• SHOP
  • CLUB
Premiumaccount uitproberen
0
Mijn garage
Voertuig toevoegen
0
Artikelen #
0,00 €
Uw winkelwagentje is nog leeg

Hyundai i20 motoren

Inhoudsopgave

  1. Hyundai i20 generatie I (2008-2014)
    1. Hyundai i20 benzinemotoren: Generatie I (2008-2014)
    2. Hyundai i20 dieselmotor: Generatie I (2008-2014)
  2. Hyundai i20 generatie II (2014-2020)
    1. Hyundai i20 benzinemotoren: Generatie II (2014-2020)
    2. Hyundai i20 dieselmotor: Generatie II (2014-2020)
  3. Hyundai i20 generatie III (2020-heden)
    1. Hyundai i20 mild hybrid benzine: Generatie III (2020-heden)
    2. Hyundai i20 full hybrid: Generatie III (2020-heden)
    3. Hyundai i20 N Performance: Generatie III (2020-heden)
  4. Conclusie: De beste Hyundai i20 motoren van alle generaties

De Hyundai i20 heeft zich sinds de marktintroductie in 2008 gevestigd als een betrouwbare kleine auto en biedt een geavanceerd Hyundai i20 motorengamma over drie generaties. De voortdurende technologische ontwikkeling van eenvoudige motoren met natuurlijke aanzuiging tot moderne turbo- en hybride-aandrijvingen weerspiegelt Hyundai's transformatie tot een innovatieve autofabrikant.

Hyundai i20 generatie I (2008-2014)

Hyundai i20 generatie I (2008-2014)

De eerste Hyundai i20 generatie werd gekenmerkt door bewezen maar eenvoudige motortechnologie en werd gekenmerkt door uitzonderlijke betrouwbaarheid. Bij goed onderhoud haalden deze Hyundai i20 motoren gemakkelijk 250.000 tot 350.000 kilometer, waarbij de dieselvarianten nog hogere kilometerstanden haalden. Grote reparaties waren meestal pas nodig na 180.000 tot 220.000 kilometer, voornamelijk aan slijtageonderdelen zoals de koppeling of de waterpomp. De absolute topmotor van deze generatie was de 1.4 CRDi met 90 pk, die zuinigheid, betrouwbaarheid en voldoende vermogen optimaal combineerde. Technisch gezien bleef Hyundai conservatief met beproefde atmosferische motoren en een moderne diesel, wat de juiste beslissing bleek te zijn - terwijl concurrenten worstelden met vroege turbotechnologieën, schitterde de i20 door zijn gebrek aan problemen.

Hyundai i20 benzinemotoren: Generatie I (2008-2014)

Het benzinemotorengamma van de Hyundai i20 bestond uitsluitend uit atmosferische motoren met bewezen technologie. De instapmotor was een 1,2-liter met 57 kW (78 pk), die extreem zuinig en betrouwbaar bleek te zijn, maar zijn grenzen bereikte bij het rijden op de snelweg. De 1,4-liter benzinemotor met 74 kW (100 pk) werd de populairste motor in het gamma en bood de beste balans tussen prestaties en brandstofverbruik. Beide Hyundai i20 motoren hadden meerpunts brandstofinspuiting en waren praktisch onderhoudsvrij - typische problemen bleven beperkt tot normale slijtage na zeer veel kilometers. De 1,6-liter met 92 kW (125 pk) was slechts af en toe leverbaar en bood sportievere rijprestaties, maar bleef ook probleemloos.

Hyundai i20 dieselmotor: Generatie I (2008-2014)

De enige Hyundai i20 diesel was een 1.4 CRDi met 66 kW (90 pk), die gebaseerd was op de beproefde U2-motor. Deze Hyundai i20 CRDi motor werd beschouwd als een van de meest betrouwbare kleine autodiesels van zijn tijd en behaalde een testverbruik van slechts 4,2-4,8 liter per 100 kilometer. De common-rail injectie werkte nauwkeurig en het standaard roetfilter gaf nauwelijks problemen. De enige zwakke punten waren de gloeibougies na zeer hoge kilometerstanden en af en toe de injectiepomp na 300.000+ kilometer - uitzonderlijk hoge waarden voor een kleine dieselauto.

Hyundai i20 motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
1.2 benzinemotor 78 PK 5,8-6,4 l/100km Zwak op de snelweg Goed
1.4 benzinemotor 100 PK 6,2-6,8 l/100km Vrijwel geen Zeer goed
1.6 benzinemotor 125 PK 6,8-7,2 l/100km Vrijwel geen Zeer goed
1.4 CRDi 90 PK 4,2-4,8 l/100km Gloeibougies na 250.000+ km Zeer goed

Hyundai i20 generatie II (2014-2020)

Hyundai i20 generatie II (2014-2020)

De tweede Hyundai i20 generatie markeerde de overgang naar moderne motortechnologie met de eerste turbo's en aanzienlijk verbeterde efficiëntie. De betrouwbaarheid bleef op een hoog niveau met verwachte kilometrages van 200.000 tot 300.000 kilometer, hoewel de nieuwe T-GDI turbomotoren iets onderhoudsintensiever werden dan hun voorgangers met natuurlijke aanzuiging. Grote reparaties waren meestal nodig tussen 150.000 en 200.000 kilometer, voornamelijk aan turboladers of directe injectie. De uitblinker van deze generatie was de 1.0 T-GDI met 100 pk - een driecilinder turbo die verrassend soepel liep en erg zuinig was ondanks zijn kleine cilinderinhoud. Technisch gezien introduceerde Hyundai voor het eerst directe injectie en turbolading, wat de efficiëntie aanzienlijk verhoogde, maar ook nieuwe zwakke punten met zich meebracht.

Hyundai i20 benzinemotoren: Generatie II (2014-2020)

Het benzinemotorengamma van de Hyundai i20 werd volledig herzien en omvatte zowel atmosferische als turbomotoren. De 1,2-liter atmosferische motor met 62 kW (84 pk) bleef de basis vormen en bleef net zo betrouwbaar als zijn voorganger. Nieuw waren de innovatieve 1.0 T-GDI met 74 kW (100 pk) en 88 kW (120 pk) en de 1.4 T-GDI met 103 kW (140 pk). Deze Hyundai i20 T-GDI-motoren boden aanzienlijk meer vermogen bij een lager brandstofverbruik, maar vertoonden na 80.000-120.000 kilometer typische problemen met directe injectie zoals klepverkalking. De 1.0 T-GDI bleek bijzonder succesvol - ondanks het feit dat hij maar drie cilinders had, liep hij soepel en zuinig, waarbij alleen de turbocompressor af en toe aandacht nodig had na 180.000+ kilometer.

Hyundai i20 dieselmotor: Generatie II (2014-2020)

De Hyundai i20 1.4 CRDi werd grondig herzien en leverde nu 66 kW (90 pk). Deze modernere U2 motor had een verbeterd common-rail systeem en voldeed aan de Euro 6 norm. De betrouwbaarheid bleef op hetzelfde hoge niveau als zijn voorganger en het testverbruik daalde zelfs naar 3,9-4,5 liter per 100 kilometer. Problemen bleven beperkt tot slijtageonderdelen na zeer hoge kilometrages, waarbij het nieuwe uitlaatgasnabehandelingssysteem af en toe onderhoud nodig had.

Hyundai i20 motor Prestaties Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
1.2 benzinemotor 84 PK 5,4-6,0 l/100km Vrijwel geen Zeer goed
1.0 T-GDI 100-120 PK 4,8-5,4 l/100km Klepverkalking, turbolader Goed
1.4 T-GDI 140 PK 5,6-6,2 l/100km Klepverstopping, complexer Gemiddeld
1.4 CRDi 90 PK 3,9-4,5 l/100km Uitlaatgasnabehandeling Zeer goed

Hyundai i20 generatie III (2020-heden)

Hyundai i20 generatie III (2020-heden)

De huidige Hyundai i20 generatie vertegenwoordigt het toppunt van motortechnologie met volledige elektrificatie van de aandrijflijn. Alle motoren zijn voorzien van mild hybrid technologie of zijn ontworpen als full hybrides, waardoor de efficiëntie nog verder is toegenomen. De verwachte kilometrage ligt tussen de 250.000 en 350.000 kilometer, waarbij de hybride technologie de belasting op de motoren vermindert en een langere levensduur belooft. Grote reparaties zijn meestal pas te verwachten na 200.000+ kilometer, voornamelijk bij de complexere hybride technologie. De absolute topmotor is de 1.6 hybride met een systeemvermogen van 141 pk, die sportieve prestaties combineert met verbruikscijfers van minder dan 4 liter. Qua technologie zet Hyundai volledig in op elektrificatie en positioneert zich daarmee als pionier in het segment van kleine auto's.

Hyundai i20 mild hybrid benzine: Generatie III (2020-heden)

Het motorengamma van de Hyundai i20 is gebaseerd op twee 1.0 T-GDI motoren met een 48-volt mild hybride systeem. De kleinere levert 74 kW (100 pk), de krachtigere 88 kW (120 pk). Beide Hyundai i20 motoren hebben een riemaangedreven startgenerator die assisteert bij het wegrijden en remenergie terugwint. De bekende klepverkalking van de motoren met directe injectie is aanzienlijk verminderd door verbeterd motormanagement, maar komt nog steeds af en toe voor. De 1.0 T-GDI met 88 kW (120 pk) wordt beschouwd als de meest uitgebalanceerde motor van deze generatie en biedt een soepele vermogensafgifte met een laag brandstofverbruik.

Hyundai i20 full hybrid: Generatie III (2020-heden)

Het hoogtepunt van het motorengamma van de Hyundai i20 is de 1.6 Hybrid met 79 kW (107 pk) benzinemotor en 32 kW (43 pk) elektromotor voor 103 kW (141 pk) systeemvermogen. Deze Hyundai i20 Hybrid maakt gebruik van een Atkinson-cyclusmotor voor maximale efficiëntie en behaalt een testverbruik van slechts 3,4-4,1 liter per 100 kilometer. Het systeem werkt op een vergelijkbare manier als de Toyota hybride met een planetaire versnellingsbakachtige aandrijving en wordt als zeer betrouwbaar beschouwd. Er zijn geen zwakke punten bekend, alleen de complexiteit van het systeem zou op de lange termijn tot hogere reparatiekosten kunnen leiden.

Hyundai i20 N Performance: Generatie III (2020-heden)

Voor sportieve bestuurders biedt Hyundai de i20 N met een 1.6 T-GDI motor met 150 kW (204 pk). Deze Hyundai i20 N motor is gebaseerd op de beproefde Gamma-unit, maar is geoptimaliseerd voor sportief gebruik en voorzien van intercooling, versterkte componenten en sportieve tuning. De eerste ervaringen laten een goede betrouwbaarheid zien, maar de onderhoudsintervallen moeten strikt worden nageleefd.

Hyundai i20 motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
1.0 T-GDI MHEV 100-120 PK 4,9-5,5 l/100km Af en toe klepverkalking Zeer goed
1.6 Hybride 141 PK 3,4-4,1 l/100km Complex, maar betrouwbaar Zeer goed
1.6 T-GDI N 204 PK 7,2-8,1 l/100km Sportieve motor, veel onderhoud Goed

Conclusie: De beste Hyundai i20 motoren van alle generaties

De ontwikkeling van de Hyundai i20 motoren laat een indrukwekkende evolutie zien van eenvoudige maar betrouwbare atmosferische motoren tot zeer efficiënte hybride aandrijvingen. Terwijl de eerste generatie indruk maakte met zijn absolute gebrek aan problemen, biedt de huidige generatie state-of-the-art technologie met een blijvend hoge betrouwbaarheid. De consequente elektrificatie positioneert Hyundai als technologieleider in het segment van kleine auto's.

  • Beste Hyundai i20 benzinemotor:

De Hyundai i20 1.0 T-GDI MHEV (120 pk, generatie III) combineert moderne mild-hybrid technologie met bewezen turbotechnologie en biedt de beste balans tussen prestaties, efficiëntie en betrouwbaarheid.

  • Beste Hyundai i20 dieselmotor:

De Hyundai i20 1.4 CRDi (90 pk, Generatie I & II) blijft in beide generaties de meest betrouwbare en zuinige aandrijflijn voor frequente bestuurders en lange reizen.

  • Beste Hyundai i20 hybride motor:

De Hyundai i20 1.6 Hybrid (141 pk, generatie III) stelt nieuwe normen voor efficiëntie en rijcomfort en vertegenwoordigt de toekomst van de aandrijflijnen van kleine auto's.

Voor onderhoud en reserveonderdelen voor alle generaties Hyundai i20 biedt AUTODOC een uitgebreid assortiment originele en hoogwaardige reserveonderdelen met snelle levering en deskundig advies.

AUTODOC Bestsellers – koop online aan een goede prijs en verlaag de kosten van het vervangen van onderdelen

MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 84
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Longlife
  • Versie: 504 / 507
  • productnummer: MN7715-5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 34,28 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: MN7715-5
Meer
34,28 €
6,86 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-52%
H 309 BOSCH Twin Rear 3 397 011 630 Achterruitenwisser 300 mm, Standaard
Beoordelingen - 22
Product informatie
  • Lengte [mm]: 300
  • Productlijn: Twin Rear
  • Ruitenwisserblad uitvoering: Standaard
  • BOSCH: Achterruitenwisser
  • productnummer: 3 397 011 630
  • onze prijs: 7,61 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Achterruitenwisser 300 mm, Standaard
Artikelnummer: 3 397 011 630
in vergelijking met de adviesprijs 16,06 €

7,61 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-20%
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 34
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 4
  • Productlijn: EDGE
  • Versie: LL
  • productnummer: 15F7E5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • CASTROL: Motorolie
  • onze prijs: 46,87 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
CASTROL Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: 15F7E5
in vergelijking met de adviesprijs 59,00 €

46,87 €
11,72 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

WALSER Portland 13412 Autostoelhoes zwart/grijs, Polyester, Voor
Beoordelingen - 51
Product informatie
  • Inbouwplaats: Voor
  • Aantal onderdelen (-delig): 6
  • Materiaal: Polyester
  • Kleur: zwart / grijs
  • Soort voertuig: Personenauto\'s
  • Hoeveelheid: Set
  • Versie: Portland
  • Aantal: 2
  • WALSER: Autostoelhoes
  • productnummer: 13412
  • onze prijs: 19,87 €
Details
WALSER Autostoelhoes zwart/grijs, Polyester, Voor
Artikelnummer: 13412
19,87 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-4 Motorolie 10W-30, 4L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 10W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Inhoud [liter]: 4
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: SPECIAL PLUS
  • productnummer: MN7512-4
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 22,54 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 10W-30, 4L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7512-4
Meer
22,54 €
5,64 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-41%
HB3 OSRAM ORIGINAL LINE 9005 Gloeilamp, verstraler HB3 12V 60W P20d, 3200K, Halogeen
Beoordelingen - 8
Product informatie
  • Productlijn: ORIGINAL LINE
  • Lamptype: HB3
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 60
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Kleurtemperatuur [K]: 3200
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P20d
  • OSRAM: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 9005
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, verstraler HB3 12V 60W P20d, 3200K, Halogeen
Artikelnummer: 9005
in vergelijking met de adviesprijs 11,74 €

6,92 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL ENERGY MN7511-20 Motorolie 5W-30, 20L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 53
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Inhoud [liter]: 20
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: ENERGY
  • productnummer: MN7511-20
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 91,95 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 20L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7511-20
Meer
91,95 €
4,60 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-42%
VALEO AQUA VISION 032523 Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogeen
Beoordelingen - 25
Product informatie
  • Productlijn: AQUA VISION
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 3000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • VALEO: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 032523
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
VALEO Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogeen
Artikelnummer: 032523
in vergelijking met de adviesprijs 13,33 €

7,66 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-42%
H 301 BOSCH Twin Rear 3 397 004 629 Achterruitenwisser 300 mm, Standaard
Beoordelingen - 23
Product informatie
  • Lengte [mm]: 300
  • Productlijn: Twin Rear
  • Ruitenwisserblad uitvoering: Standaard
  • BOSCH: Achterruitenwisser
  • productnummer: 3 397 004 629
  • onze prijs: 9,98 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Achterruitenwisser 300 mm, Standaard
Artikelnummer: 3 397 004 629
in vergelijking met de adviesprijs 17,29 €

9,98 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL RACING+ESTER MN7902-10 Motorolie 10W-60, 10L, Synthetische olie
Beoordelingen - 45
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Inhoud [liter]: 10
  • Olie: Synthetische olie
  • Productlijn: RACING+ESTER
  • productnummer: MN7902-10
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 60,87 €
Details
MANNOL Motorolie 10W-60, 10L, Synthetische olie
Artikelnummer: MN7902-10
Meer
60,87 €
6,09 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL DIESEL MN7402-5 Motorolie 15W-40, 5L, Mineraal olie
Beoordelingen - 29
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 15W-40
  • ACEA: ACEA E2, ACEA A3 / B3, ACEA A2 / B2
  • API: API CG-4, API CF, API SL
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 505 00, VW 501 01, MB 228.3, MB 229.1, MAN M 3275, Volvo VDS, MTU-2
  • Inhoud [liter]: 5
  • Olie: Mineraal olie
  • Productlijn: DIESEL
  • productnummer: MN7402-5
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 26,29 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 15W-40, 5L, Mineraal olie
Artikelnummer: MN7402-5
Meer
26,29 €
5,26 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

SHELL Helix Ultra 550046268 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 51
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Inhoud [liter]: 4
  • Productlijn: Helix
  • Versie: Ultra
  • productnummer: 550046268
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • SHELL: Motorolie
  • onze prijs: 36,89 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
SHELL Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: 550046268
36,89 €
9,22 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL ContiClassic MN7501-4 Motorolie 10W-40, 4L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 55
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.1, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 501 01, VW 500 00, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, PSA B71 2294
  • Inhoud [liter]: 4
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: ContiClassic
  • productnummer: MN7501-4
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 20,87 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 10W-40, 4L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7501-4
Meer
20,87 €
5,22 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-61%
H7 OSRAM NIGHT BREAKER LASER next Generation 64210NL Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 4050K, Halogeen
Beoordelingen - 41
Product informatie
  • Productlijn: NIGHT BREAKER LASER next Generation
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Kleurtemperatuur [K]: 4050
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • OSRAM: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 64210NL
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 4050K, Halogeen
Artikelnummer: 64210NL
in vergelijking met de adviesprijs 34,48 €

13,42 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 112
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Aanbevelingen van de fabrikant: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Inhoud [liter]: 4
  • Productlijn: Super
  • Versie: 3000 XE
  • productnummer: 151453
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MOBIL: Motorolie
  • onze prijs: 40,85 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MOBIL Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: 151453
40,85 €
10,21 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Populaire posts

Inschrijven in op onze nieuwsbrief

Voer uw e-mail in om ons laatste nieuws en tips te ontvangen: