• SHOP
  • CLUB
Premiumaccount uitproberen
0
Mijn garage
Voertuig toevoegen
0
Artikelen #
0,00 €
Uw winkelwagentje is nog leeg

Citroën DS3 motoren

Inhoudsopgave

  1. Citroën DS3 Generatie I (2009-2015)
    1. Citroën DS3 benzinemotoren: Generatie I (2009-2015)
    2. Citroën DS3 dieselmotoren: Generatie I (2009-2015)
  2. Citroën DS3 Generatie II (2016-2019)
    1. Citroën DS3 benzinemotoren: Generatie II (2016-2019)
    2. Citroën DS3 dieselmotoren: Generatie II (2016-2019)
  3. Citroën DS3 Crossback (2019-2024)
    1. Citroën DS3 benzinemotoren: Generatie III (2019-2024)
    2. Citroën DS3 dieselmotoren: Generatie III (2019-2024)
    3. Citroën DS3 elektrische aandrijving: Generatie III (2019-2024)
  4. Conclusie: De beste Citroën DS3-motoren van alle generaties

De Citroën DS3 werd in 2009 gelanceerd als een premium kleine auto en vestigde zich al snel als een stijlvolle lifestyle auto in het zeer competitieve segment van kleine auto's. De motoren van de Citroën ds3 omvatten een gevarieerd aanbod van zuinige benzinemotoren tot krachtige turbomotoren, die in de loop van twee generaties voortdurend verder zijn ontwikkeld.

Citroën DS3 Generatie I (2009-2015)

Citroën DS3 Generatie I (2009-2015)

De eerste generatie Citroën DS3 was een gedurfde zet van Citroën om zich te vestigen in het segment van premium kleine auto's en bood een indrukwekkende verscheidenheid aan motoropties. De betrouwbaarheid van de citroën ds3-motoren varieerde sterk afhankelijk van de variant: terwijl de beproefde 1.6 HDi-diesels met goed onderhoud gemakkelijk 250.000 tot 300.000 kilometer haalden, vertoonden de vroege VTi-benzinemotoren tussen 80.000 en 120.000 kilometer de eerste tekenen van slijtage aan de distributieketting en de nokkenasfasers. Grote reparaties waren meestal nodig tussen 100.000 en 150.000 kilometer, waarbij de turbobenzinemotoren aanzienlijk onderhoudsintensiever waren. De absolute topmotor van deze generatie was de 1.6 THP met 200 pk in de DS3 Racing, die sportieve prestaties combineerde met verrassend goede geschiktheid voor dagelijks gebruik. Technische hoogtepunten van dit tijdperk waren de vroege introductie van start-stopsystemen en de innovatieve combinatie van kleine cilinderinhoud met turbolading, waardoor Citroën een pionier werd op het gebied van downsizingtechnologie.

Citroën DS3 benzinemotoren: Generatie I (2009-2015)

De Citroën ds3-motoren bestonden uit een breed gamma benzinemotoren met natuurlijke aanzuiging en turbo. Ze begonnen met de 1.2 VTi met 60 kW (82 pk), gevolgd door de 1.4 VTi met 70 kW (95 pk) en de 1.6 VTi met 88 kW (120 pk). Deze atmosferische motoren werden als betrouwbaar beschouwd, maar hadden bij dynamisch rijden last van een slechte vermogensafgifte en een hoog brandstofverbruik. De turbovarianten begonnen met de 1.6 THP (Turbo High Pressure) in verschillende vermogensniveaus: 115 kW (156 pk), 147 kW (200 pk) en zelfs 154 kW (207 pk) in de raceversie. De citroën ds3 1.6 THP ontwikkelde zich echter tot de meest problematische motor van de generatie - typische zwakke punten waren onder andere schade aan de turbolader door koolstofafzetting, problemen met de hogedrukpomp en voortijdige slijtage van de distributieketting. De krachtige varianten vanaf 200 pk waren bijzonder gevoelig voor oververhitting tijdens sportief rijden en kostbare motorschade.

Citroën DS3 dieselmotoren: Generatie I (2009-2015)

De motoren van de Citroën DS3 werden gedomineerd door de beproefde 1.6 HDi in verschillende vermogensniveaus van 68 kW (92 pk) tot 82 kW (112 pk). Deze motor was gebaseerd op PSA's robuuste DV6-familie en bleek de meest betrouwbare aandrijflijn van de hele eerste generatie. De citroën ds3 1.6 HDi met 82 kW (112 pk) bood de beste combinatie van prestaties, verbruik en duurzaamheid - met een gemiddeld verbruik van slechts 3,8-4,2 liter per 100 km en een hoge betrouwbaarheid tot ruim boven de 200.000 kilometer. Typische problemen bleven beperkt tot incidentele defecten in het roetfilter op korte ritten en zeldzame injectorproblemen na veel kilometers. De common-rail injectie werkte nauwkeurig en stil, waardoor de DS3 HDi een ideale langeafstandsauto is.

Citroën DS3 motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
1.2 VTi 82 PK 5,8-6,4 l/100km Zwakke prestaties, hoog verbruik Gemiddeld
1.4 VTi 95 PK 5,6-6,2 l/100km Kettingslijtage, traag Gemiddeld
1.6 VTi 120 PK 6,1-6,8 l/100km Nokkenasfaser, brandstofverbruik Matig
1.6 THP 156-207 PK 6,8-8,2 l/100km Turbolader, distributieketting, oververhitting Problematisch
1.6 HDi 92-112 PK 3,8-4,5 l/100km Partikelfilter voor korte ritten Zeer goed

Citroën DS3 Generatie II (2016-2019)

De tweede generatie van de Citroën DS3, nu op de markt gebracht als de DS 3, markeerde de overgang naar het onafhankelijke merk DS en bracht een volledig herzien motorengamma met zich mee. De betrouwbaarheid van de citroën ds3-motoren verbeterde aanzienlijk ten opzichte van de eerste generatie, waarbij de meeste motoren 200.000 tot 280.000 kilometer bereikten bij goed onderhoud. Kapitale motorstoringen kwamen minder vaak voor, maar bleven voorkomen in de krachtige prestatieversies. Grote reparaties waren meestal nodig tussen 120.000 en 180.000 kilometer, waarbij de nieuwe PureTech motoren in het begin nog kinderziektes vertoonden. De beste motor van deze generatie was de 1.6 THP met 208 pk in de DS 3 Performance, die de zwakke punten van zijn voorganger grotendeels had overwonnen. Technische innovaties waren onder andere de nieuwe PureTech-motorenfamilie met driecilindertechnologie, verbeterde turbo's met variabele geometrie en, voor het eerst, geautomatiseerde handgeschakelde transmissies in alle prestatieklassen. In een marktvergelijking positioneerde de DS 3 zich nu directer tegenover premium concurrenten zoals de Mini Cooper en Audi A1.

Citroën DS3 benzinemotoren: Generatie II (2016-2019)

De motoren van de tweede generatie Citroën DS3 waren volledig gebaseerd op de nieuwe PureTech-familie. Ze begonnen met de 1.2 PureTech met 60 kW (82 pk), gevolgd door krachtigere varianten met 81 kW (110 pk) en 96 kW (130 pk). Deze driecilinder turbomotoren bleken aanzienlijk zuiniger en verfijnder dan hun voorgangers, maar hadden last van typische driecilindertrillingen en af en toe problemen met de distributieketting bij hoge kilometrages. De citroën ds3 1.2 PureTech met 96 kW (130 pk) ontwikkelde zich tot de beste allround motor van deze generatie - hij bood een goede balans tussen prestaties, verbruik en betrouwbaarheid. Voor de sportieve rijders was er nog de herziene 1.6 THP met 154 kW (208 pk) in de DS 3 Performance, die de meeste kinderziektes van zijn voorganger had overwonnen, maar gevoelig bleef voor schade aan de turbolader bij agressief rijgedrag.

Citroën DS3 dieselmotoren: Generatie II (2016-2019)

De beproefde citroën ds3 1.6 HDi werd vervangen door de modernere 1.6 BlueHDi met 73 kW (100 pk) en 88 kW (120 pk). Deze motoren hadden SCR-katalysatoren (AdBlue) om stikstofoxide te verminderen en een verbeterd roetfilter. De citroën ds3 1.6 BlueHDi met 88 kW (120 pk) zette de traditie van betrouwbare DS3-diesels voort en bood een uitstekend brandstofverbruik van 3,2-3,8 liter per 100 km. Problemen bleven voornamelijk beperkt tot het complexere uitlaatgasnabehandelingssysteem - incidentele defecten in de SCR-katalysator en verstopping van het roetfilter tijdens overwegend stadsverkeer. De soepelheid en het koppel van de motor bleven op hetzelfde hoge niveau als bij zijn voorganger, terwijl de emissies aanzienlijk werden verbeterd.

Citroën DS3 motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
1.2 PureTech 82-130 PK 4,8-5,6 l/100km Trillingen drie cilinders, distributieketting Goed
1.6 THP 208 PK 7,1-7,8 l/100km Turbocompressor met sportieve rijstijl Matig
1.6 BlueHDi 100-120 PK 3,2-4,1 l/100km SCR-katalysator, roetfilter Zeer goed

Citroën DS3 Crossback (2019-2024)

De DS 3 Crossback vertegenwoordigde een volledige heroriëntatie van het modelgamma en positioneerde zichzelf als een premium crossover in het zeer competitieve SUV-segment. De citroën ds3 motoren van deze generatie waren volledig gericht op moderne, geëlektrificeerde aandrijfsystemen en vertegenwoordigden Citroëns overgang naar elektromobiliteit. De betrouwbaarheidsgegevens zijn nog beperkt vanwege de korte tijd dat de motoren op de markt zijn, maar de eerste ervaringen laten kilometrages zien van naar verwachting 250.000 tot 350.000 kilometer voor de verbrandingsmotoren. De volledig elektrische E-Tense belooft een onderhoudsarme kilometerstand van 500.000 kilometer. Grote reparaties zijn te verwachten voor de conventionele aandrijvingen tussen de 150.000 en 200.000 kilometer. De topmotor was duidelijk de DS 3 Crossback E-Tense met 100 kW (136 pk) elektrisch vermogen, die volledig nieuwe normen stelde op het gebied van soepelheid en efficiëntie. Tot de technische hoogtepunten behoorden de eerste volledige elektrificatie van een DS modelserie, geavanceerde accutechnologie met een capaciteit van 50 kWh en innovatieve recuperatiesystemen. In een marktvergelijking concurreerde de DS 3 Crossback nu rechtstreeks met de BMW X1, Audi Q2 en Mercedes GLA.

Citroën DS3 benzinemotoren: Generatie III (2019-2024)

De motoren van de Citroën DS3 waren beperkt tot twee PureTech-varianten: de 1.2 PureTech met 74 kW (100 pk) en 96 kW (130 pk). Beide motoren hadden een automatische start-stop en geoptimaliseerde turbo's voor een betere respons. De citroën ds3 1.2 PureTech met 96 kW (130 pk) bleek een evenwichtige auto met goede alledaagse bruikbaarheid, maar bleef de typische driecilinderkarakteristieken vertonen. De problemen concentreerden zich op incidentele storingen in het automatische start-stopsysteem en vroegtijdige slijtage van de distributieketting door verwaarloosd onderhoud. De brandstofefficiëntie verbeterde met ongeveer 8-12 procent ten opzichte van de vorige generatie.

Citroën DS3 dieselmotoren: Generatie III (2019-2024)

De citroën ds3 1.6 BlueHDi bleef leverbaar met een vermogen van 81 kW (110 pk) en zette de bewezen dieseltraditie voort. Met een WLTP-verbruik van slechts 3,9-4,3 liter per 100 km bleef dit de zuinigste aandrijflijn in het gamma. De betrouwbaarheid bereikte het hoge niveau van de vorige generatie, terwijl het uitlaatgasnabehandelingssysteem verder werd verfijnd. De grootste problemen bleven verstoppingen van het roetfilter tijdens het rijden in de stad en incidentele defecten in het AdBlue-doseersysteem.

Citroën DS3 elektrische aandrijving: Generatie III (2019-2024)

De DS 3 Crossback E-Tense met 100 kW (136 pk) en 260 Nm koppel zorgde voor een revolutie in het gamma. Met een 50 kWh batterij haalde hij een WLTP actieradius tot 320 kilometer en ondersteunde hij snelladen tot 100 kW. De citroën ds3 E-Tense bewees de technisch meest geavanceerde en onderhoudsarme aandrijving van alle generaties te zijn - typische problemen met verbrandingsmotoren werden volledig geëlimineerd, terwijl de accutechnologie een levensduur van meer dan 300.000 kilometer beloofde.

Motor Citroën DS3 Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
1.2 PureTech 100-130 PK 5,1-5,8 l/100km Start-stopsysteem, distributieketting Goed
1.6 BlueHDi 110 PK 3,9-4,3 l/100km Roetfilter, AdBlue-systeem Zeer goed
E-Tense 136 PK 17,9 kWh/100km Batterijverslechtering, oplaadinfrastructuur Zeer goed

Conclusie: De beste Citroën DS3-motoren van alle generaties

De ontwikkeling van de motoren van de Citroën DS3 is van de eerste tot en met de derde generatie continu verbeterd, waarbij de dieselmotoren consequent de hoogste betrouwbaarheid bieden. Terwijl de eerste turbobenzinemotoren nog te kampen hadden met aanzienlijke kinderziekten, bereikten de latere PureTech-motoren een aanzienlijk hoger kwaliteitsniveau. De overgang naar elektromobiliteit met de E-Tense betekende uiteindelijk een keerpunt in de motortechnologie van de modelserie.

  • Beste Citroën DS3 benzinemotor:

De 1.2 PureTech (130 pk, generatie II & III) combineert moderne driecilindertechnologie met een goede efficiëntie en een acceptabele betrouwbaarheid met gematigde onderhoudskosten.

  • Beste Citroën DS3 dieselmotor:

De 1.6 HDi (112 pk, Generatie I) biedt de beste combinatie van betrouwbaarheid, zuinigheid en levensduur over alle generaties en wordt beschouwd als vrijwel onverwoestbaar.

  • Beste elektrische aandrijving Citroën DS3:

De DS 3 Crossback E-Tense (136 pk, Generatie III) met zijn onderhoudsarme technologie, hoge efficiëntie en innovatieve accutechnologie.

Voor onderhoud en reserveonderdelen voor alle generaties Citroën DS3 biedt AUTODOC een uitgebreid assortiment originele en hoogwaardige reserveonderdelen met snelle levering en deskundig advies.

De beste producten op dit gebied:

AUTODOC Bestsellers – koop online aan een goede prijs en verlaag de kosten van het vervangen van onderdelen

082034 BOSCH 1 987 302 777 Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeen
Beoordelingen - 26
Product informatie
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 5000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • BOSCH: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 1 987 302 777
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeen
Artikelnummer: 1 987 302 777
4,29 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-42%
KROON OIL Torsynth 34447 Motorolie 5W-40, 5L
Beoordelingen - 11
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-01, Fiat 9.55535-M2, GM LL-B-025, MB 229.3, MB 226.5, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Torsynth
  • productnummer: 34447
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • KROON OIL: Motorolie
  • onze prijs: 39,49 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
KROON OIL Motorolie 5W-40, 5L
Artikelnummer: 34447
in vergelijking met de adviesprijs 68,01 €

39,49 €
7,90 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 82
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Top Tec
  • Versie: 4200
  • productnummer: 8973
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • niet voor motorfabrikant: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • onze prijs: 72,99 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: 8973
72,99 €
14,60 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

PETRONAS Paraflu UP 76059E18EU Antivries / koelvloeistof ASTM D3306-CUNA 956-16, rood, 1L, Concentraat, Bevat nitraat-Met silicaat
Beoordelingen - 18
Product informatie
  • Kenmerken: Concentraat
  • Kleur: rood
  • Productlijn: Paraflu
  • Aanbevelingen van de fabrikant: Fiat 9.55523, Chrysler MS-50203, Chrysler MS-12106, Chrysler MS-90032, Iveco 18-1830, PSA B71 5110, Lotus PE-00140
  • Specificatie: ASTM D3306, ASTM D6210, CUNA 956-16
  • Inhoud [liter]: 1
  • Versie: UP
  • Hoeveelheid olie [L]: 6,1
  • Bundeltype: Fles
  • Chemische eigenschappen: Bevat nitraat, Fosfaathoudend, Met silicaat
  • Omgevingstemperauur van [°C]: -40
  • Bedrijfstemperatuur tot [°C]: +125
  • PETRONAS: Antivries / koelvloeistof
  • productnummer: 76059E18EU
  • onze prijs: 15,49 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PETRONAS Antivries / koelvloeistof ASTM D3306-CUNA 956-16, rood, 1L, Concentraat, Bevat nitraat-Met silicaat
Artikelnummer: 76059E18EU
Meer
15,49 €
15,49 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

KROON OIL Emperol 33217 Motorolie 5W-40, 4L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 12
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, Fiat 9.55535-M2, GM LL-B-025, Porsche A40, PSA B71 2296
  • Inhoud [liter]: 4
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: Emperol
  • productnummer: 33217
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • KROON OIL: Motorolie
  • onze prijs: 36,99 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
KROON OIL Motorolie 5W-40, 4L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: 33217
36,99 €
9,25 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-68%
ELF Evolution 700 STI 2202840 Motorolie 10W-40, 5L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 39
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.1, VW 501 01, Fiat 9.55535-G2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Inhoud [liter]: 5
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: Evolution
  • Versie: 700 STI
  • productnummer: 2202840
  • Bundeltype: Jerrycan
  • ELF: Motorolie
  • onze prijs: 32,49 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
ELF Motorolie 10W-40, 5L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: 2202840
in vergelijking met de adviesprijs 102,60 €

32,49 €
6,50 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL Energy Formula PSA MN7703-4 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 43
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SN, API CH-4
  • Aanbevelingen van de fabrikant: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S3, FPW9.55535 / 03
  • Inhoud [liter]: 4
  • Productlijn: Energy
  • Versie: Formula PSA
  • productnummer: MN7703-4
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 23,99 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: MN7703-4
Meer
23,99 €
6,00 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-55%
TotalEnergies Quartz INEO ECS 2198453 Motorolie 5W-30, 1L
Beoordelingen - 55
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • Aanbevelingen van de fabrikant: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Iveco 18-1811 SC1
  • Inhoud [liter]: 1
  • Productlijn: Quartz
  • Versie: INEO ECS
  • productnummer: 2198453
  • Fabrieksadvies voor olie: Toyota
  • Bundeltype: Fles
  • Soort voertuig: Auto
  • TotalEnergies: Motorolie
  • onze prijs: 13,49 €
Details
TotalEnergies Motorolie 5W-30, 1L
Artikelnummer: 2198453
in vergelijking met de adviesprijs 29,99 €

13,49 €
13,49 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

SHELL Helix Ultra 550052679 Motorolie 5W-40, 4L
Beoordelingen - 19
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4, ACEA A3 / B3
  • API: API SN Plus, API CF
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-01, Porsche A40, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.5, MB 226.5, VW 502 00, VW 505 00, GM LL-B-025
  • Inhoud [liter]: 4
  • Productlijn: Helix
  • Versie: Ultra
  • productnummer: 550052679
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • SHELL: Motorolie
  • onze prijs: 38,99 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
SHELL Motorolie 5W-40, 4L
Artikelnummer: 550052679
38,99 €
9,75 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

SHELL Helix Ultra 550052677 Motorolie 5W-40, 1L
Beoordelingen - 5
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4, ACEA A3 / B3
  • API: API SN Plus, API CF
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-01, Porsche A40, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 229.5, MB 226.5, VW 502 00, VW 505 00, GM LL-B-025
  • Inhoud [liter]: 1
  • Productlijn: Helix
  • Versie: Ultra
  • productnummer: 550052677
  • Bundeltype: Fles
  • Soort voertuig: Auto
  • SHELL: Motorolie
  • onze prijs: 17,99 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
SHELL Motorolie 5W-40, 1L
Artikelnummer: 550052677
17,99 €
17,99 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-47%
KROON OIL Emperol 02334 Motorolie 5W-40, 5L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 83
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, Fiat 9.55535-M2, GM LL-B-025, Porsche A40, PSA B71 2296
  • Inhoud [liter]: 5
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: Emperol
  • productnummer: 02334
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • KROON OIL: Motorolie
  • onze prijs: 44,49 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
KROON OIL Motorolie 5W-40, 5L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: 02334
in vergelijking met de adviesprijs 84,63 €

44,49 €
8,90 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL Energy Formula OP MN7701-4 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 27
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SP
  • Aanbevelingen van de fabrikant: PSA B71 2297, VW 505 01, VW 505 00, BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, DEXOS 2, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, Renault RN17, PSA B71 2290, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389, Iveco 18-1811 SC1
  • Inhoud [liter]: 4
  • Productlijn: Energy
  • Versie: Formula OP
  • productnummer: MN7701-4
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto, Vrachtwagens
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 23,99 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: MN7701-4
Meer
23,99 €
6,00 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-68%
TotalEnergies Quartz INEO ECS 2198452 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 78
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • Aanbevelingen van de fabrikant: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Iveco 18-1811 SC1
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Quartz
  • Versie: INEO ECS
  • productnummer: 2198452
  • Fabrieksadvies voor olie: Toyota
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • TotalEnergies: Motorolie
  • onze prijs: 47,49 €
Details
TotalEnergies Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: 2198452
in vergelijking met de adviesprijs 147,95 €

47,49 €
9,50 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-48%
MANNOL AF12+ MN4012-1 Antivries / koelvloeistof G12+-JASO M325, rood, 1L, Kant-en-klaar gemengd, Nitraat vrij-Zonder fosfaat
Beoordelingen - 41
Product informatie
  • Temperatuur van [°C]: -40
  • Kenmerken: Kant-en-klaar gemengd
  • Fabrieksadvies voor koelvloeistof: G12+, type D
  • Kleur: rood
  • Productlijn: AF12+
  • Aanbevelingen van de fabrikant: SAE J1034, ASTM D3306, ASTM D4656, ASTM D4985, ASTM D6210, BS 6580:2010, AFNOR NF R15-601, (except for RA), VAG TL-774 D, VAG TL-774 F, MB 325.3, BMW GS 94000, DACIA 41-01-001 / --T, Ford WSS-M97B44-D, CHEVROLET, MAZDA MEZ MN 121 D, JAGUAR CMR 8229, STJLR 651.5003, ASTON MARTIN, BEHR, ADE, BERGEN ENGINES, 2.13.01, CASE, NEW HOLLAND MAT3624, DAF 74002, DETROIT DIESEL, DFS93K217, CLAAS, CUMMINS CES 14439, CUMMINS CES 14603, CUMMINS, IS series u N14, DEUTZ DQC CB-14, FENDT, GREAT WALL, HITACHI, ISUZU, JENBACHER, TA 1000-0201, JOHN DEERE JDM H5, KAROSA, KOBELCO, KOMATSU 07.892(2009), LEYLAND TRUCKS, DW03245403, LIEBHERR MD1-36-130, MACK 014 GS 17009, MAK A4.05.09.01, MITSUBISHI MHI, MAN 324 Typ SNF, MAN B&W A / S, MAN B&W AG D36 5600, MTU MTL 5048, MWM 0199-99-2091 / 11, BRB BR 637, Austria Onorm V5123, GermanyFVV Heft R443, France NFR 15-601, Yanmar, MIL-Belgium, BT-PS-606-A, MIL-France, DCSEA 615 / C, MIL-Italy E / L-1415b, MIL-Sweden FSD 8704, South-Korea KSM 2142, Spain, UNE 26-361-88 / 1, NATO S-759
  • Specificatie: G12+, JASO M325
  • Inhoud [liter]: 1
  • Bundeltype: Fles
  • Chemische eigenschappen: Silicaten vrij, Zonder amine, Zonder fosfaat, Nitraat vrij
  • Temperatuurbereik tot [°C]: +125
  • MANNOL: Antivries / koelvloeistof
  • productnummer: MN4012-1
  • onze prijs: 5,29 €
Details
MANNOL Antivries / koelvloeistof G12+-JASO M325, rood, 1L, Kant-en-klaar gemengd, Nitraat vrij-Zonder fosfaat
Artikelnummer: MN4012-1
Meer
in vergelijking met de adviesprijs 9,95 €

5,29 €
5,29 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-68%
Blister 1pcs - 1 987 3 BOSCH 1 987 302 071 Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogeen
Beoordelingen - 19
Product informatie
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 4000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • BOSCH: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 1 987 302 071
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogeen
Artikelnummer: 1 987 302 071
in vergelijking met de adviesprijs 14,86 €

4,99 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Populaire posts

Inschrijven in op onze nieuwsbrief

Voer uw e-mail in om ons laatste nieuws en tips te ontvangen: