• SHOP
  • CLUB
Premiumaccount uitproberen
0
Mijn garage
Voertuig toevoegen
0
Artikelen #
0,00 €
Uw winkelwagentje is nog leeg

Mitsubishi Outlander motoren

Inhoudsopgave

  1. Mitsubishi Outlander generatie I (2001-2006)
    1. Mitsubishi Outlander benzinemotoren: Generatie I (2001-2006)
  2. Mitsubishi Outlander generatie II (2006-2012)
    1. Mitsubishi Outlander benzinemotoren: Generatie II (2006-2012)
    2. Mitsubishi Outlander dieselmotoren: Generatie II (2006-2012)
  3. Mitsubishi Outlander generatie III (2012-2021)
    1. Mitsubishi Outlander benzinemotoren: Generatie III (2012-2021)
    2. Mitsubishi Outlander plug-in hybride: Generatie III (2012-2021)
  4. Mitsubishi Outlander Generatie IV (2021-heden)
    1. Mitsubishi Outlander plug-in hybride: Generatie IV (2021-heden)
    2. Mitsubishi Outlander benzinemotoren: Generatie IV (2021-heden)
  5. Conclusie: De beste Mitsubishi Outlander motoren van alle generaties

De Mitsubishi Outlander heeft zich sinds de lancering in 2001 gevestigd als een betrouwbare familie-SUV en biedt een opmerkelijk gevarieerd aanbod van Mitsubishi Outlander motoren over vier generaties. Van beproefde motoren met natuurlijke aanzuiging tot innovatieve plug-in hybride systemen, de technologische evolutie van de Outlander toont de voortdurende ontwikkeling van Japanse technische expertise.

Mitsubishi Outlander generatie I (2001-2006)

Mitsubishi Outlander generatie I (2001-2006)

De eerste generatie Mitsubishi Outlander werd gekenmerkt door robuuste maar technisch eenvoudige atmosferische motoren die zich onderscheidden door hun uitzonderlijke levensduur. Bij goed onderhoud haalden deze Mitsubishi Outlander motoren gemakkelijk 400.000 tot 500.000 kilometer, waarbij grote reparaties meestal pas na 250.000 kilometer nodig waren. De motoren van deze generatie werden beschouwd als bijna onverwoestbaar, maar vereisten regelmatig onderhoud van de bougies en luchtfilters. De absolute topmotor was de 2,4-liter MIVEC met 160 pk, die kracht en betrouwbaarheid optimaal combineerde. Technisch gezien vertrouwde Mitsubishi op beproefde atmosferische motoren zonder turbo, wat de reden was voor de hoge betrouwbaarheid, maar ook leidde tot een hoger brandstofverbruik.

Mitsubishi Outlander benzinemotoren: Generatie I (2001-2006)

Het assortiment Mitsubishi Outlander benzinemotoren bestond uitsluitend uit atmosferische motoren uit de 4G-serie. Het instapmodel was een 2,0-liter 4G63 met 136 pk, die werd gekenmerkt door zijn robuustheid, maar zijn grenzen bereikte als de auto volgeladen was. De krachtigere 2,4-liter 4G69 MIVEC met 160 pk bood aanzienlijk meer trekkracht en werd de populairste motor van deze generatie. Beide Mitsubishi Outlander motoren waren voorzien van meerpuntsinspuiting en stonden bekend om hun duurzaamheid. Typische problemen beperkten zich tot versleten bobines na 120.000 kilometer en af en toe lekkage bij de kleppendekselpakkingen. De 4G69 MIVEC met variabele kleptiming werd beschouwd als een technisch hoogstandje en bood een goede balans tussen prestaties en brandstofverbruik.

Mitsubishi Outlander motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
2,0 4G63 136 PK 9,2-10,1 l/100km Bobines, kleppendekselpakking Goed
2,4 4G69 MIVEC 160 PK 9,8-10,6 l/100km Zeer robuust, af en toe kleppendeksel Zeer goed

Mitsubishi Outlander generatie II (2006-2012)

Mitsubishi Outlander generatie II (2006-2012)

De tweede generatie Mitsubishi Outlander bracht aanzienlijke technische vooruitgang en introduceerde voor het eerst dieselmotoren in het gamma. De kilometerstand bleef hoog met 350.000 tot 450.000 kilometer voor de benzinemotoren en 400.000 tot 500.000 kilometer voor de robuuste diesels. Grote reparaties waren meestal nodig tussen 180.000 en 220.000 kilometer, waarbij de dieselmotoren beduidend minder onderhoud nodig hadden. Het absolute hoogtepunt was de 2.2 DI-D met 156 pk - een uitzonderlijk betrouwbare common-rail diesel die na 300.000 kilometer nog steeds probleemloos liep. Technisch gezien introduceerde Mitsubishi moderne common-rail injectie en verbeterde MIVEC-systemen, waardoor de efficiëntie toenam, maar ook de complexiteit toenam.

Mitsubishi Outlander benzinemotoren: Generatie II (2006-2012)

Een kleinere 2,0-liter motor werd toegevoegd aan het Mitsubishi Outlander benzineassortiment, met behoud van de beproefde 2,4-liter. De 2,0-liter 4B11 met 147 pk verving de oude 4G63 en bood een betere efficiëntie en hogere prestaties dankzij de MIVEC-technologie. De 2,4-liter 4B12 MIVEC met 170 pk werd de favoriet onder de Mitsubishi Outlander motoren van deze generatie. Beide motoren hadden aluminium blokken en moderne injectiesystemen. Incidentele defecten in de MIVEC actuators na 150.000 kilometer en lekkages in de waterpompen waren problematisch. De 4B12 met 2,4 liter werd als bijzonder duurzaam beschouwd en bood voldoende vermogen voor gebruik in aanhangwagens.

Mitsubishi Outlander dieselmotoren: Generatie II (2006-2012)

Mitsubishi bood voor het eerst een Outlander dieselmotor aan: de 2.2 DI-D (4HK) met 156 pk en common-rail injectie. Deze Mitsubishi Outlander diesel ontwikkelde zich al snel tot de meest betrouwbare motor van de hele generatie. Met een koppel van 380 Nm bood hij een uitstekende trekkracht en een laag brandstofverbruik van slechts 6,8 liter per 100 km. De 2.2 DI-D had een roetfilter en voldeed aan de Euro 4 norm. Typische problemen bleven beperkt tot incidentele defecten aan de turbolader na 200.000 kilometer en verstopte roetfilters op overwegend korte ritten. Over het geheel genomen werd deze Mitsubishi Outlander motor beschouwd als een van de beste diesels in zijn klasse.

Mitsubishi Outlander motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
2.0 4B11 MIVEC 147 PK 8,4-9,2 l/100km MIVEC servomotoren, waterpomp Goed
2.4 4B12 MIVEC 170 PK 9,1-9,8 l/100km Zeer robuust, af en toe waterpomp Zeer goed
2.2 DI-D 156 PK 6,5-6,8 l/100km Turbocompressor, roetfilter voor korte ritten Zeer goed

Mitsubishi Outlander generatie III (2012-2021)

Mitsubishi Outlander generatie III (2012-2021)

De derde generatie Mitsubishi Outlander markeerde de overgang naar elektrificatie en lanceerde 's werelds eerste plug-in hybride SUV, de PHEV. De conventionele motoren bleven hoge kilometerstanden halen van 300.000 tot 400.000 kilometer, waarbij de 2,4-liter benzinemotoren als bijzonder betrouwbaar werden beschouwd. Grote reparaties waren meestal nodig tussen 200.000 en 250.000 kilometer. De absolute topmotor was de PHEV met een systeemvermogen van 203 pk - een technisch hoogstandje dat puur elektrisch rijden combineerde met de flexibiliteit van een benzinemotor. Technisch gezien introduceerde Mitsubishi CVT-transmissies en verfijnde de MIVEC-technologie, terwijl de PHEV met twee elektromotoren en een benzinemotor een compleet nieuwe standaard zette.

Mitsubishi Outlander benzinemotoren: Generatie III (2012-2021)

Het assortiment Mitsubishi Outlander benzinemotoren concentreerde zich op twee beproefde motoren: de 2,0-liter 4J11 met 150 pk en de 2,4-liter 4J12 met 167 pk. Beide motoren waren voorzien van MIVEC-technologie en aluminium blokken voor een laag gewicht. De 2,4-liter ontwikkelde zich tot de meest betrouwbare conventionele motor van deze generatie met slechts af en toe problemen met de bobines na 120.000 kilometer. Standaard werden deze Mitsubishi Outlander motoren gecombineerd met CVT transmissies, wat resulteerde in een soepel maar traag rijgedrag. De 2,0-liter motor werd voldoende geacht voor stadsverkeer, maar bereikte zijn grenzen bij het rijden op snelwegen en het trekken van een aanhanger. Beide motoren werden gekenmerkt door lage onderhoudskosten en een hoge betrouwbaarheid.

Mitsubishi Outlander plug-in hybride: Generatie III (2012-2021)

De Mitsubishi Outlander PHEV zorgde voor een revolutie in het SUV-segment met zijn innovatieve aandrijfconcept. Het systeem combineerde een 2,0-liter benzinemotor (121 pk) met twee elektromotoren (82 pk elk) om een systeemvermogen van 203 pk te produceren. Met een elektrische actieradius van 54 kilometer en een totaal brandstofverbruik van slechts 1,9 liter per 100 km zette deze Mitsubishi Outlander motor een nieuwe standaard. De vierwielaandrijving werkte puur elektrisch via afzonderlijke motoren op de voor- en achteras. Incidentele software-updates en het beperkte trekvermogen van slechts 1.500 kg waren problematisch. Ondanks de complexe technologie bleek de PHEV verrassend betrouwbaar, waarbij de batterijgarantie van 8 jaar extra zekerheid bood.

Mitsubishi Outlander motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
2.0 4J11 MIVEC 150 PK 7,8-8,4 l/100km Bobines, trage CVT Goed
2.4 4J12 MIVEC 167 PK 8,2-8,8 l/100km Zeer robuust, af en toe bobines Zeer goed
PHEV 203 PK 1,9 l/100km + elektriciteit Software-updates, beperkt trekvermogen Zeer goed

Mitsubishi Outlander Generatie IV (2021-heden)

De huidige generatie Mitsubishi Outlander is volledig geëlektrificeerd en vertegenwoordigt Mitsubishi's visie op de toekomst van mobiliteit. Alle motoren zijn geëlektrificeerd, waarbij de geavanceerde PHEV aandrijflijn centraal staat. Omdat deze generatie pas sinds 2021 leverbaar is, is er nog geen langetermijnervaring beschikbaar, maar de eerste tests laten veelbelovende benaderingen zien. De topmotor is de PHEV met 252 pk systeemvermogen, die aanzienlijk meer vermogen biedt dan zijn voorganger. Het nieuwe platform belooft kilometerstanden van meer dan 350.000 kilometer, waarbij de elektrische componenten zijn ontworpen voor een levensduur van minstens 200.000 kilometer.

Mitsubishi Outlander plug-in hybride: Generatie IV (2021-heden)

De nieuwe Mitsubishi Outlander PHEV van de vierde generatie biedt een aanzienlijk verhoogd systeemvermogen van 252 pk door een 2,4-liter benzinemotor (131 pk) te combineren met twee krachtige elektromotoren (95 pk elk voor, 100 pk achter). De elektrische actieradius is vergroot tot 84 kilometer, terwijl het totale brandstofverbruik slechts 1,4 liter per 100 km bedraagt. Het herziene S-AWC vierwielaandrijvingssysteem biedt drie rijmodi en een trekvermogen tot 1.500 kg. Deze moderne Mitsubishi Outlander motor heeft een 20 kWh accu en ondersteunt zowel AC als DC snelladen. De eerste ervaringen laten verbeterde rijprestaties en een hogere efficiëntie zien, hoewel de betrouwbaarheid op lange termijn nog niet kan worden beoordeeld.

Mitsubishi Outlander benzinemotoren: Generatie IV (2021-heden)

Naast de PHEV blijft Mitsubishi een conventionele 2,4-liter benzinemotor aanbieden, maar alleen in geselecteerde markten. Deze doorontwikkelde motor is gebaseerd op de beproefde 4J12, maar is geoptimaliseerd voor meer efficiëntie en levert 181 pk. In Europa richt Mitsubishi zich echter volledig op de PHEV aandrijving, waardoor deze Mitsubishi Outlander motor hier niet leverbaar is.

Mitsubishi Outlander motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
PHEV (Gen IV) 252 PK 1,4 l/100km + elektriciteit Nog geen ervaring op lange termijn Zeer goed
2.4 benzinemotor 181 PK 8,0-8,6 l/100km Niet verkrijgbaar in Europa Goed

Conclusie: De beste Mitsubishi Outlander motoren van alle generaties

De ontwikkeling van de motoren van de Mitsubishi Outlander laat een consistente evolutie zien van robuuste motoren met natuurlijke aanzuiging tot zeer efficiënte hybride systemen. Terwijl de eerste generaties werden gekenmerkt door uitzonderlijke betrouwbaarheid en duurzaamheid, richt Mitsubishi zich nu op innovatieve elektrificatie zonder concessies te doen aan kwaliteit. PHEV-technologie heeft zich gevestigd als het handelsmerk en unique selling point van de Outlander.

  • Beste Mitsubishi Outlander benzinemotor:

De 2,4-liter 4G69 MIVEC (160 pk, Generatie I) combineert legendarische betrouwbaarheid met ruim voldoende vermogen en wordt beschouwd als vrijwel onverwoestbaar.

  • Beste Mitsubishi Outlander dieselmotor:

De 2.2 DI-D (156 pk, Generatie II) biedt de beste combinatie van betrouwbaarheid, zuinigheid en trekkracht van alle generaties.

  • Beste Mitsubishi Outlander hybride motor:

De vierde generatie PHEV (252 pk, 2021-heden) met zijn hoge elektrische actieradius van 84 km en laagste brandstofverbruik ooit.

Voor onderhoud en reserveonderdelen voor alle generaties Mitsubishi Outlander biedt AUTODOC een uitgebreid assortiment originele en hoogwaardige reserveonderdelen met snelle levering en deskundig advies.

AUTODOC Bestsellers – koop online aan een goede prijs en verlaag de kosten van het vervangen van onderdelen

MA PROFESSIONAL 61-104 Antivries / koelvloeistof G12, rood, 5L, Kant-en-klaar gemengd
Beoordelingen - 45
Product informatie
  • Kenmerken: Kant-en-klaar gemengd
  • Fabrieksadvies voor koelvloeistof: G12
  • Kleur: rood
  • Specificatie: G12
  • Inhoud [liter]: 5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Bedrijfstemperatuur tot [°C]: -35
  • Let op technische data: +
  • MA PROFESSIONAL: Antivries / koelvloeistof
  • productnummer: 61-104
  • onze prijs: 9,48 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MA PROFESSIONAL Antivries / koelvloeistof G12, rood, 5L, Kant-en-klaar gemengd
Artikelnummer: 61-104
Meer
9,48 €
1,90 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Mercedes-Benz Genuine Engine Oil A000989950213AMEE Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 32
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.52
  • Productlijn: Genuine Engine Oil
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Mercedes-Benz: Motorolie
  • productnummer: A000989950213AMEE
  • onze prijs: 79,29 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
Mercedes-Benz Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: A000989950213AMEE
Meer
79,29 €
15,86 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

VAG Longlife IV FE GS60577M2 Motorolie 0W-20, 1L
Beoordelingen - 34
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 1
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 508 00, VW 509 00, Porsche C20
  • Productlijn: Longlife
  • Viscositeit klasse SAE: 0W-20
  • Versie: IV FE
  • Bundeltype: Fles
  • Soort voertuig: Auto
  • VAG: Motorolie
  • productnummer: GS60577M2
  • onze prijs: 19,99 €
Details
VAG Motorolie 0W-20, 1L
Artikelnummer: GS60577M2
19,99 €
19,99 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Mercedes-Benz Genuine Engine Oil A000989950211AMEE Motorolie 5W-30, 1L
Beoordelingen - 8
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 1
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.52
  • Productlijn: Genuine Engine Oil
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Bundeltype: Fles
  • Mercedes-Benz: Motorolie
  • productnummer: A000989950211AMEE
  • onze prijs: 20,32 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
Mercedes-Benz Motorolie 5W-30, 1L
Artikelnummer: A000989950211AMEE
Meer
20,32 €
20,32 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL 4-Takt Plus MN7202-4 Motorolie 10W-40, 4L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 23
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 4
  • Specificatie: API SL, JASO MA, JASO MA2
  • Viscositeit klasse SAE: 10W-40
  • Versie: 4-Takt Plus
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Motorfiets
  • Motoruitvoering: 4-Stroke
  • MANNOL: Motorolie
  • productnummer: MN7202-4
  • onze prijs: 31,55 €
Details
MANNOL Motorolie 10W-40, 4L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7202-4
Meer
31,55 €
7,89 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL RACING+ESTER MN7902-4 Motorolie 10W-60, 4L, Synthetische olie
Beoordelingen - 66
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 4
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Specificatie: API SN, API CH-4, ACEA A3 / B4
  • Productlijn: RACING+ESTER
  • Viscositeit klasse SAE: 10W-60
  • Olie: Synthetische olie
  • MANNOL: Motorolie
  • productnummer: MN7902-4
  • onze prijs: 28,63 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 10W-60, 4L, Synthetische olie
Artikelnummer: MN7902-4
Meer
28,63 €
7,16 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-20%
PEMCO Antifreeze 912+ -40 PM0912-5 Antivries / koelvloeistof G12, rood, 5L, Kant-en-klaar gemengd
Beoordelingen - 13
Product informatie
  • Temperatuur van [°C]: -40
  • Kenmerken: Kant-en-klaar gemengd
  • Fabrieksadvies voor koelvloeistof: G12+, type D
  • Kleur: rood
  • Productlijn: Antifreeze 912+
  • Aanbevelingen van de fabrikant: SAE J1034, ASTM D3306, ASTM D4656, ASTM D4985, BS 6580: 1992, AFNOR NF R15-601, AS 2108, FFV Heft R443, CUNA NC 956-16, UNE 26361-88, NATO S 759, Ford WSS-M97B44-D, MB 325.3, RENAULT 41-01-001, GM 6277M, MAN 324 SNF, VAG TL-774 D, VAG TL-774 F, MAZDA, VOLVO
  • Specificatie: G12
  • Inhoud [liter]: 5
  • Versie: -40
  • Temperatuurbereik tot [°C]: +125
  • Bundeltype: Jerrycan
  • PEMCO: Antivries / koelvloeistof
  • productnummer: PM0912-5
  • onze prijs: 12,76 €
Details
PEMCO Antivries / koelvloeistof G12, rood, 5L, Kant-en-klaar gemengd
Artikelnummer: PM0912-5
Meer
in vergelijking met de adviesprijs 15,95 €

12,76 €
2,55 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-28%
OPEL GM 95599877 Motorolie 5W-30, 5L, Synthetische olie
Beoordelingen - 29
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Aanbevelingen van de fabrikant: DEXOS 1 GEN 2, Chrysler MS-6395, Ford WSS-M2C945-A, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C947-A
  • Specificatie: API SN, API SN RC
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Olie: Synthetische olie
  • API specificaties: SN
  • OPEL GM: Motorolie
  • productnummer: 95599877
  • onze prijs: 44,89 €
Details
OPEL GM Motorolie 5W-30, 5L, Synthetische olie
Artikelnummer: 95599877
in vergelijking met de adviesprijs 62,72 €

44,89 €
8,98 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

VAG Special G GS55502M4 Motorolie 5W-40, 5L
Beoordelingen - 75
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 502 00, VW 505 00
  • Productlijn: Special G
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-40
  • VAG: Motorolie
  • productnummer: GS55502M4
  • onze prijs: 59,72 €
Details
VAG Motorolie 5W-40, 5L
Artikelnummer: GS55502M4
59,72 €
11,94 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-63%
+50 HELLA 8GJ 004 173-121 Gloeilamp, verstraler R2 (Bilux) 12V 60/55W P45t, 3200K, Halogeen, Transparent
Beoordelingen - 35
Product informatie
  • Lamptype: R2 (Bilux)
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 60 / 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Gloeilampkleur: Transparent
  • Kleurtemperatuur [K]: 3200
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P45t
  • Montage / demontage door vakmensen vereist!
  • HELLA: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 8GJ 004 173-121
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
HELLA Gloeilamp, verstraler R2 (Bilux) 12V 60/55W P45t, 3200K, Halogeen, Transparent
Artikelnummer: 8GJ 004 173-121
in vergelijking met de adviesprijs 10,14 €

3,73 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-15%
PEMCO 332 PM0332-5 Motorolie 0W-30, 5L
Beoordelingen - 71
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-12 FE, Fiat 9.55535-DS1, Fiat 9.55535-GS1, Ford WSS-M2C950-A, Iveco 18-1811 SC1, STJLR.03.5007, MB 229.51, Porsche C30, PSA B71 2290, PSA B71 2312, Renault RN17, Renault RN0710, Renault RN0700, VW 504 00, VW 505 01, VW 507 00
  • Specificatie: ACEA C2, API SN, ACEA C3
  • Productlijn: 332
  • Viscositeit klasse SAE: 0W-30
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • PEMCO: Motorolie
  • productnummer: PM0332-5
  • onze prijs: 29,68 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PEMCO Motorolie 0W-30, 5L
Artikelnummer: PM0332-5
Meer
in vergelijking met de adviesprijs 34,95 €

29,68 €
5,94 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-20%
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 31
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 4
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specificatie: ACEA C3
  • Productlijn: EDGE
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Versie: LL
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • CASTROL: Motorolie
  • productnummer: 15F7E5
  • onze prijs: 46,87 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
CASTROL Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: 15F7E5
in vergelijking met de adviesprijs 59,00 €

46,87 €
11,72 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL Traktor Superoil MN7406-10 Motorolie 15W-40, 10L, Mineraal olie
Beoordelingen - 17
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 10
  • Specificatie: API SG, API CD
  • Productlijn: Traktor
  • Viscositeit klasse SAE: 15W-40
  • Versie: Superoil
  • Olie: Mineraal olie
  • API specificaties: CD, SG
  • MANNOL: Motorolie
  • productnummer: MN7406-10
  • onze prijs: 63,51 €
Details
MANNOL Motorolie 15W-40, 10L, Mineraal olie
Artikelnummer: MN7406-10
Meer
63,51 €
6,35 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MAZDA SUPRA-X SKYACTIV-X 212579 Motorolie 0W-20, 5L
Beoordelingen - 17
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Specificatie: API SN, ILSAC GF-5
  • Productlijn: SUPRA-X
  • Viscositeit klasse SAE: 0W-20
  • Versie: SKYACTIV-X
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MAZDA: Motorolie
  • productnummer: 212579
  • onze prijs: 110,52 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MAZDA Motorolie 0W-20, 5L
Artikelnummer: 212579
110,52 €
22,10 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL AF12+ Longlife MN4012-10 Antivries / koelvloeistof G12-JASO M325, rood, 10L, Kant-en-klaar gemengd, Nitraat vrij-Zonder fosfaat
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • Temperatuur van [°C]: -40
  • Kenmerken: Kant-en-klaar gemengd
  • Fabrieksadvies voor koelvloeistof: G12+, type D
  • Kleur: rood
  • Productlijn: AF12+ Longlife
  • Aanbevelingen van de fabrikant: SAE J1034, ASTM D3306, ASTM D4656, ASTM D4985, ASTM D6210, AFNOR NF R15-601, (except for RA), VAG TL-774 D, VAG TL-774 F, MB 325.3, BMW GS 94000, Renault 41-01-001 / D, MAZDA MEZ MN 121 D, JAGUAR CMR 8229, STJLR 651.5003, BERGEN ENGINES, 2.13.01, CASE, NEW HOLLAND MAT3624, DAF 74002, DETROIT DIESEL, 93K217, DEUTZ DQC CB-14, CUMMINS CES 14439, CUMMINS CES 14603, CUMMINS, IS series N14, Ford WSS-M97B44-D, JENBACHER, TA 1000-0201, JOHN DEERE JDM H5, KOMATSU 07.892(2009), LEYLAND TRUCKS, DW03245403, LIEBHERR MD1-36-130, MACK 014 GS 17009, MAK A4.05.09.01, MITSUBISHI MHI, MAN 324 Typ SNF, MAN B&W AG D36 5600, MTU MTL 5048, MWM 0199-99-2091 / 11, BRB BR 637, Austria Onorm V5123, Germany, FVV Heft R443, MIL-Belgium, BT-PS-606-A, MIL-France, DCSEA 615 / C, MIL-Italy E / L-1415b, MIL-Sweden FSD 8704, South-Korea KSM 2142, Spain, UNE 26-361-88 / 1, NATO S-759, BSI GB BS 6580:2010
  • Specificatie: G12, JASO M325
  • Inhoud [liter]: 10
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Temperatuurbereik tot [°C]: +125
  • Chemische eigenschappen: Silicaten vrij, Nitraat vrij, Zonder fosfaat, Zonder amine
  • MANNOL: Antivries / koelvloeistof
  • productnummer: MN4012-10
  • onze prijs: 24,97 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Antivries / koelvloeistof G12-JASO M325, rood, 10L, Kant-en-klaar gemengd, Nitraat vrij-Zonder fosfaat
Artikelnummer: MN4012-10
Meer
24,97 €
2,50 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Populaire posts

Inschrijven in op onze nieuwsbrief

Voer uw e-mail in om ons laatste nieuws en tips te ontvangen: