• SHOP
  • CLUB
Premiumaccount uitproberen
0
Mijn garage
Voertuig toevoegen
0
Artikelen #
0,00 €
Uw winkelwagentje is nog leeg

Land Rover Range Rover Evoque motoren

Inhoudsopgave

  1. Land Rover Range Rover Evoque generatie I (2011-2019)
    1. Land Rover Range Rover Evoque benzinemotoren: Generatie I (2011-2019)
    2. Land Rover Range Rover Evoque dieselmotoren: Generatie I (2011-2019)
  2. Land Rover Range Rover Evoque Generatie II (2019-heden)
    1. Land Rover Range Rover Evoque benzinemotoren: Generatie II (2019-heden)
    2. Land Rover Range Rover Evoque dieselmotoren: Generatie II (2019-heden)
    3. Land Rover Range Rover Evoque Plug-in hybride: Generatie II (2019-heden)
  3. Conclusie: De beste Land Rover Range Rover Evoque motoren van alle generaties

De Land Rover Range Rover Evoque heeft zich sinds de lancering in 2011 gevestigd als een stijlbepalende compacte SUV van topklasse, met een geavanceerd assortiment Range Rover Evoque-motoren over twee generaties. Van aanvankelijke betrouwbaarheidsproblemen tot moderne mild-hybride systemen, de technologische evolutie van de aandrijflijnen weerspiegelt de transformatie van het merk.

Land Rover Range Rover Evoque generatie I (2011-2019)

Land Rover Range Rover Evoque generatie I (2011-2019)

De eerste Range Rover Evoque-generatie werd gekenmerkt door een gedurfde designtaal en initiële kinderziektes, die vooral merkbaar waren bij de motoren. De kilometerverwachtingen liepen sterk uiteen: terwijl goed onderhouden 2.2 TD4 diesels gemakkelijk 250.000 tot 300.000 kilometer konden halen, vertoonden de vroege 2.0 Si4 benzinemotoren de eerste grote problemen tussen 80.000 en 120.000 kilometer. Typische reparatie-intervallen voor kritieke onderdelen lagen tussen de 100.000 en 150.000 kilometer, waarbij distributiekettingen, turboladers en de beruchte 9-traps automatische transmissie speciale aandacht vroegen. De absolute topmotor van deze generatie was de 2.0 TD4 met 180 pk uit de latere modeljaren (2015-2019), die betrouwbaarheid combineerde met aansprekende prestaties. De Ingenium-motoren vanaf 2015 waren technisch invloedrijk, maar kampten aanvankelijk met kwaliteitsproblemen. In een marktvergelijking positioneerde de Range Rover Evoque zich als een stilistische pionier, maar kon qua motorbetrouwbaarheid niet meekomen met Duitse premium concurrenten zoals de BMW X3 of Audi Q5.

Land Rover Range Rover Evoque benzinemotoren: Generatie I (2011-2019)

Het assortiment Range Rover Evoque benzinemotoren begon in 2011 met de 2.0 Si4 motor, die werd aangeboden in verschillende vermogensniveaus van 177 kW (240 pk) tot 210 kW (286 pk). Deze viercilinder turbomotor was gebaseerd op de Ford EcoBoost en ontwikkelde zich tot de meest problematische motor van de hele generatie. Typische zwakke punten waren onder andere vroegtijdige slijtage van de distributieketting vanaf 60.000 kilometer, frequente schade aan de turbolader door koolstofafzetting en problemen met het directe injectiesysteem, wat leidde tot onrustig stationair draaien en een hoger brandstofverbruik. Vanaf 2015 werd de Ingenium 2,0-liter benzinemotor met 177 kW (240 pk) geïntroduceerd, die een moderner ontwerp had maar aanvankelijk tijdens de productie te kampen had met kwaliteitsproblemen. De Range Rover Evoque-motoren van dit tijdperk vertoonden consistent een hoog brandstofverbruik van 8,5 tot 11,2 liter per 100 kilometer en vereisten frequente, dure onderhoudsbeurten.

Land Rover Range Rover Evoque dieselmotoren: Generatie I (2011-2019)

De Range Rover Evoque diesels werden aanvankelijk gedomineerd door de 2.2 TD4 met vermogens van 110 kW (150 pk) tot 140 kW (190 pk), die was gebaseerd op de beproefde Ford Duratorq unit. Deze motor bleek aanzienlijk betrouwbaarder dan de benzineversies, maar had last van typische problemen van de Euro 5-generatie, zoals DPF-blokkades op korte ritten en occasionele schade aan de turbocompressor. Vanaf 2015 verving de nieuwe Ingenium 2.0 TD4 met 110 kW (150 pk) tot 132 kW (180 pk) de oudere 2,2-litermotor. De Ingenium diesels hadden aanvankelijk problemen met uitlaatgasrecirculatie en een ongewoon hoog olieverbruik, maar ontwikkelden zich in de latere modeljaren (2017-2019) tot de meest betrouwbare Range Rover Evoque-motoren van de eerste generatie. Het brandstofverbruik lag tussen 5,1 en 6,8 liter per 100 kilometer, waarbij de 150 pk-variant als bijzonder zuinig en duurzaam werd beschouwd.

Range Rover Evoque motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
2.0 Si4 (op Ford gebaseerd) 240-286 PK 8,5-11,2 l/100km Distributieketting, turbocompressor, directe injectie Problematisch
2.0 Ingenium benzinemotor 240 PK 8,1-9,7 l/100km Vroegtijdige productieproblemen Matig
2.2 TD4 150-190 PK 5,5-6,8 l/100km DPF problemen, turbolader Goed
2.0 TD4 Ingenium 150-180 PK 5,1-6,2 l/100km EGR problemen, hoog olieverbruik (vroeg) Goed

Land Rover Range Rover Evoque Generatie II (2019-heden)

Land Rover Range Rover Evoque Generatie II (2019-heden)

De tweede Range Rover Evoque-generatie betekende een aanzienlijke kwaliteitssprong en vertegenwoordigt Land Rover's stap naar elektrificatie. Alle motoren zijn nu uitgerust met 48-volt mild hybridetechnologie, die zowel de efficiëntie als de betrouwbaarheid heeft verbeterd. De verwachtingen voor het kilometerrendement zijn gestegen naar 200.000 tot 280.000 kilometer, omdat de mild hybride systemen de verbrandingsmotor ontlasten en slijtage verminderen. Kritieke reparatie-intervallen zijn verschoven naar 150.000 tot 200.000 kilometer, wat een aanzienlijke verbetering is ten opzichte van de vorige generatie. Het absolute hoogtepunt is de P300e plug-in hybride met een systeemvermogen van 227 kW (309 pk), die sportieve rijprestaties combineert met indrukwekkende efficiëntie. De volledig opnieuw ontworpen Ingenium-motoren met verbeterde materiaalkwaliteit en geoptimaliseerde verbranding zijn een belangrijk technisch kenmerk. In een marktvergelijking kan de huidige Range Rover Evoque nu gelijke tred houden met Duitse premium concurrenten en overtreft hen in sommige gevallen op het gebied van hybride technologie.

Land Rover Range Rover Evoque benzinemotoren: Generatie II (2019-heden)

Het benzinemotorengamma van de tweede generatie Range Rover Evoque is uitsluitend gebaseerd op herziene Ingenium-motoren met 48-volt mild hybrid-technologie. De P200 met 147 kW (200 pk) vormt de basis en is aanzienlijk betrouwbaarder dan zijn voorgangers, met slechts af en toe problemen met uitlaatgasrecirculatie. De krachtigere P250 met 183 kW (249 pk) en de P300 met 221 kW (300 pk) bieden sportieve rijprestaties bij een acceptabel brandstofverbruik. Alle Range Rover Evoque-motoren van deze generatie zijn voorzien van cilinderuitschakeling en automatische start/stop met elektrische hulp. De mild hybridetechnologie verlaagt het brandstofverbruik met gemiddeld 0,8 tot 1,2 liter per 100 kilometer en zorgt voor een soepelere vermogensafgifte. Typische zwakke punten zijn beperkt tot incidentele software-updates voor het hybride managementsysteem en zeldzame problemen met het 48-volt elektrisch systeem.

Land Rover Range Rover Evoque dieselmotoren: Generatie II (2019-heden)

De Range Rover Evoque Diesel vertrouwt op één enkele, maar geavanceerde 2,0-liter Ingenium TD4 met mild hybridetechnologie. Verkrijgbaar als D165 met 120 kW (163 pk), D180 met 132 kW (180 pk) en D200 met 147 kW (200 pk), bieden alle varianten een aanzienlijk verbeterde betrouwbaarheid ten opzichte van de eerste generatie. De 48-volt technologie ondersteunt de diesel vooral bij het wegrijden en verlaagt het brandstofverbruik tot een indrukwekkende 4,2 tot 5,8 liter per 100 kilometer. De D180 ontpopt zich als de meest betrouwbare Range Rover Evoque-motor van de huidige generatie en biedt de beste balans tussen prestaties, brandstofverbruik en duurzaamheid op lange termijn. Problemen beperken zich voornamelijk tot incidentele DPF regeneratiecycli bij puur stadsgebruik en zeldzame softwareproblemen met het mild hybride systeem.

Land Rover Range Rover Evoque Plug-in hybride: Generatie II (2019-heden)

De Range Rover Evoque P300e combineert een 1,5-liter Ingenium benzinemotor met een 80 kW elektromotor om een systeemvermogen van 227 kW (309 pk) te produceren. Met een elektrisch bereik tot 66 kilometer en een officieel brandstofverbruik van 1,4 liter per 100 kilometer positioneert deze Range Rover Evoque zich als technologisch vlaggenschip. De 15 kWh batterij maakt puur elektrisch rijden tot 135 km/u mogelijk en kan in 1,4 uur volledig worden opgeladen met een 32A wallbox. Zwakke punten zijn vooral de complexiteit van het systeem, incidentele problemen met de koeling van de accu bij extreme temperaturen en het kleinere bagageruimtevolume door de plaatsing van de accu. De betrouwbaarheid is echter aanzienlijk hoger dan bij conventionele Range Rover Evoque motoren, omdat de elektromotor de verbrandingsmotor ontlast.

Range Rover Evoque motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
P200 mild hybride 200 PK 7,1-8,2 l/100km Af en toe EGR problemen Goed
P250 mild hybride 249 PK 7,8-9,1 l/100km 48V elektrisch systeem, software-updates Goed
P300 mild hybride 300 PK 8,4-9,8 l/100km Complexer Gemiddeld
D165/D180/D200 mild hybride 163-200 PK 4,2-5,8 l/100km DPF regeneratie, zeldzame softwareproblemen Zeer goed
P300e plug-in hybride 309 PK 1,4 l/100km + elektriciteit Accukoeling, verminderde bagageruimte Goed

Conclusie: De beste Land Rover Range Rover Evoque motoren van alle generaties

De ontwikkeling van de motoren van de Land Rover Range Rover Evoque laat een opmerkelijke transformatie zien van aanvankelijke kwaliteitsproblemen naar moderne, betrouwbare aandrijfsystemen. Terwijl de eerste generatie nog te kampen had met typische kinderziektes, profileert de huidige generatie zich als technologisch geavanceerd en aanzienlijk betrouwbaarder. De consequente elektrificatie van alle Range Rover Evoque motoren met mild hybrid technologie markeert de succesvolle overgang naar een nieuw tijdperk van aandrijftechnologie.

  • Beste Land Rover Range Rover Evoque benzinemotor:

De P250 mild hybrid (249 pk, generatie II) biedt de optimale combinatie van prestaties, efficiëntie en betrouwbaarheid met een aanvaardbaar complexiteitsniveau.

  • Beste Land Rover Range Rover Evoque dieselmotor:

De D180 mild hybrid (180 pk, Generation II) maakt indruk als de meest betrouwbare en efficiënte motor in de hele modelgeschiedenis met een uitstekende duurzaamheid op lange termijn.

  • Beste Land Rover Range Rover Evoque hybride motor:

De P300e plug-in hybride (309 pk, Generation II) stelt nieuwe normen voor efficiëntie en prestaties met zijn elektrische actieradius van 66 kilometer en indrukwekkende systeemprestaties.

Voor onderhoud en reserveonderdelen voor alle generaties Range Rover Evoque biedt AUTODOC een uitgebreid assortiment originele en hoogwaardige reserveonderdelen met snelle levering om de betrouwbaarheid op lange termijn van deze geavanceerde premium SUV-motoren te garanderen.

De beste producten op dit gebied:

AUTODOC Bestsellers – koop online aan een goede prijs en verlaag de kosten van het vervangen van onderdelen

-12%
MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolie 5W-30, 5L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 37
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Inhoud [liter]: 5
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: ENERGY
  • productnummer: MN7511-5
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 22,99 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 5L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7511-5
Meer
in vergelijking met de adviesprijs 25,95 €

22,99 €
4,60 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-28%
QF 0468 BOSCH F 026 C00 468 Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
Beoordelingen - 27
Product informatie
  • Frequentiebereik [MHz]: 433
  • Materiaal: Staal
  • Kleur: zwart
  • programmeerbaar
  • BOSCH: Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
  • productnummer: F 026 C00 468
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
Artikelnummer: F 026 C00 468
in vergelijking met de adviesprijs 47,80 €

34,49 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-46%
VALEO ORIGINAL PART 890000 Parkeersensor Voor, Achter, Ultrasone sensor
Beoordelingen - 24
Product informatie
  • Inbouwplaats: Voor, Achter
  • Sensortype: Ultrasone sensor
  • Productlijn: ORIGINAL PART
  • Chemische eigenschappen: Lakken mogelijk
  • Lengte [mm]: 41
  • Breedte [mm]: 22
  • Hoogte [mm]: 26,3
  • Aantal contacten: 3
  • Diameter [mm]: 15,5
  • Gewicht [kg]: 0,03
  • VALEO: Parkeersensor
  • productnummer: 890000
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
VALEO Parkeersensor Voor, Achter, Ultrasone sensor
Artikelnummer: 890000
in vergelijking met de adviesprijs 83,94 €

45,49 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-32%
HB3 OSRAM ORIGINAL LINE 9005 Gloeilamp, verstraler HB3 12V 60W P20d, 3200K, Halogeen
Beoordelingen - 9
Product informatie
  • Productlijn: ORIGINAL LINE
  • Lamptype: HB3
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 60
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Kleurtemperatuur [K]: 3200
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P20d
  • OSRAM: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 9005
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, verstraler HB3 12V 60W P20d, 3200K, Halogeen
Artikelnummer: 9005
in vergelijking met de adviesprijs 11,74 €

7,99 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-9%
MANNOL ENERGY MN7511-20 Motorolie 5W-30, 20L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 53
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Inhoud [liter]: 20
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: ENERGY
  • productnummer: MN7511-20
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 71,99 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 20L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7511-20
Meer
in vergelijking met de adviesprijs 79,50 €

71,99 €
3,60 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-50%
304 951 001 TOPRAN 304 951 Koelvloeistof dop
Beoordelingen - 38
Product informatie
  • Openingsdruk [psi]: 21
  • Kleur: zwart
  • Monteerwijze: Schroefaansluiting
  • Materiaal: Kunststof
  • TOPRAN: Koelvloeistof dop
  • productnummer: 304 951
  • onze prijs: 4,99 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
TOPRAN Koelvloeistof dop
Artikelnummer: 304 951
in vergelijking met de adviesprijs 10,01 €

4,99 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-28%
ELRING 036.164 Afdichtmiddel Tube, Silicoon, Inhoud: 70ml, Permanent elastisch, Niet solventhoudend, UV-bestendig, grijs, Cilinderkop
Beoordelingen - 89
Product informatie
  • Inbouwplaats: Cilinderkop
  • Chemische eigenschappen: Permanent elastisch, Niet solventhoudend, UV-bestendig
  • Bundeltype: Tube
  • Inhoud (ml): 70
  • Materiaal: Silicoon
  • Temperatuur van [°C]: -60
  • Temperatuurbereik tot [°C]: 315
  • Kleur: grijs
  • ELRING: Afdichtmiddel
  • productnummer: 036.164
  • onze prijs: 8,29 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
ELRING Afdichtmiddel Tube, Silicoon, Inhoud: 70ml, Permanent elastisch, Niet solventhoudend, UV-bestendig, grijs, Cilinderkop
Artikelnummer: 036.164
in vergelijking met de adviesprijs 11,35 €

8,29 €
Prijs per stuk
118,43 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-50%
VALEO 632200 Parkeersensoren Achter, Met sensor, Aantal sensoren: 4
Beoordelingen - 22
Product informatie
  • Inbouwplaats: Achter
  • Kleur: zwart, Mat
  • aanhanginrichting: Met automatische uitschakelbare parkeerhulp
  • Uitvoering: voor voertuigen met trekhaak
  • DIN / ISO: 17386
  • Sensortype: Ultrasone sensor
  • Weergave: zonder afbeelding
  • Gewicht [kg]: 1,156
  • Chemische eigenschappen: Lakken mogelijk
  • Nominale stroom [V]: 12
  • Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2: Met sensor
  • Monteerwijze: Opbouw
  • Sensorstraalhoek parkeerhulp: Sensor-straalhoek: 0 tot 5 graden
  • Hoogteverstelling tot [cm]: 65
  • Active parkeersensoren: Met akoestische waarschuwfunctie, Met stomschakelfunctie voor radio, Activering optioneel via schakelaar, Activering via achteruitrijversnelling
  • Parameter programmering , PPS (parkeerhulp): Met parameter programmering, PPS
  • voor voertuigbreedte tot [m]: 2,2
  • Reikwijdte tot [m]: 1,7
  • Reikwijdte van [m]: 0,1
  • Hoogte verstelling van [cm]: 40
  • Montagetijd van (in uren): 1,5
  • Aantal sensoren: 4
  • VALEO: Parkeersensoren
  • productnummer: 632200
  • onze prijs: 82,99 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
VALEO Parkeersensoren Achter, Met sensor, Aantal sensoren: 4
Artikelnummer: 632200
in vergelijking met de adviesprijs 167,55 €

82,99 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-58%
VKN 402 SKF VKJP 01001 Asmanchetten set 146 mm, Wielzijde, Vooras, Met bellen
Beoordelingen - 83
Product informatie
  • Inbouwplaats: Wielzijde, Vooras
  • Hoogte [mm]: 146
  • Binnendiameter 2 [mm]: 22, 86
  • Type askoppeling: Kruiskoppeling
  • Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2: Met bellen
  • SKF: Asmanchetten set
  • productnummer: VKJP 01001
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
SKF Asmanchetten set 146 mm, Wielzijde, Vooras, Met bellen
Artikelnummer: VKJP 01001
in vergelijking met de adviesprijs 26,86 €

11,49 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-49%
723 768 001 TOPRAN 723 768 Olievuldop zwart
Beoordelingen - 16
Product informatie
  • Kleur: zwart
  • Materiaal: Kunststof
  • TOPRAN: Olievuldop
  • productnummer: 723 768
  • onze prijs: 5,29 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
TOPRAN Olievuldop zwart
Artikelnummer: 723 768
in vergelijking met de adviesprijs 10,33 €

5,29 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-53%
HELLA 4RA 965 400-001 Relais, arbeidsstroom 30A, 4-polig
Beoordelingen - 4
Product informatie
  • Aanvullend artikel / aanvullende informatie: Met houder
  • Beveiligingstype [IP code]: IP54
  • Spanning (Volt): 12
  • Temperatuur van [°C]: -40
  • Temperatuurbereik tot [°C]: +125
  • Belastbaarheid bij 12V: 30A
  • Kleur: zwart
  • Inductieve spanning [A]: 15
  • Capacitieve belasting [A]: 5
  • Nominale stroom [A]: 40
  • Ohmse weertand [A]: 30
  • Aantal contacten: 4
  • Schakelschema: S1
  • Combi-schakelfunctie: Sluiter
  • Stekkeruitvoering-ID: A
  • Temperatuurbereik [°C]: 80
  • Montage / demontage door vakmensen vereist!
  • HELLA: Relais, arbeidsstroom
  • productnummer: 4RA 965 400-001
  • onze prijs: 5,59 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
HELLA Relais, arbeidsstroom 30A, 4-polig
Artikelnummer: 4RA 965 400-001
in vergelijking met de adviesprijs 11,56 €

5,59 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MAZDA ULTRA Fuel Save 3267025007989 Motorolie 5W-30, 1L
Beoordelingen - 4
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-30
  • Inhoud [liter]: 1
  • Productlijn: ULTRA
  • Versie: Fuel Save
  • productnummer: 3267025007989
  • Bundeltype: Fles
  • MAZDA: Motorolie
  • onze prijs: 15,99 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MAZDA Motorolie 5W-30, 1L
Artikelnummer: 3267025007989
15,99 €
15,99 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

VALEO 032122 Gloeilamp, knipperlamp 12V 16W, W16W
Beoordelingen - 6
Product informatie
  • aanvullende informatie: ESSENTIAL
  • Lamptype: W16W
  • Spanning (Volt): 12
  • Nominaal vermogen [W]: 16
  • Lichtschijfkleur: Transparent
  • Bundeltype: Blisterverpaking
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: W2.1x9.5d
  • VALEO: Gloeilamp, knipperlamp
  • productnummer: 032122
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
VALEO Gloeilamp, knipperlamp 12V 16W, W16W
Artikelnummer: 032122
3,99 €
Prijs per set van 2 stuks
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-12%
MANNOL Energy Formula PSA MN7703-4 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 44
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SN, API CH-4
  • Aanbevelingen van de fabrikant: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S3, FPW9.55535 / 03
  • Inhoud [liter]: 4
  • Productlijn: Energy
  • Versie: Formula PSA
  • productnummer: MN7703-4
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 21,99 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: MN7703-4
Meer
in vergelijking met de adviesprijs 24,95 €

21,99 €
5,50 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-18%
MANNOL Dexron VI MN8207-4 Olie, automatische transmissie (ATF) ATF VI, 4L, rood
Beoordelingen - 62
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: ATF VI
  • Aanbevelingen van de fabrikant: JASO M315 1A-LV, Aisin ATF-0T4, Aisin ATF-0WS, Saturn Z 000169756, ALLISON C4, Bentley PY112995PA, Ford Mercon LV, Hyundai SP-IV, Hyundai SP4-M1, Hyundai SPH-IV, Hyundai SP-IV-RR, Hyundai WS, Hyundai NWS-9638, Toyota ATF FZ, Toyota ATF T-IV, Toyota ATF WS, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.2, MB 236.41, MB 236.5, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Nissan Matic S, Nissan Matic W, VW G 052 533, VW G 053 001, VW G 055 005, VW G 055 162, VW G 055 540, VW G 060 162, BMW ATF 3+, BMW ATF 4, BMW ATF 6, Chrysler ATF+2, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Honda ATF DW-1, Honda ATF 3.1, Honda ATF Z1, Isuzu ATF II, Isuzu ATF III, Isuzu SCS, LR TYK500050, Land Rover AW-1, LR LR0022460, LR LR023288, LR LR023289, Jaguar JLM 20238, Jaguar JLM 20292, Jaguar JLM 21044, MAN 339 A, MAN 339 D, MAN 339 F, Maserati 231603, Mazda ATF-FZ, Mazda ATF N-1, Mazda ATF S-1, Mazda ATF M-5, Mitsubishi ATF-J3, Mitsubishi ATF-MA1, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi SP-IV, 000.043.205.28, 000.043.204.63, 000.043.304.00, 000.043.205.09, PSA 9730 AE, PSA B71 2340, Renault DP-0, Renault Matic D2, Saab 93 160 393, Saab 93 165 147, Ssangyong DSIH 5M-52, Ssangyong DSIH 5M-66, Subaru ATF HP, Subaru ATF WS, Suzuki ATF 2326, Suzuki ATF 2384K, Suzuki ATF 3314, Suzuki ATF 3317, Suzuki Matic D, Suzuki Matic J, Suzuki Matic S, Volvo 1161521, Volvo 1161621, Volvo 1161640, Volvo 1161540, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 11, ZF TE-ML 21L
  • Productlijn: Dexron VI
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Aandrijving: Met automatische aandrijving, niet voor CVT automaat (traploos)
  • Kleur: rood
  • Inhoud [liter]: 4
  • Soort voertuig: Auto
  • MANNOL: Olie, automatische transmissie (ATF)
  • productnummer: MN8207-4
  • onze prijs: 24,49 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Olie, automatische transmissie (ATF) ATF VI, 4L, rood
Artikelnummer: MN8207-4
Meer
in vergelijking met de adviesprijs 29,95 €

24,49 €
6,12 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Populaire posts

Inschrijven in op onze nieuwsbrief

Voer uw e-mail in om ons laatste nieuws en tips te ontvangen: