• SHOP
  • CLUB
Premiumaccount uitproberen
0
Mijn garage
Voertuig toevoegen
0
Artikelen #
0,00 €
Uw winkelwagentje is nog leeg

Seat Leon 5F8 motoren

Inhoudsopgave

  1. Seat Leon 5F8 motoren (2012-2020)
    1. Seat Leon 5F8 benzinemotoren (2012-2020)
    2. Seat Leon 5F8 dieselmotoren (2012-2020)
    3. Seat Leon 5F8 aardgasmotor (2012-2020)
  2. Seat Leon 5F8 motoren (2020-2024)
    1. Seat Leon 5F8 mild hybride benzinemotor (2020-2024)
    2. Seat Leon 5F8 plug-in hybride (2020-2024)
    3. Seat Leon 5F8 dieselmotoren (2020-2024)
  3. Seat Leon 5F8 motoren (2024-heden)
    1. Seat Leon 5F8 mild hybride benzinemotor (2024-heden)
    2. Seat Leon 5F8 plug-in hybride (2024-heden)
    3. Seat Leon 5F8 dieselmotoren (2024-heden)
  4. Conclusie: De beste Seat Leon 5F8 motoren van alle generaties

Sinds de marktintroductie in 2012 heeft de Seat Leon 5F8 zich gevestigd als een sportieve compacte auto met een onderscheidend karakter en biedt een veelzijdige reeks motoren, van zuinige instapmotoren tot krachtige Cupra krachtbronnen. De technologische evolutie van de Seat Leon 5F8 motoren weerspiegelt de veranderingen in de auto-industrie - van klassieke atmosferische motoren tot moderne turbomotoren en geëlektrificeerde aandrijfsystemen.

Seat Leon 5F8 motoren (2012-2020)

Seat Leon 5F8 motoren (2012-2020)

De derde generatie van de Seat Leon markeerde een nieuw begin voor het Spaanse merk en positioneerde zichzelf als een sportief alternatief voor de VW Golf en Škoda Octavia binnen de Volkswagen Groep. De Seat Leon 5F8-motoren van deze generatie haalden doorgaans 250.000 tot 350.000 kilometer bij goed onderhoud, waarbij de beproefde TDI-diesels als bijzonder duurzaam werden beschouwd. Grote reparaties waren meestal nodig tussen 150.000 en 200.000 kilometer, vooral bij de vroege TSI benzinemotoren met problemen met de distributieketting. De absolute topmotor van deze generatie was de 2.0 TDI met 184 pk, die vermogen, efficiëntie en betrouwbaarheid optimaal combineerde. Technische hoogtepunten waren onder andere de introductie van het MQB-platform, moderne common-rail diesels en de eerste stappen naar downsizing bij de benzinemotoren. In vergelijking met de markt positioneerde de Leon zich als een emotioneler alternatief voor de Golf, maar hij kon zijn verkoopcijfers niet evenaren.

Seat Leon 5F8 benzinemotoren (2012-2020)

Het Seat Leon 5F8 benzinemotorengamma begon met de beproefde 1.2 TSI in verschillende vermogensniveaus van 86 pk tot 110 pk, die zich vestigde als een betrouwbare instapmotor. De 1.4 TSI was het middelpunt van de serie en werd aangeboden in varianten van 122 pk tot 150 pk - deze motoren hadden echter te kampen met typische problemen van de vroege TSI-generatie, zoals problemen met de distributieketting en een verhoogd olieverbruik. Voor sportieve bestuurders bood de Seat Leon 5F8 de 1.8 TSI met 180 pk, die aanzienlijk betrouwbaarder was dan zijn kleinere broer. Het absolute hoogtepunt was de 2.0 TSI in de Leon Cupra met maximaal 300 pk, die indrukwekkende rijprestaties bood maar af en toe kampte met problemen met de turbocharger en verhoogde slijtage bij sportief gebruik. Vanaf 2017 werd de 1.5 TSI evo geïntroduceerd, die het benzinemotorengamma moderniseerde met cilinderuitschakeling en verbeterde efficiëntie.

Seat Leon 5F8 dieselmotoren (2012-2020)

De 1.6 TDI domineerde het Seat Leon 5F8 dieselgamma als instapmotor met vermogens van 90 tot 115 pk, gekenmerkt door een laag brandstofverbruik en een solide betrouwbaarheid. De 2.0 TDI was verkrijgbaar in verschillende vermogensniveaus van 150 tot 184 pk en ontwikkelde zich tot de meest betrouwbare motor in de hele serie. De EA288-varianten met SCR-katalysator die vanaf 2015 werden geproduceerd, bleken bijzonder duurzaam en zuinig. Deze Seat Leon 5F8 TDI-motoren voldeden aan de Euro 6-norm en boden een uitstekende combinatie van prestaties, verbruik en betrouwbaarheid. De 2.0 TDI met 184 pk in de Leon FR werd beschouwd als de perfecte balans tussen sportiviteit en efficiëntie.

Seat Leon 5F8 aardgasmotor (2012-2020)

Een specialiteit was de 1.4 TGI met 110 pk, die werd aangedreven op aardgas (CNG) en een milieuvriendelijk alternatief vormde. Deze Seat Leon 5F8 motor bood lage gebruikskosten en lage emissies, maar was slechts matig succesvol vanwege de beperkte infrastructuur van tankstations.

Seat Leon 5F8 motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
1.2 TSI 86-110 PK 5,2-6,1 l/100km Robuust, weinig problemen Goed
1.4 TSI 122-150 PK 5,8-6,7 l/100km Distributieketting, olieverbruik Matig
1.5 TSI evo 130-150 PK 5,4-6,2 l/100km Klepverkalking Goed
1.8 TSI 180 PK 6,8-7,5 l/100km Betrouwbaar Zeer goed
2.0 TSI 280-300 PK 8,2-9,1 l/100km Turbocompressor, slijtage Matig
1.6 TDI 90-115 PK 3,8-4,5 l/100km Zeer robuust Zeer goed
2.0 TDI 150-184 PK 4,2-5,1 l/100km Uitstekende betrouwbaarheid Zeer goed
1.4 BGA 110 PK 3,5 kg/100km Beperkte infrastructuur Gemiddeld

Seat Leon 5F8 motoren (2020-2024)

De vierde generatie van de Seat Leon luidt een nieuw tijdperk in en richt zich volledig op geëlektrificeerde aandrijfsystemen met mild hybrid en plug-in hybrid technologie. De Seat Leon 5F8 motoren van deze generatie beloven kilometrages van meer dan 300.000 kilometer, omdat de elektrische ondersteuning de verbrandingsmotor ontlast en slijtage vermindert. Grote reparaties zijn moeilijk te voorspellen vanwege de nog jonge technologie, maar de eerste ervaringen wijzen op een hoge mate van betrouwbaarheid. De topmotor van deze generatie is de 1.5 eTSI met 150 pk, die sportieve prestaties combineert met een hoge efficiëntie. Technische hoogtepunten zijn onder andere de 48-volt mild hybridetechnologie, moderne plug-in hybrides met een elektrische actieradius van meer dan 60 kilometer en de verdere ontwikkeling van de beproefde TDI-diesel. In de marktomgeving heeft de nieuwe Leon zich gepositioneerd als technologieleider voor geëlektrificeerde aandrijfsystemen en zet hij de norm voor efficiëntie in de compacte klasse.

Seat Leon 5F8 mild hybride benzinemotor (2020-2024)

Het Seat Leon 5F8 motorengamma is uitsluitend gebaseerd op geëlektrificeerde benzinemotoren met 48-volt mild hybridetechnologie. De 1.0 eTSI met 110 pk diende als instapmotor en maakte indruk met zijn lage brandstofverbruik en verrassend levendige prestaties. De 1.5 eTSI was verkrijgbaar in twee vermogensniveaus met 130 pk en 150 pk en werd de populairste motor in het gamma - hij bood een soepele vermogensafgifte over een breed toerentalbereik en kende tot nu toe geen grote problemen in de serieproductie. De 2.0 TSI in de Leon Cupra met 300 pk voldeed aan de sportieve eisen, maar bleef kampen met de bekende EA888-problemen zoals een verhoogd olieverbruik.

Seat Leon 5F8 plug-in hybride (2020-2024)

De Seat Leon 5F8 e-Hybrid combineerde een 1.4 TSI met een elektromotor om een systeemvermogen van 204 pk te produceren en bood een elektrische actieradius van meer dan 60 kilometer. Deze motor werd gekenmerkt door een hoge efficiëntie in stadsverkeer, maar vertoonde af en toe traag schakelgedrag van de DSG en een beperkte bagageruimte door de accu.

Seat Leon 5F8 dieselmotoren (2020-2024)

De beproefde TDI-dieselmotoren werden verder ontwikkeld en waren verkrijgbaar als 2.0 TDI-motoren met 115 pk en 150 pk. Deze Seat Leon 5F8 motoren zetten de traditie van betrouwbare en zuinige diesels voort en werden beschouwd als de meest robuuste motoren in het hele gamma.

Seat Leon 5F8 motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
1.0 eTSI 110 PK 5,0-5,7 l/100km Tot nu toe geen problemen Zeer goed
1.5 eTSI 130-150 PK 5,2-6,0 l/100km Zeer betrouwbaar Zeer goed
2.0 TSI 300 PK 7,8-8,6 l/100km Olieverbruik, bekende EA888 problemen Matig
1.4 e-Hybride 204 PK 1,0-1,4 l/100km + elektriciteit Trage DSG, kleine kofferbak Goed
2.0 TDI 115-150 PK 4,1-4,8 l/100km Zeer robuust en zuinig Zeer goed

Seat Leon 5F8 motoren (2024-heden)

De huidige vijfde generatie van de Seat Leon zet consequent de elektrificatietrend voort en biedt uitsluitend geëlektrificeerde aandrijfsystemen met verbeterde mild hybridetechnologie en krachtigere plug-in hybrides. Aangezien deze generatie pas sinds eind 2024 verkrijgbaar is, is er nog geen ervaring op lange termijn beschikbaar, maar de eerste tests laten veelbelovende benaderingen zien voor een levensduur van meer dan 350.000 kilometer. De topmotor is de nieuwe 1.5 eTSI+ met 180 pk, die een verdere ontwikkeling is van de beproefde 1.5 eTSI en sportieve rijprestaties combineert met een hoge efficiëntie. Technische hoogtepunten zijn onder andere de verbeterde 48-volt technologie van de tweede generatie, plug-in hybrides met een elektrische actieradius van meer dan 100 kilometer en de integratie van kunstmatige intelligentie in het motorbesturingssysteem. In de markt positioneert de nieuwe Leon zich als pionier voor duurzame mobiliteit in de compacte klasse.

Seat Leon 5F8 mild hybride benzinemotor (2024-heden)

De nieuwe Seat Leon 5F8 motoren zijn allemaal gebaseerd op de verder ontwikkelde eTSI technologie met verbeterde 48-volt mild hybrid ondersteuning. De 1.0 eTSI+ met 115 pk is het instapmodel en biedt dankzij geoptimaliseerde elektronica een nog soepelere vermogensafgifte dan zijn voorganger. De 1.5 eTSI+ is verkrijgbaar met vermogens van 150 pk en 180 pk en wordt nu al beschouwd als een technisch hoogstandje - hij combineert de beproefde TSI-basis met intelligente hybride ondersteuning en adaptieve cilinderuitschakeling. Liefhebbers kunnen kiezen voor de 2.0 TSI in de Leon Cupra met 333 pk, die ondanks zijn hogere prestaties betrouwbaarder is dankzij geoptimaliseerde koeling en verbeterde materialen.

Seat Leon 5F8 plug-in hybride (2024-heden)

De nieuwe Seat Leon 5F8 e-Hybrid+ biedt een systeemvermogen van 272 pk en een elektrische actieradius van meer dan 100 kilometer dankzij een vergrote batterij. Deze Seat Leon 5F8 motoren combineren een geoptimaliseerde 1.4 TSI met een krachtigere elektromotor en beloven een aanzienlijk verbeterde dagelijkse inzetbaarheid in elektrische modus.

Seat Leon 5F8 dieselmotoren (2024-heden)

Het TDI-gamma is gereduceerd tot een ultramoderne 2.0 TDI evo met 150 pk, die als laatste diesel in de reeks alle registers opentrekt op het vlak van efficiëntie en moet voldoen aan de Euro 7-norm met verbeterde emissiecontrole.

Seat Leon 5F8 motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
1.0 eTSI+ 115 PK 4,8-5,4 l/100km Nog niet bekend Zeer goed
1.5 eTSI+ 150-180 PK 5,0-5,8 l/100km Veelbelovend Zeer goed
2.0 TSI 333 PK 7,5-8,3 l/100km Verbeterd, maar gebaseerd op EA888 Goed
1.4 e-Hybrid+ 272 PK 0,8-1,2 l/100km + elektriciteit Complex maar efficiënt Zeer goed
2.0 TDI evo 150 PK 3,9-4,5 l/100km Modernste TDI Zeer goed

Conclusie: De beste Seat Leon 5F8 motoren van alle generaties

De ontwikkeling van de Seat Leon 5F8 motoren laat een duidelijke trend zien in de richting van elektrificatie en continue verbetering van de betrouwbaarheid. Terwijl de eerste TSI benzinemotoren nog met kinderziektes kampten, zijn de moderne eTSI motoren uiterst betrouwbaar gebleken. De TDI-diesels staan nog steeds garant voor betrouwbaarheid in alle generaties, terwijl de nieuwe hybride aandrijvingen een veelbelovende toekomst betekenen voor milieubewuste bestuurders.

  • Beste Seat Leon 5F8 benzinemotor:

De 1.5 eTSI+ (180 pk, generatie V) combineert moderne mild-hybridetechnologie met sportieve rijprestaties en belooft een uitstekende betrouwbaarheid met een hoog rendement.

  • Beste Seat Leon 5F8 dieselmotor:

De 2.0 TDI (150-184 pk, generatie III & IV) biedt de beste combinatie van betrouwbaarheid, zuinigheid en langeafstandscapaciteiten van alle generaties.

  • Beste Seat Leon 5F8 hybride motor:

De 1.4 e-Hybrid+ (272 pk, generatie V) met zijn grote elektrische actieradius van meer dan 100 km en lage brandstofverbruik vertegenwoordigt de toekomst van het gamma.

Voor onderhoud en reserveonderdelen voor alle Seat Leon 5F8 generaties biedt AUTODOC een uitgebreid assortiment originele en hoogwaardige reserveonderdelen met snelle levering en deskundig advies.

AUTODOC Bestsellers – koop online aan een goede prijs en verlaag de kosten van het vervangen van onderdelen

VAG Longlife IV FE GS60577M2 Motorolie 0W-20, 1L
Beoordelingen - 35
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 0W-20
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 508 00, VW 509 00, Porsche C20
  • Inhoud [liter]: 1
  • Productlijn: Longlife
  • Versie: IV FE
  • productnummer: GS60577M2
  • Bundeltype: Fles
  • Soort voertuig: Auto
  • VAG: Motorolie
  • onze prijs: 20,03 €
Details
VAG Motorolie 0W-20, 1L
Artikelnummer: GS60577M2
20,03 €
20,03 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

FA1 114-960 Pijpverbinding, uitlaatsysteem
Beoordelingen - 26
Product informatie
  • Diameter [mm]: 60
  • Pijpverbinder: Dubbelklem
  • Lengte [mm]: 95
  • FA1: Pijpverbinding, uitlaatsysteem
  • productnummer: 114-960
  • onze prijs: 7,06 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
FA1 Pijpverbinding, uitlaatsysteem
Artikelnummer: 114-960
7,06 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-31%
DIEDERICHS 7433542 Frame, radiateurgrille zwart
Product informatie
  • Kleur: zwart
  • Modeljaar vanaf: 2017
  • niet voor voertuiglijn / -variant: Cupra, FR
  • DIEDERICHS: Frame, radiateurgrille
  • productnummer: 7433542
  • onze prijs: 97,98 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
DIEDERICHS Frame, radiateurgrille zwart
Artikelnummer: 7433542
in vergelijking met de adviesprijs 143,99 €

97,98 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-37%
VALEO AQUA VISION 032523 Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogeen
Beoordelingen - 25
Product informatie
  • Productlijn: AQUA VISION
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 3000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • VALEO: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 032523
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
VALEO Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogeen
Artikelnummer: 032523
in vergelijking met de adviesprijs 13,33 €

8,38 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-34%
PAD2 BOSCH 0 392 023 454 Watercirculatiepomp 12V
Beoordelingen - 11
Product informatie
  • Spanning (Volt): 12
  • Druk (bar): 0,2
  • Aantal [l / h]: 500
  • Aanvullend artikel / aanvullende informatie: Zonder houder
  • BOSCH: Watercirculatiepomp
  • productnummer: 0 392 023 454
  • onze prijs: 84,59 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Watercirculatiepomp 12V
Artikelnummer: 0 392 023 454
in vergelijking met de adviesprijs 128,26 €

84,59 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-69%
H7 LL HELLA 8GH 007 157-201 Gloeilamp, koplamp H7, 12V, 55W, Halogeen, PX26d
Beoordelingen - 22
Product informatie
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Bundeltype: Doos
  • Gloeilampkleur: Transparent
  • Spanning (Volt): 12
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Registratietype: ECE-getest
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • Montage / demontage door vakmensen vereist!
  • HELLA: Gloeilamp, koplamp
  • productnummer: 8GH 007 157-201
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
HELLA Gloeilamp, koplamp H7, 12V, 55W, Halogeen, PX26d
Artikelnummer: 8GH 007 157-201
in vergelijking met de adviesprijs 17,91 €

5,44 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-59%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeen
Beoordelingen - 65
Product informatie
  • Productlijn: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 5000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • OSRAM: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 64210CBN-HCB
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeen
Artikelnummer: 64210CBN-HCB
in vergelijking met de adviesprijs 42,99 €

17,40 €
Prijs per set van 2 stuks
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

SHELL Helix Ultra 550046268 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 50
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Inhoud [liter]: 4
  • Productlijn: Helix
  • Versie: Ultra
  • productnummer: 550046268
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • SHELL: Motorolie
  • onze prijs: 36,96 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
SHELL Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: 550046268
36,96 €
9,24 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-48%
PY21W HELLA 8GA 006 841-121 Gloeilamp, knipperlamp PY21W, Halogeen
Beoordelingen - 65
Product informatie
  • Lamptype: PY21W
  • Bundeltype: Doos
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Registratietype: ECE-getest
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: BAU15s
  • Montage / demontage door vakmensen vereist!
  • HELLA: Gloeilamp, knipperlamp
  • productnummer: 8GA 006 841-121
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
HELLA Gloeilamp, knipperlamp PY21W, Halogeen
Artikelnummer: 8GA 006 841-121
in vergelijking met de adviesprijs 2,50 €

1,28 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-61%
H7 OSRAM NIGHT BREAKER LASER next Generation 64210NL Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 4050K, Halogeen
Beoordelingen - 41
Product informatie
  • Productlijn: NIGHT BREAKER LASER next Generation
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Kleurtemperatuur [K]: 4050
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • OSRAM: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 64210NL
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 4050K, Halogeen
Artikelnummer: 64210NL
in vergelijking met de adviesprijs 34,48 €

13,42 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-20%
CASTROL EDGE LL 15F7E7 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 112
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: EDGE
  • Versie: LL
  • productnummer: 15F7E7
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • CASTROL: Motorolie
  • onze prijs: 58,73 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
CASTROL Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: 15F7E7
in vergelijking met de adviesprijs 73,75 €

58,73 €
11,75 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-47%
VALEO 632200 Parkeersensoren Achter, Met sensor, Aantal sensoren: 4
Beoordelingen - 20
Product informatie
  • Inbouwplaats: Achter
  • Kleur: zwart, Mat
  • aanhanginrichting: Met automatische uitschakelbare parkeerhulp
  • Uitvoering: voor voertuigen met trekhaak
  • DIN / ISO: 17386
  • Sensortype: Ultrasone sensor
  • Weergave: zonder afbeelding
  • Gewicht [kg]: 1,156
  • Chemische eigenschappen: Lakken mogelijk
  • Nominale stroom [V]: 12
  • Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2: Met sensor
  • Monteerwijze: Opbouw
  • Sensorstraalhoek parkeerhulp: Sensor-straalhoek: 0 tot 5 graden
  • Hoogteverstelling tot [cm]: 65
  • Active parkeersensoren: Met akoestische waarschuwfunctie, Met stomschakelfunctie voor radio, Activering optioneel via schakelaar, Activering via achteruitrijversnelling
  • Parameter programmering , PPS (parkeerhulp): Met parameter programmering, PPS
  • voor voertuigbreedte tot [m]: 2,2
  • Reikwijdte tot [m]: 1,7
  • Reikwijdte van [m]: 0,1
  • Hoogte verstelling van [cm]: 40
  • Montagetijd van (in uren): 1,5
  • Aantal sensoren: 4
  • VALEO: Parkeersensoren
  • productnummer: 632200
  • onze prijs: 87,18 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
VALEO Parkeersensoren Achter, Met sensor, Aantal sensoren: 4
Artikelnummer: 632200
in vergelijking met de adviesprijs 167,55 €

87,18 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-65%
CT 1168 K1 CONTITECH CT1168WP1 Distributieriem set + waterpomp Schakelbare waterpomp, Met ingebouwde uitschakelcontact, Aantal tanden: 145, Breedte 1: 25 mm
Beoordelingen - 23
Product informatie
  • Aantal tanden: 145
  • Breedte 1 [mm]: 25
  • Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2: Schakelbare waterpomp, Met ingebouwde uitschakelcontact
  • Verpakkingshoogte [cm]: 18,7
  • Verpakkingslengte [cm]: 19,5
  • Verpakkingsbreedte [cm]: 18,2
  • Gewicht [kg]: 2,144
  • CONTITECH: Distributieriem set + waterpomp
  • productnummer: CT1168WP1
  • onze prijs: 203,81 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
CONTITECH Distributieriem set + waterpomp Schakelbare waterpomp, Met ingebouwde uitschakelcontact, Aantal tanden: 145, Breedte 1: 25 mm
Artikelnummer: CT1168WP1
in vergelijking met de adviesprijs 583,34 €

203,81 €
Prijs incl. 21% BTW, Gratis verzending

Verkocht door AUTODOC

Valvoline 874734 Antivries / koelvloeistof G13, geel, 5L, Kant-en-klaar gemengd
Beoordelingen - 48
Product informatie
  • Kenmerken: Kant-en-klaar gemengd
  • Fabrieksadvies voor koelvloeistof: G11, G12, G12+, G12++, G13
  • Kleur: geel
  • Specificatie: G13
  • Inhoud [liter]: 5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Universeel: Ja
  • Valvoline: Antivries / koelvloeistof
  • productnummer: 874734
  • onze prijs: 35,99 €
Details
Valvoline Antivries / koelvloeistof G13, geel, 5L, Kant-en-klaar gemengd
Artikelnummer: 874734
Meer
35,99 €
7,20 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

FEBI BILSTEIN 101436 Schroef Binnen Torx
Beoordelingen - 62
Product informatie
  • Diameter [mm]: 5
  • Sleutelwijdte: T25
  • Schroefkop- / moerprofiel: Binnen Torx
  • Materiaal: Staal
  • Schroeflengte onder kop [mm]: 16
  • Gewicht [kg]: 0,004
  • Voor OE nummer: N 909 747 01
  • FEBI BILSTEIN: Schroef
  • productnummer: 101436
  • onze prijs: 0,27 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
FEBI BILSTEIN Schroef Binnen Torx
Artikelnummer: 101436
0,27 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Populaire posts

Inschrijven in op onze nieuwsbrief

Voer uw e-mail in om ons laatste nieuws en tips te ontvangen: