• SHOP
  • CLUB
Premiumaccount uitproberen
0
Mijn garage
Voertuig toevoegen
0
Artikelen #
0,00 €
Uw winkelwagentje is nog leeg

Land Rover Freelander Motoren

Inhoudsopgave

  1. Land Rover Freelander Generatie I (1997-2006)
    1. Land Rover Freelander benzinemotoren: Generatie I (1997-2006)
    2. Land Rover Freelander dieselmotoren: Generatie I (1997-2006)
  2. Land Rover Freelander Generatie II (2006-2014)
    1. Land Rover Freelander benzinemotoren: Generatie II (2006-2014)
    2. Land Rover Freelander dieselmotoren: Generatie II (2006-2014)
  3. Land Rover Freelander Historische Generaties: Overzicht (1997-2014)
    1. Land Rover Freelander benzinemotoren: Historische generaties (1997-2014)
    2. Land Rover Freelander dieselmotoren: Historische generaties (1997-2014)
  4. Conclusie: De beste Land Rover Freelander motoren van alle generaties

Sinds zijn introductie in 1997 heeft de Land Rover Freelander zich gevestigd als een compacte terreinauto met stedelijke kwaliteiten en heeft hij drie generaties met verschillende motorconcepten doorlopen. Het motorengamma van de Land Rover Freelander evolueerde van robuuste maar dorstige motoren naar moderne, efficiëntere motoren met verbeterde betrouwbaarheid.

Land Rover Freelander Generatie I (1997-2006)

Land Rover Freelander Generatie I (1997-2006)

De eerste Land Rover Freelander generatie was een pionier in het compacte SUV segment en werd gekenmerkt door rustieke maar niet altijd betrouwbare motoren. De kilometerstand varieerde aanzienlijk: terwijl de robuuste dieselmotoren met goed onderhoud 250.000 tot 350.000 kilometer haalden, waren bij de benzinemotoren tussen de 150.000 en 200.000 kilometer vaak dure reparaties nodig aan de cilinderkoppakking of het koelsysteem. De beruchte viskeuze koppeleenheid (VCU) van het vierwielaandrijvingssysteem was bijzonder problematisch en leidde bij verwaarlozing tot schade aan de transmissie. De absolute topmotor van deze generatie was de 2.0 Td4 met 112 pk, die robuustheid en acceptabele rijprestaties optimaal combineerde. De vroege Land Rover Freelander motoren hadden last van typische kinderziektes van eind jaren negentig, waaronder problemen met het koelsysteem en kwetsbare elektronica.

Land Rover Freelander benzinemotoren: Generatie I (1997-2006)

De Land Rover Freelander benzinemotorreeks begon met Rover's 1,8-liter motor uit de K-serie met 86 kW (117 pk), die later werd verhoogd naar 88 kW (120 pk). Deze Land Rover Freelander motor bleek de meest problematische aandrijflijn van de hele serie te zijn - chronische oververhittingsproblemen als gevolg van defecte cilinderkoppakkingen, lekkende koelsystemen en frequente thermostaatstoringen maakten het een kostbare onderneming. Vanaf 2000 werd de krachtigere 2,5-liter V6 met 130 kW (177 pk) toegevoegd, die minder gevoelig was voor oververhitting, maar een enorm brandstofverbruik had van wel 12 liter per 100 km. De Land Rover Freelander V6 werd als betrouwbaarder beschouwd, maar dorstig en onderhoudsgevoelig, vooral de bobines en lambdasondes waren gevoelig voor vroegtijdige slijtage.

Land Rover Freelander dieselmotoren: Generatie I (1997-2006)

De Land Rover Freelander diesels werden gedomineerd door de 2.0 Td4 met 82 kW (112 pk), een door BMW ontwikkelde common-rail diesel die aanzienlijk betrouwbaarder bleek dan de benzinemotoren. Deze Land Rover Freelander Td4 motor had moderne directe injectie en een variabele turbo, wat vooruitstrevend was voor die tijd. Typische zwakke punten waren de brandstofinjectoren na ongeveer 120.000 km en af en toe problemen met de turbo door gebrek aan onderhoud. De Land Rover Freelander Diesel werd de populairste en betrouwbaarste aandrijflijn van de eerste generatie, met een brandstofverbruik van 7,5-8,5 liter per 100 km en solide terreincapaciteiten. BMW technologie zorgde voor een aanzienlijk betere betrouwbaarheid op lange termijn dan de Rover benzinemotoren.

Land Rover Freelander motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
1.8 K-serie 117-120 PK 9,5-10,5 l/100km Cilinderkoppakking, oververhitting, koelsysteem Problematisch
2,5 V6 177 PK 11,0-12,0 l/100km Hoog brandstofverbruik, bobines, lambdasondes Matig
2.0 Td4 112 PK 7,5-8,5 l/100km Injectoren, soms turbolader Goed

Land Rover Freelander Generatie II (2006-2014)

Land Rover Freelander Generatie II (2006-2014)

De tweede generatie Land Rover Freelander betekende een aanzienlijke kwaliteitssprong en bood aanzienlijk betrouwbaardere motoren dan zijn voorganger. Bij goed onderhoud haalden de meeste motoren gemakkelijk 200.000 tot 300.000 kilometer, waarbij de herziene Td4 diesels als bijzonder duurzaam werden beschouwd. Het gevreesde VCU-probleem werd vervangen door een verbeterd Haldex-systeem, waardoor de algehele betrouwbaarheid aanzienlijk toenam. Het absolute hoogtepunt was de 2.2 Td4 met 160 pk - een technisch volwassen diesel met een hoog niveau van soepele loop en goede efficiëntie. Voor het eerst bood Land Rover ook een compactere 2.2 eD4 met voorwielaandrijving aan, die bijzonder geschikt was voor stadsrijders. De Land Rover Freelander motoren van deze generatie profiteerden van de overname door Tata Motors en het bijbehorende kwaliteitsoffensief.

Land Rover Freelander benzinemotoren: Generatie II (2006-2014)

Het benzinemotorengamma van de Land Rover Freelander werd volledig herzien en was nu gebaseerd op Ford-technologie. De 3,2-liter i6 met 171 kW (233 pk) verving de problematische V6 en bleek veel betrouwbaarder. Deze Land Rover Freelander motor had een robuust ontwerp met een distributieketting in plaats van een distributieriem en bood sportieve prestaties. Zwakke punten waren vooral de waterpomp na ongeveer 100.000 km en af en toe problemen met de kleppendekselpakkingen. De Land Rover Freelander i6 ontwikkelde zich tot de beste benzinemotor uit de hele Freelander geschiedenis, maar was nog steeds dorstig met een verbruik van 10-11 liter per 100 km. De Ford Duratec basis zorgde voor een aanzienlijk betere betrouwbaarheid dan de eerste generatie Rover K-Series.

Land Rover Freelander dieselmotoren: Generatie II (2006-2014)

De herziene Land Rover Freelander 2.2 Td4 werd aangeboden in verschillende vermogensniveaus van 112 kW (150 pk) tot 140 kW (190 pk). Er was ook een zuinige eD4-variant met voorwielaandrijving en 110 kW (150 pk). Alle Land Rover Freelander diesels hadden moderne common-rail brandstofinspuiting van de derde generatie met roetfilter. De Land Rover Freelander Td4 met 118 kW (160 pk) bleek de meest uitgebalanceerde motor van deze generatie - hij bood een goede balans tussen prestaties, brandstofverbruik (6,8-7,5 l/100 km) en betrouwbaarheid. Typische problemen bleven beperkt tot het roetfilter op overwegend korte ritten en incidentele schade aan de turbolader door verwaarloosd onderhoud. De PSA-Peugeot-Citroën basis van deze motoren zorgde voor een veel betere betrouwbaarheid op lange termijn dan de eerste generatie BMW motoren.

Land Rover Freelander motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
3,2 i6 233 PK 10,0-11,0 l/100km Waterpomp, kleppendekselpakkingen Goed
2.2 Td4 150-190 PK 6,8-7,8 l/100km Partikelfilter, af en toe turbolader Zeer goed
2.2 eD4 150 PK 6,2-6,8 l/100km Roetfilter voor korte ritten Zeer goed

Land Rover Freelander Historische Generaties: Overzicht (1997-2014)

Omdat de Land Rover Freelander in 2014 werd opgeheven en vervangen door de Discovery Sport, omvat het historisch overzicht beide generaties van de serie. De ontwikkeling van de Land Rover Freelander motoren laat een duidelijke toename in kwaliteit zien van de eerste naar de tweede generatie. Terwijl de eerste benzinemotoren van de eerste generatie (1997-2006) kampten met chronische betrouwbaarheidsproblemen, ontwikkelden de dieselmotoren zich consequent tot robuuste en duurzame eenheden. De beste benzinemotor was de 3.2 i6 van de tweede generatie (2006-2014), de beste diesel de 2.2 Td4 met 160 pk, ook van de tweede generatie. De eerste generatie had te lijden onder de typische Rover-problemen van eind jaren negentig, terwijl de tweede generatie profiteerde van de Tata-overname en moderne PSA-dieseltechnologie. Opmerkelijk is het feit dat de tweede generatie Land Rover Freelander motoren een betrouwbaarheidsniveau bereikten dat kon wedijveren met Duitse premium fabrikanten.

Land Rover Freelander benzinemotoren: Historische generaties (1997-2014)

Generatie I (1997-2006): De 1.8 K-serie (117-120 pk) was berucht om defecte cilinderkoppakkingen en oververhitting, terwijl de 2.5 V6 (177 pk) robuuster maar extreem dorstig was. Generatie II (2006-2014): De op Ford gebaseerde 3.2 i6 (233 pk) was de beste Land Rover Freelander benzinemotor ooit - betrouwbaar, krachtig, maar nog steeds dorstig. De ontwikkeling laat duidelijk de kwaliteitssprong tussen de generaties zien, waarbij de Ford-technologie van de tweede generatie met succes de problematische Rover-technologie verving.

Land Rover Freelander dieselmotoren: Historische generaties (1997-2014)

Generatie I (1997-2006): De op BMW gebaseerde 2.0 Td4 (112 pk) was al zeer betrouwbaar en vestigde zich als de ruggengraat van het gamma. Generatie II (2006-2014): De 2.2 Td4-familie (150-190 pk) op basis van PSA bereikte nieuwe normen op het gebied van soepele loop en efficiëntie. De 2.2 Td4 met 160 pk wordt beschouwd als de beste Land Rover Freelander motor van alle generaties. De dieseltechnologie bleef zich ontwikkelen, waarbij beide generaties een solide betrouwbaarheid boden.

Land Rover Freelander motor Generatie Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
1.8 K-serie I (1997-2006) 117-120 PK 9,5-10,5 l/100km Cilinderkoppakking, oververhitting Problematisch
2,5 V6 I (1997-2006) 177 PK 11,0-12,0 l/100km Hoog verbruik, bobines Matig
2.0 Td4 I (1997-2006) 112 PK 7,5-8,5 l/100km Injectoren, turbo Goed
3,2 i6 II (2006-2014) 233 PK 10,0-11,0 l/100km Waterpomp, kleppendeksel Goed
2.2 Td4 II (2006-2014) 150-190 PK 6,8-7,8 l/100km Deeltjesfilter Zeer goed
2.2 eD4 II (2006-2014) 150 PK 6,2-6,8 l/100km Partikelfilter voor korte ritten Zeer goed

Conclusie: De beste Land Rover Freelander motoren van alle generaties

De ontwikkeling van de Land Rover Freelander motoren laat duidelijk de verandering zien van problematische Rover motoren naar betrouwbare, moderne aandrijvingen. Terwijl de eerste generatie nog leed onder de typische Britse autoproblemen van de jaren negentig, bereikte de tweede generatie door internationale samenwerking Europese topkwaliteit. De dieselmotoren bleken consequent de betere keuze voor langeafstandsritten en off-road gebruik.

  • Beste Land Rover Freelander benzinemotor:

De 3.2 i6 (233 pk, Generatie II) combineerde Ford betrouwbaarheid met sportieve prestaties en was de enige benzinemotor in het gamma die echt een aanrader was.

  • Beste Land Rover Freelander dieselmotor:

De 2.2 Td4 (160 pk, generatie II) bood van alle generaties de beste combinatie van betrouwbaarheid, zuinigheid, soepele loop en off-road capaciteiten.

  • Beste Land Rover Freelander hybride motor:

De Land Rover Freelander werd nooit aangeboden met een hybride aandrijflijn, omdat de productie in 2014 stopte, vooruitlopend op de grote hybride trend.

Voor onderhoud en reserveonderdelen voor alle generaties Land Rover Freelander biedt AUTODOC een uitgebreid assortiment originele en hoogwaardige reserveonderdelen met snelle levering, omdat deze modellen nog steeds een trouwe aanhang hebben.

AUTODOC Bestsellers – koop online aan een goede prijs en verlaag de kosten van het vervangen van onderdelen

MANNOL ENERGY MN7511-5 Motorolie 5W-30, 5L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 36
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 503 01, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specificatie: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Productlijn: ENERGY
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Olie: Deels synthetische olie
  • MANNOL: Motorolie
  • productnummer: MN7511-5
  • onze prijs: 25,71 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 5L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7511-5
Meer
25,71 €
5,14 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

TOYOTA Fuel Economy 08880-83388 Motorolie 5W-30, 1L
Beoordelingen - 3
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 1
  • Specificatie: ACEA A1 / B1, ACEA A5 / B5, API SL, API CF
  • Productlijn: Fuel Economy
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • TOYOTA: Motorolie
  • productnummer: 08880-83388
  • onze prijs: 19,39 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
TOYOTA Motorolie 5W-30, 1L
Artikelnummer: 08880-83388
19,39 €
19,39 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-17%
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Motorolie 5W-40, 5L
Beoordelingen - 22
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Specificatie: ACEA A3 / B4, API SP
  • Productlijn: Leichtlauf
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-40
  • Versie: High Tech
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • productnummer: 3864
  • onze prijs: 53,28 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
LIQUI MOLY Motorolie 5W-40, 5L
Artikelnummer: 3864
in vergelijking met de adviesprijs 64,66 €

53,28 €
10,66 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolie 5W-30, 10L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 62
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 10
  • Aanbevelingen van de fabrikant: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specificatie: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Productlijn: ENERGY
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Olie: Deels synthetische olie
  • MANNOL: Motorolie
  • productnummer: MN7511-10
  • onze prijs: 48,81 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 10L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7511-10
Meer
48,81 €
4,88 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-39%
VALEO AQUA VISION 032523 Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogeen
Beoordelingen - 25
Product informatie
  • Productlijn: AQUA VISION
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 3000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • VALEO: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 032523
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
VALEO Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogeen
Artikelnummer: 032523
in vergelijking met de adviesprijs 13,33 €

8,02 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-59%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeen
Beoordelingen - 64
Product informatie
  • Productlijn: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 5000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • OSRAM: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 64210CBN-HCB
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeen
Artikelnummer: 64210CBN-HCB
in vergelijking met de adviesprijs 42,99 €

17,40 €
Prijs per set van 2 stuks
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-61%
H7 OSRAM NIGHT BREAKER LASER next Generation 64210NL Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 4050K, Halogeen
Beoordelingen - 40
Product informatie
  • Productlijn: NIGHT BREAKER LASER next Generation
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Kleurtemperatuur [K]: 4050
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • OSRAM: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 64210NL
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 4050K, Halogeen
Artikelnummer: 64210NL
in vergelijking met de adviesprijs 34,48 €

13,42 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MAZDA ULTRA Fuel Save 183666 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 10
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: ULTRA
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Versie: Fuel Save
  • Bundeltype: Fles
  • MAZDA: Motorolie
  • productnummer: 183666
  • onze prijs: 77,81 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MAZDA Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: 183666
Meer
77,81 €
15,56 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-5 Motorolie 5W-30, 5L, Synthetische olie
Beoordelingen - 72
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Aanbevelingen van de fabrikant: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Specificatie: API SN, ACEA A5 / B5
  • Productlijn: O.E.M.
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Versie: 7707
  • Olie: Synthetische olie
  • MANNOL: Motorolie
  • productnummer: MN7707-5
  • onze prijs: 28,38 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 5L, Synthetische olie
Artikelnummer: MN7707-5
Meer
28,38 €
5,68 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-39%
47480330 PHILIPS Vision 12342PRB1 Gloeilamp, verstraler H4 12V 60/55W P43t-38, Halogeen
Beoordelingen - 18
Product informatie
  • Productlijn: Vision
  • Lamptype: H4
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 60 / 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Blisterverpaking
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P43t-38
  • PHILIPS: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 12342PRB1
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PHILIPS Gloeilamp, verstraler H4 12V 60/55W P43t-38, Halogeen
Artikelnummer: 12342PRB1
in vergelijking met de adviesprijs 8,12 €

4,88 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-26%
LIQUI MOLY Special Tec F 3853 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 95
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Aanbevelingen van de fabrikant: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-A, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-C, STJLR.03.5003, Fiat 9.55535-G1, Iveco 18-1811 S1
  • Specificatie: ACEA A5 / B5
  • Productlijn: Special Tec
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Versie: F
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • productnummer: 3853
  • onze prijs: 57,34 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: 3853
in vergelijking met de adviesprijs 78,08 €

57,34 €
11,47 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-68%
ELF Evolution 700 STI 2202840 Motorolie 10W-40, 5L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 39
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.1, VW 501 01, Fiat 9.55535-G2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Specificatie: API SN, ACEA A3 / B3, API CF, ACEA A3 / B4
  • Productlijn: Evolution
  • Viscositeit klasse SAE: 10W-40
  • Versie: 700 STI
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Bundeltype: Jerrycan
  • API specificaties: CF, SN
  • ELF: Motorolie
  • productnummer: 2202840
  • onze prijs: 32,17 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
ELF Motorolie 10W-40, 5L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: 2202840
in vergelijking met de adviesprijs 102,60 €

32,17 €
6,43 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-42%
35490428 PHILIPS 12342WVUSM Gloeilamp, verstraler H4 12V 60/55W P43t-38, 4200K, Halogeen
Beoordelingen - 29
Product informatie
  • Lamptype: H4
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 60 / 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Box
  • Kleurtemperatuur [K]: 4200
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P43t-38
  • PHILIPS: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 12342WVUSM
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PHILIPS Gloeilamp, verstraler H4 12V 60/55W P43t-38, 4200K, Halogeen
Artikelnummer: 12342WVUSM
in vergelijking met de adviesprijs 40,67 €

23,56 €
Prijs per set van 4 stuks
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL Energy Formula PSA MN7703-4 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 37
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 4
  • Aanbevelingen van de fabrikant: PSA B71 2290, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S3, FPW9.55535 / 03
  • Specificatie: ACEA C3, API SN, API CH-4, ACEA C2
  • Productlijn: Energy
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Versie: Formula PSA
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MANNOL: Motorolie
  • productnummer: MN7703-4
  • onze prijs: 25,10 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: MN7703-4
Meer
25,10 €
6,28 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

TotalEnergies Quartz 7000 Energy 2202891 Motorolie 10W-40, 4L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 78
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 4
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Specificatie: API SN, ACEA A3 / B3, API CF, ACEA A3 / B4
  • Productlijn: Quartz
  • Viscositeit klasse SAE: 10W-40
  • Versie: 7000 Energy
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • TotalEnergies: Motorolie
  • productnummer: 2202891
  • onze prijs: 22,83 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
TotalEnergies Motorolie 10W-40, 4L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: 2202891
22,83 €
5,71 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Populaire posts

Inschrijven in op onze nieuwsbrief

Voer uw e-mail in om ons laatste nieuws en tips te ontvangen: