoren: Generatie II (2000-2007)
    2. Subaru Impreza dieselmotoren: Generatie II (2000-2007)
  3. Subaru Impreza motoren: Generatie III (2007-2011)
    1. Subaru Impreza benzinemotoren: Generatie III (2007-2011)
    2. Subaru Impreza dieselmotoren: Generatie III (2007-2011)
  4. Subaru Impreza motoren: Generatie IV (2011-2016)
    1. Subaru Impreza benzinemotoren: Generatie IV (2011-2016)
    2. Subaru Impreza dieselmotoren: Generatie IV (2011-2016)
  5. Subaru Impreza motoren: Generatie V (2016-heden)
    1. Subaru Impreza benzinemotoren: Generatie V (2016-heden)
    2. Subaru Impreza hybride aandrijving: Generatie V (2016-heden)
  6. Conclusie: De beste Subaru Impreza motoren van alle generaties

De Subaru Impreza is sinds zijn introductie in 1992 uitgegroeid tot een icoon in de compacte klasse, met een onderscheidende reeks boxermotoren over vijf generaties. Elke generatie bracht nieuwe technologieën en het typische Subaru-geluid, waarbij betrouwbaarheid en vierwielaandrijving altijd centraal stonden.

Subaru Impreza motoren: Generatie I (1992-2000)

Subaru Impreza motoren: Generatie I (1992-2000)

De eerste Subaru Impreza generatie vestigde het merk als een serieuze concurrent in het compacte segment en werd gekenmerkt door robuuste maar nog steeds relatief eenvoudige boxermotoren. Bij goed onderhoud haalde de kilometerstand gemakkelijk 250.000 tot 350.000 kilometer, waarbij de atmosferische motoren als bijzonder duurzaam werden beschouwd. Typische reparaties waren meestal nodig tussen 150.000 en 200.000 kilometer - voornamelijk cilinderkoppakkingen en waterpompen. De absolute topmotor van deze generatie was de EJ20G Turbo met 211 pk uit de WRX, die kracht en betrouwbaarheid optimaal combineerde en de basis legde voor Subaru's autosportsuccessen.

Subaru Impreza benzinemotoren: Generatie I (1992-2000)

Het Subaru Impreza benzinemotorengamma bestond uit verschillende boxermotoren van 1.6 tot 2.0 liter. Het instapmodel EJ16 met 1.6 liter leverde 90-95 pk en werd beschouwd als zuinig, maar met een zwakke borst. De populaire EJ18 met 1,8 liter leverde 103-110 pk en bleek de meest betrouwbare motor van de generatie te zijn. De Subaru Impreza motoren in de 2.0-liter klasse werden onderverdeeld in atmosferische (EJ20E/EJ20J met 125-135 pk) en de legendarische turboversies. De EJ20G Turbo met 211 pk domineerde in de WRX en kreeg later gezelschap van de nog krachtigere EJ20K met 280 pk in de WRX STI. Deze vroege Subaru Impreza turbomotoren hadden af en toe last van problemen met cilinderkoppakkingen, maar waren verder zeer robuust gebouwd.

Subaru Impreza dieselmotoren: Generatie I (1992-2000)

Dieselmotoren waren niet beschikbaar in de eerste Subaru Impreza generatie, omdat Subaru in die tijd uitsluitend vertrouwde op boxer benzinemotoren.

Subaru Impreza motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
EJ16 1.6L 90-95 PK 7,5-8,2 l/100km Zwakke prestaties Gemiddeld
EJ18 1.8L 103-110 PK 7,8-8,5 l/100km Zeer robuust Zeer goed
EJ20E/J 2.0L 125-135 PK 8,2-9,0 l/100km Cilinderkoppakking Goed
EJ20G Turbo 211 PK 9,5-10,5 l/100km Af en toe problemen met cilinderkoppakking Zeer goed
EJ20K Turbo 280 PK 11,0-12,5 l/100km Hoog brandstofverbruik Goed

Subaru Impreza motoren: Generatie II (2000-2007)

Subaru Impreza motoren: Generatie II (2000-2007)

De tweede Subaru Impreza generatie markeerde een verdere ontwikkeling van de bewezen boxermotortechnologie met verbeterde elektronica en uitlaatgaszuivering. De meeste motoren van deze generatie halen 200.000 tot 300.000 kilometer bij goed onderhoud, waarbij de atmosferische 2.0-litermotoren als bijzonder duurzaam worden beschouwd. De grootste problemen bleven zich voordoen met de cilinderkoppakkingen, vooral bij de turbomotoren tussen 100.000 en 150.000 kilometer. Het absolute hoogtepunt was de EJ257 met 300 pk in de STI - een technisch hoogstandje met gesmede zuigers en een versterkt blok. Voor het eerst waren er ook zwakkere turbovarianten voor de Europese markt.

Subaru Impreza benzinemotoren: Generatie II (2000-2007)

Er werden nieuwe motoren toegevoegd aan het Subaru Impreza benzinemotorengamma. De beproefde EJ15 met 1,5 liter en 105 pk diende als instapmotor, terwijl de EJ20 het middensegment bestreek met 125-140 pk. Van de Subaru Impreza turbomotoren domineerde de EJ205 met 211-230 pk de WRX en bleek betrouwbaarder dan zijn voorganger. De topmotor EJ257 met 2,5 liter en 300 pk in de STI bood brute kracht, maar was gevoelig voor oververhittingsproblemen als er sportief mee werd gereden. Deze Subaru Impreza motoren van de tweede generatie hadden minder last van problemen met cilinderkoppakkingen, maar hadden af en toe problemen met de injectiekleppen.

Subaru Impreza dieselmotoren: Generatie II (2000-2007)

Subaru hield het ook in de tweede generatie bij pure benzinemotoren en bood geen dieselalternatieven.

Subaru Impreza motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
EJ15 1.5L 105 PK 7,2-7,8 l/100km Weinig vermogen Gemiddeld
EJ20 2.0L 125-140 PK 8,0-8,8 l/100km Zeer betrouwbaar Zeer goed
EJ205 Turbo 211-230 PK 9,0-10,2 l/100km Injectoren Goed
EJ257 Turbo 300 PK 11,5-13,0 l/100km Oververhitting tijdens sport Matig

Subaru Impreza motoren: Generatie III (2007-2011)

Subaru Impreza motoren: Generatie III (2007-2011)

De derde generatie Subaru Impreza bracht een compleet herontwerp van het motorengamma met zich mee en introduceerde voor het eerst kleinere cilinderinhoudvarianten. Deze generatie wordt beschouwd als een overgangsperiode met gemengde ervaringen - hoewel de nieuwe 2,5-liter motoren meer koppel boden, vertoonden ze aanvankelijk kinderziektes. De kilometrage daalde naar 180.000 tot 280.000 kilometer naarmate de nieuwe motoren complexer werden. Vooral de vroege 2,5-liter motoren vereisten vaak reparaties aan de cilinderkoppakking tussen 80.000 en 120.000 kilometer. De beste motor van deze generatie was de herziene EJ255 met 230 pk, die de problemen van zijn voorgangers grotendeels had opgelost.

Subaru Impreza benzinemotoren: Generatie III (2007-2011)

Het motorengamma van de Subaru Impreza werd grondig herzien. De nieuwe EJ20X met 2,0 liter en 150 pk verving de oude atmosferische motoren, maar bleek minder betrouwbaar. Een nieuwe toevoeging was de EJ25 met 2,5 liter in verschillende configuratieniveaus: atmosferisch met 173 pk en als turboversie met 230-265 pk. Deze Subaru Impreza 2,5-liter motoren boden aanzienlijk meer koppel, maar hadden last van de beruchte problemen met cilinderkoppakkingen uit de vroege productieperiode. De EJ255 Turbo met 230 pk ontwikkelde zich na de revisie in 2009 tot de meest betrouwbare turbomotor van deze generatie. De topklasse STI kreeg verder de EJ257, nu met 295 pk.

Subaru Impreza dieselmotoren: Generatie III (2007-2011)

Voor het eerst bood Subaru ook een dieselmotor aan - de EE20 met 2.0 liter en 150 pk. Deze Subaru Impreza diesel was echter gekocht van Isuzu en paste niet in de boxerfilosofie van het merk. Hij bleek niet karakteristiek en had problemen met het brandstofinjectiesysteem.

Subaru Impreza motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
EJ20X 2.0L 150 PK 7,8-8,5 l/100km Minder robuust dan voorganger Gemiddeld
EJ25 2.5L 173 PK 8,5-9,2 l/100km CCD problemen vroege modellen Matig
EJ255 Turbo 230 PK 9,5-10,8 l/100km Aanzienlijk beter na 2009 Goed
EJ257 Turbo 295 PK 12,0-13,5 l/100km Hoog verbruik Matig
EE20 Diesel 150 PK 6,5-7,2 l/100km Injectieproblemen, ongewoon Problematisch

Subaru Impreza motoren: Generatie IV (2011-2016)

Subaru Impreza motoren: Generatie IV (2011-2016)

De vierde Subaru Impreza generatie focuste op efficiëntie en geschiktheid voor dagelijks gebruik, ten koste van sportiviteit. De meeste motoren halen met goed onderhoud weer 220.000 tot 320.000 kilometer, omdat Subaru de kinderziektes van de derde generatie had verholpen. De beruchte problemen met de cilinderkoppakking waren grotendeels verdwenen dankzij verbeterde materialen. Typisch onderhoudswerk was nodig tussen 120.000 en 180.000 kilometer - voornamelijk de waterpomp en distributieriem. De beste motor van deze generatie was de herziene FB20 met 150 pk, die betrouwbaarheid en matig vermogen optimaal combineerde.

Subaru Impreza benzinemotoren: Generatie IV (2011-2016)

De Subaru Impreza kreeg volledig nieuwe FB (flat-box) motoren met een cilinderinhoud van 2.0 liter. Afhankelijk van de markt leverde de FB20 150-160 pk en werd gekenmerkt door een laag brandstofverbruik en hoge betrouwbaarheid. Deze Subaru Impreza motoren maakten voor het eerst gebruik van directe injectie en waren aanzienlijk zuiniger dan hun voorgangers. Turbomotoren waren niet langer leverbaar in de gewone Impreza - de WRX werd afgesplitst als een apart model. De FB20 bleek een van de meest betrouwbare Subaru-motoren ooit te zijn, met slechts af en toe problemen met de directe injectie als gevolg van coking.

Subaru Impreza dieselmotoren: Generatie IV (2011-2016)

De dieselmotor werd stopgezet na de derde generatie omdat hij niet paste in de merkfilosofie van Subaru en er weinig vraag naar was.

Subaru Impreza motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
FB20 2.0L 150-160 PK 6,8-7,5 l/100km Af en toe directe injectie Zeer goed

Subaru Impreza motoren: Generatie V (2016-heden)

Subaru Impreza motoren: Generatie V (2016-heden)

De huidige vijfde generatie Subaru Impreza is gebaseerd op de bewezen FB-motorenfamilie met verbeteringen op het gebied van efficiëntie en emissies. Aangezien deze generatie pas sinds 2016 verkrijgbaar is, is de ervaring op lange termijn beperkt, maar de eerste jaren laten veelbelovende betrouwbaarheidswaarden zien. De motoren zullen naar verwachting 250.000 tot 350.000 kilometer halen bij goed onderhoud. De topmotor is nog steeds de FB20, nu met 156 pk, die dankzij voortdurende verbeteringen nog efficiënter en betrouwbaarder is geworden. Voor het eerst is er ook een hybride versie met het e-Boxer systeem.

Subaru Impreza benzinemotoren: Generatie V (2016-heden)

De huidige Subaru Impreza maakt nog steeds gebruik van de beproefde FB20 met 2,0 liter, nu met 156 pk en verbeterde directe injectie. Deze Subaru Impreza motor is continu doorontwikkeld en wordt beschouwd als een van de meest geavanceerde boxermotoren ooit. De problemen met directe injectie zijn geminimaliseerd door verbeterde software en reinigingscycli. In sommige markten is er ook een kleinere FB16 met 1,6 liter en 114 pk als instapmotor.

Subaru Impreza hybride aandrijving: Generatie V (2016-heden)

Vanaf 2018 introduceerde Subaru het e-Boxer systeem, dat de FB20 combineert met een elektromotor. Deze Subaru Impreza Hybrid-variant biedt 150 pk systeemvermogen en een aanzienlijk lager brandstofverbruik, maar is technisch complexer.

Subaru Impreza motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
FB16 1.6L 114 PK 6,2-6,8 l/100km Weinig vermogen Gemiddeld
FB20 2.0L 156 PK 6,5-7,2 l/100km Zeer volwassen Zeer goed
e-Boxer Hybride 150 PK 4,8-5,5 l/100km Complex, maar efficiënt Goed

Conclusie: De beste Subaru Impreza motoren van alle generaties

De ontwikkeling van Subaru Impreza motoren laat een duidelijke evolutie zien van de robuuste maar dorstige vroege boxermotoren naar efficiënte en betrouwbare moderne krachtbronnen. Terwijl de legendarische turbomotoren van de eerste twee generaties voor autosportsuccessen zorgden, maken de huidige FB-motoren indruk door hun geschiktheid voor dagelijks gebruik en hun lange levensduur. De kenmerkende problemen met de cilinderkoppakking uit de beginjaren zijn met succes verholpen.

  • Beste Subaru Impreza benzinemotor:

De FB20 (156 pk, Generatie V) combineert moderne technologie met bewezen boxerbetrouwbaarheid en biedt de beste balans tussen prestaties, verbruik en duurzaamheid.

  • Beste Subaru Impreza dieselmotor:

Subaru heeft slechts korte tijd een dieselmotor aangeboden, maar deze werd niet aanbevolen en paste niet bij de filosofie van het merk.

  • Beste Subaru Impreza hybride motor:

De e-Boxer met 150 pk systeemvermogen biedt moderne efficiëntie met bewezen Subaru-technologie, maar is nog relatief nieuw op de markt.

Voor onderhoud en reserveonderdelen voor alle generaties Subaru Impreza biedt AUTODOC een uitgebreid assortiment originele en hoogwaardige reserveonderdelen met snelle levering.

AUTODOC Bestsellers – koop online aan een goede prijs en verlaag de kosten van het vervangen van onderdelen

-5%
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 83
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Longlife
  • Versie: 504 / 507
  • productnummer: MN7715-5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 30,04 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: MN7715-5
Meer
in vergelijking met de adviesprijs 31,95 €

30,04 €
6,01 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-68%
A 156 S BOSCH Aerotwin 3 397 014 156 Ruitenwisser 650, 400 mm, Flatblade
Beoordelingen - 47
Product informatie
  • Hoeveelheid: Set
  • Lengte [mm]: 650, 400
  • Ruitenwisserblad uitvoering: Flatblade
  • Productlijn: Aerotwin
  • Links- / rechtsbesturing: voor voertuigen met stuur links
  • BOSCH: Ruitenwisser
  • productnummer: 3 397 014 156
  • onze prijs: 28,96 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Ruitenwisser 650, 400 mm, Flatblade
Artikelnummer: 3 397 014 156
in vergelijking met de adviesprijs 91,16 €

28,96 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-65%
HELLA 4RA 933 766-801 Relais, arbeidsstroom 35A, 4-polig
Beoordelingen - 11
Product informatie
  • Spanning (Volt): 12
  • Belastbaarheid bij 12V: 35A
  • Aantal contacten: 4
  • Combi-schakelfunctie: Wisselaar
  • Relaisfunctie: Comfortuitvoering, Park distance control, ABS, Dimlicht, Grootlicht, Verwarmd achterruit, ESP, Raamopener, Starter, Claxon, Airconditioning, Lichtschakelaar, Ventilator, verwarming- / airco, Interieurventilator, Klem 15, Daglicht, Hydrauliek cabriokap, Centrale vergrendeling, ABS-retourpomp, Buitenspiegel verstelling, Verwarmde buitenspiegel, Elektrische voorverwarmer, Interieurverlichting, Klem 15R, Klem 87, Brandstofpomp, Lambdasonde
  • Montage / demontage door vakmensen vereist!
  • HELLA: Relais, arbeidsstroom
  • productnummer: 4RA 933 766-801
  • onze prijs: 4,69 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
HELLA Relais, arbeidsstroom 35A, 4-polig
Artikelnummer: 4RA 933 766-801
in vergelijking met de adviesprijs 13,43 €

4,69 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-36%
QF 0468 BOSCH F 026 C00 468 Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
Beoordelingen - 26
Product informatie
  • Frequentiebereik [MHz]: 433
  • Materiaal: Staal
  • Kleur: zwart
  • programmeerbaar
  • BOSCH: Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
  • productnummer: F 026 C00 468
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
Artikelnummer: F 026 C00 468
in vergelijking met de adviesprijs 47,80 €

30,51 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL Extreme MN7915-4 Motorolie 5W-40, 4L
Beoordelingen - 68
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-40
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Inhoud [liter]: 4
  • Versie: Extreme
  • productnummer: MN7915-4
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto, Motorfiets
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 24,55 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 5W-40, 4L
Artikelnummer: MN7915-4
Meer
24,55 €
6,14 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

WY21W OSRAM ORIGINAL LINE 7504 Gloeilamp, knipperlamp 12V 21W, WY21W
Beoordelingen - 8
Product informatie
  • Productlijn: ORIGINAL LINE
  • Lamptype: WY21W
  • Spanning (Volt): 12
  • Nominaal vermogen [W]: 21
  • Bundeltype: Doos
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: W3x16d
  • OSRAM: Gloeilamp, knipperlamp
  • productnummer: 7504
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, knipperlamp 12V 21W, WY21W
Artikelnummer: 7504
5,44 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-17%
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Motorolie 5W-40, 5L
Beoordelingen - 22
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-40
  • ACEA specificaties: A3 / B4
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Leichtlauf
  • Versie: High Tech
  • productnummer: 3864
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • onze prijs: 53,28 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
LIQUI MOLY Motorolie 5W-40, 5L
Artikelnummer: 3864
in vergelijking met de adviesprijs 64,66 €

53,28 €
10,66 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-41%
HB3 OSRAM ORIGINAL LINE 9005 Gloeilamp, verstraler HB3 12V 60W P20d, 3200K, Halogeen
Beoordelingen - 7
Product informatie
  • Productlijn: ORIGINAL LINE
  • Lamptype: HB3
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 60
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Kleurtemperatuur [K]: 3200
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P20d
  • OSRAM: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 9005
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, verstraler HB3 12V 60W P20d, 3200K, Halogeen
Artikelnummer: 9005
in vergelijking met de adviesprijs 11,74 €

6,91 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-23%
05549130 PHILIPS 12498B2 Gloeilamp, knipperlamp 12V 21W, P21W, Kogellamp
Beoordelingen - 30
Product informatie
  • Lamptype: P21W, Kogellamp
  • Spanning (Volt): 12
  • Nominaal vermogen [W]: 21
  • Bundeltype: Blisterverpaking
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: BA15s
  • PHILIPS: Gloeilamp, knipperlamp
  • productnummer: 12498B2
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PHILIPS Gloeilamp, knipperlamp 12V 21W, P21W, Kogellamp
Artikelnummer: 12498B2
in vergelijking met de adviesprijs 2,53 €

1,93 €
Prijs per set van 2 stuks
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

EL604 (005EFB) EXIDE EFB EL604 Accu 12V 60Ah 520A EFB-accu
Beoordelingen - 2
Product informatie
  • Productlijn: EFB
  • Batterij (vermogen Ah): 60
  • Batterij / accu: EFB-accu
  • Koudstartstroom EN (A): 520
  • Lengte [mm]: 230
  • Breedte [mm]: 173
  • Hoogte [mm]: 222
  • Spanning (Volt): 12
  • DIN / ISO: D23
  • Houderuitvoering: B00
  • Poolvolgorde 0
  • EXIDE: Accu
  • productnummer: EL604
  • onze prijs: 97,32 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
EXIDE Accu 12V 60Ah 520A EFB-accu
Artikelnummer: EL604
97,32 €
Prijs incl. 21% BTW, Gratis verzending

Verkocht door AUTODOC

-37%
VALEO AQUA VISION 032523 Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogeen
Beoordelingen - 25
Product informatie
  • Productlijn: AQUA VISION
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 3000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • VALEO: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 032523
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
VALEO Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogeen
Artikelnummer: 032523
in vergelijking met de adviesprijs 13,33 €

8,38 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

H11 BOSCH 1 987 302 806 Gloeilamp, verstraler H11 12V 55W PGJ19-2, 3200K, Halogeen
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • Lamptype: H11
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 3200
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PGJ19-2
  • BOSCH: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 1 987 302 806
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Gloeilamp, verstraler H11 12V 55W PGJ19-2, 3200K, Halogeen
Artikelnummer: 1 987 302 806
7,43 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-58%
082008 HELLA 8GH 002 089-131 Gloeilamp, koplamp H1, 12V, 55W, Halogeen, P14.5s
Beoordelingen - 29
Product informatie
  • Lamptype: H1
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Bundeltype: Doos
  • Gloeilampkleur: Transparent
  • Spanning (Volt): 12
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Registratietype: ECE-getest
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P14.5s
  • Montage / demontage door vakmensen vereist!
  • HELLA: Gloeilamp, koplamp
  • productnummer: 8GH 002 089-131
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
HELLA Gloeilamp, koplamp H1, 12V, 55W, Halogeen, P14.5s
Artikelnummer: 8GH 002 089-131
in vergelijking met de adviesprijs 5,37 €

2,24 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-16%
52372930 PHILIPS 12496NAB2 Gloeilamp, knipperlamp amber, geel 12V 21W, PY21W, Kogellamp
Beoordelingen - 12
Product informatie
  • Lamptype: PY21W, Kogellamp
  • Spanning (Volt): 12
  • Nominaal vermogen [W]: 21
  • Gloeilampkleur: amber, geel
  • Bundeltype: Blisterverpaking
  • PHILIPS: Gloeilamp, knipperlamp
  • productnummer: 12496NAB2
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PHILIPS Gloeilamp, knipperlamp amber, geel 12V 21W, PY21W, Kogellamp
Artikelnummer: 12496NAB2
in vergelijking met de adviesprijs 5,07 €

4,24 €
Prijs per set van 2 stuks
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL RACING+ESTER MN7902-10 Motorolie 10W-60, 10L, Synthetische olie
Beoordelingen - 44
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 10W-60
  • ACEA specificaties: A3 / B4
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Inhoud [liter]: 10
  • Olie: Synthetische olie
  • Productlijn: RACING+ESTER
  • productnummer: MN7902-10
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 57,21 €
Details
MANNOL Motorolie 10W-60, 10L, Synthetische olie
Artikelnummer: MN7902-10
Meer
57,21 €
5,72 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Populaire posts

Inschrijven in op onze nieuwsbrief

Voer uw e-mail in om ons laatste nieuws en tips te ontvangen: