• SHOP
  • CLUB
Premiumaccount uitproberen
0
Mijn garage
Voertuig toevoegen
0
Artikelen #
0,00 €
Uw winkelwagentje is nog leeg

Toyota Corolla motoren

Inhoudsopgave

  1. Toyota Corolla motoren: Historische generaties I-VIII (1966-2001)
    1. Toyota Corolla benzinemotoren: Historische generaties I-VIII (1966-2001)
    2. Toyota Corolla dieselmotoren: Historische generaties I-VIII (1966-2001)
  2. Toyota Corolla motoren: Generatie IX (2001-2007)
    1. Toyota Corolla benzinemotoren: Generatie IX (2001-2007)
    2. Toyota Corolla dieselmotoren: Generatie IX (2001-2007)
  3. Toyota Corolla motoren: Generatie X (2007-2013)
    1. Toyota Corolla benzinemotoren: Generatie X (2007-2013)
    2. Toyota Corolla dieselmotoren: Generatie X (2007-2013)
  4. Toyota Corolla motoren: Generatie XI (2013-2019)
    1. Toyota Corolla benzinemotoren: Generatie XI (2013-2019)
    2. Toyota Corolla Hybrid Aandrijving: Generatie XI (2013-2019)
  5. Toyota Corolla motoren: Generatie XII (2019-heden)
    1. Toyota Corolla hybride aandrijvingen: Generatie XII (2019-heden)
    2. Toyota Corolla benzinemotoren: Generatie XII (2019-heden)
  6. Conclusie: De beste Toyota Corolla motoren van alle generaties

Sinds de introductie in 1966 is de Toyota Corolla uitgegroeid tot een van de meest succesvolle compacte auto's ter wereld, met een indrukwekkende reeks motoren over twaalf generaties. Voortdurende technologische ontwikkeling heeft ervoor gezorgd dat Toyota Corolla-motoren synoniem staan voor betrouwbaarheid en efficiëntie. Van eenvoudige motoren met natuurlijke aanzuiging tot moderne hybride aandrijvingen, elke generatie weerspiegelt de technische vooruitgang van zijn tijd.

Toyota Corolla motoren: Historische generaties I-VIII (1966-2001)

Toyota Corolla motoren: Historische generaties I-VIII (1966-2001)

De eerste acht generaties Toyota Corolla gaven meer dan 35 jaar lang vorm aan de markt voor compacte auto's en vestigden een reputatie van uitzonderlijke betrouwbaarheid. Deze historische Toyota Corolla motoren haalden met goed onderhoud regelmatig 400.000 tot 500.000 kilometer, waarbij de 1,6-liter benzinemotoren uit de jaren '90 als bijzonder duurzaam werden beschouwd. Grote motorschade kwam vrijwel niet voor en groot onderhoud zoals het vervangen van de distributieriem of het afstellen van de klepspeling was alleen nodig tussen de 200.000 en 300.000 kilometer. De absolute topmotor van dit tijdperk was de 4A-FE 1,6-liter met 110 pk van de zevende generatie (1991-1997), die vermogen, zuinigheid en legendarische betrouwbaarheid optimaal combineerde. Technische innovaties zoals het VVT-i variabele kleptimingsysteem uit 1998 en de eerste motoren met directe injectie bepaalden de norm voor de hele branche.

Toyota Corolla benzinemotoren: Historische generaties I-VIII (1966-2001)

Het Toyota Corolla benzinemotorengamma ontwikkelde zich van eenvoudige 1,1-liter motoren met 60 pk in de jaren zestig tot ultramoderne 1,8-liter eenheden met VVT-i technologie rond de millenniumwisseling. De 4A-FE motoren uit de jaren 1990 met een cilinderinhoud van 1,6 liter en 90-110 pk waren bijzonder succesvol en bleken vrijwel onverwoestbaar. De Toyota Corolla 1,3-liter motor (4A-FE) met 75-90 pk domineerde de middelste generaties en werd beschouwd als de zuinigste benzinemotor van zijn tijd. De krachtigste historische Toyota Corolla motoren waren de 1,8-liter exemplaren met maximaal 125 pk, die vanaf de achtste generatie (1995-2001) waren uitgerust met VVT-i technologie en dus variabele kleptiming boden.

Toyota Corolla dieselmotoren: Historische generaties I-VIII (1966-2001)

De Toyota Corolla dieselmotoren speelden een ondergeschikte rol in Europa, maar waren zeker verkrijgbaar in andere markten. De 2C-T diesel met een cilinderinhoud van 2,0 liter en 72 pk was verkrijgbaar vanaf de zesde generatie (1987-1991) en werd gekenmerkt door extreme zuinigheid met een brandstofverbruik van minder dan 5 liter. Deze vroege Toyota Corolla diesels waren echter lawaaierig en traag, waardoor ze geen voet aan de grond kregen op de Europese markt. De 1CD-FTV diesel met 1,4 liter en 90 pk werd pas gebruikt in de achtste generatie (1999-2001) en bood al common-rail technologie, maar was beperkt tot een paar markten.

Toyota Corolla motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
1,1-1,3 liter (1966-1987) 60-90 PK 6,5-8,0 liter/100 km Roest, eenvoudige technologie Goed
4A-FE 1.6 liter (1987-1997) 90-110 PK 6,0-7,5 l/100km Vrijwel geen Zeer goed
2C-T 2.0 diesel (1987-1991) 72 PK 4,5-5,0 l/100km Luid, traag Gemiddeld
1CD-FTV 1.4 Diesel (1999-2001) 90 PK 4,2-4,8 l/100km Zelden leverbaar Goed

Toyota Corolla motoren: Generatie IX (2001-2007)

Toyota Corolla motoren: Generatie IX (2001-2007)

De negende generatie Toyota Corolla markeerde de overgang naar het moderne tijdperk en introduceerde voor het eerst D-4D dieseltechnologie op grotere schaal. Deze Toyota Corolla motoren haalden met goed onderhoud gemakkelijk 300.000 tot 400.000 kilometer, waarbij de 1.4 VVT-i benzinemotoren als bijzonder betrouwbaar werden beschouwd. Grote reparaties waren meestal pas nodig tussen 180.000 en 250.000 kilometer, voornamelijk slijtageonderdelen zoals de waterpomp of koppeling. Het absolute hoogtepunt was de 1.8 VVT-i met 129 pk, die sportieve rijprestaties combineerde met de voor Toyota kenmerkende duurzaamheid. In technisch opzicht werd in deze generatie de VVT-i technologie verfijnd en werden moderne common-rail dieselmotoren geïntroduceerd, waardoor de Toyota Corolla voor het eerst een echt alternatief werd voor zijn Duitse concurrenten.

Toyota Corolla benzinemotoren: Generatie IX (2001-2007)

Het assortiment Toyota Corolla benzinemotoren bestond uit drie hoofdmotoren: de 1.4 VVT-i met 97 pk, de 1.6 VVT-i met 110 pk en de 1.8 VVT-i met 129 pk. Alle Toyota Corolla benzinemotoren waren voorzien van de beproefde VVT-i technologie voor variabele kleptiming. De Toyota Corolla 1.4 VVT-i ontwikkelde zich tot de meest betrouwbare motor van deze generatie en bood een uitstekende efficiency met een brandstofverbruik van slechts 6,5 liter. De grotere Toyota Corolla motoren vertoonden af en toe problemen met het VVT-i regelsysteem na veel kilometers, maar bleven over het algemeen zeer betrouwbaar. De 1,8 liter motor was alleen verkrijgbaar in de Corolla TS (stationwagon) en bood de beste combinatie van prestaties en betrouwbaarheid.

Toyota Corolla dieselmotoren: Generatie IX (2001-2007)

De Toyota Corolla 1.4 D-4D met 90 pk was de eerste moderne diesel in de geschiedenis van de Corolla en maakte gebruik van common-rail technologie. Later kwam daar de 2.0 D-4D met 116 pk bij, die voornamelijk werd gebruikt in de Corolla Verso. Deze Toyota Corolla diesels bleken aanzienlijk verfijnder dan hun voorgangers, met verbruikscijfers van rond de 4,5 liter per 100 km. De Toyota Corolla 1.4 D-4D had echter af en toe problemen met het roetfilter en het injectiesysteem, vooral bij frequente korte ritten. Desondanks heeft deze motor zich bewezen als een solide alternatief voor frequente bestuurders.

Toyota Corolla motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
1.4 VVT-i 97 PK 6,5 l/100km Vrijwel geen Zeer goed
1.6 VVT-i 110 PK 6,8 l/100km Af en toe VVT-i controle Zeer goed
1.8 VVT-i 129 PK 7,2 l/100km VVT-i problemen bij hoge kilometerstand Goed
1.4 D-4D 90 PK 4,5 l/100km Partikelfilter, brandstofinjectie Goed
2.0 D-4D 116 PK 5,2 l/100km Zelden leverbaar Goed

Toyota Corolla motoren: Generatie X (2007-2013)

Toyota Corolla motoren: Generatie X (2007-2013)

De tiende generatie Toyota Corolla bracht een complete motorrevisie en introduceerde voor het eerst dubbele VVT-i technologie. Deze Toyota Corolla motoren bleven een indrukwekkende 280.000 tot 380.000 kilometer halen bij goed onderhoud, waarbij de 1,6-liter benzinemotoren als bijzonder duurzaam werden beschouwd. Grote motorschade bleef een zeldzaamheid en groot onderhoud zoals het vervangen van de distributieriem of thermostaat was alleen nodig tussen de 150.000 en 200.000 kilometer. De absolute topmotor was de 1.6 Dual VVT-i met 132 pk, die voor het eerst een variabele regeling van zowel de inlaat- als uitlaatkleppen had, waardoor de prestaties en efficiëntie werden geoptimaliseerd. Deze generatie introduceerde ook de eerste Toyota Corolla motoren met multidrive CVT transmissie, die de rijervaring aanzienlijk verbeterde.

Toyota Corolla benzinemotoren: Generatie X (2007-2013)

Het assortiment Toyota Corolla benzinemotoren bestond uit drie hoofdmotoren: de 1.4 VVT-i met 97 pk, de 1.6 Dual VVT-i met 124 pk en de krachtige 1.6 Dual VVT-i met 132 pk. Alle Toyota Corolla benzinemotoren hadden meerkanaalsinspuiting en geoptimaliseerde verbrandingskamergeometrie. De Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i met 132 pk ontwikkelde zich tot het technische hoogtepunt van deze generatie en bood met zijn dubbele klepregeling zowel sportieve rijprestaties als een gematigd brandstofverbruik van 6,8 liter. In deze generatie vertoonden de Toyota Corolla motoren voor het eerst af en toe problemen met de distributieketting door verwaarloosd onderhoud, maar bleven over het algemeen zeer betrouwbaar.

Toyota Corolla dieselmotoren: Generatie X (2007-2013)

De Toyota Corolla 1.4 D-4D werd verder ontwikkeld en bood nu 90 pk met een verbeterde efficiëntie. Daarnaast werd de nieuwe 2.0 D-4D met 126 pk toegevoegd, die een roetfilter en SCR-technologie had. Deze Toyota Corolla diesels haalden verbruikscijfers van slechts 4,2 liter per 100 km en voldeden daarmee al aan de Euro 5 norm. De Toyota Corolla 1.4 D-4D bleef af en toe problemen vertonen met het roetfilter, vooral bij korte ritten, terwijl de 2.0 D-4D als veel robuuster werd beschouwd. De dieselmotoren boden een goed alternatief voor veelrijders, maar konden niet tippen aan de betrouwbaarheid van de benzinemotoren.

Toyota Corolla motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
1.4 VVT-i 97 PK 6,4 l/100km Af en toe een distributieketting Zeer goed
1.6 Dubbele VVT-i 124 PK 6,6 l/100km Minimale problemen Zeer goed
1.6 Dubbel VVT-i 132 PK 6,8 l/100km Distributieketting met slecht onderhoud Zeer goed
1.4 D-4D 90 PK 4,2 l/100km Deeltjesfilter Goed
2.0 D-4D 126 PK 4,8 l/100km Robuuster dan 1.4 Goed

Toyota Corolla motoren: Generatie XI (2013-2019)

Toyota Corolla motoren: Generatie XI (2013-2019)

De elfde Toyota Corolla generatie bracht verdere verfijning in de bewezen motortechnologie en introduceerde voor het eerst hybride technologie in het Corolla gamma. Deze Toyota Corolla motoren bleven een indrukwekkende 300.000 tot 400.000 kilometer halen, waarbij de hybride aandrijvingen als bijzonder duurzaam werden beschouwd. Grote reparaties waren meestal pas na 200.000 kilometer nodig, voornamelijk slijtageonderdelen zoals de waterpomp of de conditionering van de hybride accu. Het absolute hoogtepunt was de 1,8-liter hybride met een systeemvermogen van 136 pk, die de hybride technologie van de Toyota Corolla voor het eerst combineerde met bewezen betrouwbaarheid. Deze generatie markeerde de overgang naar moderne aandrijfconcepten en introduceerde Valvematic technologie voor traploze klepliftverstelling.

Toyota Corolla benzinemotoren: Generatie XI (2013-2019)

Het assortiment Toyota Corolla benzinemotoren omvatte de 1.3 Dual VVT-i met 99 pk en de 1.6 Valvematic met 132 pk. De Toyota Corolla 1.6 Valvematic was de eerste motor in het assortiment met continu variabele klepliftverstelling, waardoor de verbranding nog nauwkeuriger kon worden geregeld. Deze Toyota Corolla motoren toonden de gebruikelijke betrouwbaarheid, hoewel de 1.6 Valvematic af en toe problemen kreeg met de complexe klepregeling. De Toyota Corolla 1.3 Dual VVT-i bleek de betrouwbaarste benzinemotor van deze generatie te zijn en bood een uitstekende efficiency met een brandstofverbruik van 5,9 liter. Hoewel de Valvematic technologie innovatief was, was deze ook gevoeliger voor slijtage dan de beproefde VVT-i technologie.

Toyota Corolla Hybrid Aandrijving: Generatie XI (2013-2019)

De Toyota Corolla Hybrid combineerde een 1,8-liter benzinemotor met 99 pk en een elektromotor tot een systeemvermogen van 136 pk. Deze Toyota Corolla Hybrid was gebaseerd op de beproefde Toyota Hybrid Synergy Drive en bood een brandstofverbruik van slechts 3,5 liter per 100 km. De hybride technologie bleek uiterst betrouwbaar: alleen de hybride accu moest na 200.000 tot 300.000 kilometer worden geconditioneerd of vervangen. De Toyota Corolla Hybrid ontwikkelde zich tot de topmotor van deze generatie en combineerde de laagste verbruikswaarden met een hoge betrouwbaarheid en een goede rijcultuur.

Toyota Corolla motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
1.3 Dubbele VVT-i 99 PK 5,9 l/100km Vrijwel geen Zeer goed
1.6 Klepautomaat 132 PK 6,2 l/100km Complexe klepregeling Goed
1.8 Hybride 136 PK 3,5 l/100km Hybride accu na 200.000 km Zeer goed

Toyota Corolla motoren: Generatie XII (2019-heden)

Toyota Corolla motoren: Generatie XII (2019-heden)

De huidige generatie Toyota Corolla is volledig gehybridiseerd en vertegenwoordigt Toyota's toekomstvisie voor efficiënte aandrijflijnen. Alle motoren van de Toyota Corolla zijn nu geëlektrificeerd en bieden een indrukwekkende combinatie van prestaties en efficiëntie. Omdat de generatie pas sinds 2019 verkrijgbaar is, is er nog geen langetermijnervaring beschikbaar, maar de eerste vijf jaar laten veelbelovende betrouwbaarheidscijfers zien. De Toyota Corolla motoren van deze generatie beloven een levensduur van meer dan 300.000 kilometer, omdat de hybride technologie de verbrandingsmotor ontlast en slijtage vermindert. De topmotor is de 2,0-liter hybride met een systeemvermogen van 184 pk, die sportieve rijprestaties combineert met de laagste verbruikswaarden.

Toyota Corolla hybride aandrijvingen: Generatie XII (2019-heden)

Het Toyota Corolla Hybrid-gamma bestaat uit twee hoofdaandrijflijnen: de 1,8-liter hybride met 122 pk systeemvermogen en de 2,0-liter hybride met 184 pk systeemvermogen. Beide Toyota Corolla Hybrid motoren zijn gebaseerd op de vierde generatie van het Toyota Hybrid System en bieden een nog grotere efficiëntie dan hun voorgangers. De Toyota Corolla 1.8 Hybrid haalt een brandstofverbruik van slechts 3,9 liter per 100 km, terwijl de 2.0 Hybrid slechts 4,2 liter verbruikt ondanks aanzienlijk hogere prestaties. De Toyota Corolla Hybrid motoren werken volgens de Atkinson cyclus en maken gebruik van een nikkel-metaal hydride accu, die bijzonder duurzaam is gebleken. De eerste ervaringen hebben aangetoond dat er praktisch geen productieproblemen zijn; er zijn alleen af en toe software-updates nodig.

Toyota Corolla benzinemotoren: Generatie XII (2019-heden)

Zuivere benzinemotoren zijn niet langer beschikbaar in de huidige generatie Toyota Corolla, omdat Toyota volledig vertrouwt op hybride technologie. Deze beslissing benadrukt Toyota's focus op efficiëntie en duurzaamheid voor het milieu. De motoren van de Toyota Corolla zijn uitsluitend ontworpen als volwaardige hybride en kunnen niet worden gebruikt als pure benzinemotor.

Toyota Corolla motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
1.8 Hybride 122 PK 3,9 l/100km Tot nu toe geen serieproblemen Zeer goed
2.0 Hybride 184 PK 4,2 l/100km Minimale software updates Zeer goed

Conclusie: De beste Toyota Corolla motoren van alle generaties

De ontwikkeling van Toyota Corolla motoren laat een indrukwekkende continuïteit zien in termen van betrouwbaarheid over meer dan vijf decennia. Terwijl de eerste generaties werden gekenmerkt door eenvoudige maar robuuste technologie, vertrouwen moderne Toyota Corolla motoren op zeer complexe hybride technologie zonder in te leveren op duurzaamheid. De consequente verdere ontwikkeling van de hybride technologie maakt de Toyota Corolla tot een van de meest efficiënte en betrouwbare aandrijfconcepten op de markt van dit moment.

  • Beste Toyota Corolla benzinemotor:

De 4A-FE 1,6-liter met 110 pk uit de historische generaties (1987-1997) blijft de meest betrouwbare pure benzinemotor in de geschiedenis van Toyota Corolla met vrijwel onverwoestbare technologie.

  • Beste Toyota Corolla dieselmotor:

De 2.0 D-4D met 126 pk uit de tiende generatie (2007-2013) bood de beste combinatie van prestaties, efficiëntie en betrouwbaarheid onder de zeldzame Toyota Corolla diesels.

  • Beste Toyota Corolla hybride motor:

De 2,0-liter hybride met 184 pk uit de huidige generatie (2019-heden) combineert sportieve rijprestaties met de laagste verbruikscijfers en state-of-the-art technologie.

Voor onderhoud en reserveonderdelen voor alle generaties Toyota Corolla biedt AUTODOC een uitgebreid assortiment originele en hoogwaardige reserveonderdelen met snelle levering en deskundig advies.

De beste producten op dit gebied:

AUTODOC Bestsellers – koop online aan een goede prijs en verlaag de kosten van het vervangen van onderdelen

-65%
HIR2 HELLA 8GH 009 319-001 Gloeilamp, verstraler HIR2 12V 55W PX22d, 4000K, Halogeen, Transparent, ECE-getest
Beoordelingen - 62
Product informatie
  • Lamptype: HIR2
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Gloeilampkleur: Transparent
  • Kleurtemperatuur [K]: 4000
  • Registratietype: ECE-getest
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX22d
  • Montage / demontage door vakmensen vereist!
  • HELLA: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 8GH 009 319-001
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
HELLA Gloeilamp, verstraler HIR2 12V 55W PX22d, 4000K, Halogeen, Transparent, ECE-getest
Artikelnummer: 8GH 009 319-001
in vergelijking met de adviesprijs 32,88 €

11,49 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

082034 BOSCH 1 987 302 777 Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeen
Beoordelingen - 26
Product informatie
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 5000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • BOSCH: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 1 987 302 777
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeen
Artikelnummer: 1 987 302 777
4,29 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-64%
+50 HELLA 8GJ 004 173-121 Gloeilamp, verstraler R2 (Bilux) 12V 60/55W P45t, 3200K, Halogeen, Transparent
Beoordelingen - 37
Product informatie
  • Lamptype: R2 (Bilux)
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 60 / 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Gloeilampkleur: Transparent
  • Kleurtemperatuur [K]: 3200
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P45t
  • Montage / demontage door vakmensen vereist!
  • HELLA: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 8GJ 004 173-121
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
HELLA Gloeilamp, verstraler R2 (Bilux) 12V 60/55W P45t, 3200K, Halogeen, Transparent
Artikelnummer: 8GJ 004 173-121
in vergelijking met de adviesprijs 10,14 €

3,59 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-4 Motorolie 10W-30, 4L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 10W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Inhoud [liter]: 4
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: SPECIAL PLUS
  • productnummer: MN7512-4
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 21,99 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 10W-30, 4L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7512-4
Meer
21,99 €
5,50 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-43%
HB3 OSRAM ORIGINAL LINE 9005 Gloeilamp, verstraler HB3 12V 60W P20d, 3200K, Halogeen
Beoordelingen - 10
Product informatie
  • Productlijn: ORIGINAL LINE
  • Lamptype: HB3
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 60
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Kleurtemperatuur [K]: 3200
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P20d
  • OSRAM: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 9005
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, verstraler HB3 12V 60W P20d, 3200K, Halogeen
Artikelnummer: 9005
in vergelijking met de adviesprijs 11,74 €

6,59 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL ENERGY MN7511-20 Motorolie 5W-30, 20L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 53
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Inhoud [liter]: 20
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: ENERGY
  • productnummer: MN7511-20
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 78,99 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 20L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7511-20
Meer
78,99 €
3,95 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-30%
VALEO AQUA VISION 032523 Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogeen
Beoordelingen - 26
Product informatie
  • Productlijn: AQUA VISION
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 3000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • VALEO: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 032523
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
VALEO Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogeen
Artikelnummer: 032523
in vergelijking met de adviesprijs 13,33 €

9,29 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-58%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeen
Beoordelingen - 68
Product informatie
  • Productlijn: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 5000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • OSRAM: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 64210CBN-HCB
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeen
Artikelnummer: 64210CBN-HCB
in vergelijking met de adviesprijs 42,99 €

17,99 €
Prijs per set van 2 stuks
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 82
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Top Tec
  • Versie: 4200
  • productnummer: 8973
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • niet voor motorfabrikant: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • onze prijs: 69,49 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: 8973
69,49 €
13,90 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-42%
HB4 OSRAM ORIGINAL LINE 9006 Gloeilamp, verstraler HB4 12V 51W P22d, 3050K, Halogeen
Beoordelingen - 5
Product informatie
  • Productlijn: ORIGINAL LINE
  • Lamptype: HB4
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 51
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Kleurtemperatuur [K]: 3050
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P22d
  • OSRAM: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 9006
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, verstraler HB4 12V 51W P22d, 3050K, Halogeen
Artikelnummer: 9006
in vergelijking met de adviesprijs 11,43 €

6,59 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

SHELL Helix Ultra 550046267 Motorolie 5W-30, 1L, Volledig synthetisch
Beoordelingen - 6
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Inhoud [liter]: 1
  • Olie: Volledig synthetisch
  • Productlijn: Helix
  • Versie: Ultra
  • productnummer: 550046267
  • Bundeltype: Fles
  • Soort voertuig: Auto
  • SHELL: Motorolie
  • onze prijs: 13,49 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
SHELL Motorolie 5W-30, 1L, Volledig synthetisch
Artikelnummer: 550046267
13,49 €
13,49 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-11%
MANNOL ContiClassic MN7501-5 Motorolie 10W-40, 5L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 68
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.1, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 501 01, VW 500 00, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, PSA B71 2294
  • Inhoud [liter]: 5
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: ContiClassic
  • productnummer: MN7501-5
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 21,99 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 10W-40, 5L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7501-5
Meer
in vergelijking met de adviesprijs 24,95 €

21,99 €
4,40 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MAZDA ULTRA Fuel Save 183666 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 10
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-30
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: ULTRA
  • Versie: Fuel Save
  • productnummer: 183666
  • Bundeltype: Fles
  • MAZDA: Motorolie
  • onze prijs: 73,99 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MAZDA Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: 183666
73,99 €
14,80 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MOBIL Super 3000 XE 150944 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • SAE-viscositeitsgraad: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Aanbevelingen van de fabrikant: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Super
  • Versie: 3000 XE
  • productnummer: 150944
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MOBIL: Motorolie
  • onze prijs: 44,49 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MOBIL Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: 150944
44,49 €
8,90 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

BP931 BOSCH 0 986 424 790 Remblokken Low-Metallic, Met akoestische slijtagewaarschuwing
Beoordelingen - 13
Product informatie
  • Remsysteem: Lucas-Girling
  • Slijtageindicator: Met akoestische slijtagewaarschuwing
  • Materiaal: Low-Metallic
  • Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2: Met anti-kreukplaat
  • Dikte [mm]: 15,6
  • Hoeveelheid: Set assen
  • Hoogte [mm]: 37,4
  • Breedte [mm]: 95,8
  • WVA-nummer: 23816
  • Controleteken: ECE-R90
  • Artikelnummer van de aanbevolen artikel: 1987474465, 1987474313
  • Let op technische data
  • BOSCH: Remblokken
  • productnummer: 0 986 424 790
  • onze prijs: 20,99 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Remblokken Low-Metallic, Met akoestische slijtagewaarschuwing
Artikelnummer: 0 986 424 790
20,99 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Populaire posts

Inschrijven in op onze nieuwsbrief

Voer uw e-mail in om ons laatste nieuws en tips te ontvangen: