• SHOP
  • CLUB
Premiumaccount uitproberen
0
Mijn garage
Voertuig toevoegen
0
Artikelen #
0,00 €
Uw winkelwagentje is nog leeg

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motoren

Inhoudsopgave

  1. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motoren (2006-2018)
    1. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 dieselmotoren (2006-2018)
    2. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 benzinemotoren (2006-2018)
  2. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motoren (2018-2023)
    1. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 dieselmotoren (2018-2023)
    2. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 benzinemotoren (2018-2023)
  3. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motoren (2023-heden)
    1. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 dieselmotoren (2023-heden)
    2. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 elektrische aandrijving (2023-heden)
    3. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 benzinemotoren (2023-heden)
  4. Samenvatting: De beste MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motoren van alle generaties

Sinds de marktintroductie in 2006 heeft de MERCEDES-BENZ Sprinter 906 zich gevestigd als de benchmark in het segment van grote bestelwagens, met een indrukwekkende reeks motoren gedurende zijn gehele productielevensduur. De voortdurende technologische ontwikkeling van de MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motoren weerspiegelt de inspanningen van Mercedes-Benz om zowel de efficiëntie als de betrouwbaarheid in de bedrijfswagensector te maximaliseren.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motoren (2006-2018)

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motoren (2006-2018)

De eerste generatie van de MERCEDES-BENZ Sprinter 906 heeft meer dan twaalf jaar lang het imago van de moderne bestelwagen bepaald en werd gekenmerkt door uitzonderlijk robuuste motoren die met goed onderhoud gemakkelijk 400.000 tot 600.000 kilometer haalden - een kilometerstand die vandaag de dag nog steeds indrukwekkend is. Grote reparaties waren meestal pas nodig na 250.000 tot 350.000 kilometer, meestal beperkt tot turbo's of injectiecomponenten. De absolute topmotor van dit tijdperk was de 3.0 V6 CDI met 224 pk, die vermogen, soepele loop en duurzaamheid perfect combineerde en vandaag de dag nog steeds wordt beschouwd als de benchmark voor bedrijfswagenmotoren. Technische innovaties zoals common-rail-inspuiting van de derde generatie en het AdBlue-systeem vanaf 2009 zorgden ervoor dat de Sprinter 906 de concurrentie van de Iveco Daily of VW Crafter ver achter zich liet. De motorreeks werd bewust ontworpen met het oog op een lange levensduur en onderhoudsgemak, wat tot uiting kwam in de uitzonderlijk lange onderhoudsintervallen tot 40.000 kilometer.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 dieselmotoren (2006-2018)

De MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motoren bestonden uitsluitend uit dieselmotoren, die waren onderverdeeld in drie hoofdcategorieën. Het instapmodel, de 2.1 CDI (OM651) motor, was leverbaar vanaf 2009 met vermogens van 95 pk tot 163 pk en bleek een zuinige, maar af en toe ondergemotoriseerde aandrijving voor zware ladingen. Zijn sterke punten waren het lage brandstofverbruik van 6,8-7,5 liter per 100 km en zijn robuuste constructie, hoewel vroege varianten zwakke punten vertoonden in het verstoppen van de EGR-klep en af en toe problemen met de distributieketting na 200.000 km. De middenklasse 2.2 CDI (OM651) met 95-150 pk bood de beste prijs-prestatieverhouding en werd de best verkochte MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motor. Vooral de versie met 129 pk werd beschouwd als een optimale balans tussen prestaties en verbruik. De topklasse 3.0 V6 CDI (OM642) motor met 190-224 pk bood niet alleen indrukwekkende rijprestaties, maar ook een uitzonderlijk soepele loop en betrouwbaarheid. Deze V6 diesel werd beschouwd als een van de beste bedrijfswagenmotoren van zijn tijd en vertoonde zelden grote problemen, zelfs bij intensief gebruik - alleen de gloeibougies en de massaluchtstroomsensor vereisten af en toe aandacht.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 benzinemotoren (2006-2018)

Hoewel de MERCEDES-BENZ Sprinter 906 in eerste instantie was ontworpen als dieselvoertuig, waren er op geselecteerde markten ook benzineversies verkrijgbaar. De 3,5-liter V6-benzinemotor (M272) met 258 pk was vooral bedoeld voor de Noord-Amerikaanse markt en hoewel hij indrukwekkende prestaties bood, had hij een aanzienlijk hoger brandstofverbruik van 12-15 liter per 100 km. In Europa bleef deze motor een zeldzame uitzondering en werd hij voornamelijk gebruikt voor speciale toepassingen zoals reddingsvoertuigen of campers. De MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motoren in benzineversie hadden af en toe problemen met de kleppenafstelling en de bobines, maar haalden ook hoge kilometrages van meer dan 300.000 km met goed onderhoud.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
2.1 CDI 95-163 PK 6,8-7,5 l/100km EGR-klep, distributieketting Goed
2.2 CDI 95-150 PK 7,2-8,1 l/100km Robuust, bewezen Zeer goed
3.0 V6 CDI 190-224 PK 8,5-9,8 l/100km Gloeibougies, massa-luchtstroomsensor Zeer goed
3.5 V6 benzine 258 PK 12-15 l/100km Klepafstelling, bobines Gemiddeld

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motoren (2018-2023)

De tweede generatie van de MERCEDES-BENZ Sprinter 906 betekende een technologische revolutie met de introductie van compleet nieuwe motorfamilies en, voor het eerst, benzinemotoren voor de Europese markt. De betrouwbaarheid bleef op het gebruikelijke hoge niveau met verwachte kilometrages van 350.000 tot 500.000 kilometer, waarbij de nieuwe motoren indruk maakten met state-of-the-art uitlaatgasreiniging en verbeterde efficiëntie. Grote reparaties waren meestal pas nodig na 200.000 tot 300.000 kilometer, voornamelijk aan de complexere uitlaatsystemen. De beste motor van deze generatie was de 2.0 CDI met 163 pk, die ondanks zijn kleinere cilinderinhoud dezelfde prestaties leverde als zijn voorgangers en aanzienlijk zuiniger was. De introductie van MBUX connectiviteit en geavanceerde assistentiesystemen benadrukte de claim van Mercedes-Benz om ook op het gebied van bedrijfswagens technologisch toonaangevend te zijn. In een directe vergelijking met de concurrentie van de Ford Transit of Renault Master boden de MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motoren van deze generatie de beste combinatie van efficiëntie, comfort en duurzaamheid.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 dieselmotoren (2018-2023)

De nieuwe generatie dieselmotoren was volledig gebaseerd op de moderne OM654-motor in verschillende configuratieniveaus. De 2.0 CDI verving zowel de 2.1 als de 2.2 CDI van de vorige generatie en was verkrijgbaar met vermogens van 114 pk tot 190 pk. Vooral de MERCEDES-BENZ Sprinter 906-motoren met 143 pk en 163 pk werden de populairste varianten, omdat ze een optimale balans boden tussen prestaties, brandstofverbruik en aanschafkosten. De nieuwe motor maakte indruk met zijn aanzienlijk lagere brandstofverbruik van 6,2-7,8 liter per 100 km en de allernieuwste Euro 6d TEMP-emissieregeling met SCR-katalysator. De complexe AdBlue-systemen met hun sensoren en verwarmingselementen, die bij koud weer of door gebrek aan onderhoud konden uitvallen, bleken af en toe problematisch. De beproefde 3.0 V6 CDI werd vervangen door een gemoderniseerde OM642-motor met 190 pk, die wat vermogen verloor maar aanzienlijk schoner en efficiënter was. Deze MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motoren bleven beschouwd worden als de benchmark voor een soepele loop en duurzaamheid in het segment.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 benzinemotoren (2018-2023)

Voor het eerst bood Mercedes-Benz de Sprinter 906 ook met benzinemotoren aan in Europa. De 2,0-liter turbobenzinemotor (M274) met 163 pk en 190 pk was vooral gericht op klanten in lage emissiezones of met lagere jaarkilometrages. Deze MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motoren maakten indruk met hun lage aanschafkosten en soepele loop, maar hadden het typische nadeel van een hoger brandstofverbruik van 9,5-11,2 liter per 100 km. Technische problemen beperkten zich meestal tot de bobines en incidentele schade aan de turbolader tijdens intensief gebruik. De 3.5 V6 benzinemotor bleef beschikbaar voor de Amerikaanse markt, maar werd teruggeschroefd naar 188 pk dankzij modernere directe injectie en turbolading, wat de betrouwbaarheid aanzienlijk verbeterde.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
2.0 CDI 114-190 PK 6,2-7,8 l/100km AdBlue-systeem, sensoren Zeer goed
3.0 V6 CDI 190 PK 8,8-9,5 l/100km Bewezen, robuust Zeer goed
2.0 Turbo benzine 163-190 PK 9,5-11,2 l/100km Bobines, turbocompressor Goed
3.5 V6 benzine 188 PK 11,8-13,5 l/100km Directe injectie Gemiddeld

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motoren (2023-heden)

De huidige generatie van de MERCEDES-BENZ Sprinter 906 is consequent gericht op elektrificatie en vertegenwoordigt Mercedes-Benz' visie op de toekomst in de bedrijfswagensector. Naast de beproefde dieselmotoren is voor het eerst een volledig elektrische eSprinter in het modellengamma geïntegreerd, die met een actieradius tot 440 km nieuwe normen stelt. Aangezien deze generatie pas sinds 2023 leverbaar is, is er nog geen langetermijnervaring beschikbaar, maar de eerste tests wijzen op een veelbelovende levensduur van meer dan 400.000 kilometer voor de dieselvarianten. De topmotor is nog steeds de 2.0 CDI met 170 pk, die dankzij verdere optimalisaties nog efficiënter en schoner is geworden. De integratie van 48-volt mild hybridetechnologie in geselecteerde dieselmotoren belooft extra brandstofbesparingen en lagere emissies. In een concurrentievergelijking ligt de huidige Sprinter 906 duidelijk voor op rivalen zoals de Iveco Daily Electric of Ford E-Transit dankzij de combinatie van bewezen dieseltechnologie en innovatieve elektrische mobiliteit.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 dieselmotoren (2023-heden)

Het dieselmotorengamma is nog steeds gebaseerd op de beproefde OM654-eenheid, maar is opnieuw herzien en voldoet nu aan de Euro 6e-norm. De 2.0 CDI is verkrijgbaar met vermogens van 120 tot 170 pk, waarbij de krachtigere varianten optioneel verkrijgbaar zijn met 48-volt mild hybridetechnologie. Deze MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motoren bieden een verbeterde acceleratie en een lager brandstofverbruik van 5,8-7,2 liter per 100 km dankzij de elektrische hulpaandrijving. De beproefde 3.0 V6 CDI is door efficiëntiemaatregelen geoptimaliseerd tot 185 pk, maar behoudt zijn legendarische soepele loop en betrouwbaarheid. De eerste rapporten tonen aan dat de AdBlue systemen betrouwbaarder zijn geworden, maar de complexiteit van de uitlaatgasnabehandeling blijft een potentieel zwak punt.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 elektrische aandrijving (2023-heden)

De eSprinter markeert een mijlpaal in de geschiedenis van de MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motoren en biedt twee batterijformaten met 55 kWh of 113 kWh voor een actieradius tot 440 km. De elektromotor levert 150 kW (204 pk) en biedt een direct beschikbaar koppel van 362 Nm. Bijzonder indrukwekkend is de mogelijkheid tot snelladen met een gelijkstroomvermogen tot 115 kW, waarmee in ongeveer 42 minuten van 10 tot 80 procent kan worden opgeladen. De gebruikskosten zijn aanzienlijk lager dan die van de dieselvarianten, maar de aanschaf is nog steeds aanzienlijk duurder. Uit de eerste praktijktests blijkt dat de eSprinter bijzonder geschikt is voor stadslogistiek en vaste routes.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 benzinemotoren (2023-heden)

De benzinemotoren zijn grotendeels uit het Europese gamma verwijderd en zijn alleen nog beschikbaar voor speciale markten. De 2,0-liter turbobenzinemotor blijft beschikbaar in een herziene versie met 170 pk voor speciale toepassingen, maar speelt een ondergeschikte rol in het huidige MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motorengamma.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
2.0 CDI 120-170 PK 5,8-7,2 l/100km Nog niet bekend Zeer goed
2.0 CDI Mild-Hybride 150-170 PK 5,5-6,8 l/100km Nieuwe technologie Zeer goed
3.0 V6 CDI 185 PK 8,2-8,9 l/100km Bewezen, betrouwbaar Zeer goed
eSprinter 204 PK 19-25 kWh/100km Hoge aanschafkosten Goed
2.0 Turbo benzine 170 PK 9,8-11,5 l/100km Zelden beschikbaar Gemiddeld

Samenvatting: De beste MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motoren van alle generaties

De ontwikkeling van de MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motoren over drie generaties toont de consistente focus van Mercedes-Benz op betrouwbaarheid, efficiëntie en duurzaamheid in de bedrijfswagensector. Terwijl de dieselmotoren consequent worden beschouwd als de benchmark in het segment, markeert de integratie van elektromobiliteit een belangrijke stap in de toekomst van het commerciële transport. De voortdurende verdere ontwikkeling van beproefde dieseltechnologie in combinatie met elektrificatie biedt klanten de optimale oplossing voor elke toepassing.

  • Beste MERCEDES-BENZ Sprinter 906 dieselmotor:

De 2.0 CDI met 163 pk (Generatie II) biedt de perfecte balans tussen prestaties, verbruik en bewezen betrouwbaarheid voor alle toepassingsgebieden.

  • Beste MERCEDES-BENZ Sprinter 906 benzinemotor:

De 2.0 turbobenzinemotor met 163 pk (generatie II) is het beste benzine-alternatief, ook al domineren dieselmotoren de bedrijfswagensector.

  • Beste MERCEDES-BENZ Sprinter 906 elektrische aandrijving:

De eSprinter met 204 pk en 113 kWh batterij (Generatie III) zet een nieuwe standaard voor emissievrije stadslogistiek en lokaal transport.

Voor het onderhoud en de service van alle MERCEDES-BENZ Sprinter 906 motoren biedt AUTODOC een uitgebreid assortiment originele onderdelen en hoogwaardige vervangingscomponenten met betrouwbare en snelle levering voor alle generaties.

AUTODOC Bestsellers – koop online aan een goede prijs en verlaag de kosten van het vervangen van onderdelen

MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 83
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Longlife
  • Versie: 504 / 507
  • productnummer: MN7715-5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 31,95 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: MN7715-5
Meer
31,95 €
6,39 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

082034 BOSCH 1 987 302 777 Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeen
Beoordelingen - 26
Product informatie
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 5000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • BOSCH: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 1 987 302 777
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeen
Artikelnummer: 1 987 302 777
4,08 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-17%
PEMCO 332 PM0332-5 Motorolie 0W-30, 5L
Beoordelingen - 74
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-12 FE, Fiat 9.55535-DS1, Fiat 9.55535-GS1, Ford WSS-M2C950-A, Iveco 18-1811 SC1, STJLR.03.5007, MB 229.51, Porsche C30, PSA B71 2290, PSA B71 2312, Renault RN17, Renault RN0710, Renault RN0700, VW 504 00, VW 505 01, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: 332
  • productnummer: PM0332-5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • PEMCO: Motorolie
  • onze prijs: 28,77 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PEMCO Motorolie 0W-30, 5L
Artikelnummer: PM0332-5
Meer
in vergelijking met de adviesprijs 34,95 €

28,77 €
5,75 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Motorolie 5W-30, 5L, Synthetische olie
Beoordelingen - 111
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Inhoud [liter]: 5
  • Olie: Synthetische olie
  • Productlijn: DEXOS2™
  • Versie: SUPER SYNTHETIC
  • productnummer: 19 42 003
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • OPEL GM: Motorolie
  • onze prijs: 43,73 €
Details
OPEL GM Motorolie 5W-30, 5L, Synthetische olie
Artikelnummer: 19 42 003
43,73 €
8,75 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-35%
QF 0468 BOSCH F 026 C00 468 Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
Beoordelingen - 27
Product informatie
  • Frequentiebereik [MHz]: 433
  • Materiaal: Staal
  • Kleur: zwart
  • programmeerbaar
  • BOSCH: Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
  • productnummer: F 026 C00 468
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
Artikelnummer: F 026 C00 468
in vergelijking met de adviesprijs 47,80 €

30,69 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL Extreme MN7915-4 Motorolie 5W-40, 4L
Beoordelingen - 68
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Inhoud [liter]: 4
  • Versie: Extreme
  • productnummer: MN7915-4
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto, Motorfiets
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 25,38 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 5W-40, 4L
Artikelnummer: MN7915-4
Meer
25,38 €
6,35 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-54%
FAST FT86581 Lampvoet, achterlicht Links
Beoordelingen - 8
Product informatie
  • Inbouwplaats: Links
  • Tweede onderdeel van een set: FT86582
  • FAST: Lampvoet, achterlicht
  • productnummer: FT86581
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
FAST Lampvoet, achterlicht Links
Artikelnummer: FT86581
in vergelijking met de adviesprijs 29,95 €

13,68 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

W5W OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 2825CBN-02B Gloeilamp, knipperlamp 12V 5W, W5W
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • Productlijn: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamptype: W5W
  • Spanning (Volt): 12
  • Nominaal vermogen [W]: 5
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: W2.1x9.5d
  • OSRAM: Gloeilamp, knipperlamp
  • productnummer: 2825CBN-02B
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, knipperlamp 12V 5W, W5W
Artikelnummer: 2825CBN-02B
44,56 €
Prijs per set van 2 stuks
Prijs incl. 21% BTW, Gratis verzending

Verkocht door AUTODOC

-23%
05549130 PHILIPS 12498B2 Gloeilamp, knipperlamp 12V 21W, P21W, Kogellamp
Beoordelingen - 30
Product informatie
  • Lamptype: P21W, Kogellamp
  • Spanning (Volt): 12
  • Nominaal vermogen [W]: 21
  • Bundeltype: Blisterverpaking
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: BA15s
  • PHILIPS: Gloeilamp, knipperlamp
  • productnummer: 12498B2
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PHILIPS Gloeilamp, knipperlamp 12V 21W, P21W, Kogellamp
Artikelnummer: 12498B2
in vergelijking met de adviesprijs 2,53 €

1,93 €
Prijs per set van 2 stuks
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL ENERGY MN7511-20 Motorolie 5W-30, 20L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 52
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Inhoud [liter]: 20
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: ENERGY
  • productnummer: MN7511-20
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 91,95 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 20L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7511-20
Meer
91,95 €
4,60 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-37%
VALEO AQUA VISION 032523 Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogeen
Beoordelingen - 25
Product informatie
  • Productlijn: AQUA VISION
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 3000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • VALEO: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 032523
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
VALEO Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogeen
Artikelnummer: 032523
in vergelijking met de adviesprijs 13,33 €

8,38 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-44%
KROON OIL HELAR SP LL-03 33088 Motorolie 5W-30, 5L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 112
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30
  • Inhoud [liter]: 5
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: HELAR
  • Versie: SP LL-03
  • productnummer: 33088
  • Bundeltype: Jerrycan
  • KROON OIL: Motorolie
  • onze prijs: 51,66 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
KROON OIL Motorolie 5W-30, 5L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: 33088
in vergelijking met de adviesprijs 92,54 €

51,66 €
10,33 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

H11 BOSCH 1 987 302 806 Gloeilamp, verstraler H11 12V 55W PGJ19-2, 3200K, Halogeen
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • Lamptype: H11
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 3200
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PGJ19-2
  • BOSCH: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 1 987 302 806
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Gloeilamp, verstraler H11 12V 55W PGJ19-2, 3200K, Halogeen
Artikelnummer: 1 987 302 806
7,43 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-41%
RUN100R MAGNETI MARELLI RUN 069100900007 Accu 12V 100Ah 900A Onderhoudsvrij, Zonder vulpeil, Met handgreep
Product informatie
  • Productlijn: RUN
  • Batterij (vermogen Ah): 100
  • Batterij / accu: Onderhoudsvrij, Zonder vulpeil, Met handgreep
  • Poolvolgorde 0
  • Koudstartstroom EN (A): 900
  • Lengte [mm]: 353
  • Breedte [mm]: 175
  • Hoogte [mm]: 190
  • Spanning (Volt): 12
  • DIN / ISO: L05
  • Pooluitvoering: 1
  • MAGNETI MARELLI: Accu
  • productnummer: 069100900007
  • onze prijs: 186,46 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MAGNETI MARELLI Accu 12V 100Ah 900A Onderhoudsvrij, Zonder vulpeil, Met handgreep
Artikelnummer: 069100900007
in vergelijking met de adviesprijs 321,01 €

186,46 €
Prijs incl. 21% BTW, Gratis verzending

Verkocht door AUTODOC

-68%
H11 HELLA 8GH 008 358-121 Gloeilamp, koplamp H11, Halogeen, PGJ19-2
Beoordelingen - 38
Product informatie
  • Lamptype: H11
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Bundeltype: Doos
  • Gloeilampkleur: Transparent
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PGJ19-2
  • Registratietype: ECE-getest
  • Montage / demontage door vakmensen vereist!
  • HELLA: Gloeilamp, koplamp
  • productnummer: 8GH 008 358-121
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
HELLA Gloeilamp, koplamp H11, Halogeen, PGJ19-2
Artikelnummer: 8GH 008 358-121
in vergelijking met de adviesprijs 22,48 €

7,07 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Populaire posts

Inschrijven in op onze nieuwsbrief

Voer uw e-mail in om ons laatste nieuws en tips te ontvangen: