• SHOP
  • CLUB
Premiumaccount uitproberen
0
Mijn garage
Voertuig toevoegen
0
Artikelen #
0,00 €
Uw winkelwagentje is nog leeg

Honda CR-V motoren

Inhoudsopgave

  1. Honda CR-V motoren: Historische generaties I-II (1995-2006)
    1. Honda CR-V benzinemotoren: Historische generaties I-II (1995-2006)
  2. Honda CR-V motoren: Generatie III (2007-2012)
    1. Honda CR-V benzinemotoren: Generatie III (2007-2012)
    2. Honda CR-V dieselmotoren: Generatie III (2007-2012)
  3. Honda CR-V motoren: Generatie IV (2012-2018)
    1. Honda CR-V benzinemotoren: Generatie IV (2012-2018)
    2. Honda CR-V dieselmotoren: Generatie IV (2012-2018)
  4. Honda CR-V motoren: Generatie V (2018-heden)
    1. Honda CR-V benzinemotoren: Generatie V (2018-heden)
    2. Honda CR-V hybride aandrijvingen: Generatie V (2018-heden)
  5. Conclusie: De beste Honda CR-V motoren van alle generaties

Sinds de lancering in 1995 is de Honda CR-V uitgegroeid tot een van de meest succesvolle compacte SUV's ter wereld, met een gevarieerd aanbod Honda CR-V motoren over vijf generaties. Elke generatie heeft nieuwe technologieën en verschillende sterke en zwakke punten gebracht, waarbij Honda zich altijd heeft gericht op beproefde atmosferische motoren en later op geavanceerde hybride technologie.

Honda CR-V motoren: Historische generaties I-II (1995-2006)

Honda CR-V motoren: Historische generaties I-II (1995-2006)

De eerste twee generaties Honda CR-V legden de basis voor het merk in het compacte SUV-segment en werden gekenmerkt door uitzonderlijk robuuste motoren met natuurlijke aanzuiging. Bij goed onderhoud haalden deze Honda CR-V motoren gemakkelijk 400.000 tot 500.000 kilometer - een kilometerstand die vandaag de dag nog steeds indrukwekkend is. Grote motorschade kwam vrijwel niet voor; alleen routineonderhoud zoals het vervangen van de distributieriem om de 100.000 kilometer was nodig. De absolute topmotor van dit tijdperk was de 2,0-liter DOHC i-VTEC van de tweede generatie, die betrouwbaarheid, een soepele loop en voldoende vermogen optimaal combineerde. Honda zag bewust af van turbolading en complexe technologieën, wat tot uiting kwam in zijn uitzonderlijke levensduur.

Honda CR-V benzinemotoren: Historische generaties I-II (1995-2006)

De eerste Honda CR-V generatie (1995-2001) werd uitsluitend aangeboden met een 2,0-liter DOHC motor met 94 kW (128 pk). Deze Honda CR-V motor was gebaseerd op de beproefde B20B technologie en werd beschouwd als praktisch onverwoestbaar. De tweede generatie (2002-2006) kreeg een modernere 2,0-liter i-VTEC-motor (K20A) met 110 kW (150 pk), die gebruikmaakte van Honda's VTEC variabele klepregeling. Beide Honda CR-V motoren hadden uitsluitend natuurlijke aanzuiging zonder turbo, wat hun uitzonderlijke betrouwbaarheid verklaart. De K20A-motor van de tweede generatie ontwikkelde zich tot de beste benzinemotor van de beginperiode - hij bood niet alleen meer vermogen, maar ook een betere loop en een lager brandstofverbruik dan zijn voorganger.

Honda CR-V motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
2.0 DOHC (Gen I) 128 PK 8,5-9,2 l/100km Tandriem elke 100.000 km Zeer goed
2.0 i-VTEC (Gen II) 150 PK 7,8-8,5 l/100km Praktisch geen zwakke punten Zeer goed

Honda CR-V motoren: Generatie III (2007-2012)

Honda CR-V motoren: Generatie III (2007-2012)

De derde generatie Honda CR-V zette de traditie van betrouwbare atmosferische motoren voort en wordt beschouwd als een van de beste generaties ooit. De Honda CR-V motoren van dit tijdperk haalden met goed onderhoud gemakkelijk 350.000 tot 450.000 kilometer, waarbij de 2,0-liter i-VTEC als bijzonder duurzaam werd beschouwd. Grote motorschade bleef een zeldzaamheid, alleen de 2,4-liter motor vertoonde af en toe problemen met de distributieketting na zeer hoge kilometrages. Het absolute hoogtepunt was de 2,0-liter i-VTEC met 150 pk - een technisch hoogstandje dat vermogen, efficiëntie en betrouwbaarheid perfect in balans bracht. Deze generatie markeerde ook het begin van het dieseltijdperk voor de Europese markt met de 2.2 i-DTEC.

Honda CR-V benzinemotoren: Generatie III (2007-2012)

Het benzinemotorengamma van de Honda CR-V bestond uit twee beproefde i-VTEC-motoren: de 2.0-liter met 110 kW (150 pk) en de 2.4-liter met 140 kW (190 pk). De Honda CR-V 2.0 i-VTEC (R20A) zette het succesverhaal van zijn voorganger voort en bleek uitzonderlijk betrouwbaar met een soepele vermogensafgifte. De grotere Honda CR-V 2.4 i-VTEC (K24Z) bood meer vermogen voor sportieve bestuurders, maar vertoonde af en toe zwakke plekken in de distributieketting na zeer hoge kilometrages van meer dan 300.000 kilometer. Beide Honda CR-V motoren bleven atmosferische motoren zonder turbo, wat de reden was voor hun legendarische betrouwbaarheid.

Honda CR-V dieselmotoren: Generatie III (2007-2012)

Voor het eerst bood Honda een Honda CR-V diesel aan voor de Europese markt: de 2.2 i-DTEC met 110 kW (150 pk). Deze Honda CR-V dieselmotor was gebaseerd op de nieuwste common-rail technologie met roetfilter en bleek verrassend betrouwbaar voor een motor van de eerste generatie. De Honda CR-V 2.2 i-DTEC bood een uitstekende vermogensafgifte en een laag brandstofverbruik, waarbij alleen het roetfilter af en toe moest worden geregenereerd op de snelweg. Deze motor ontwikkelde zich tot de beste diesel in de geschiedenis van de Honda CR-V en bood een zeldzame combinatie van efficiëntie en betrouwbaarheid.

Honda CR-V motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
2.0 i-VTEC 150 PK 7,2-8,0 l/100km Praktisch geen zwakke punten Zeer goed
2.4 i-VTEC 190 PK 8,1-8,8 l/100km Distributieketting na 300.000+ km Goed
2.2 i-DTEC 150 PK 5,8-6,5 l/100km Regeneratie roetfilter Zeer goed

Honda CR-V motoren: Generatie IV (2012-2018)

Honda CR-V motoren: Generatie IV (2012-2018)

De vierde generatie Honda CR-V markeerde een keerpunt in de motorontwikkeling, waarbij voor het eerst in Europa turbolading werd geïntroduceerd, terwijl de beproefde atmosferische motoren behouden bleven. De Honda CR-V motoren van deze generatie haalden met goed onderhoud 300.000 tot 400.000 kilometer, waarbij de atmosferische motoren betrouwbaarder bleven dan de nieuwe turbomotoren. De 1.6 i-DTEC diesel bleek problematisch met frequente injectorproblemen en verstoppingen van het roetfilter, terwijl de beproefde 2.0 i-VTEC zijn betrouwbaarheid behield. De absolute topmotor van deze generatie was de 2.4 i-VTEC met 185 pk - deze bood de beste combinatie van prestaties en duurzaamheid. Deze generatie luidde ook het einde van het dieseltijdperk in, omdat Honda zich steeds meer ging richten op hybride technologie.

Honda CR-V benzinemotoren: Generatie IV (2012-2018)

Het benzinemotorengamma van de Honda CR-V werd uitgebreid met een 1.5 VTEC Turbo met 140 kW (190 pk), terwijl de beproefde 2.0 i-VTEC met 114 kW (155 pk) en de 2.4 i-VTEC met 136 kW (185 pk) leverbaar bleven. De Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo was Honda's eerste benadering van turbotechnologie en vertoonde typische kinderziektes: af en toe problemen met brandstofverdunning van de motorolie op korte ritten en schade aan de turbocompressor na veel kilometers. De Honda CR-V 2.0 i-VTEC bleef de meest betrouwbare motor van deze generatie, terwijl de 2.4 i-VTEC de beste balans bood tussen prestaties en betrouwbaarheid.

Honda CR-V dieselmotoren: Generatie IV (2012-2018)

De nieuwe Honda CR-V 1.6 i-DTEC met 88 kW (120 pk) en 118 kW (160 pk) verving de beproefde 2,2-liter diesel en bleek aanzienlijk problematischer. Deze Honda CR-V dieselmotoren hadden regelmatig last van injectorproblemen, verstoppingen van het roetfilter en problemen met de uitlaatgasrecirculatie. De Honda CR-V 1.6 i-DTEC ontwikkelde zich tot de meest problematische motor in de hele geschiedenis van de CR-V en leidde er uiteindelijk toe dat Honda stopte met de ontwikkeling van diesels. Veel eigenaren meldden kostbare reparaties na slechts 80.000 tot 120.000 kilometer.

Honda CR-V motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
2.0 i-VTEC 155 PK 7,0-7,8 l/100km Bewezen betrouwbaarheid Zeer goed
2.4 i-VTEC 185 PK 7,8-8,5 l/100km Beste balans prestaties/betrouwbaarheid Zeer goed
1.5 VTEC Turbo 190 PK 6,8-7,5 l/100km Olieverdunning, turboladerschade Matig
1.6 i-DTEC 120-160 PK 4,8-5,5 l/100km Injectoren, roetfilter, EGR Problematisch

Honda CR-V motoren: Generatie V (2018-heden)

Honda CR-V motoren: Generatie V (2018-heden)

De huidige generatie Honda CR-V vertrouwt volledig op hybride technologie en vertegenwoordigt Honda's toekomstvisie voor efficiënte aandrijfsystemen. Alle motoren zijn nu uitgerust met hybride technologie, de turbobenzinemotoren zijn doorontwikkeld en de diesel is helemaal uit het straatbeeld verdwenen. Omdat sommige varianten pas sinds 2019 op de markt zijn, is er nog geen volledige langetermijnervaring, maar de eerste tests laten veelbelovende benaderingen zien. De topmotor is de 2.0 i-MMD hybride met 184 pk systeemvermogen, die sportieve rijprestaties combineert met uitzonderlijke efficiëntie. De hybride technologie belooft een levensduur van meer dan 300.000 kilometer, omdat het elektrische systeem de verbrandingsmotor ontlast.

Honda CR-V benzinemotoren: Generatie V (2018-heden)

De basis van het Honda CR-V motorengamma is de doorontwikkelde 1.5 VTEC Turbo met 142 kW (193 pk). Deze Honda CR-V motor is aanzienlijk verbeterd ten opzichte van zijn voorganger en de problemen met olieverdunning zijn grotendeels opgelost. De Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo wordt beschouwd als aanzienlijk betrouwbaarder dan zijn voorganger en ontwikkelt zich tot de beste turbomotor in de geschiedenis van de CR-V - hij biedt een soepele vermogensafgifte en is tot nu toe grotendeels vrij van grote productieproblemen.

Honda CR-V hybride aandrijvingen: Generatie V (2018-heden)

De Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid met een systeemvermogen van 135 kW (184 pk) combineert een 2,0-liter atmosferische Atkinson-motor met twee elektromotoren. Deze Honda CR-V Hybrid technologie heeft een veel eenvoudiger ontwerp dan zijn Duitse concurrenten en heeft geen complexe versnellingsbak. De Honda CR-V Hybrid blijkt uitzonderlijk zuinig te zijn met een reëel brandstofverbruik van slechts 5,5-6,2 liter per 100 km en biedt een indrukwekkend soepele loop. De eerste langetermijnervaringen laten zien dat de hybride componenten zeer betrouwbaar zijn.

Honda CR-V motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
1.5 VTEC Turbo 193 PK 6,5-7,2 l/100km Aanzienlijk verbeterd, weinig problemen Goed
2.0 i-MMD Hybride 184 PK 5,5-6,2 l/100km Zeer betrouwbaar, zuinig Zeer goed

Conclusie: De beste Honda CR-V motoren van alle generaties

De ontwikkeling van de Honda CR-V motoren toont duidelijk Honda's filosofie van voortdurende vooruitgang - terwijl de vroege atmosferische motoren uitblonken door uitzonderlijke betrouwbaarheid, kampten de dieselexperimenten met problemen voordat Honda met succes overstapte op hybride technologie. De nieuwe hybride generatie belooft een terugkeer naar de deugden van de vroege CR-V motoren: hoge betrouwbaarheid gecombineerd met moderne efficiëntie.

  • Beste Honda CR-V benzinemotor:

De Honda CR-V 2.0 i-VTEC (Generatie III, 150 pk) combineert legendarische betrouwbaarheid met ruim voldoende vermogen en een laag brandstofverbruik - een motor die gemakkelijk 400.000+ kilometer aan kan.

  • Beste Honda CR-V dieselmotor:

De Honda CR-V 2.2 i-DTEC (Generatie III, 150 pk) blijft de enige echt betrouwbare diesel in de geschiedenis van de CR-V en biedt een uitstekende vermogensafgifte met een laag brandstofverbruik.

  • Beste Honda CR-V hybride motor:

De Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (Generatie V, 184 pk) met zijn eenvoudige maar effectieve hybride technologie en uitzonderlijke brandstofzuinigheid met hoge betrouwbaarheid.

Voor onderhoud en reserveonderdelen voor alle generaties Honda CR-V biedt AUTODOC een uitgebreid assortiment originele en hoogwaardige reserveonderdelen met snelle levering.

AUTODOC Bestsellers – koop online aan een goede prijs en verlaag de kosten van het vervangen van onderdelen

MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 83
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA specificaties: ACEA C3
  • API specificaties: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Longlife
  • Versie: 504 / 507
  • productnummer: MN7715-5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 31,95 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: MN7715-5
Meer
31,95 €
6,39 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL Extreme MN7915-4 Motorolie 5W-40, 4L
Beoordelingen - 68
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-40
  • ACEA specificaties: ACEA A3 / B4
  • API specificaties: API SN, API CH-4
  • JASO specificaties: JASO MA2
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Inhoud [liter]: 4
  • Versie: Extreme
  • productnummer: MN7915-4
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto, Motorfiets
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 25,87 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 5W-40, 4L
Artikelnummer: MN7915-4
Meer
25,87 €
6,47 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

TOYOTA Fuel Economy 08880-83388 Motorolie 5W-30, 1L
Beoordelingen - 3
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA specificaties: ACEA A1 / B1, ACEA A5 / B5
  • API specificaties: API SL, API CF
  • Inhoud [liter]: 1
  • Productlijn: Fuel Economy
  • productnummer: 08880-83388
  • TOYOTA: Motorolie
  • onze prijs: 19,41 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
TOYOTA Motorolie 5W-30, 1L
Artikelnummer: 08880-83388
19,41 €
19,41 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-17%
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Motorolie 5W-40, 5L
Beoordelingen - 22
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-40
  • ACEA specificaties: ACEA A3 / B4
  • API specificaties: API SP
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Leichtlauf
  • Versie: High Tech
  • productnummer: 3864
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • onze prijs: 53,28 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
LIQUI MOLY Motorolie 5W-40, 5L
Artikelnummer: 3864
in vergelijking met de adviesprijs 64,66 €

53,28 €
10,66 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-41%
HB3 OSRAM ORIGINAL LINE 9005 Gloeilamp, verstraler HB3 12V 60W P20d, 3200K, Halogeen
Beoordelingen - 8
Product informatie
  • Productlijn: ORIGINAL LINE
  • Lamptype: HB3
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 60
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Kleurtemperatuur [K]: 3200
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P20d
  • OSRAM: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 9005
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, verstraler HB3 12V 60W P20d, 3200K, Halogeen
Artikelnummer: 9005
in vergelijking met de adviesprijs 11,74 €

6,91 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolie 5W-30, 10L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 64
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA specificaties: ACEA A3 / B4
  • API specificaties: API CH-4, API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Inhoud [liter]: 10
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: ENERGY
  • productnummer: MN7511-10
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 48,06 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 10L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7511-10
Meer
48,06 €
4,81 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL ENERGY MN7511-20 Motorolie 5W-30, 20L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 52
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA specificaties: ACEA A3 / B4
  • API specificaties: API CH-4, API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Inhoud [liter]: 20
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: ENERGY
  • productnummer: MN7511-20
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 91,95 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 20L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7511-20
Meer
91,95 €
4,60 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

H11 BOSCH 1 987 302 806 Gloeilamp, verstraler H11 12V 55W PGJ19-2, 3200K, Halogeen
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • Lamptype: H11
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 3200
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PGJ19-2
  • BOSCH: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 1 987 302 806
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Gloeilamp, verstraler H11 12V 55W PGJ19-2, 3200K, Halogeen
Artikelnummer: 1 987 302 806
7,43 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-29%
47516930 PHILIPS 12258PRB1 Gloeilamp, verstraler H1 12V 55W P14.5s, 3200K, Halogeen, Vision
Beoordelingen - 2
Product informatie
  • aanvullende informatie: Vision
  • Lamptype: H1
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Blisterverpaking
  • Kleurtemperatuur [K]: 3200
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P14.5s
  • PHILIPS: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 12258PRB1
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PHILIPS Gloeilamp, verstraler H1 12V 55W P14.5s, 3200K, Halogeen, Vision
Artikelnummer: 12258PRB1
in vergelijking met de adviesprijs 6,09 €

4,32 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

48159773 PHILIPS 12499CP Gloeilamp, knipperlamp 12V 21/5W, P21/5W, Kogellamp
Beoordelingen - 24
Product informatie
  • Lamptype: P21 / 5W, Kogellamp
  • Spanning (Volt): 12
  • Nominaal vermogen [W]: 21 / 5
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: BAY15d
  • PHILIPS: Gloeilamp, knipperlamp
  • productnummer: 12499CP
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PHILIPS Gloeilamp, knipperlamp 12V 21/5W, P21/5W, Kogellamp
Artikelnummer: 12499CP
1,80 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

SHELL Helix Ultra 550046268 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 50
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA specificaties: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API specificaties: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Inhoud [liter]: 4
  • Productlijn: Helix
  • Versie: Ultra
  • productnummer: 550046268
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • SHELL: Motorolie
  • onze prijs: 37,04 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
SHELL Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: 550046268
37,04 €
9,26 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

C5W BOSCH 1 987 302 810 Gloeilamp, kentekenplaatverlichting 12V 5W, C5W, SV8.5-8
Beoordelingen - 63
Product informatie
  • Lamptype: C5W
  • Spanning (Volt): 12
  • Nominaal vermogen [W]: 5
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: SV8.5-8
  • BOSCH: Gloeilamp, kentekenplaatverlichting
  • productnummer: 1 987 302 810
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Gloeilamp, kentekenplaatverlichting 12V 5W, C5W, SV8.5-8
Artikelnummer: 1 987 302 810
0,69 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

SHELL Helix Ultra 550046267 Motorolie 5W-30, 1L, Volledig synthetisch
Beoordelingen - 6
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA specificaties: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API specificaties: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Inhoud [liter]: 1
  • Olie: Volledig synthetisch
  • Productlijn: Helix
  • Versie: Ultra
  • productnummer: 550046267
  • Bundeltype: Fles
  • Soort voertuig: Auto
  • SHELL: Motorolie
  • onze prijs: 12,02 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
SHELL Motorolie 5W-30, 1L, Volledig synthetisch
Artikelnummer: 550046267
12,02 €
12,02 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

37435360 PHILIPS VisionPlus 12342VPC2 Gloeilamp, verstraler H4 12V 60/55W P43t-38, Halogeen
Beoordelingen - 12
Product informatie
  • Productlijn: VisionPlus
  • Lamptype: H4
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 60 / 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P43t-38
  • PHILIPS: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 12342VPC2
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PHILIPS Gloeilamp, verstraler H4 12V 60/55W P43t-38, Halogeen
Artikelnummer: 12342VPC2
7,49 €
Prijs per set van 2 stuks
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-20%
CASTROL EDGE LL 15F7E7 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 111
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA specificaties: ACEA C3
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: EDGE
  • Versie: LL
  • productnummer: 15F7E7
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • CASTROL: Motorolie
  • onze prijs: 58,73 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
CASTROL Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: 15F7E7
in vergelijking met de adviesprijs 73,75 €

58,73 €
11,75 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Populaire posts

Inschrijven in op onze nieuwsbrief

Voer uw e-mail in om ons laatste nieuws en tips te ontvangen: