• SHOP
  • CLUB
Premiumaccount uitproberen
0
Mijn garage
Voertuig toevoegen
0
Artikelen #
0,00 €
Uw winkelwagentje is nog leeg

Mercedes-Benz V-Klasse motoren

Inhoudsopgave

  1. Mercedes-Benz V-Klasse generatie I (1996-2003)
    1. Mercedes-Benz V-Klasse benzinemotoren: Generatie I (1996-2003)
    2. Mercedes-Benz V-Klasse dieselmotoren: Generatie I (1996-2003)
  2. Mercedes-Benz V-Klasse generatie II (2003-2014)
    1. Mercedes-Benz V-Klasse benzinemotoren: Generatie II (2003-2014)
    2. Mercedes-Benz V-Klasse dieselmotoren: Generatie II (2003-2014)
  3. Mercedes-Benz V-Klasse generatie III (2014-heden)
    1. Mercedes-Benz V-Klasse dieselmotoren: Generatie III (2014-heden)
    2. Mercedes-Benz V-Klasse benzinemotoren: Generatie III (2014-heden)
    3. Mercedes-Benz V-Klasse elektrische aandrijving: Generatie III (2022-heden)
  4. Conclusie: De beste Mercedes-Benz V-Klasse motoren van alle generaties

Sinds de introductie in 1996 heeft de Mercedes-Benz V-Klasse zich gevestigd als een premium grote sedan, met een geavanceerd motorenprogramma voor veeleisende gezinnen en zakelijke klanten in drie generaties. Elke generatie Mercedes-Benz V-Klasse motoren bracht nieuwe technologieën en een verbeterde efficiëntie met zich mee, met een constante focus op betrouwbaarheid.

Mercedes-Benz V-Klasse generatie I (1996-2003)

Mercedes-Benz V-Klasse generatie I (1996-2003)

De eerste generatie Mercedes-Benz V-Klasse werd gekenmerkt door robuuste, maar nog niet volledig uitgerijpte motoren die doorgaans een kilometrage van 250.000 tot 350.000 kilometer haalden. Grote reparaties waren meestal nodig tussen 180.000 en 220.000 kilometer, waarbij de dieselmotoren aanzienlijk duurzamer waren dan de benzinemotoren. De absolute topmotor van deze generatie was de 2.3 TD met 98 pk, die betrouwbaarheid en zuinigheid optimaal combineerde. Technisch gezien waren de Mercedes-Benz V-Klasse motoren nog steeds gebaseerd op beproefde concepten zonder moderne directe injectie, waardoor ze gemakkelijk te onderhouden waren, maar niet bijzonder zuinig. In een marktvergelijking positioneerde de V-Klasse zich als een premium alternatief voor de VW Bus en Ford Transit.

Mercedes-Benz V-Klasse benzinemotoren: Generatie I (1996-2003)

De Mercedes-Benz V-Klasse benzinemotoren bestonden voornamelijk uit atmosferische motoren zonder turbo. De 2,0-liter motor (motorcode M111) leverde 95 kW (129 pk) en was verkrijgbaar als instapmotor, maar bleek te weinig vermogen te hebben voor het hoge voertuiggewicht. Krachtiger was de 2,3-liter viercilinder (M111) met 110 kW (150 pk), die betere rijprestaties bood maar een hoog brandstofverbruik had van meer dan 12 liter per 100 km. Deze Mercedes-Benz V-Klasse motoren hadden te kampen met typische problemen uit die tijd: defecte bobines, problemen met de brandstofpomp en af en toe schade aan de koppakking door oververhitting maakten ze tot de meest problematische motoren van deze generatie.

Mercedes-Benz V-Klasse dieselmotoren: Generatie I (1996-2003)

De Mercedes-Benz V-Klasse diesels werden gedomineerd door de beproefde 2.3 TD (motorcode OM601) met 72 kW (98 pk), die de meest betrouwbare motor van de hele generatie bleek te zijn. Later kwam daar de krachtigere 2.3 TD met 90 kW (122 pk) bij, die meer vermogen bood bij een vergelijkbare betrouwbaarheid. Deze Mercedes-Benz V-Klasse TDI motoren hadden mechanische injectiepompen en waren bijzonder robuust gebouwd. De 2.3 TD met 98 pk werd gekenmerkt door een uitzonderlijke levensduur - kilometerstanden van meer dan 400.000 kilometer waren niet ongewoon als de onderhoudsintervallen werden nageleefd. Typische zwakke punten waren beperkt tot slijtage van de injectiepomp na ongeveer 300.000 kilometer en incidentele problemen met de gloeibougiecontrole.

Mercedes V-Klasse motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
2.0 benzinemotor 129 PK 12,5-13,8 l/100km Te weinig vermogen, bobines Matig
2.3 benzinemotor 150 PK 11,8-13,2 l/100km Hoog brandstofverbruik, koppakking Gemiddeld
2.3 TD 98-122 PK 8,5-9,2 l/100km Injectiepomp, gloeibougies Zeer goed

Mercedes-Benz V-Klasse generatie II (2003-2014)

De tweede generatie Mercedes-Benz V-Klasse (intern aangeduid als de Viano) betekende een belangrijke technologische sprong met modernere common-rail dieselmotoren en herziene benzinemotoren. De kilometrage steeg tot 300.000 à 450.000 kilometer voor de diesels, terwijl de benzinemotoren rond de 250.000 kilometer hun limiet bereikten. Grote reparaties waren meestal nodig tussen 200.000 en 280.000 kilometer. Het absolute hoogtepunt was de 3.0 CDI met 224 pk - een V6-diesel die kracht, soepele loop en betrouwbaarheid perfect combineerde. Mercedes introduceerde voor het eerst common rail-injectie en variabele turbinegeometrie, wat de efficiëntie aanzienlijk verhoogde. In een marktvergelijking consolideerde de V-Klasse zijn positie als premium grote sedan tegenover concurrenten zoals de VW Multivan.

Mercedes-Benz V-Klasse benzinemotoren: Generatie II (2003-2014)

Het aanbod benzinemotoren van de Mercedes-Benz V-Klasse werd volledig herzien en omvatte de 2,0-liter supercharged motor (M271) met 120 kW (163 pk) en de krachtigere 3,2-liter V6 (M112) met 160 kW (218 pk). De 2.0-compressor bood aanzienlijk betere rijprestaties dan zijn voorganger, maar had te kampen met typische problemen van de M271-serie: defecten aan de kettingspanner, problemen met de balansas en incidentele schade aan de compressor maakten hem onderhoudsintensief. De Mercedes-Benz V-Klasse 3.2 V6 bleek betrouwbaarder, maar was extreem dorstig met een verbruik van meer dan 13 liter per 100 km. Hoewel deze Mercedes-Benz V-Klasse motoren meer comfort en souplesse boden dan hun voorgangers, bleven het de meest problematische motoren van deze generatie.

Mercedes-Benz V-Klasse dieselmotoren: Generatie II (2003-2014)

De Mercedes-Benz V-Klasse 2.2 CDI (OM646) werd aangeboden in verschillende vermogensniveaus van 95 kW (129 pk) tot 110 kW (150 pk) en was voorzien van moderne common-rail injectie. Daarnaast was er de krachtigere 3.0 CDI V6 (OM642) met vermogens van 140 kW (190 pk) tot 165 kW (224 pk). De Mercedes-Benz V-Klasse 2.2 CDI ontwikkelde zich tot het werkpaard van de generatie - vooral de variant met 150 pk bood een uitstekende combinatie van prestaties, verbruik en betrouwbaarheid. De 3.0 CDI V6 werd beschouwd als de beste motor van deze generatie, met zijn zijdezachte loop, sterke trekkracht en hoge betrouwbaarheid. Typische zwakke punten bleven beperkt tot problemen met het roetfilter op korte ritten en incidentele defecten aan de hogedrukpomp van de 2.2 CDI.

Mercedes V-Klasse motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
2.0 Compressor 163 PK 10,8-12,1 l/100km Kettingspanner, balansas Matig
3,2 V6 218 PK 13,2-14,5 l/100km Hoog brandstofverbruik Gemiddeld
2.2 CDI 129-150 PK 7,8-8,9 l/100km Partikelfilter, hogedrukpomp Goed
3.0 CDI V6 190-224 PK 8,5-9,8 l/100km Zeer betrouwbaar Zeer goed

Mercedes-Benz V-Klasse generatie III (2014-heden)

Mercedes-Benz V-Klasse generatie III (2014-heden)

De huidige Mercedes-Benz V-Klasse generatie vertegenwoordigt het toppunt van ontwikkeling en wordt beschouwd als de meest betrouwbare van alle drie de generaties. Bij goed onderhoud halen de moderne dieselmotoren gemakkelijk 400.000 tot 500.000 kilometer, terwijl grote reparaties pas na 300.000 kilometer nodig zijn. De absolute topmotor is de V 300 d met 237 pk - een viercilinder diesel met bi-turbo-oplading die sportieve prestaties combineert met een hoge efficiëntie. Qua technologie vertrouwt Mercedes op moderne 9G-TRONIC automatische transmissies, BlueTEC uitlaatgaszuivering en, in sommige gevallen, 48-volt mild hybridetechnologie. De Mercedes-Benz V-Klasse motoren van deze generatie voldoen aan alle huidige emissienormen en bieden een aanzienlijk verbeterd rijcomfort. In een marktvergelijking is de V-Klasse ongeëvenaard als premium grote sedan.

Mercedes-Benz V-Klasse dieselmotoren: Generatie III (2014-heden)

Het dieselgamma van de Mercedes-Benz V-Klasse is uitsluitend gebaseerd op de moderne 2,0-liter viercilindermotor (OM654) met verschillende vermogensniveaus. De V 200 d levert 100 kW (136 pk), de V 220 d 120 kW (163 pk), de V 250 d 140 kW (190 pk) en het topmodel V 300 d 175 kW (237 pk) met bi-turbo-oplading. Alle motoren van de Mercedes-Benz V-Klasse zijn voorzien van de nieuwste generatie common-railinspuiting, SCR-katalysator met AdBlue-inspuiting en een modern roetfilter. De V 220 d met 163 pk heeft zich ontwikkeld tot de meest populaire en betrouwbare motor - hij biedt voldoende vermogen voor alle doeleinden met een testverbruik van slechts 6,8-7,5 liter per 100 km. De V 300 d wordt beschouwd als een technisch hoogstandje met zijn bi-turbo-oplading en sportieve prestaties, maar heeft af en toe problemen met de complexe turboladerregeling onder extreme belastingen.

Mercedes-Benz V-Klasse benzinemotoren: Generatie III (2014-heden)

Het assortiment Mercedes-Benz V-Klasse benzinemotoren is aanzienlijk ingekrompen en bestaat voornamelijk uit de V 250 met 2,0-liter turbo (M274) en 155 kW (211 pk). Deze Mercedes-Benz V-Klasse motor met directe inspuiting en turbo biedt goede rijprestaties, maar is met een verbruik van 8,5-9,8 liter per 100 km beduidend dorstiger dan de dieselalternatieven. Op sommige markten was ook een tijdlang een V 260 met een 2,0-liter turbo en 155 kW (211 pk) verkrijgbaar. Deze Mercedes-Benz V-Klasse motoren bleken betrouwbaarder dan hun voorgangers, maar bleven bij hoge kilometerstanden af en toe problemen vertonen met bobines en de hogedrukpomp.

Mercedes-Benz V-Klasse elektrische aandrijving: Generatie III (2022-heden)

Sinds 2022 is er voor het eerst een volledig elektrische variant van de Mercedes-Benz V-Klasse beschikbaar, de EQV. De elektromotor levert 150 kW (204 pk) en biedt een actieradius tot 421 kilometer volgens WLTP. De accu van 100 kWh maakt snelladen met maximaal 110 kW gelijkstroom mogelijk.

Mercedes V-Klasse motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Classificatie
V 200 d 136 PK 6,4-7,1 l/100km Enigszins ondergemotoriseerd Goed
V 220 d 163 PK 6,8-7,5 l/100km Zeer betrouwbaar Zeer goed
V 250 d 190 PK 7,2-8,1 l/100km Robuust en zuinig Zeer goed
V 300 d 237 PK 7,8-8,9 l/100km Complexe bi-turbo regeling Goed
V 250 benzinemotor 211 PK 8,5-9,8 l/100km Bobines, hogedrukpomp Gemiddeld
EQV Elektrisch 204 PK 26,4 kWh/100km Hoge aanschafkosten Goed

Conclusie: De beste Mercedes-Benz V-Klasse motoren van alle generaties

De ontwikkeling van de motoren van de Mercedes-Benz V-Klasse is in alle drie de generaties continu verbeterd. Terwijl de eerste generatie nog werd gekenmerkt door robuuste maar eenvoudige motoren, heeft de huidige generatie technische perfectie bereikt met moderne dieselmotoren die prestaties, efficiëntie en betrouwbaarheid optimaal combineren. De dieselmotoren zijn in alle generaties de betere keuze gebleven voor frequente bestuurders en commerciële gebruikers.

  • Beste Mercedes-Benz V-Klasse benzinemotor:

De V 250 (211 pk, generatie III) met zijn moderne directe turbo-inspuiting biedt de beste combinatie van prestaties en betrouwbaarheid van alle benzinemotorgeneraties.

  • Beste Mercedes-Benz V-Klasse dieselmotor:

De V 220 d (163 pk, Generatie III) combineert uitstekende betrouwbaarheid, laag brandstofverbruik en voldoende vermogen voor alle doeleinden - de ideale allrounder.

  • Beste Mercedes-Benz V-Klasse hybride motor:

De EQV met 204 pk elektromotor biedt emissievrij rijden met een hoog comfortniveau, maar is nog niet voor alle doeleinden geschikt.

Voor onderhoud en reserveonderdelen voor alle generaties Mercedes-Benz V-Klasse biedt AUTODOC een uitgebreid assortiment originele en hoogwaardige reserveonderdelen met snelle levering en deskundig advies.

AUTODOC Bestsellers – koop online aan een goede prijs en verlaag de kosten van het vervangen van onderdelen

-5%
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 83
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Longlife
  • Versie: 504 / 507
  • productnummer: MN7715-5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 30,04 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: MN7715-5
Meer
in vergelijking met de adviesprijs 31,95 €

30,04 €
6,01 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-34%
QF 0466 BOSCH F 026 C00 466 Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
Beoordelingen - 70
Product informatie
  • Frequentiebereik [MHz]: 433
  • Materiaal: Staal
  • Kleur: zilver
  • programmeerbaar
  • BOSCH: Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
  • productnummer: F 026 C00 466
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
Artikelnummer: F 026 C00 466
in vergelijking met de adviesprijs 47,80 €

31,54 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

082034 BOSCH 1 987 302 777 Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeen
Beoordelingen - 26
Product informatie
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 5000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • BOSCH: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 1 987 302 777
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeen
Artikelnummer: 1 987 302 777
4,08 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-63%
+50 HELLA 8GJ 004 173-121 Gloeilamp, verstraler R2 (Bilux) 12V 60/55W P45t, 3200K, Halogeen, Transparent
Beoordelingen - 36
Product informatie
  • Lamptype: R2 (Bilux)
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 60 / 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Gloeilampkleur: Transparent
  • Kleurtemperatuur [K]: 3200
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P45t
  • Montage / demontage door vakmensen vereist!
  • HELLA: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 8GJ 004 173-121
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
HELLA Gloeilamp, verstraler R2 (Bilux) 12V 60/55W P45t, 3200K, Halogeen, Transparent
Artikelnummer: 8GJ 004 173-121
in vergelijking met de adviesprijs 10,14 €

3,69 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-16%
PEMCO 332 PM0332-5 Motorolie 0W-30, 5L
Beoordelingen - 74
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 0W-30
  • ACEA specificaties: C3
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-12 FE, Fiat 9.55535-DS1, Fiat 9.55535-GS1, Ford WSS-M2C950-A, Iveco 18-1811 SC1, STJLR.03.5007, MB 229.51, Porsche C30, PSA B71 2290, PSA B71 2312, Renault RN17, Renault RN0710, Renault RN0700, VW 504 00, VW 505 01, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: 332
  • productnummer: PM0332-5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • PEMCO: Motorolie
  • onze prijs: 29,33 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PEMCO Motorolie 0W-30, 5L
Artikelnummer: PM0332-5
Meer
in vergelijking met de adviesprijs 34,95 €

29,33 €
5,87 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-20%
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 4
  • Productlijn: EDGE
  • Versie: LL
  • productnummer: 15F7E5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • CASTROL: Motorolie
  • onze prijs: 46,87 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
CASTROL Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: 15F7E5
in vergelijking met de adviesprijs 59,00 €

46,87 €
11,72 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-28%
MR107 BOSCH 0 332 201 107 Relais 12V, 30A, 5-polig
Beoordelingen - 19
Product informatie
  • Stroomsterkte [A]: 30
  • Spanning (Volt): 12
  • Aantal contacten: 5
  • Relaisfunctie: Werkkontakt
  • Beveiligingstype [IP code]: IP5K4
  • Temperatuur van [°C]: -40
  • Temperatuurbereik tot [°C]: 100
  • Weerstand [Ohm]: 16
  • BOSCH: Relais
  • productnummer: 0 332 201 107
  • onze prijs: 5,40 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Relais 12V, 30A, 5-polig
Artikelnummer: 0 332 201 107
in vergelijking met de adviesprijs 7,50 €

5,40 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL Extreme MN7915-4 Motorolie 5W-40, 4L
Beoordelingen - 68
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-40
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Inhoud [liter]: 4
  • Versie: Extreme
  • productnummer: MN7915-4
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto, Motorfiets
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 24,55 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 5W-40, 4L
Artikelnummer: MN7915-4
Meer
24,55 €
6,14 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-5%
MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-4 Motorolie 10W-30, 4L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 10W-30
  • ACEA specificaties: A3 / B3
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Inhoud [liter]: 4
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: SPECIAL PLUS
  • productnummer: MN7512-4
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 21,19 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 10W-30, 4L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7512-4
Meer
in vergelijking met de adviesprijs 22,36 €

21,19 €
5,30 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

W5W OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 2825CBN-02B Gloeilamp, knipperlamp 12V 5W, W5W
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • Productlijn: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamptype: W5W
  • Spanning (Volt): 12
  • Nominaal vermogen [W]: 5
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: W2.1x9.5d
  • OSRAM: Gloeilamp, knipperlamp
  • productnummer: 2825CBN-02B
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, knipperlamp 12V 5W, W5W
Artikelnummer: 2825CBN-02B
44,56 €
Prijs per set van 2 stuks
Prijs incl. 21% BTW, Gratis verzending

Verkocht door AUTODOC

MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolie 5W-30, 10L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 63
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA specificaties: A3 / B4
  • Aanbevelingen van de fabrikant: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Inhoud [liter]: 10
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: ENERGY
  • productnummer: MN7511-10
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 46,03 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 10L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7511-10
Meer
46,03 €
4,60 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL ENERGY MN7511-20 Motorolie 5W-30, 20L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 51
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA specificaties: A3 / B4
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Inhoud [liter]: 20
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: ENERGY
  • productnummer: MN7511-20
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 86,43 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 20L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7511-20
Meer
86,43 €
4,32 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-37%
VALEO AQUA VISION 032523 Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogeen
Beoordelingen - 25
Product informatie
  • Productlijn: AQUA VISION
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 3000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • VALEO: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 032523
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
VALEO Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogeen
Artikelnummer: 032523
in vergelijking met de adviesprijs 13,33 €

8,38 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-44%
KROON OIL HELAR SP LL-03 33088 Motorolie 5W-30, 5L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 111
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA specificaties: C3
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30
  • Inhoud [liter]: 5
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: HELAR
  • Versie: SP LL-03
  • productnummer: 33088
  • Bundeltype: Jerrycan
  • KROON OIL: Motorolie
  • onze prijs: 51,43 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
KROON OIL Motorolie 5W-30, 5L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: 33088
in vergelijking met de adviesprijs 92,54 €

51,43 €
10,29 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM022S Afdichting, injector
Beoordelingen - 35
Product informatie
  • Binnendiameter [mm]: 7,50
  • Dikte [mm]: 3,5
  • Vorm: O-ring
  • DR.MOTOR AUTOMOTIVE: Afdichting, injector
  • productnummer: DRM022S
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
DR.MOTOR AUTOMOTIVE Afdichting, injector
Artikelnummer: DRM022S
5,02 €
Prijs per set van 8 stuks
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Populaire posts

Inschrijven in op onze nieuwsbrief

Voer uw e-mail in om ons laatste nieuws en tips te ontvangen: