• SHOP
  • CLUB
Premiumaccount uitproberen
0
Mijn garage
Voertuig toevoegen
0
Artikelen #
0,00 €
Uw winkelwagentje is nog leeg

Renault Trafic motoren

Inhoudsopgave

  1. Renault Trafic motoren: Historische generaties I-II (1981-2001)
    1. Renault Trafic benzinemotoren: Historische generaties I-II (1981-2001)
    2. Renault Trafic dieselmotoren: Historische generaties I-II (1981-2001)
  2. Renault Trafic motoren: Generatie III (2001-2014)
    1. Renault Trafic benzinemotoren: Generatie III (2001-2014)
    2. Renault Trafic dieselmotoren: Generatie III (2001-2014)
  3. Renault Trafic motoren: Generatie IV (2014-heden)
    1. Renault Trafic dieselmotoren: Generatie IV (2014-heden)
    2. Renault Trafic elektrische aandrijving: Generatie IV (2014-heden)
  4. Conclusie: De beste Renault Trafic motoren van alle generaties

Sinds de lancering in 1981 heeft Renault Trafic zich gevestigd als een van de meest veelzijdige bestelwagens van Europa, met een uitgebreid aanbod Renault Trafic-motoren over vier generaties. De technologische evolutie van de Renault Trafic-motoren weerspiegelt de overgang van eenvoudige benzinemotoren naar moderne, efficiënte diesels.

Renault Trafic motoren: Historische generaties I-II (1981-2001)

Renault Trafic motoren: Historische generaties I-II (1981-2001)

De eerste twee generaties Renault Trafic gaven vorm aan twee decennia bestelwagengeschiedenis en werden gekenmerkt door robuuste, maar technisch nog steeds eenvoudige motoren. Generatie I (1981-1989) en generatie II (1989-2001) deelden vergelijkbare motorconcepten, waarbij de kilometerstand sterk afhing van de hoeveelheid onderhoud die nodig was. Goed onderhouden Renault Trafic motoren uit dit tijdperk haalden 250.000 tot 350.000 kilometer, terwijl verwaarloosde exemplaren vaak al na 150.000 kilometer grote schade vertoonden. De absolute topmotor van deze historische generaties was de 2.5 D met 80 pk van de tweede generatie - een onverwoestbare dieselmotor zonder turbo, die indruk maakte door zijn eenvoud en betrouwbaarheid. De vroege Renault Trafic motoren waren nog niet geoptimaliseerd voor comfort of efficiëntie, maar waren ontworpen voor pure robuustheid voor zwaar dagelijks gebruik van bestelwagens.

Renault Trafic benzinemotoren: Historische generaties I-II (1981-2001)

Het Renault Trafic benzinemotorengamma van de eerste generatie bestond voornamelijk uit de 1,4-liter motor met 60 pk en later de krachtigere 1,6-liter met 70 pk. In de tweede generatie kwamen daar de 2,0-liter met 90 pk en de 2,2-liter met 110 pk bij. Deze Renault Trafic motoren waren technisch eenvoudig, maar vaak ondergemotoriseerd voor zware ladingen. De 2,2-liter benzinemotor van de tweede generatie ontwikkelde zich tot de beste benzinemotor van dit tijdperk, maar had last van een hoog brandstofverbruik van 12-15 liter per 100 km. Typische problemen waren carburateurproblemen, zwakke ontsteking en, bij hogere kilometerstanden, problemen met klepzittingen.

Renault Trafic dieselmotoren: Historische generaties I-II (1981-2001)

De eerste generatie Renault Trafic diesels werd gedomineerd door de 2.0 D met 65 pk, een diesel met natuurlijke aanzuiging zonder turbo. De tweede generatie bracht de legendarische 2.5 D met 80 pk, die de meest betrouwbare motor van beide generaties bleek te zijn. Later kwamen er turbodieselvarianten met 2.1 TD (88 pk) en 2.5 TD (95 pk). De Renault Trafic 2.5 D zonder turbolader werd beschouwd als vrijwel onverwoestbaar - deze motoren liepen vaak meer dan 400.000 kilometer zonder grote reparaties. De turbodieselvarianten boden meer vermogen, maar waren gevoeliger voor schade aan de turbolader en problemen met de injectiepomp.

Renault Trafic motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
1.4/1.6 benzinemotor 60-70 PK 10-12 l/100km Carburateur, ontsteking Gemiddeld
2.0/2.2 benzinemotor 90-110 PK 12-15 l/100km Hoog verbruik, klepzittingen Matig
2,0 D 65 PK 8-9 l/100km Luid, weinig vermogen Goed
2,5 D 80 PK 7-8 l/100km Bijna onverwoestbaar Zeer goed
2,1/2,5 TD 88-95 PK 8-10 l/100km Turbocompressor, injectiepomp Goed

Renault Trafic motoren: Generatie III (2001-2014)

Renault Trafic motoren: Generatie III (2001-2014)

De derde generatie Renault Trafic markeerde de overgang naar moderniteit en bood voor het eerst moderne dieseltechnologie met common-rail injectie. De kilometrage nam aanzienlijk toe: Goed onderhouden Renault Trafic motoren van deze generatie haalden regelmatig 300.000 tot 450.000 kilometer, waarbij de latere dCi motoren vanaf 2006 als bijzonder duurzaam werden beschouwd. Grote reparaties waren meestal pas nodig na 200.000 tot 250.000 kilometer, voornamelijk aan de turbolader en het injectiesysteem. Het absolute hoogtepunt was de 2.5 dCi met 145 pk - een krachtige en betrouwbare motor die zelfs zware aanhangers met gemak trok. Deze generatie vestigde Renault definitief als dieselspecialist in het bestelwagensegment en bood voor het eerst ook comfort en rijcultuur op personenautoniveau.

Renault Trafic benzinemotoren: Generatie III (2001-2014)

Het aanbod Renault Trafic benzinemotoren kromp aanzienlijk in de derde generatie, omdat diesel het bestelwagensegment domineerde. De 2,0-liter benzinemotor met 115 pk was voornamelijk leverbaar, maar werd zelden gekozen vanwege het hoge brandstofverbruik van 11-13 liter per 100 km. Deze Renault Trafic-motor was technisch goed, maar ongeschikt voor dagelijks bestelwagengebruik. De meeste klanten kozen voor de veel zuinigere en krachtigere dieselvarianten.

Renault Trafic dieselmotoren: Generatie III (2001-2014)

Het dieselgamma van Renault Trafic bestond aanvankelijk uit de beproefde 1.9 dCi met 80 en 100 pk en de 2.5 dCi met 115 pk. Vanaf 2006 werd het aanbod uitgebreid met de 2.0 dCi met 90 en 115 pk en de krachtigere 2.5 dCi met 145 pk. Alle Renault Trafic dCi motoren waren voorzien van moderne common-rail injectie en turbolading. De 2.5 dCi met 145 pk ontwikkelde zich tot de topmotor van deze generatie - hij bood een uitstekende vermogensafgifte, was zuinig met een brandstofverbruik van 7-8 liter en bleek zeer betrouwbaar. Typische zwakke punten waren problemen met de turbolader na 200.000 km en af en toe storingen aan de injectoren.

Renault Trafic motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
2.0 benzinemotor 115 PK 11-13 l/100km Hoog brandstofverbruik Matig
1.9 dCi 80-100 PK 6,5-7,5 l/100km Turbocompressor na 200.000 km Goed
2.0 dCi 90-115 PK 6,8-7,8 l/100km Injectoren Goed
2.5 dCi 115-145 PK 7,0-8,0 l/100km Zeer betrouwbaar (145 pk) Zeer goed

Renault Trafic motoren: Generatie IV (2014-heden)

De huidige generatie Renault Trafic is volledig gebaseerd op moderne dieseltechnologie en vormt het hoogtepunt van de ontwikkeling van Renault Trafic-motoren. Alle motoren zijn gebaseerd op de beproefde dCi-technologie met SCR-uitlaatgaszuivering en halen met goed onderhoud gemakkelijk 400.000 tot 500.000 kilometer. De onderhoudsintervallen zijn verlengd tot 30.000 kilometer en grote motorschade is uiterst zeldzaam geworden bij goed onderhoud. De absolute topmotor is de 2.0 dCi met 170 pk - een technisch hoogstandje dat vermogen, efficiëntie en betrouwbaarheid perfect combineert. Voor het eerst biedt deze generatie ook een elektrische aandrijving (E-Tech sinds 2022), waarmee nieuwe normen worden gesteld voor emissievrij vervoer.

Renault Trafic dieselmotoren: Generatie IV (2014-heden)

Het dieselgamma van de Renault Trafic is volledig gebaseerd op het moderne 1.6 dCi en 2.0 dCi motorconcept. De 1.6 dCi is verkrijgbaar met vermogens van 95, 120 en 125 pk, terwijl de 2.0 dCi wordt aangeboden met 145, 150 en 170 pk. Alle Renault Trafic dCi-motoren zijn voorzien van BiTurbo-technologie (op de krachtigere versies), SCR-katalysator en de nieuwste generatie moderne common-rail injectie. De 2.0 dCi met 170 pk wordt beschouwd als de beste Renault Trafic motor aller tijden - hij biedt sportieve rijprestaties met een brandstofverbruik van slechts 6,5-7,2 liter per 100 km en is tot nu toe vrijwel vrij van serieproductieproblemen. De kleinere 1.6 dCi-motoren maken indruk met de laagste verbruikscijfers van 5,8-6,5 liter, maar zijn minder geschikt voor zware ladingen.

Renault Trafic elektrische aandrijving: Generatie IV (2014-heden)

Sinds 2022 biedt Renault de Trafic E-Tech Electric met 90 kW (122 pk) en een actieradius tot 240 kilometer. De Renault Trafic E-Tech is gebaseerd op een 52 kWh batterij en maakt gelijkstroom snelladen met maximaal 50 kW mogelijk. Deze aandrijving is een baanbrekend alternatief voor stedelijk bezorgverkeer, ook al is de actieradius voor lange ritten nog beperkt.

Renault Trafic motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
1.6 dCi 95-125 PK 5,8-6,5 l/100km Zwak voor zware ladingen Goed
2.0 dCi 145-150 PK 6,2-7,0 l/100km Zeer betrouwbaar Zeer goed
2.0 dCi BiTurbo 170 PK 6,5-7,2 l/100km Vrijwel probleemloos Zeer goed
E-Tech Elektrisch 122 PK 20-25 kWh/100km Beperkt bereik Goed

Conclusie: De beste Renault Trafic motoren van alle generaties

De ontwikkeling van de Renault Trafic motoren laat van generatie op generatie een continue verbetering zien. Terwijl vorige generaties de voorkeur gaven aan robuuste eenvoud, bieden moderne Renault Trafic motoren een perfecte balans tussen prestaties, efficiëntie en betrouwbaarheid. De dieselexpertise van Renault komt vooral tot uiting in de huidige generatie, waarin vrijwel alle motoren als zeer betrouwbaar worden beschouwd.

  • Beste Renault Trafic dieselmotor:

De 2.0 dCi BiTurbo met 170 pk (Generatie IV) combineert topprestaties met uitstekende betrouwbaarheid en een laag brandstofverbruik - de perfecte motor voor alle doeleinden.

  • Beste historische Renault Trafic motor:

De 2.5 D met 80 pk (Generatie II) blijft de meest betrouwbare motor in de geschiedenis van Renault Trafic en loopt vandaag de dag nog steeds soepel in veel exemplaren.

  • Beste Renault Trafic elektrische aandrijving:

De E-Tech Electric met 122 pk (Generatie IV) biedt emissievrije mobiliteit voor stedelijk bestelvervoer met een solide actieradius en snelle oplaadtijd.

Voor onderhoud en reserveonderdelen voor alle generaties Renault Trafic biedt AUTODOC een uitgebreid assortiment originele en hoogwaardige reserveonderdelen met snelle levering en deskundig advies.

AUTODOC Bestsellers – koop online aan een goede prijs en verlaag de kosten van het vervangen van onderdelen

MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 83
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA specificaties: ACEA C3
  • API specificaties: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Longlife
  • Versie: 504 / 507
  • productnummer: MN7715-5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 31,95 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: MN7715-5
Meer
31,95 €
6,39 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-20%
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA specificaties: ACEA C3
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 4
  • Productlijn: EDGE
  • Versie: LL
  • productnummer: 15F7E5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • CASTROL: Motorolie
  • onze prijs: 46,87 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
CASTROL Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: 15F7E5
in vergelijking met de adviesprijs 59,00 €

46,87 €
11,72 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

WALSER Portland 13412 Autostoelhoes zwart/grijs, Polyester, Voor
Beoordelingen - 51
Product informatie
  • Inbouwplaats: Voor
  • Aantal onderdelen (-delig): 6
  • Materiaal: Polyester
  • Kleur: zwart / grijs
  • Soort voertuig: Personenauto\'s
  • Hoeveelheid: Set
  • Versie: Portland
  • Aantal: 2
  • WALSER: Autostoelhoes
  • productnummer: 13412
  • onze prijs: 19,87 €
Details
WALSER Autostoelhoes zwart/grijs, Polyester, Voor
Artikelnummer: 13412
19,87 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-17%
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Motorolie 5W-40, 5L
Beoordelingen - 22
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-40
  • ACEA specificaties: ACEA A3 / B4
  • API specificaties: API SP
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Leichtlauf
  • Versie: High Tech
  • productnummer: 3864
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • onze prijs: 53,28 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
LIQUI MOLY Motorolie 5W-40, 5L
Artikelnummer: 3864
in vergelijking met de adviesprijs 64,66 €

53,28 €
10,66 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-23%
05549130 PHILIPS 12498B2 Gloeilamp, knipperlamp 12V 21W, P21W, Kogellamp
Beoordelingen - 30
Product informatie
  • Lamptype: P21W, Kogellamp
  • Spanning (Volt): 12
  • Nominaal vermogen [W]: 21
  • Bundeltype: Blisterverpaking
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: BA15s
  • PHILIPS: Gloeilamp, knipperlamp
  • productnummer: 12498B2
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PHILIPS Gloeilamp, knipperlamp 12V 21W, P21W, Kogellamp
Artikelnummer: 12498B2
in vergelijking met de adviesprijs 2,53 €

1,93 €
Prijs per set van 2 stuks
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Valvoline SynPower XL-III C3 872373 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 62
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA specificaties: ACEA C3
  • API specificaties: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Inhoud [liter]: 4
  • Productlijn: SynPower
  • Versie: XL-III C3
  • productnummer: 872373
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • Valvoline: Motorolie
  • onze prijs: 39,43 €
Details
Valvoline Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: 872373
39,43 €
9,86 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-16%
52372930 PHILIPS 12496NAB2 Gloeilamp, knipperlamp amber, geel 12V 21W, PY21W, Kogellamp
Beoordelingen - 12
Product informatie
  • Lamptype: PY21W, Kogellamp
  • Spanning (Volt): 12
  • Nominaal vermogen [W]: 21
  • Gloeilampkleur: amber, geel
  • Bundeltype: Blisterverpaking
  • PHILIPS: Gloeilamp, knipperlamp
  • productnummer: 12496NAB2
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PHILIPS Gloeilamp, knipperlamp amber, geel 12V 21W, PY21W, Kogellamp
Artikelnummer: 12496NAB2
in vergelijking met de adviesprijs 5,07 €

4,24 €
Prijs per set van 2 stuks
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

48159773 PHILIPS 12499CP Gloeilamp, knipperlamp 12V 21/5W, P21/5W, Kogellamp
Beoordelingen - 24
Product informatie
  • Lamptype: P21 / 5W, Kogellamp
  • Spanning (Volt): 12
  • Nominaal vermogen [W]: 21 / 5
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: BAY15d
  • PHILIPS: Gloeilamp, knipperlamp
  • productnummer: 12499CP
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PHILIPS Gloeilamp, knipperlamp 12V 21/5W, P21/5W, Kogellamp
Artikelnummer: 12499CP
1,80 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

SHELL Helix Ultra 550046268 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 50
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA specificaties: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API specificaties: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Inhoud [liter]: 4
  • Productlijn: Helix
  • Versie: Ultra
  • productnummer: 550046268
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • SHELL: Motorolie
  • onze prijs: 37,04 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
SHELL Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: 550046268
37,04 €
9,26 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-48%
PY21W HELLA 8GA 006 841-121 Gloeilamp, knipperlamp 12V 21W, PY21W, Halogeen
Beoordelingen - 65
Product informatie
  • Lamptype: PY21W
  • Spanning (Volt): 12
  • Nominaal vermogen [W]: 21
  • Bundeltype: Doos
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Registratietype: ECE-getest
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: BAU15s
  • Montage / demontage door vakmensen vereist!
  • HELLA: Gloeilamp, knipperlamp
  • productnummer: 8GA 006 841-121
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
HELLA Gloeilamp, knipperlamp 12V 21W, PY21W, Halogeen
Artikelnummer: 8GA 006 841-121
in vergelijking met de adviesprijs 2,50 €

1,28 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

SHELL Helix Ultra 550046267 Motorolie 5W-30, 1L, Volledig synthetisch
Beoordelingen - 6
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA specificaties: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API specificaties: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Inhoud [liter]: 1
  • Olie: Volledig synthetisch
  • Productlijn: Helix
  • Versie: Ultra
  • productnummer: 550046267
  • Bundeltype: Fles
  • Soort voertuig: Auto
  • SHELL: Motorolie
  • onze prijs: 12,02 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
SHELL Motorolie 5W-30, 1L, Volledig synthetisch
Artikelnummer: 550046267
12,02 €
12,02 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 112
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA specificaties: ACEA C3
  • API specificaties: API SN, API CF
  • Aanbevelingen van de fabrikant: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Inhoud [liter]: 4
  • Productlijn: Super
  • Versie: 3000 XE
  • productnummer: 151453
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MOBIL: Motorolie
  • onze prijs: 40,85 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MOBIL Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: 151453
40,85 €
10,21 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MOBIL Super 2000 X1 150865 Motorolie 10W-40, 4L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 20
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 10W-40
  • ACEA specificaties: ACEA A3 / B3
  • API specificaties: API SL, API CF
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Inhoud [liter]: 4
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: Super
  • Versie: 2000 X1
  • productnummer: 150865
  • Bundeltype: Jerrycan
  • MOBIL: Motorolie
  • onze prijs: 27,58 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MOBIL Motorolie 10W-40, 4L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: 150865
27,58 €
6,90 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MOBIL Super 3000 XE 150944 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA specificaties: ACEA C3
  • API specificaties: API SN, API CF
  • Aanbevelingen van de fabrikant: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Super
  • Versie: 3000 XE
  • productnummer: 150944
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MOBIL: Motorolie
  • onze prijs: 47,02 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MOBIL Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: 150944
47,02 €
9,40 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

H4 BOSCH 1 987 302 803 Gloeilamp, verstraler H4 12V 60/55W P43t, 4000K, Halogeen
Beoordelingen - 49
Product informatie
  • Lamptype: H4
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 60 / 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 4000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: P43t
  • BOSCH: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 1 987 302 803
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Gloeilamp, verstraler H4 12V 60/55W P43t, 4000K, Halogeen
Artikelnummer: 1 987 302 803
3,36 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Populaire posts

Inschrijven in op onze nieuwsbrief

Voer uw e-mail in om ons laatste nieuws en tips te ontvangen: