• SHOP
  • CLUB
Premiumaccount uitproberen
0
Mijn garage
Voertuig toevoegen
0
Artikelen #
0,00 €
Uw winkelwagentje is nog leeg

Porsche Cayenne motoren

Inhoudsopgave

  1. Porsche Cayenne Generatie I (2002-2010)
    1. Porsche Cayenne benzinemotoren: Generatie I (2002-2010)
    2. Porsche Cayenne Dieselmotoren: Generatie I (2002-2010)
    3. Porsche Cayenne hybride aandrijving: Generatie I (2002-2010)
  2. Porsche Cayenne Generatie II (2010-2017)
    1. Porsche Cayenne benzinemotoren: Generatie II (2010-2017)
    2. Porsche Cayenne dieselmotoren: Generatie II (2010-2017)
    3. Porsche Cayenne hybride aandrijving: Generatie II (2010-2017)
  3. Porsche Cayenne generatie III (2017-2023)
    1. Porsche Cayenne benzinemotoren: Generatie III (2017-2023)
    2. Porsche Cayenne dieselmotoren: Generatie III (2017-2023)
    3. Porsche Cayenne hybride aandrijving: Generatie III (2017-2023)
  4. Porsche Cayenne Generatie IV (2023-heden)
    1. Porsche Cayenne benzinemotoren: Generatie IV (2023-heden)
    2. Porsche Cayenne Hybride Aandrijving: Generatie IV (2023-heden)
    3. Porsche Cayenne Turbo motoren: Generatie IV (2023-heden)
  5. Conclusie: De beste Porsche Cayenne motoren van alle generaties

Sinds de marktintroductie in 2002 heeft de Porsche Cayenne met succes het sportwagen-DNA van Porsche overgebracht naar de SUV-wereld en biedt een indrukwekkende reeks Porsche Cayenne-motoren over vier generaties. Van krachtige atmosferische V8-motoren tot moderne hybride aandrijvingen, de technologische evolutie weerspiegelt de voortdurende ontwikkeling van het merk.

Porsche Cayenne Generatie I (2002-2010)

Porsche Cayenne Generatie I (2002-2010)

De eerste generatie Porsche Cayenne was een gedurfde stap voor het traditionele merk en stelde nieuwe normen in het premium SUV-segment. Deze baanbrekende generatie werd gekenmerkt door robuuste, maar nog niet volledig ontwikkelde motoren, die met goed onderhoud gemakkelijk 250.000 tot 350.000 kilometer konden halen. Grote reparaties waren meestal nodig tussen de 150.000 en 200.000 kilometer, waarbij de luchtvering en koelsystemen speciale aandacht vroegen. De absolute topmotor van deze generatie was de 4,8-liter V8 Turbo met 500 pk, die ondanks zijn complexiteit een indrukwekkende combinatie van kracht en relatieve betrouwbaarheid bood. Technische hoogtepunten waren onder andere adaptieve luchtvering en Porsche Traction Management, terwijl vroege problemen met kunststof onderdelen in het koelsysteem typerend waren voor dit tijdperk.

Porsche Cayenne benzinemotoren: Generatie I (2002-2010)

De Porsche Cayenne benzinemotorreeks begon met de 3,2-liter V6 met 184 kW (250 pk), die diende als instapmotor en werd gekenmerkt door zijn zuinigheid. De populaire Porsche Cayenne S had een 4,5-liter V8 met 250 kW (340 pk), die later werd uitgebreid naar 4,8 liter en 283 kW (385 pk). Deze Porsche Cayenne motoren werden als betrouwbaar beschouwd, maar hadden af en toe last van problemen met de kunststof koelwaterleidingen. Het hoogtepunt was de Porsche Cayenne Turbo met zijn 4,5-liter V8 Biturbo (331 kW/450 pk), die in 2007 werd vervangen door de 4,8-liter V8 Turbo met 368 kW (500 pk). Deze krachtige Porsche Cayenne Turbo motoren waren technische hoogstandjes, maar vereisten intensief onderhoud en vertoonden af en toe problemen met de turbo's als de zorg werd verwaarloosd.

Porsche Cayenne Dieselmotoren: Generatie I (2002-2010)

Een Porsche Cayenne Diesel bestond niet in de eerste generatie - Porsche zette deze stap pas met de tweede generatie, omdat dieselmotoren niet pasten in de merkfilosofie van die tijd.

Porsche Cayenne hybride aandrijving: Generatie I (2002-2010)

Hybride technologie was nog niet beschikbaar in de eerste generatie Porsche Cayenne, omdat Porsche zich in eerste instantie concentreerde op het oprichten van de SUV-divisie.

Porsche Cayenne motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
3,2 V6 250 PK 11,9 l/100km Koelwaterleidingen Goed
4,5 V8 340 PK 13,8 l/100km Koelsysteem, luchtvering Goed
4,8 V8 385 PK 14,4 l/100km Koelsysteem Zeer goed
4,5 V8 Turbo 450 PK 15,7 l/100km Turbolader, koelsysteem Gemiddeld
4.8 V8 Turbo 500 PK 16,2 l/100km Turbolader, hoge onderhoudskosten Gemiddeld

Porsche Cayenne Generatie II (2010-2017)

Porsche Cayenne Generatie II (2010-2017)

De tweede generatie Porsche Cayenne betekende een belangrijke evolutionaire sprong en wordt beschouwd als de meest evenwichtige van alle generaties. De betrouwbaarheid nam aanzienlijk toe, met de meeste motoren die met goed onderhoud gemakkelijk 300.000 tot 400.000 kilometer halen. Grote motorschade werd een zeldzaamheid en onderhoudsintervallen konden worden verlengd. Het absolute hoogtepunt was de 4,8-liter V8 Turbo S met 570 pk - een technisch meesterwerk dat vermogen en efficiëntie optimaal combineerde. Dieseltechnologie maakte ook zijn debuut met de 3.0 V6 TDI en tegen het einde van de generatie werd de eerste Porsche Cayenne Hybrid geïntroduceerd. Het automatische start-stopsysteem en de verbeterde aerodynamica zorgden voor een merkbaar lager brandstofverbruik.

Porsche Cayenne benzinemotoren: Generatie II (2010-2017)

Het assortiment Porsche Cayenne benzinemotoren werd grondig herzien en begon met een nieuwe 3,6-liter V6 met 220 kW (300 pk), die de oude V6 verving en zeer betrouwbaar bleek te zijn. De Porsche Cayenne S kreeg een 4,8-liter V8 met 294 kW (400 pk), die aanzienlijk efficiënter werd dankzij directe injectie en geoptimaliseerde verbranding. Deze Porsche Cayenne V8-motoren werden beschouwd als de beste in hun klasse en vertoonden nauwelijks productieproblemen. De Porsche Cayenne Turbo met 4,8-liter V8 Biturbo produceerde aanvankelijk 368 kW (500 pk) en werd later opgevoerd tot 419 kW (570 pk) als de Turbo S. Deze Porsche Cayenne Turbo motoren bereikten een nieuw niveau van betrouwbaarheid en boden een acceptabele duurzaamheid ondanks hun prestaties.

Porsche Cayenne dieselmotoren: Generatie II (2010-2017)

De eerste Porsche Cayenne Diesel werd in 2009 gelanceerd met een 3,0-liter V6 TDI van Audi met 176 kW (240 pk). Deze Porsche Cayenne Diesel bleek een verrassend succes en bood een uitstekende combinatie van prestaties, efficiëntie en betrouwbaarheid. Met een brandstofverbruik van slechts 7,2-8,4 liter per 100 km was het de zuinigste Porsche Cayenne van zijn tijd. De motor kwam van de Audi-samenwerking en bracht de bewezen betrouwbaarheid van TDI met zich mee, maar vertoonde af en toe problemen met het roetfilter op korte ritten. Desondanks werd de Porsche Cayenne Diesel een geheime tip voor veelrijders.

Porsche Cayenne hybride aandrijving: Generatie II (2010-2017)

Vanaf 2010 werd de eerste Porsche Cayenne Hybrid geïntroduceerd met een 3,0-liter V6 compressor en elektromotor, die een systeemvermogen van 279 kW (380 pk) bood. Deze Porsche Cayenne S Hybrid combineerde een mechanisch supercharged benzinemotor met een 34 kW elektromotor en werd beschouwd als technisch volwassen maar complex. De hybride technologie was nog niet geschikt voor plug-in, maar bood al wel merkbare voordelen op het gebied van brandstofverbruik en een zeer goede betrouwbaarheid.

Porsche Cayenne motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
3,6 V6 300 PK 10,5 l/100km Zeer robuust Zeer goed
4,8 V8 400 PK 11,5 l/100km Minimale problemen Zeer goed
4,8 V8 Turbo 500 PK 12,8 l/100km Betrouwbaar Zeer goed
4.8 V8 Turbo S 570 PK 13,2 l/100km Hoge onderhoudskosten Goed
3.0 V6 TDI 240 PK 7,2-8,4 l/100km Deeltjesfilter Zeer goed
3.0 V6 Hybride 380 PK 8,2 l/100km Complex, maar robuust Goed

Porsche Cayenne generatie III (2017-2023)

Porsche Cayenne generatie III (2017-2023)

De derde generatie Porsche Cayenne vertegenwoordigde het summum van conventionele aandrijftechnologie en stelde nieuwe normen op het gebied van prestaties en efficiëntie. De betrouwbaarheid bereikte een nieuw niveau: zelfs de krachtigste motoren konden meer dan 350.000 kilometer afleggen zonder problemen bij goed onderhoud. Grote reparaties waren pas te verwachten na 200.000-250.000 kilometer. De absolute topmotor was de 4,0-liter V8 Biturbo in de Turbo S E-Hybrid met een systeemvermogen van 680 pk - een technisch meesterwerk dat supersportwagenprestaties combineerde met SUV-geschiktheid voor dagelijks gebruik. Deze generatie introduceerde compleet nieuwe motorfamilies, breidde het plug-in hybride aanbod aanzienlijk uit en nam afscheid van dieselaandrijving. Tot de technische hoogtepunten behoorden 48-volt boordnettechnologie en actieve chassisregeling.

Porsche Cayenne benzinemotoren: Generatie III (2017-2023)

Het assortiment Porsche Cayenne benzinemotoren werd volledig vernieuwd en begon met een 3,0-liter V6 Turbo met 250 kW (340 pk), die werd gekenmerkt door zijn directe inspuiting en twin-scroll turbocompressor. Deze basismotor van de Porsche Cayenne bleek uitzonderlijk betrouwbaar en zuinig. De Porsche Cayenne S kreeg een nieuwe 2,9-liter V6 Biturbo met 324 kW (440 pk), die ondanks zijn compacte ontwerp indrukwekkende prestaties leverde. Deze Porsche Cayenne V6-motoren werden beschouwd als de beste in hun klasse. De Porsche Cayenne Turbo was uitgerust met een volledig nieuwe 4,0-liter V8 Biturbo met 404 kW (550 pk), die later werd verhoogd naar 463 kW (630 pk) in de Turbo S. Deze Porsche Cayenne V8-motoren zetten nieuwe maatstaven voor prestaties en betrouwbaarheid in dit segment.

Porsche Cayenne dieselmotoren: Generatie III (2017-2023)

Met de derde generatie nam Porsche volledig afscheid van dieselmotoren. De Porsche Cayenne Diesel werd stopgezet omdat het merk zich concentreerde op elektrificatie en benzinemotoren.

Porsche Cayenne hybride aandrijving: Generatie III (2017-2023)

Het Porsche Cayenne Hybrid-gamma werd aanzienlijk uitgebreid. De Cayenne E-Hybrid combineerde de 3,0-liter V6 Turbo met een 100 kW elektromotor voor 340 kW (462 pk) systeemvermogen. De Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid combineerde de 4,0-liter V8 Biturbo met een 100 kW elektromotor voor een systeemvermogen van 500 kW (680 pk) en werd beschouwd als een van de krachtigste SUV's ter wereld. Deze Porsche Cayenne plug-in hybrides boden tot 47 km elektrische actieradius en combineerden supersportwagenprestaties met alledaagse bruikbaarheid. De betrouwbaarheid was verrassend hoog ondanks de complexiteit.

Porsche Cayenne motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
3.0 V6 Turbo 340 PK 9,2 l/100km Zeer robuust Zeer goed
2.9 V6 Biturbo 440 PK 9,6 l/100km Minimale problemen Zeer goed
4.0 V8 Turbo 550 PK 11,1 l/100km Betrouwbaar Zeer goed
4.0 V8 Turbo S 630 PK 11,7 l/100km Hoge onderhoudskosten Goed
3.0 V6 E-Hybrid 462 PK 3,2 l/100km + elektriciteit Complex, maar robuust Zeer goed
4.0 V8 Turbo S E-Hybrid 680 PK 3,7 l/100km + elektriciteit Zeer complex Goed

Porsche Cayenne Generatie IV (2023-heden)

Porsche Cayenne Generatie IV (2023-heden)

De huidige generatie Porsche Cayenne zet volledig in op elektrificatie en vertegenwoordigt de visie van Porsche op de toekomst van de performance SUV. Alle benzinemotoren zijn nu uitgerust met 48-volt mild hybrid-technologie, terwijl de plug-in hybrides een elektrisch bereik van meer dan 90 kilometer bieden. Omdat de generatie pas sinds 2023 op de markt is, is er nog geen langetermijnervaring, maar de eerste tests laten veelbelovende ontwikkelingen zien. De topmotor is de nieuwe Turbo S E-Hybrid met een systeemvermogen van meer dan 700 pk, die nieuwe dimensies van prestaties opent. De 48-volt technologie belooft een lagere belasting van de verbrandingsmotoren en daardoor een levensduur van meer dan 400.000 kilometer. Technische innovaties zijn onder andere actieve aerodynamica, Torque Vectoring Plus en de nieuwste generatie van Porsche Communication Management.

Porsche Cayenne benzinemotoren: Generatie IV (2023-heden)

De basis van het nieuwe motorengamma van de Porsche Cayenne is een herziene 3,0-liter V6 Turbo met 48-volt mild hybrid-technologie en 260 kW (354 pk). Deze basismotor van de Porsche Cayenne profiteert van elektrische ondersteuning en wordt beschouwd als bijzonder efficiënt en verfijnd. De Porsche Cayenne S is uitgerust met een geavanceerde 2,9-liter V6 biturbo met 48-voltsysteem en 338 kW (460 pk). Deze Porsche Cayenne V6 motoren zetten de traditie van betrouwbare middenklasse aandrijflijnen voort en zijn tot nu toe vrij van productieproblemen.

Porsche Cayenne Hybride Aandrijving: Generatie IV (2023-heden)

De Porsche Cayenne E-Hybride varianten zijn fundamenteel herzien en bieden nu systeemvermogens van 340 kW (462 pk) tot meer dan 515 kW (700 pk). De nieuwe Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid met een systeemvermogen van meer dan 700 pk markeert een nieuw hoogtepunt in de ontwikkeling van performance SUV's. Deze Porsche Cayenne plug-in hybrides combineren ultramoderne accutechnologie met beproefde verbrandingsmotoren en bieden een elektrische actieradius van meer dan 90 kilometer.

Porsche Cayenne Turbo motoren: Generatie IV (2023-heden)

De klassieke Porsche Cayenne Turbo met 4,0-liter V8 biturbo blijft leverbaar, maar nu met 48-volt mild hybrid-ondersteuning en een geoptimaliseerd vermogen van 420 kW (571 pk). Deze Porsche Cayenne V8 profiteert van elektrische ondersteuning en toont de eerste tekenen van verbeterde efficiëntie met behoud van dezelfde prestaties.

Porsche Cayenne motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
3.0 V6 Turbo Mild-Hybride 354 PK 8,8 l/100km Tot nu toe geen serieproblemen Zeer goed
2.9 V6 Biturbo Mild-Hybride 460 PK 9,1 l/100km Zeer robuust Zeer goed
4.0 V8 Turbo Mild-Hybrid 571 PK 10,7 l/100km Nog geen ervaring op lange termijn Goed
E-Hybride varianten 462-700+ PK 2,7-3,1 l/100km + elektriciteit Complex, maar veelbelovend Zeer goed

Conclusie: De beste Porsche Cayenne motoren van alle generaties

De ontwikkeling van de Porsche Cayenne motoren laat een continue verbetering zien in betrouwbaarheid en efficiëntie met een gelijktijdige toename in prestaties. Terwijl de eerste generaties nog kampten met typische kinderziektes, zijn de moderne Porsche Cayenne motoren geëvolueerd tot uitzonderlijk betrouwbare en krachtige aandrijflijnen. De introductie van hybride en mild hybridetechnologie markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin prestaties en duurzaamheid optimaal worden gecombineerd.

  • Beste Porsche Cayenne benzinemotor:

De 4,8-liter V8 (400 pk, generatie II) combineert klassieke Porsche-prestaties met bewezen betrouwbaarheid en wordt beschouwd als de beste conventionele benzinemotor van alle generaties.

  • Beste Porsche Cayenne dieselmotor:

De 3.0 V6 TDI (240 pk, Generatie II) was de enige dieselmotor in het Cayenne-gamma en maakte indruk met zijn uitstekende efficiëntie en betrouwbaarheid - een echte insider tip voor frequente bestuurders.

  • Beste Porsche Cayenne hybride motor:

De Turbo S E-Hybrid (680 pk, Generatie III) biedt de perfecte synthese van supersportwagenprestaties en moderne efficiëntie en wordt beschouwd als een technisch meesterwerk.

Voor onderhoud en reserveonderdelen voor alle generaties Porsche Cayenne biedt AUTODOC een uitgebreid assortiment originele en hoogwaardige reserveonderdelen met snelle levering en deskundig advies.

AUTODOC Bestsellers – koop online aan een goede prijs en verlaag de kosten van het vervangen van onderdelen

MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 82
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specificatie: API SN, ACEA C3
  • Productlijn: Longlife
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Versie: 504 / 507
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MANNOL: Motorolie
  • productnummer: MN7715-5
  • onze prijs: 31,95 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: MN7715-5
Meer
31,95 €
6,39 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-21%
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 31
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 4
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specificatie: ACEA C3
  • Productlijn: EDGE
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Versie: LL
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • CASTROL: Motorolie
  • productnummer: 15F7E5
  • onze prijs: 46,21 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
CASTROL Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: 15F7E5
in vergelijking met de adviesprijs 59,00 €

46,21 €
11,55 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-17%
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Motorolie 5W-40, 5L
Beoordelingen - 22
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Specificatie: ACEA A3 / B4, API SP
  • Productlijn: Leichtlauf
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-40
  • Versie: High Tech
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • productnummer: 3864
  • onze prijs: 53,28 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
LIQUI MOLY Motorolie 5W-40, 5L
Artikelnummer: 3864
in vergelijking met de adviesprijs 64,66 €

53,28 €
10,66 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-39%
VALEO AQUA VISION 032523 Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogeen
Beoordelingen - 25
Product informatie
  • Productlijn: AQUA VISION
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 3000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • VALEO: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 032523
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
VALEO Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogeen
Artikelnummer: 032523
in vergelijking met de adviesprijs 13,33 €

8,02 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

H11 BOSCH 1 987 302 806 Gloeilamp, verstraler H11 12V 55W PGJ19-2, 3200K, Halogeen
Beoordelingen - 31
Product informatie
  • Lamptype: H11
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 3200
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PGJ19-2
  • BOSCH: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 1 987 302 806
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Gloeilamp, verstraler H11 12V 55W PGJ19-2, 3200K, Halogeen
Artikelnummer: 1 987 302 806
7,43 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MPM ESP-FE PREMIUM SYNTHETIC 05005PC Motorolie 0W-20, 5L
Beoordelingen - 1
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Aanbevelingen van de fabrikant: Porsche C20, VW 508 00, VW 509 00
  • Specificatie: ACEA C5, API SN
  • Productlijn: ESP-FE
  • Viscositeit klasse SAE: 0W-20
  • Versie: PREMIUM SYNTHETIC
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MPM: Motorolie
  • productnummer: 05005PC
  • onze prijs: 269,74 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MPM Motorolie 0W-20, 5L
Artikelnummer: 05005PC
269,74 €
53,95 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, Gratis verzending

Verkocht door AUTODOC

LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 79
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Specificatie: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Productlijn: Top Tec
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Versie: 4200
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • niet voor motorfabrikant: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • productnummer: 8973
  • onze prijs: 82,68 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: 8973
82,68 €
16,54 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

KROON OIL HELAR SP LL-03 32303 Motorolie 5W-30, 4L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 13
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 4
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 504 00, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 507 00
  • Specificatie: ACEA C3, API SN
  • Productlijn: HELAR
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Versie: SP LL-03
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Bundeltype: Jerrycan
  • KROON OIL: Motorolie
  • productnummer: 32303
  • onze prijs: 44,06 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
KROON OIL Motorolie 5W-30, 4L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: 32303
44,06 €
11,02 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-61%
H7 OSRAM NIGHT BREAKER LASER next Generation 64210NL Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 4050K, Halogeen
Beoordelingen - 40
Product informatie
  • Productlijn: NIGHT BREAKER LASER next Generation
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Kleurtemperatuur [K]: 4050
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • OSRAM: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 64210NL
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 4050K, Halogeen
Artikelnummer: 64210NL
in vergelijking met de adviesprijs 34,48 €

13,42 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolie 5W-30, 10L
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 10
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specificatie: API SN, ACEA C3
  • Productlijn: Longlife
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Versie: 504 / 507
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MANNOL: Motorolie
  • productnummer: MN7715-10
  • onze prijs: 60,87 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 10L
Artikelnummer: MN7715-10
Meer
60,87 €
6,09 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-44%
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 106377 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 55
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 504 00, Porsche C30, MB 229.51, BMW Longlife-04, VW 507 00
  • Specificatie: ACEA C3
  • Productlijn: 8100
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Versie: X-CLEAN+
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • Katalysatortype: voor voertuigen met katalytisch roetfilter
  • Emissienorm: Euro 4 (D4), Euro 5, Euro 6
  • MOTUL: Motorolie
  • productnummer: 106377
  • onze prijs: 48,02 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MOTUL Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: 106377
in vergelijking met de adviesprijs 86,12 €

48,02 €
9,60 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MOTUL 8100 X-CLEAN+ 109220 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 56
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specificatie: ACEA C3, API SN
  • Productlijn: 8100
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Versie: X-CLEAN+
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • Katalysatortype: voor voertuigen met katalytisch roetfilter
  • MOTUL: Motorolie
  • productnummer: 109220
  • onze prijs: 56,72 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MOTUL Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: 109220
56,72 €
11,34 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

OPEL GM 19 42 046 Motorolie 10W-40, 5L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 28
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Specificatie: API SL, API CF, ACEA A3 / B3
  • Viscositeit klasse SAE: 10W-40
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • OPEL GM: Motorolie
  • productnummer: 19 42 046
  • onze prijs: 33,78 €
Details
OPEL GM Motorolie 10W-40, 5L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: 19 42 046
33,78 €
6,76 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-72%
ELF Evolution 900 SXR 2198388 Motorolie 5W-40, 5L
Beoordelingen - 21
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, PSA B71 2296, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2
  • Specificatie: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Productlijn: Evolution
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-40
  • Versie: 900 SXR
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2: Voor zware omstandigheden
  • ELF: Motorolie
  • productnummer: 2198388
  • onze prijs: 39,13 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
ELF Motorolie 5W-40, 5L
Artikelnummer: 2198388
in vergelijking met de adviesprijs 142,95 €

39,13 €
7,83 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-42%
H7 VALEO +50% LIGHT 032519 Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 3300K, Halogeen
Beoordelingen - 12
Product informatie
  • Productlijn: +50% LIGHT
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 3300
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • VALEO: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 032519
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
VALEO Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 3300K, Halogeen
Artikelnummer: 032519
in vergelijking met de adviesprijs 10,70 €

6,10 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Populaire posts

Inschrijven in op onze nieuwsbrief

Voer uw e-mail in om ons laatste nieuws en tips te ontvangen: