• SHOP
  • CLUB
Premiumaccount uitproberen
0
Mijn garage
Voertuig toevoegen
0
Artikelen #
0,00 €
Uw winkelwagentje is nog leeg

Mazda 2 motoren

Inhoudsopgave

  1. Mazda 2 motoren: Historische generaties I & II (1996-2007)
    1. Mazda 2 benzinemotoren: Historische generaties I & II (1996-2007)
    2. Mazda 2 dieselmotoren: Historische generaties I & II (1996-2007)
  2. Mazda 2 motoren: Generatie III (2007-2014)
    1. Mazda 2 benzinemotoren: Generatie III (2007-2014)
    2. Mazda 2 dieselmotoren: Generatie III (2007-2014)
  3. Mazda 2 motoren: Generatie IV (2014-2019)
    1. Mazda 2 benzinemotoren: Generatie IV (2014-2019)
    2. Mazda 2 dieselmotoren: Generatie IV (2014-2019)
  4. Mazda 2 motoren: Generatie V (2019-heden)
    1. Mazda 2 benzinemotoren: Generatie V (2019-heden)
    2. Mazda 2 hybride aandrijving: Generatie V (2019-heden)
  5. Conclusie: De beste Mazda 2 motoren van alle generaties

De Mazda 2 heeft zich sinds de lancering in 1996 gevestigd als een betrouwbare kleine auto en biedt een geavanceerd Mazda 2 motorengamma over vier generaties. De technische evolutie toont Mazda's voortdurende focus op efficiëntie, betrouwbaarheid en de kenmerkende SKYACTIV technologie.

Mazda 2 motoren: Historische generaties I & II (1996-2007)

Mazda 2 motoren: Historische generaties I & II (1996-2007)

De eerste twee Mazda 2 generaties legden de basis voor het latere succesverhaal en werden gekenmerkt door eenvoudige maar robuuste motortechnologie. Bij goed onderhoud haalden deze vroege Mazda 2 motoren gemakkelijk 250.000 tot 300.000 kilometer, waarbij de kleinere benzinemotoren vaak zelfs 350.000 kilometer haalden zonder grote reparaties. Typische onderhoudsintervallen waren 80.000 tot 120.000 kilometer voor grote inspecties, terwijl de eerste dure reparaties meestal pas na 180.000 tot 220.000 kilometer nodig waren. De absolute topmotor van dit tijdperk was de 1,6-liter benzinemotor met 100 pk van de tweede generatie, die kracht en betrouwbaarheid optimaal combineerde. Tot de technische hoogtepunten behoorden beproefde atmosferische motoren zonder complexe turbo's, wat de hoge betrouwbaarheid op lange termijn verklaarde. In een marktvergelijking positioneerde de Mazda 2 zich als een voordelig alternatief voor de VW Polo en Ford Fiesta met een aanzienlijk betere garantiedekking.

Mazda 2 benzinemotoren: Historische generaties I & II (1996-2007)

Het Mazda 2 benzinemotorengamma van de eerste generatie (1996-2002) bestond voornamelijk uit de beproefde 1,25-liter motor met 55 kW (75 pk), die uiterst betrouwbaar bleek te zijn. In de tweede generatie (2002-2007) werd het aanbod uitgebreid met een 1,4-liter motor met 58 kW (80 pk) en de krachtigste 1,6-liter motor met 74 kW (100 pk). Deze vroege Mazda 2 motoren waren gebaseerd op bewezen inlaatspruitstuktechnologie zonder turbolading en werden beschouwd als vrijwel onverwoestbaar. De beste motor van dit tijdperk was duidelijk de tweede generatie 1,6-liter benzinemotor, die ondanks zijn eenvoud levendige prestaties leverde en zelden grote storingen vertoonde, zelfs bij verwaarloosd onderhoud. Typische problemen beperkten zich tot slijtageonderdelen zoals bougies en luchtfilters, terwijl de motoren zelf vrijwel onderhoudsvrij waren.

Mazda 2 dieselmotoren: Historische generaties I & II (1996-2007)

Dieselmotoren speelden een ondergeschikte rol in de eerste generaties Mazda 2. Alleen in de tweede generatie (2002-2007) was er af en toe een 1.4 MZ-CD diesel met 50 kW (68 pk), maar deze werd voornamelijk aangeboden op de Europese markten. Deze vroege Mazda 2 dieselmotoren waren gebaseerd op Ford technologie en bleken minder betrouwbaar dan de benzinemotoren, met vaker problemen met het injectiesysteem en de turbocompressor. Door het lage marktaandeel zijn deze motoren vandaag de dag zeldzaam met een beperkte onderdelenvoorziening.

Mazda 2 motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
1.25 benzinemotor (Gen I) 75 PK 6,8-7,2 l/100km Vrijwel geen Zeer goed
1.4 benzinemotor (Gen II) 80 PK 6,5-7,0 l/100km Af en toe bobines Zeer goed
1.6 benzinemotor (Gen II) 100 PK 7,0-7,5 l/100km Zeer robuuste, beste motor Zeer goed
1.4 MZ-CD diesel 68 PK 4,8-5,5 l/100km Injectiesysteem, turbo Matig

Mazda 2 motoren: Generatie III (2007-2014)

Mazda 2 motoren: Generatie III (2007-2014)

De derde Mazda 2 generatie markeerde de overgang naar modernere motortechnologie en introduceerde voor het eerst variabele kleptiming. Deze Mazda 2 motoren bleven indrukwekkende kilometerstanden halen van 280.000 tot 350.000 kilometer, waarbij de nieuwe MZR motoren indruk maakten met een verbeterde efficiëntie. Grote reparaties waren meestal pas nodig na 200.000 tot 250.000 kilometer, voornamelijk aan hulpaggregaten zoals de waterpomp of dynamo. De beste motor van deze generatie was de 1.5 MZR met 103 pk, die sportieve prestaties combineerde met een hoge betrouwbaarheid. Technische innovaties waren onder andere S-VT (Sequential Valve Timing) en geoptimaliseerde verbrandingskamergeometrie voor een betere efficiëntie. In de marktomgeving vestigde de Mazda 2 zich als een betrouwbaarder alternatief voor de steeds complexere Duitse concurrenten met hun vroege turbotechnologieën.

Mazda 2 benzinemotoren: Generatie III (2007-2014)

De derde generatie Mazda 2 benzinemotoren was volledig gebaseerd op de nieuwe MZR motorfamilie. Het instapmodel was een 1.3 MZR met 55 kW (75 pk), gevolgd door een krachtigere 1.3 MZR met 62 kW (84 pk) en de topklasse 1.5 MZR met 76 kW (103 pk). Al deze Mazda 2 motoren hadden S-VT variabele kleptiming en werden gekenmerkt door een soepele vermogensafgifte. De beste motor was duidelijk de 1.5 MZR, die ondanks zijn vermogen een matig brandstofverbruik van 6,2-6,8 liter per 100 km haalde en vrijwel probleemloos liep. De kleinere 1,3-liter varianten bleken iets langzamer, maar net zo betrouwbaar. Typische zwakke punten bleven beperkt tot incidentele problemen met de bobines na hoge kilometerstanden en motorsteunen die gevoelig waren voor slijtage tijdens sportief rijden.

Mazda 2 dieselmotoren: Generatie III (2007-2014)

In de derde generatie bood Mazda voor het eerst een eigen dieselmotor aan: de 1.4 MZ-CD met 50 kW (68 pk). Deze Mazda 2 Diesel was nog steeds gebaseerd op de samenwerking met Ford, maar was beter aangepast aan het voertuig dan zijn voorgangers. De motor had een zeer laag brandstofverbruik van 4,2-4,8 liter per 100 km, maar had last van de typische problemen van vroege common-rail systemen. Veelvuldige defecten aan de inspuitkoppen en de turbocompressor maakten het de meest problematische motor van deze generatie. De lage distributie leidde ook tot hoge reparatiekosten en een slechte onderdelenvoorziening.

Mazda 2 motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
1.3 MZR 75-84 PK 6,0-6,5 l/100km Af en toe bobines Goed
1.5 MZR 103 PK 6,2-6,8 l/100km Zeer robuuste, beste motor Zeer goed
1.4 MZ-CD Diesel 68 PK 4,2-4,8 l/100km Injectoren, turbolader Problematisch

Mazda 2 motoren: Generatie IV (2014-2019)

De vierde Mazda 2 generatie zorgde voor een revolutie in de motortechnologie met de introductie van SKYACTIV-G technologie. Deze hypermoderne Mazda 2 motoren halen bij goed onderhoud kilometrages van 300.000 tot 400.000 kilometer, waarbij de SKYACTIV technologie indruk maakt met zijn hoge compressie en geoptimaliseerde verbranding. De onderhoudsintervallen zijn verlengd tot 15.000 tot 20.000 kilometer, terwijl grote reparaties meestal pas na 250.000 tot 300.000 kilometer nodig zijn. De absolute topmotor was de 1.5 SKYACTIV-G met 115 pk, die state-of-the-art technologie combineerde met bewezen betrouwbaarheid. Tot de technische hoogtepunten behoorden een compressieverhouding van 13:1, directe inspuiting en geoptimaliseerde verbrandingskamergeometrie voor maximale efficiëntie. In een marktvergelijking zette de Mazda 2 nieuwe maatstaven voor efficiëntie en betrouwbaarheid in de klasse van kleine auto's.

Mazda 2 benzinemotoren: Generatie IV (2014-2019)

De vierde generatie Mazda 2 benzinemotoren was volledig gebaseerd op SKYACTIV-G technologie. Verkrijgbaar waren een 1.5 SKYACTIV-G met 55 kW (75 pk) als instapmotor en de krachtigere versie met 85 kW (115 pk). Beide Mazda 2 motoren zijn voorzien van directe inspuiting, een uitzonderlijk hoge compressieverhouding van 13:1 en geoptimaliseerde verbrandingskamergeometrie. De 1.5 SKYACTIV-G met 115 pk ontwikkelde zich tot de beste motor in de hele geschiedenis van de Mazda 2 - hij combineerde levendige rijprestaties met een brandstofverbruik van slechts 4,9-5,4 liter per 100 km en bleek vrijwel probleemloos te werken. De zwakkere 75 pk versie was zuiniger, maar te traag om op de snelweg te rijden. Beide motoren werden gekenmerkt door hun uitzonderlijk soepele loop en karakteristieke lineaire vermogensafgifte; typische problemen bleven beperkt tot het af en toe verkolen van het directe injectiesysteem bij uitsluitend gebruik op korte ritten.

Mazda 2 dieselmotoren: Generatie IV (2014-2019)

In de vierde generatie liet Mazda de dieselmotoren volledig achterwege en concentreerde het zich uitsluitend op de efficiënte SKYACTIV-G benzinemotoren. Deze beslissing bleek vooruitziend, want de benzinemotoren deden het dieselvoordeel praktisch teniet dankzij hun hoge efficiëntie en vereisten tegelijkertijd minder onderhoud.

Mazda 2 motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
1.5 SKYACTIV-G 75 PK 4,7-5,2 l/100km Langzaam op de snelweg Goed
1.5 SKYACTIV-G 115 PK 4,9-5,4 l/100km Af en toe coke Zeer goed

Mazda 2 motoren: Generatie V (2019-heden)

De huidige vijfde generatie Mazda 2 zet het SKYACTIV succesverhaal voort en introduceert voor het eerst mild hybrid technologie. Deze nieuwste Mazda 2 motoren beloven kilometrages van meer dan 350.000 kilometer, waarbij elektrische assistentie de verbrandingsmotor ontlast en zorgt voor een gelijkmatigere belasting. Omdat de generatie pas sinds 2019 leverbaar is, is er nog geen langetermijnervaring beschikbaar, maar de eerste jaren laten veelbelovende betrouwbaarheidswaarden zien. De onderhoudsintervallen blijven steken op 15.000 kilometer, terwijl de mild hybrid technologie extra complexiteit met zich meebrengt. De opvallende motor is de 1.5 SKYACTIV-G M-Hybrid met 115 pk, die bewezen SKYACTIV-technologie combineert met moderne elektrificatie. De technische innovaties omvatten een 24-volt mild hybrid systeem met riemenstarter-generator en uitgebreide cilinderuitschakeling. In de huidige marktomgeving positioneert de Mazda 2 zich als een technologische pionier met volwassen hybride technologie.

Mazda 2 benzinemotoren: Generatie V (2019-heden)

Het huidige Mazda 2 motorengamma omvat verder ontwikkelde SKYACTIV-G motoren met een cilinderinhoud van 1,5 liter. Een basisversie met 66 kW (90 pk) en de krachtigere versie met 85 kW (115 pk) zijn beschikbaar, beide optioneel met M-Hybrid technologie. De Mazda 2 M-Hybrid varianten hebben een 24 volt systeem met een riemenstarter-generator, die hulp biedt bij het starten en accelereren. De beste motor van deze generatie is de 1.5 SKYACTIV-G M-Hybrid met 115 pk, die de bewezen betrouwbaarheid van SKYACTIV-technologie combineert met moderne efficiëntie en een brandstofverbruik van slechts 4,6-5,1 liter per 100 km behaalt. De conventionele niet-hybride varianten blijven leverbaar en bieden iets lagere aanschafkosten bij een iets hoger brandstofverbruik. Alle huidige Mazda 2 motoren voldoen aan de Euro 6d norm en worden beschouwd als de meest geavanceerde in de geschiedenis van het merk.

Mazda 2 hybride aandrijving: Generatie V (2019-heden)

De huidige generatie M-Hybrid systeem combineert de bewezen 1.5 SKYACTIV-G motoren met een 24-volt mild hybride systeem. De riemen-startgenerator levert een extra 6 kW bij het starten en maakt langere uitrolfasen met uitgeschakelde motor mogelijk. Deze Mazda 2 hybride technologie is aanzienlijk eenvoudiger dan volledig hybride systemen en belooft een navenant hogere betrouwbaarheid met lagere onderhoudskosten.

Mazda 2 motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
1.5 SKYACTIV-G 90 PK 5,0-5,5 l/100km Tot nu toe geen serieproblemen Goed
1.5 SKYACTIV-G 115 PK 4,8-5,3 l/100km Zeer volwassen Zeer goed
1.5 SKYACTIV-G M-Hybride 90 PK 4,7-5,2 l/100km Extra hybride complexiteit Goed
1.5 SKYACTIV-G M-Hybride 115 PK 4,6-5,1 l/100km Beste huidige motor Zeer goed

Conclusie: De beste Mazda 2 motoren van alle generaties

De ontwikkeling van Mazda 2 motoren laat een continue verbetering zien in efficiëntie en betrouwbaarheid. Terwijl de eerste generaties indruk maakten met hun eenvoud en robuustheid, stelt de moderne SKYACTIV technologie nieuwe normen voor motoren van kleine auto's. Het besluit om af te zien van complexe turbolading en in plaats daarvan te vertrouwen op hoge compressie en geoptimaliseerde verbranding bleek baanbrekend te zijn voor de hele industrie.

  • Beste Mazda 2 benzinemotor:

De 1.5 SKYACTIV-G M-Hybrid (115 pk, Generatie V) combineert geavanceerde technologie met bewezen betrouwbaarheid en uitstekende efficiëntie.

  • Beste Mazda 2 dieselmotor:

Mazda heeft in 2014 afstand gedaan van dieselmotoren, omdat de SKYACTIV-G benzinemotoren vergelijkbare efficiëntie bieden met minder complexiteit.

  • Beste Mazda 2 hybride motor:

De 1.5 SKYACTIV-G M-Hybrid (115 pk, Generatie V) met zijn geavanceerde 24-voltsysteem en lage brandstofverbruik van 4,6 l/100 km.

Voor onderhoud en reserveonderdelen voor alle generaties Mazda 2 biedt AUTODOC een uitgebreid assortiment originele en hoogwaardige reserveonderdelen met snelle levering en deskundig advies.

AUTODOC Bestsellers – koop online aan een goede prijs en verlaag de kosten van het vervangen van onderdelen

HIR2 PHILIPS LongLife 9012LLC1 Gloeilamp, verstraler HIR2 12V 55W PX22d, 3700K, Halogeen
Beoordelingen - 30
Product informatie
  • Productlijn: LongLife
  • Lamptype: HIR2
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Kleurtemperatuur [K]: 3700
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX22d
  • PHILIPS: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 9012LLC1
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PHILIPS Gloeilamp, verstraler HIR2 12V 55W PX22d, 3700K, Halogeen
Artikelnummer: 9012LLC1
29,72 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL Extreme MN7915-4 Motorolie 5W-40, 4L
Beoordelingen - 68
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 4
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Specificatie: ACEA A3 / B4, API SN, API CH-4, JASO MA2
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-40
  • Versie: Extreme
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto, Motorfiets
  • MANNOL: Motorolie
  • productnummer: MN7915-4
  • onze prijs: 26,18 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 5W-40, 4L
Artikelnummer: MN7915-4
Meer
26,18 €
6,55 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

WALSER Portland 13412 Autostoelhoes zwart/grijs, Polyester, Voor
Beoordelingen - 48
Product informatie
  • Inbouwplaats: Voor
  • Aantal onderdelen (-delig): 6
  • Materiaal: Polyester
  • Kleur: zwart / grijs
  • Soort voertuig: Personenauto\'s
  • Hoeveelheid: Set
  • Versie: Portland
  • Aantal: 2
  • WALSER: Autostoelhoes
  • productnummer: 13412
  • onze prijs: 19,87 €
Details
WALSER Autostoelhoes zwart/grijs, Polyester, Voor
Artikelnummer: 13412
19,87 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-4 Motorolie 10W-30, 4L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 32
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 4
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Specificatie: API SN, ACEA A3 / B3
  • Productlijn: SPECIAL PLUS
  • Viscositeit klasse SAE: 10W-30
  • Olie: Deels synthetische olie
  • MANNOL: Motorolie
  • productnummer: MN7512-4
  • onze prijs: 22,54 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 10W-30, 4L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7512-4
Meer
22,54 €
5,64 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-40%
HB3 OSRAM ORIGINAL LINE 9005 Gloeilamp, verstraler HB3 12V 60W P20d, 3200K, Halogeen
Beoordelingen - 7
Product informatie
  • Productlijn: ORIGINAL LINE
  • Lamptype: HB3
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 60
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Kleurtemperatuur [K]: 3200
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P20d
  • OSRAM: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 9005
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, verstraler HB3 12V 60W P20d, 3200K, Halogeen
Artikelnummer: 9005
in vergelijking met de adviesprijs 11,74 €

6,95 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-39%
VALEO AQUA VISION 032523 Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogeen
Beoordelingen - 25
Product informatie
  • Productlijn: AQUA VISION
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 3000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • VALEO: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 032523
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
VALEO Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogeen
Artikelnummer: 032523
in vergelijking met de adviesprijs 13,33 €

8,02 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-44%
KROON OIL HELAR SP LL-03 33088 Motorolie 5W-30, 5L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 110
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30
  • Specificatie: ACEA C3, API SN
  • Productlijn: HELAR
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Versie: SP LL-03
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Bundeltype: Jerrycan
  • KROON OIL: Motorolie
  • productnummer: 33088
  • onze prijs: 51,39 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
KROON OIL Motorolie 5W-30, 5L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: 33088
in vergelijking met de adviesprijs 92,54 €

51,39 €
10,28 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MPM ESP-FE PREMIUM SYNTHETIC 05005PC Motorolie 0W-20, 5L
Beoordelingen - 1
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Aanbevelingen van de fabrikant: Porsche C20, VW 508 00, VW 509 00
  • Specificatie: ACEA C5, API SN
  • Productlijn: ESP-FE
  • Viscositeit klasse SAE: 0W-20
  • Versie: PREMIUM SYNTHETIC
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MPM: Motorolie
  • productnummer: 05005PC
  • onze prijs: 228,68 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MPM Motorolie 0W-20, 5L
Artikelnummer: 05005PC
228,68 €
45,74 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, Gratis verzending

Verkocht door AUTODOC

-59%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeen
Beoordelingen - 64
Product informatie
  • Productlijn: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 5000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • OSRAM: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 64210CBN-HCB
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeen
Artikelnummer: 64210CBN-HCB
in vergelijking met de adviesprijs 42,99 €

17,40 €
Prijs per set van 2 stuks
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

SHELL Helix Ultra 550046268 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 45
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 4
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Specificatie: API SN, ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • Productlijn: Helix
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Versie: Ultra
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • SHELL: Motorolie
  • productnummer: 550046268
  • onze prijs: 36,98 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
SHELL Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: 550046268
36,98 €
9,25 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-39%
HB4 OSRAM ORIGINAL LINE 9006 Gloeilamp, verstraler HB4 12V 51W P22d, 3050K, Halogeen
Beoordelingen - 5
Product informatie
  • Productlijn: ORIGINAL LINE
  • Lamptype: HB4
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 51
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Kleurtemperatuur [K]: 3050
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P22d
  • OSRAM: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 9006
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, verstraler HB4 12V 51W P22d, 3050K, Halogeen
Artikelnummer: 9006
in vergelijking met de adviesprijs 11,43 €

6,95 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-61%
H7 OSRAM NIGHT BREAKER LASER next Generation 64210NL Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 4050K, Halogeen
Beoordelingen - 40
Product informatie
  • Productlijn: NIGHT BREAKER LASER next Generation
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Kleurtemperatuur [K]: 4050
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • OSRAM: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 64210NL
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 4050K, Halogeen
Artikelnummer: 64210NL
in vergelijking met de adviesprijs 34,48 €

13,42 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-20%
CASTROL EDGE LL 15F7E7 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 105
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specificatie: ACEA C3
  • Productlijn: EDGE
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Versie: LL
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • CASTROL: Motorolie
  • productnummer: 15F7E7
  • onze prijs: 58,73 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
CASTROL Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: 15F7E7
in vergelijking met de adviesprijs 73,75 €

58,73 €
11,75 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolie 5W-30, 10L
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 10
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specificatie: API SN, ACEA C3
  • Productlijn: Longlife
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Versie: 504 / 507
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MANNOL: Motorolie
  • productnummer: MN7715-10
  • onze prijs: 60,87 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 10L
Artikelnummer: MN7715-10
Meer
60,87 €
6,09 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-39%
47480330 PHILIPS Vision 12342PRB1 Gloeilamp, verstraler H4 12V 60/55W P43t-38, Halogeen
Beoordelingen - 18
Product informatie
  • Productlijn: Vision
  • Lamptype: H4
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 60 / 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Blisterverpaking
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P43t-38
  • PHILIPS: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 12342PRB1
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PHILIPS Gloeilamp, verstraler H4 12V 60/55W P43t-38, Halogeen
Artikelnummer: 12342PRB1
in vergelijking met de adviesprijs 8,12 €

4,88 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Populaire posts

Inschrijven in op onze nieuwsbrief

Voer uw e-mail in om ons laatste nieuws en tips te ontvangen: