• SHOP
  • CLUB
Premiumaccount uitproberen
0
Mijn garage
Voertuig toevoegen
0
Artikelen #
0,00 €
Uw winkelwagentje is nog leeg

Mitsubishi Outlander motoren

Inhoudsopgave

  1. Mitsubishi Outlander generatie I (2001-2006)
    1. Mitsubishi Outlander benzinemotoren: Generatie I (2001-2006)
  2. Mitsubishi Outlander generatie II (2006-2012)
    1. Mitsubishi Outlander benzinemotoren: Generatie II (2006-2012)
    2. Mitsubishi Outlander dieselmotoren: Generatie II (2006-2012)
  3. Mitsubishi Outlander generatie III (2012-2021)
    1. Mitsubishi Outlander benzinemotoren: Generatie III (2012-2021)
    2. Mitsubishi Outlander plug-in hybride: Generatie III (2012-2021)
  4. Mitsubishi Outlander Generatie IV (2021-heden)
    1. Mitsubishi Outlander plug-in hybride: Generatie IV (2021-heden)
    2. Mitsubishi Outlander benzinemotoren: Generatie IV (2021-heden)
  5. Conclusie: De beste Mitsubishi Outlander motoren van alle generaties

De Mitsubishi Outlander heeft zich sinds de lancering in 2001 gevestigd als een betrouwbare familie-SUV en biedt een opmerkelijk gevarieerd aanbod van Mitsubishi Outlander motoren over vier generaties. Van beproefde motoren met natuurlijke aanzuiging tot innovatieve plug-in hybride systemen, de technologische evolutie van de Outlander toont de voortdurende ontwikkeling van Japanse technische expertise.

Mitsubishi Outlander generatie I (2001-2006)

Mitsubishi Outlander generatie I (2001-2006)

De eerste generatie Mitsubishi Outlander werd gekenmerkt door robuuste maar technisch eenvoudige atmosferische motoren die zich onderscheidden door hun uitzonderlijke levensduur. Bij goed onderhoud haalden deze Mitsubishi Outlander motoren gemakkelijk 400.000 tot 500.000 kilometer, waarbij grote reparaties meestal pas na 250.000 kilometer nodig waren. De motoren van deze generatie werden beschouwd als bijna onverwoestbaar, maar vereisten regelmatig onderhoud van de bougies en luchtfilters. De absolute topmotor was de 2,4-liter MIVEC met 160 pk, die kracht en betrouwbaarheid optimaal combineerde. Technisch gezien vertrouwde Mitsubishi op beproefde atmosferische motoren zonder turbo, wat de reden was voor de hoge betrouwbaarheid, maar ook leidde tot een hoger brandstofverbruik.

Mitsubishi Outlander benzinemotoren: Generatie I (2001-2006)

Het assortiment Mitsubishi Outlander benzinemotoren bestond uitsluitend uit atmosferische motoren uit de 4G-serie. Het instapmodel was een 2,0-liter 4G63 met 136 pk, die werd gekenmerkt door zijn robuustheid, maar zijn grenzen bereikte als de auto volgeladen was. De krachtigere 2,4-liter 4G69 MIVEC met 160 pk bood aanzienlijk meer trekkracht en werd de populairste motor van deze generatie. Beide Mitsubishi Outlander motoren waren voorzien van meerpuntsinspuiting en stonden bekend om hun duurzaamheid. Typische problemen beperkten zich tot versleten bobines na 120.000 kilometer en af en toe lekkage bij de kleppendekselpakkingen. De 4G69 MIVEC met variabele kleptiming werd beschouwd als een technisch hoogstandje en bood een goede balans tussen prestaties en brandstofverbruik.

Mitsubishi Outlander motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
2,0 4G63 136 PK 9,2-10,1 l/100km Bobines, kleppendekselpakking Goed
2,4 4G69 MIVEC 160 PK 9,8-10,6 l/100km Zeer robuust, af en toe kleppendeksel Zeer goed

Mitsubishi Outlander generatie II (2006-2012)

Mitsubishi Outlander generatie II (2006-2012)

De tweede generatie Mitsubishi Outlander bracht aanzienlijke technische vooruitgang en introduceerde voor het eerst dieselmotoren in het gamma. De kilometerstand bleef hoog met 350.000 tot 450.000 kilometer voor de benzinemotoren en 400.000 tot 500.000 kilometer voor de robuuste diesels. Grote reparaties waren meestal nodig tussen 180.000 en 220.000 kilometer, waarbij de dieselmotoren beduidend minder onderhoud nodig hadden. Het absolute hoogtepunt was de 2.2 DI-D met 156 pk - een uitzonderlijk betrouwbare common-rail diesel die na 300.000 kilometer nog steeds probleemloos liep. Technisch gezien introduceerde Mitsubishi moderne common-rail injectie en verbeterde MIVEC-systemen, waardoor de efficiëntie toenam, maar ook de complexiteit toenam.

Mitsubishi Outlander benzinemotoren: Generatie II (2006-2012)

Een kleinere 2,0-liter motor werd toegevoegd aan het Mitsubishi Outlander benzineassortiment, met behoud van de beproefde 2,4-liter. De 2,0-liter 4B11 met 147 pk verving de oude 4G63 en bood een betere efficiëntie en hogere prestaties dankzij de MIVEC-technologie. De 2,4-liter 4B12 MIVEC met 170 pk werd de favoriet onder de Mitsubishi Outlander motoren van deze generatie. Beide motoren hadden aluminium blokken en moderne injectiesystemen. Incidentele defecten in de MIVEC actuators na 150.000 kilometer en lekkages in de waterpompen waren problematisch. De 4B12 met 2,4 liter werd als bijzonder duurzaam beschouwd en bood voldoende vermogen voor gebruik in aanhangwagens.

Mitsubishi Outlander dieselmotoren: Generatie II (2006-2012)

Mitsubishi bood voor het eerst een Outlander dieselmotor aan: de 2.2 DI-D (4HK) met 156 pk en common-rail injectie. Deze Mitsubishi Outlander diesel ontwikkelde zich al snel tot de meest betrouwbare motor van de hele generatie. Met een koppel van 380 Nm bood hij een uitstekende trekkracht en een laag brandstofverbruik van slechts 6,8 liter per 100 km. De 2.2 DI-D had een roetfilter en voldeed aan de Euro 4 norm. Typische problemen bleven beperkt tot incidentele defecten aan de turbolader na 200.000 kilometer en verstopte roetfilters op overwegend korte ritten. Over het geheel genomen werd deze Mitsubishi Outlander motor beschouwd als een van de beste diesels in zijn klasse.

Mitsubishi Outlander motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
2.0 4B11 MIVEC 147 PK 8,4-9,2 l/100km MIVEC servomotoren, waterpomp Goed
2.4 4B12 MIVEC 170 PK 9,1-9,8 l/100km Zeer robuust, af en toe waterpomp Zeer goed
2.2 DI-D 156 PK 6,5-6,8 l/100km Turbocompressor, roetfilter voor korte ritten Zeer goed

Mitsubishi Outlander generatie III (2012-2021)

Mitsubishi Outlander generatie III (2012-2021)

De derde generatie Mitsubishi Outlander markeerde de overgang naar elektrificatie en lanceerde 's werelds eerste plug-in hybride SUV, de PHEV. De conventionele motoren bleven hoge kilometerstanden halen van 300.000 tot 400.000 kilometer, waarbij de 2,4-liter benzinemotoren als bijzonder betrouwbaar werden beschouwd. Grote reparaties waren meestal nodig tussen 200.000 en 250.000 kilometer. De absolute topmotor was de PHEV met een systeemvermogen van 203 pk - een technisch hoogstandje dat puur elektrisch rijden combineerde met de flexibiliteit van een benzinemotor. Technisch gezien introduceerde Mitsubishi CVT-transmissies en verfijnde de MIVEC-technologie, terwijl de PHEV met twee elektromotoren en een benzinemotor een compleet nieuwe standaard zette.

Mitsubishi Outlander benzinemotoren: Generatie III (2012-2021)

Het assortiment Mitsubishi Outlander benzinemotoren concentreerde zich op twee beproefde motoren: de 2,0-liter 4J11 met 150 pk en de 2,4-liter 4J12 met 167 pk. Beide motoren waren voorzien van MIVEC-technologie en aluminium blokken voor een laag gewicht. De 2,4-liter ontwikkelde zich tot de meest betrouwbare conventionele motor van deze generatie met slechts af en toe problemen met de bobines na 120.000 kilometer. Standaard werden deze Mitsubishi Outlander motoren gecombineerd met CVT transmissies, wat resulteerde in een soepel maar traag rijgedrag. De 2,0-liter motor werd voldoende geacht voor stadsverkeer, maar bereikte zijn grenzen bij het rijden op snelwegen en het trekken van een aanhanger. Beide motoren werden gekenmerkt door lage onderhoudskosten en een hoge betrouwbaarheid.

Mitsubishi Outlander plug-in hybride: Generatie III (2012-2021)

De Mitsubishi Outlander PHEV zorgde voor een revolutie in het SUV-segment met zijn innovatieve aandrijfconcept. Het systeem combineerde een 2,0-liter benzinemotor (121 pk) met twee elektromotoren (82 pk elk) om een systeemvermogen van 203 pk te produceren. Met een elektrische actieradius van 54 kilometer en een totaal brandstofverbruik van slechts 1,9 liter per 100 km zette deze Mitsubishi Outlander motor een nieuwe standaard. De vierwielaandrijving werkte puur elektrisch via afzonderlijke motoren op de voor- en achteras. Incidentele software-updates en het beperkte trekvermogen van slechts 1.500 kg waren problematisch. Ondanks de complexe technologie bleek de PHEV verrassend betrouwbaar, waarbij de batterijgarantie van 8 jaar extra zekerheid bood.

Mitsubishi Outlander motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
2.0 4J11 MIVEC 150 PK 7,8-8,4 l/100km Bobines, trage CVT Goed
2.4 4J12 MIVEC 167 PK 8,2-8,8 l/100km Zeer robuust, af en toe bobines Zeer goed
PHEV 203 PK 1,9 l/100km + elektriciteit Software-updates, beperkt trekvermogen Zeer goed

Mitsubishi Outlander Generatie IV (2021-heden)

De huidige generatie Mitsubishi Outlander is volledig geëlektrificeerd en vertegenwoordigt Mitsubishi's visie op de toekomst van mobiliteit. Alle motoren zijn geëlektrificeerd, waarbij de geavanceerde PHEV aandrijflijn centraal staat. Omdat deze generatie pas sinds 2021 leverbaar is, is er nog geen langetermijnervaring beschikbaar, maar de eerste tests laten veelbelovende benaderingen zien. De topmotor is de PHEV met 252 pk systeemvermogen, die aanzienlijk meer vermogen biedt dan zijn voorganger. Het nieuwe platform belooft kilometerstanden van meer dan 350.000 kilometer, waarbij de elektrische componenten zijn ontworpen voor een levensduur van minstens 200.000 kilometer.

Mitsubishi Outlander plug-in hybride: Generatie IV (2021-heden)

De nieuwe Mitsubishi Outlander PHEV van de vierde generatie biedt een aanzienlijk verhoogd systeemvermogen van 252 pk door een 2,4-liter benzinemotor (131 pk) te combineren met twee krachtige elektromotoren (95 pk elk voor, 100 pk achter). De elektrische actieradius is vergroot tot 84 kilometer, terwijl het totale brandstofverbruik slechts 1,4 liter per 100 km bedraagt. Het herziene S-AWC vierwielaandrijvingssysteem biedt drie rijmodi en een trekvermogen tot 1.500 kg. Deze moderne Mitsubishi Outlander motor heeft een 20 kWh accu en ondersteunt zowel AC als DC snelladen. De eerste ervaringen laten verbeterde rijprestaties en een hogere efficiëntie zien, hoewel de betrouwbaarheid op lange termijn nog niet kan worden beoordeeld.

Mitsubishi Outlander benzinemotoren: Generatie IV (2021-heden)

Naast de PHEV blijft Mitsubishi een conventionele 2,4-liter benzinemotor aanbieden, maar alleen in geselecteerde markten. Deze doorontwikkelde motor is gebaseerd op de beproefde 4J12, maar is geoptimaliseerd voor meer efficiëntie en levert 181 pk. In Europa richt Mitsubishi zich echter volledig op de PHEV aandrijving, waardoor deze Mitsubishi Outlander motor hier niet leverbaar is.

Mitsubishi Outlander motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
PHEV (Gen IV) 252 PK 1,4 l/100km + elektriciteit Nog geen ervaring op lange termijn Zeer goed
2.4 benzinemotor 181 PK 8,0-8,6 l/100km Niet verkrijgbaar in Europa Goed

Conclusie: De beste Mitsubishi Outlander motoren van alle generaties

De ontwikkeling van de motoren van de Mitsubishi Outlander laat een consistente evolutie zien van robuuste motoren met natuurlijke aanzuiging tot zeer efficiënte hybride systemen. Terwijl de eerste generaties werden gekenmerkt door uitzonderlijke betrouwbaarheid en duurzaamheid, richt Mitsubishi zich nu op innovatieve elektrificatie zonder concessies te doen aan kwaliteit. PHEV-technologie heeft zich gevestigd als het handelsmerk en unique selling point van de Outlander.

  • Beste Mitsubishi Outlander benzinemotor:

De 2,4-liter 4G69 MIVEC (160 pk, Generatie I) combineert legendarische betrouwbaarheid met ruim voldoende vermogen en wordt beschouwd als vrijwel onverwoestbaar.

  • Beste Mitsubishi Outlander dieselmotor:

De 2.2 DI-D (156 pk, Generatie II) biedt de beste combinatie van betrouwbaarheid, zuinigheid en trekkracht van alle generaties.

  • Beste Mitsubishi Outlander hybride motor:

De vierde generatie PHEV (252 pk, 2021-heden) met zijn hoge elektrische actieradius van 84 km en laagste brandstofverbruik ooit.

Voor onderhoud en reserveonderdelen voor alle generaties Mitsubishi Outlander biedt AUTODOC een uitgebreid assortiment originele en hoogwaardige reserveonderdelen met snelle levering en deskundig advies.

AUTODOC Bestsellers – koop online aan een goede prijs en verlaag de kosten van het vervangen van onderdelen

MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 84
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Longlife
  • Versie: 504 / 507
  • productnummer: MN7715-5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 34,28 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: MN7715-5
Meer
34,28 €
6,86 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-63%
+50 HELLA 8GJ 004 173-121 Gloeilamp, verstraler R2 (Bilux) 12V 60/55W P45t, 3200K, Halogeen, Transparent
Beoordelingen - 37
Product informatie
  • Lamptype: R2 (Bilux)
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 60 / 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Gloeilampkleur: Transparent
  • Kleurtemperatuur [K]: 3200
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P45t
  • Montage / demontage door vakmensen vereist!
  • HELLA: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 8GJ 004 173-121
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
HELLA Gloeilamp, verstraler R2 (Bilux) 12V 60/55W P45t, 3200K, Halogeen, Transparent
Artikelnummer: 8GJ 004 173-121
in vergelijking met de adviesprijs 10,14 €

3,69 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Motorolie 5W-30, 5L, Synthetische olie
Beoordelingen - 112
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Inhoud [liter]: 5
  • Olie: Synthetische olie
  • Productlijn: DEXOS2™
  • Versie: SUPER SYNTHETIC
  • productnummer: 19 42 003
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • OPEL GM: Motorolie
  • onze prijs: 43,66 €
Details
OPEL GM Motorolie 5W-30, 5L, Synthetische olie
Artikelnummer: 19 42 003
43,66 €
8,73 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL Extreme MN7915-4 Motorolie 5W-40, 4L
Beoordelingen - 69
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Inhoud [liter]: 4
  • Versie: Extreme
  • productnummer: MN7915-4
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto, Motorfiets
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 24,64 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 5W-40, 4L
Artikelnummer: MN7915-4
Meer
24,64 €
6,16 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

TOYOTA Fuel Economy 08880-83388 Motorolie 5W-30, 1L
Beoordelingen - 3
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-30
  • ACEA: ACEA A1 / B1, ACEA A5 / B5
  • API: API SL, API CF
  • Inhoud [liter]: 1
  • Productlijn: Fuel Economy
  • productnummer: 08880-83388
  • TOYOTA: Motorolie
  • onze prijs: 19,32 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
TOYOTA Motorolie 5W-30, 1L
Artikelnummer: 08880-83388
19,32 €
19,32 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-41%
HB3 OSRAM ORIGINAL LINE 9005 Gloeilamp, verstraler HB3 12V 60W P20d, 3200K, Halogeen
Beoordelingen - 8
Product informatie
  • Productlijn: ORIGINAL LINE
  • Lamptype: HB3
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 60
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Kleurtemperatuur [K]: 3200
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P20d
  • OSRAM: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 9005
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, verstraler HB3 12V 60W P20d, 3200K, Halogeen
Artikelnummer: 9005
in vergelijking met de adviesprijs 11,74 €

6,92 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-37%
VALEO AQUA VISION 032523 Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogeen
Beoordelingen - 25
Product informatie
  • Productlijn: AQUA VISION
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 3000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • VALEO: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 032523
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
VALEO Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogeen
Artikelnummer: 032523
in vergelijking met de adviesprijs 13,33 €

8,38 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

H11 BOSCH 1 987 302 806 Gloeilamp, verstraler H11 12V 55W PGJ19-2, 3200K, Halogeen
Beoordelingen - 34
Product informatie
  • Lamptype: H11
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 3200
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PGJ19-2
  • BOSCH: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 1 987 302 806
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Gloeilamp, verstraler H11 12V 55W PGJ19-2, 3200K, Halogeen
Artikelnummer: 1 987 302 806
7,35 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MPM ESP-FE PREMIUM SYNTHETIC 05005PC Motorolie 0W-20, 5L
Beoordelingen - 1
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: Porsche C20, VW 508 00, VW 509 00
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: ESP-FE
  • Versie: PREMIUM SYNTHETIC
  • productnummer: 05005PC
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MPM: Motorolie
  • onze prijs: 228,68 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MPM Motorolie 0W-20, 5L
Artikelnummer: 05005PC
228,68 €
45,74 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, Gratis verzending

Verkocht door AUTODOC

-29%
47516930 PHILIPS 12258PRB1 Gloeilamp, verstraler H1 12V 55W P14.5s, 3200K, Halogeen, Vision
Beoordelingen - 2
Product informatie
  • aanvullende informatie: Vision
  • Lamptype: H1
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Blisterverpaking
  • Kleurtemperatuur [K]: 3200
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P14.5s
  • PHILIPS: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 12258PRB1
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PHILIPS Gloeilamp, verstraler H1 12V 55W P14.5s, 3200K, Halogeen, Vision
Artikelnummer: 12258PRB1
in vergelijking met de adviesprijs 6,09 €

4,32 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-59%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeen
Beoordelingen - 65
Product informatie
  • Productlijn: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 5000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • OSRAM: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 64210CBN-HCB
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeen
Artikelnummer: 64210CBN-HCB
in vergelijking met de adviesprijs 42,99 €

17,40 €
Prijs per set van 2 stuks
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 81
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Top Tec
  • Versie: 4200
  • productnummer: 8973
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • niet voor motorfabrikant: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • onze prijs: 70,12 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: 8973
70,12 €
14,02 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

KROON OIL HELAR SP LL-03 32303 Motorolie 5W-30, 4L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 13
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 504 00, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 4
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: HELAR
  • Versie: SP LL-03
  • productnummer: 32303
  • Bundeltype: Jerrycan
  • KROON OIL: Motorolie
  • onze prijs: 43,54 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
KROON OIL Motorolie 5W-30, 4L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: 32303
43,54 €
10,89 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

PETRONAS Paraflu UP 76059E18EU Antivries / koelvloeistof ASTM D3306-CUNA 956-16, rood, 1L, Concentraat, Bevat nitraat-Met silicaat
Beoordelingen - 16
Product informatie
  • Kenmerken: Concentraat
  • Kleur: rood
  • Productlijn: Paraflu
  • Aanbevelingen van de fabrikant: Fiat 9.55523, Chrysler MS-50203, Chrysler MS-12106, Chrysler MS-90032, Iveco 18-1830, PSA B71 5110, Lotus PE-00140
  • Specificatie: ASTM D3306, ASTM D6210, CUNA 956-16
  • Inhoud [liter]: 1
  • Versie: UP
  • Bundeltype: Fles
  • Chemische eigenschappen: Bevat nitraat, Fosfaathoudend, Met silicaat
  • Omgevingstemperauur van [°C]: -40
  • Bedrijfstemperatuur tot [°C]: +125
  • PETRONAS: Antivries / koelvloeistof
  • productnummer: 76059E18EU
  • onze prijs: 15,42 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PETRONAS Antivries / koelvloeistof ASTM D3306-CUNA 956-16, rood, 1L, Concentraat, Bevat nitraat-Met silicaat
Artikelnummer: 76059E18EU
Meer
15,42 €
15,42 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-39%
HB4 OSRAM ORIGINAL LINE 9006 Gloeilamp, verstraler HB4 12V 51W P22d, 3050K, Halogeen
Beoordelingen - 5
Product informatie
  • Productlijn: ORIGINAL LINE
  • Lamptype: HB4
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 51
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Kleurtemperatuur [K]: 3050
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P22d
  • OSRAM: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 9006
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, verstraler HB4 12V 51W P22d, 3050K, Halogeen
Artikelnummer: 9006
in vergelijking met de adviesprijs 11,43 €

6,92 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Populaire posts

Inschrijven in op onze nieuwsbrief

Voer uw e-mail in om ons laatste nieuws en tips te ontvangen: