• SHOP
  • CLUB
Premiumaccount uitproberen
0
Mijn garage
Voertuig toevoegen
0
Artikelen #
0,00 €
Uw winkelwagentje is nog leeg

Kia Sportage motoren

Inhoudsopgave

  1. Kia Sportage motoren: Historische generaties I-II (1993-2010)
    1. Kia Sportage benzinemotoren: Historische generaties I-II (1993-2010)
    2. Kia Sportage dieselmotoren: Historische generaties I-II (1993-2010)
  2. Kia Sportage motoren: Generatie III (2010-2015)
    1. Kia Sportage benzinemotoren: Generatie III (2010-2015)
    2. Kia Sportage dieselmotoren: Generatie III (2010-2015)
  3. Kia Sportage motoren: Generatie IV (2015-2021)
    1. Kia Sportage benzinemotoren: Generatie IV (2015-2021)
    2. Kia Sportage dieselmotoren: Generatie IV (2015-2021)
  4. Kia Sportage motoren: Generatie V (2021-heden)
    1. Kia Sportage mild hybride benzinemotor: Generatie V (2021-heden)
    2. Kia Sportage volledig hybride: Generatie V (2021-heden)
    3. Kia Sportage Plug-in Hybrid: Generatie V (2021-heden)
    4. Kia Sportage dieselmotoren: Generatie V (2021-heden)
  5. Conclusie: De beste Kia Sportage motoren van alle generaties

De Kia Sportage heeft zich sinds de lancering in 1993 ontwikkeld tot een van de meest succesvolle compacte SUV's, met een gevarieerd aanbod van Kia Sportage motoren over vijf generaties. Elke generatie bracht nieuwe technologieën en verschillende sterke en zwakke punten met zich mee, waarbij de technologische evolutie varieerde van eenvoudige atmosferische motoren tot moderne hybride aandrijflijnen.

Kia Sportage motoren: Historische generaties I-II (1993-2010)

Kia Sportage motoren: Historische generaties I-II (1993-2010)

De eerste twee generaties van de Kia Sportage waren pionierstijd voor de Koreaanse fabrikant in het SUV-segment en werden gekenmerkt door robuuste, maar technisch nog niet volgroeide motoren. De eerste generatie (1993-2004) bood voornamelijk 2,0-liter atmosferische motoren met 94-112 pk en een 2,0-liter diesel met 83 pk. Deze vroege Kia Sportage motoren haalden met goed onderhoud 200.000 tot 300.000 kilometer, maar hadden tussen de 150.000 en 200.000 kilometer al regelmatig reparaties nodig aan de koppeling, waterpomp en het injectiesysteem. De tweede generatie (2004-2010) bracht modernere motoren met zich mee: de 2,0-liter benzinemotor met 104-112 pk en de 2.0 CRDi-diesel met 112-140 pk. De absolute topmotor van deze historische generaties was de 2.0 CRDi met 140 pk uit de tweede generatie, die voor die tijd kracht, betrouwbaarheid en een goede zuinigheid optimaal combineerde.

Kia Sportage benzinemotoren: Historische generaties I-II (1993-2010)

De vroege Kia Sportage benzinemotoren bestonden voornamelijk uit 2,0-liter atmosferische motoren. In de eerste generatie (1993-2004) leverden deze 94-112 pk, terwijl de tweede generatie (2004-2010) volgde met 104-112 pk. Deze Kia Sportage motoren waren eenvoudig van ontwerp, maar gevoelig voor problemen met de cilinderkoppakking, waterpomp en, bij hogere kilometerstanden, klepsteelafdichtingen. De tweede generatie 2.0 liter benzinemotor bleek betrouwbaarder en bood een betere vermogensafgifte, maar had last van een hoog brandstofverbruik van 9-11 liter per 100 km.

Kia Sportage dieselmotoren: Historische generaties I-II (1993-2010)

In de eerste generatie Kia Sportage diesels zat een 2,0-liter diesel met 83 pk, maar die was erg luidruchtig en traag. De tweede generatie bracht de modernere 2.0 CRDi met 112 pk (2004-2007) en later 140 pk (2007-2010). Deze Kia Sportage CRDi motoren met common rail injectie bleken aanzienlijk betrouwbaarder en zuiniger dan hun voorgangers, met een brandstofverbruik van 7-8 liter per 100 km. De 2.0 CRDi met 140 pk ontwikkelde zich tot de beste motor van de historische generaties.

Kia Sportage motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
2.0 benzinemotor (Gen I) 94-112 PK 10,0-11,5 l/100km Cilinderkoppakking, waterpomp Gemiddeld
2.0 benzinemotor (Gen II) 104-112 PK 9,0-10,5 l/100km Hoog brandstofverbruik, klepsteelafdichtingen Gemiddeld
2.0 Diesel (Gen I) 83 PK 8,5-9,0 l/100km Luid, traag, verouderd Matig
2.0 CRDi (Gen II) 112-140 PK 7,0-8,0 l/100km Robuust, zuinig Goed

Kia Sportage motoren: Generatie III (2010-2015)

Kia Sportage motoren: Generatie III (2010-2015)

De derde generatie van de Kia Sportage betekende een grote kwaliteitssprong en de intrede in het moderne tijdperk van Koreaanse motortechnologie. Bij goed onderhoud halen de meeste motoren van deze generatie gemakkelijk 250.000 tot 300.000 kilometer, waarbij de 1.7 CRDi diesels als bijzonder duurzaam worden beschouwd. Grote motorschade is zeldzaam, alleen de 2.0-liter benzinemotoren vertonen af en toe problemen met de distributieketting als het onderhoud wordt verwaarloosd. Het absolute hoogtepunt was de 2.0 CRDi met 136 pk - een uitgebalanceerde motor met goede prestaties en een laag brandstofverbruik. Deze generatie introduceerde ook voor het eerst benzinemotoren met turbo en bood een veel moderner motorenaanbod dan zijn voorgangers.

Kia Sportage benzinemotoren: Generatie III (2010-2015)

Het benzinemotorengamma van de Kia Sportage omvatte de beproefde 2,0-liter atmosferische benzinemotor met 163 pk en de nieuwe 1.6 T-GDI turbobenzinemotor met 177 pk. De 2,0-liter atmosferische motor bleek betrouwbaar maar dorstig met een verbruik van 8-9 liter per 100 km. De innovatieve 1.6 T-GDI met directe inspuiting en turbocompressor bood sportieve prestaties, maar was gevoelig voor problemen met directe inspuiting door klepverkalking en af en toe beschadiging van de turbocompressor tijdens sportief rijden. Deze vroege Kia Sportage turbobenzinemotoren werden beschouwd als technisch ambitieus, maar nog niet uitontwikkeld.

Kia Sportage dieselmotoren: Generatie III (2010-2015)

De Kia Sportage 1.7 CRDi werd aangeboden in twee vermogensniveaus met 115 pk en 136 pk. Er was ook de grotere 2.0 CRDi met 136 pk en 184 pk. Alle Kia Sportage diesels hadden moderne common-rail injectie met roetfilter. De Kia Sportage 1.7 CRDi met 115 pk bleek de zuinigste en betrouwbaarste motor van deze generatie, met een testverbruik van slechts 5,2-5,8 liter per 100 km. De 2.0 CRDi met 184 pk bood daarentegen sportieve prestaties, maar was gevoeliger voor problemen met de turbocompressor en uitlaatgasrecirculatie.

Kia Sportage motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
2.0 benzinemotor 163 PK 8,0-9,0 l/100km Hoog brandstofverbruik, distributieketting Gemiddeld
1.6 T-GDI 177 PK 7,2-8,1 l/100km Klepverkalking, turbolader Matig
1.7 CRDi 115-136 PK 5,2-6,0 l/100km Zeer robuust en zuinig Zeer goed
2.0 CRDi 136-184 PK 5,8-6,8 l/100km Turbocompressor, EGR-klep Goed

Kia Sportage motoren: Generatie IV (2015-2021)

Kia Sportage motoren: Generatie IV (2015-2021)

De vierde generatie Kia Sportage bracht een volledig herzien motorengamma met zich mee en wordt beschouwd als de meest evenwichtige van alle generaties. Bij goed onderhoud halen de meeste motoren van deze generatie gemakkelijk 300.000 tot 400.000 kilometer, waarbij de 1.6 CRDi dieselmotoren met 136 pk bijzonder duurzaam en zuinig zijn. De 1.6 T-GDI benzinemotoren bleken daarentegen problematisch en hadden vaak motorschade door defecte drijfstangen - een probleem dat tot verschillende terugroepacties leidde. De absolute topmotor was de 2.0 CRDi met 185 pk, die sportieve prestaties combineerde met een hoge betrouwbaarheid. Deze generatie introduceerde ook voor het eerst mild hybridetechnologie en bood het modernste motorengamma tot dan toe.

Kia Sportage benzinemotoren: Generatie IV (2015-2021)

Het Kia Sportage benzinemotorengamma begon met de 1.6 T-GDI met 177 pk, die later werd opgewaardeerd naar 179 pk. Vanaf 2018 kwam daar de 2.0 T-GDI met 245 pk bij. De 1.6 T-GDI ontwikkelde zich echter tot de meest problematische motor van deze generatie, met frequente meldingen van motorschade door defecte drijfstangen, wat leidde tot kostbare complete motorvervangingen. Dit betrof vooral motoren uit de modeljaren 2015-2018. De 2.0 T-GDI bleek aanzienlijk betrouwbaarder en bood sportieve rijprestaties, maar had een hoger brandstofverbruik van 8-9 liter per 100 km.

Kia Sportage dieselmotoren: Generatie IV (2015-2021)

De Kia Sportage 1.6 CRDi werd aangeboden in vermogens van 115 pk, 136 pk en later 48V mild hybrid met 136 pk. De grotere 2.0 CRDi was leverbaar met 185 pk. Alle Kia Sportage diesels hadden moderne common-rail injectie met SCR-katalysator en roetfilter. De Kia Sportage 1.6 CRDi met 136 pk bleek de meest betrouwbare en efficiënte motor van deze generatie, met een testverbruik van slechts 4,8-5,4 liter per 100 km. De mild hybride variant bood ook verbeterde efficiëntie en soepelere rijprestaties met elektrische ondersteuning.

Kia Sportage motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
1.6 T-GDI 177-179 PK 7,1-8,0 l/100km Drijfstangen, motorschade Problematisch
2.0 T-GDI 245 PK 8,0-9,0 l/100km Hoog verbruik, maar robuust Goed
1.6 CRDi 115-136 PK 4,8-5,4 l/100km Zeer robuust en zuinig Zeer goed
1.6 CRDi 48V 136 PK 4,6-5,2 l/100km Milde hybride, zeer efficiënt Zeer goed
2.0 CRDi 185 PK 5,5-6,2 l/100km Sportief en betrouwbaar Zeer goed

Kia Sportage motoren: Generatie V (2021-heden)

De huidige vijfde generatie van de Kia Sportage vertegenwoordigt Kia's visie op de toekomst van geëlektrificeerde aandrijfsystemen en vertrouwt volledig op hybride en plug-in hybride technologie. Conventionele verbrandingsmotoren zonder elektrificatie bestaan niet meer. Alle benzinemotoren zijn uitgerust met mild hybrid of full hybrid technologie, terwijl de plug-in hybrides een elektrische actieradius tot 70 kilometer bieden. Omdat de generatie pas sinds 2021 op de markt is, is er nog geen langetermijnervaring, maar de eerste tests laten veelbelovende benaderingen zien. De topmotor is de 1.6 T-GDI plug-in hybride met een systeemvermogen van 265 pk, die sportieve rijprestaties combineert met een hoge efficiëntie. De hybride technologie belooft een levensduur van meer dan 300.000 kilometer, omdat de elektrische ondersteuning de verbrandingsmotor ontlast.

Kia Sportage mild hybride benzinemotor: Generatie V (2021-heden)

Twee 1.6 T-GDI motoren met 48V mild hybrid technologie vormen de basis van het motorengamma van de Kia Sportage: 150 pk en 180 pk. Beide Kia Sportage motoren hebben een 48 volt mild hybrid systeem met riemenstarter-generator en moderne directe injectie. De Kia Sportage 1.6 T-GDI met 180 pk wordt beschouwd als bijzonder succesvol en ontwikkelt zich tot de beste conventionele motor van deze generatie - hij biedt een soepele vermogensafgifte en is tot nu toe vrij van de drijfstangproblemen van de vorige generatie.

Kia Sportage volledig hybride: Generatie V (2021-heden)

De Kia Sportage Hybrid combineert een 1.6 T-GDI motor met een elektromotor voor een systeemvermogen van 230 pk. Deze Kia Sportage motor biedt een uitstekende efficiëntie met slechts 5,3-5,8 liter brandstofverbruik per 100 km en soepele rijprestaties dankzij de combinatie van verbrandingsmotor en elektromotor. Het systeem werkt met een automatische transmissie met 6 versnellingen en biedt een hoge dagelijkse bruikbaarheid.

Kia Sportage Plug-in Hybrid: Generatie V (2021-heden)

De Kia Sportage Plug-in Hybrid variant biedt een systeemvermogen van 265 pk met een elektrische actieradius tot 70 km. Deze Kia Sportage combineert een 1.6 T-GDI benzinemotor met een krachtige elektromotor en een 13,8 kWh batterij. De combinatie maakt een zeer laag verbruik mogelijk van 1,6 liter per 100 km in de WLTP-cyclus, maar de technologie is complex en is nog niet op de lange termijn getest.

Kia Sportage dieselmotoren: Generatie V (2021-heden)

Er is één Kia Sportage 1.6 CRDi met 48V mild hybrid technologie en 136 pk beschikbaar, waarmee de traditie van betrouwbare Kia Sportage diesels wordt voortgezet. Deze motor biedt een zeer laag brandstofverbruik van 4,4-4,8 liter per 100 km en wordt beschouwd als de zuinigste motor van de huidige generatie.

Kia Sportage motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
1.6 T-GDI 48V 150-180 PK 6,8-7,4 l/100km Tot nu toe geen serieproblemen Zeer goed
1.6 Hybride 230 PK 5,3-5,8 l/100km Complex, maar efficiënt Goed
1.6 PHEV 265 PK 1,6 l/100km + elektriciteit Zeer complex, hoge prijs Goed
1.6 CRDi 48V 136 PK 4,4-4,8 l/100km Zeer zuinig en robuust Zeer goed

Conclusie: De beste Kia Sportage motoren van alle generaties

De ontwikkeling van de Kia Sportage motoren laat een indrukwekkende technologische evolutie zien van eenvoudige atmosferische motoren tot ultramoderne hybride aandrijvingen. Terwijl de eerste generaties nog worstelden met kinderziektes, zijn de Kia Sportage dieselmotoren in alle generaties bijzonder betrouwbaar en zuinig gebleken. De problematische 1.6 T-GDI benzinemotoren van de vierde generatie laten zien dat zelfs moderne technologie niet altijd vlekkeloos is. De nieuwe hybride technologie van de vijfde generatie belooft een veelbelovende toekomst voor bestuurders die waarde hechten aan efficiëntie en lage emissies.

  • Beste Kia Sportage benzinemotor:

De Kia Sportage 1.6 T-GDI 48V (180 pk, Generatie V) combineert moderne mild-hybride technologie met goede prestaties en een uitstekende betrouwbaarheid tot nu toe, zonder de drijfstangproblemen van zijn voorgangers.

  • Beste Kia Sportage dieselmotor:

De Kia Sportage 1.6 CRDi met 136 pk (Generatie IV & V) biedt de beste combinatie van betrouwbaarheid, zuinigheid en dagelijkse bruikbaarheid over alle generaties heen.

  • Beste Kia Sportage hybride motor:

De Kia Sportage Hybrid (230 pk, Generatie V) met zijn uitgebalanceerde combinatie van efficiëntie, prestaties en dagelijkse bruikbaarheid met een brandstofverbruik van slechts 5,3-5,8 liter per 100 km.

Voor onderhoud en reserveonderdelen voor alle generaties Kia Sportage biedt AUTODOC een uitgebreid assortiment originele en hoogwaardige reserveonderdelen met snelle levering en deskundig advies.

AUTODOC Bestsellers – koop online aan een goede prijs en verlaag de kosten van het vervangen van onderdelen

-52%
A 863 S BOSCH Aerotwin 3 397 007 863 Ruitenwisser 650, 450 mm, Flatblade
Beoordelingen - 56
Product informatie
  • Hoeveelheid: Set
  • Lengte [mm]: 650, 450
  • Ruitenwisserblad uitvoering: Flatblade
  • Productlijn: Aerotwin
  • Links- / rechtsbesturing: voor voertuigen met stuur links
  • BOSCH: Ruitenwisser
  • productnummer: 3 397 007 863
  • onze prijs: 27,62 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Ruitenwisser 650, 450 mm, Flatblade
Artikelnummer: 3 397 007 863
in vergelijking met de adviesprijs 58,61 €

27,62 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL RACING+ESTER MN7902-4 Motorolie 10W-60, 4L, Synthetische olie
Beoordelingen - 68
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Inhoud [liter]: 4
  • Olie: Synthetische olie
  • Productlijn: RACING+ESTER
  • productnummer: MN7902-4
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 27,46 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 10W-60, 4L, Synthetische olie
Artikelnummer: MN7902-4
Meer
27,46 €
6,87 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-20%
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 4
  • Productlijn: EDGE
  • Versie: LL
  • productnummer: 15F7E5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • CASTROL: Motorolie
  • onze prijs: 46,87 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
CASTROL Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: 15F7E5
in vergelijking met de adviesprijs 59,00 €

46,87 €
11,72 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

WALSER Portland 13412 Autostoelhoes zwart/grijs, Polyester, Voor
Beoordelingen - 51
Product informatie
  • Inbouwplaats: Voor
  • Aantal onderdelen (-delig): 6
  • Materiaal: Polyester
  • Kleur: zwart / grijs
  • Soort voertuig: Personenauto\'s
  • Hoeveelheid: Set
  • Versie: Portland
  • Aantal: 2
  • WALSER: Autostoelhoes
  • productnummer: 13412
  • onze prijs: 19,87 €
Details
WALSER Autostoelhoes zwart/grijs, Polyester, Voor
Artikelnummer: 13412
19,87 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

TOYOTA Fuel Economy 08880-83388 Motorolie 5W-30, 1L
Beoordelingen - 3
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A1 / B1, ACEA A5 / B5
  • API: API SL, API CF
  • Inhoud [liter]: 1
  • Productlijn: Fuel Economy
  • productnummer: 08880-83388
  • TOYOTA: Motorolie
  • onze prijs: 19,39 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
TOYOTA Motorolie 5W-30, 1L
Artikelnummer: 08880-83388
19,39 €
19,39 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-17%
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Motorolie 5W-40, 5L
Beoordelingen - 22
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SP
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Leichtlauf
  • Versie: High Tech
  • productnummer: 3864
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • onze prijs: 53,28 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
LIQUI MOLY Motorolie 5W-40, 5L
Artikelnummer: 3864
in vergelijking met de adviesprijs 64,66 €

53,28 €
10,66 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolie 5W-30, 10L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 66
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Inhoud [liter]: 10
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: ENERGY
  • productnummer: MN7511-10
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 47,16 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 10L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7511-10
Meer
47,16 €
4,72 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Valvoline SynPower XL-III C3 872373 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 62
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Inhoud [liter]: 4
  • Productlijn: SynPower
  • Versie: XL-III C3
  • productnummer: 872373
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • Valvoline: Motorolie
  • onze prijs: 39,61 €
Details
Valvoline Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: 872373
39,61 €
9,90 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-44%
KROON OIL HELAR SP LL-03 33088 Motorolie 5W-30, 5L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 112
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30
  • Inhoud [liter]: 5
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: HELAR
  • Versie: SP LL-03
  • productnummer: 33088
  • Bundeltype: Jerrycan
  • KROON OIL: Motorolie
  • onze prijs: 51,64 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
KROON OIL Motorolie 5W-30, 5L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: 33088
in vergelijking met de adviesprijs 92,54 €

51,64 €
10,33 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MPM ESP-FE PREMIUM SYNTHETIC 05005PC Motorolie 0W-20, 5L
Beoordelingen - 1
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: Porsche C20, VW 508 00, VW 509 00
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: ESP-FE
  • Versie: PREMIUM SYNTHETIC
  • productnummer: 05005PC
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MPM: Motorolie
  • onze prijs: 228,68 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MPM Motorolie 0W-20, 5L
Artikelnummer: 05005PC
228,68 €
45,74 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, Gratis verzending

Verkocht door AUTODOC

-59%
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeen
Beoordelingen - 65
Product informatie
  • Productlijn: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 5000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • OSRAM: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 64210CBN-HCB
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeen
Artikelnummer: 64210CBN-HCB
in vergelijking met de adviesprijs 42,99 €

17,40 €
Prijs per set van 2 stuks
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

LIQUI MOLY Top Tec 4200 8973 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 81
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Top Tec
  • Versie: 4200
  • productnummer: 8973
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • niet voor motorfabrikant: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • onze prijs: 78,25 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
LIQUI MOLY Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: 8973
78,25 €
15,65 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL Extreme MN7915-5 Motorolie 5W-40, 5L
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Inhoud [liter]: 5
  • Versie: Extreme
  • productnummer: MN7915-5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto, Motorfiets
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 31,46 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 5W-40, 5L
Artikelnummer: MN7915-5
Meer
31,46 €
6,29 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL ContiClassic MN7501-4 Motorolie 10W-40, 4L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 55
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 10W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.1, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 501 01, VW 500 00, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, PSA B71 2294
  • Inhoud [liter]: 4
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: ContiClassic
  • productnummer: MN7501-4
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 21,29 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 10W-40, 4L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7501-4
Meer
21,29 €
5,32 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-61%
H7 OSRAM NIGHT BREAKER LASER next Generation 64210NL Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 4050K, Halogeen
Beoordelingen - 41
Product informatie
  • Productlijn: NIGHT BREAKER LASER next Generation
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Bundeltype: Doos
  • Kleurtemperatuur [K]: 4050
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • OSRAM: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 64210NL
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 4050K, Halogeen
Artikelnummer: 64210NL
in vergelijking met de adviesprijs 34,48 €

13,42 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Populaire posts

Inschrijven in op onze nieuwsbrief

Voer uw e-mail in om ons laatste nieuws en tips te ontvangen: