• SHOP
  • CLUB
Premiumaccount uitproberen
0
Mijn garage
Voertuig toevoegen
0
Artikelen #
0,00 €
Uw winkelwagentje is nog leeg

Audi A3 8VA motoren

Inhoudsopgave

  1. Audi A3 8VA motoren - eerste generatie MQB platform (2012-2016)
    1. Audi A3 8VA TFSI benzinemotoren eerste generatie (2012-2016)
    2. Audi A3 8VA TDI dieselmotoren eerste generatie (2012-2016)
  2. Audi A3 8VA-motoren - Euro-6 facelift en elektrificatie (2016-2020)
    1. Audi A3 8VA TFSI benzinemotoren facelift (2016-2020)
    2. Audi A3 8VA TDI dieselmotoren facelift (2016-2020)
    3. Audi A3 8VA e-tron hybride motoren (2016-2020)
  3. Conclusie: De beste Audi A3 8VA motoren van alle generaties

De derde generatie Audi A3 (8V) werd in 2012 gelanceerd en vestigde zich als technologische pionier in het premium compacte segment. Het gevarieerde motorengamma ontwikkelde zich voortdurend gedurende de hele productieperiode en omvatte zowel zuinige instapmotoren als krachtige sportversies. De technologische evolutie van conventionele atmosferische motoren naar ultramoderne turbomotoren met hybride technologie had een blijvende impact op deze generatie.

Audi A3 8VA motoren - eerste generatie MQB platform (2012-2016)

Audi A3 8VA motoren - eerste generatie MQB platform (2012-2016)

De eerste fase van de derde A3-generatie was gebaseerd op het nieuwe MQB-platform en bracht een fundamentele vernieuwing van het motorengamma met zich mee. Typische kilometerstanden voor deze motoren zijn 250.000 tot 350.000 kilometer bij goed onderhoud. Grote reparaties zijn meestal nodig tussen 150.000 en 200.000 kilometer, waarbij de distributieketting bij benzinemotoren en het injectiesysteem bij dieselmotoren speciale aandacht vereisen. De 2.0 TDI met 150 pk wordt beschouwd als het absolute hoogtepunt van deze generatie, omdat hij prestaties, efficiëntie en duurzaamheid optimaal combineert. De introductie van de EA888-motorenfamilie voor benzinemotoren en de verdere ontwikkeling van de TDI-eenheden waren belangrijke technische mijlpalen. In vergelijking met concurrenten zoals de BMW 1 Reeks en Mercedes A-Klasse positioneerde de A3 zich als het technologisch meest geavanceerde alternatief met het breedste motorengamma.

Audi A3 8VA TFSI benzinemotoren eerste generatie (2012-2016)

Het TFSI-motorengamma bestond uit drie basisvarianten, die allemaal gebaseerd waren op moderne turbolading. De 1.2 TFSI met 110 pk (CJZA) was het instapmodel en maakte indruk met zijn lage brandstofverbruik, maar vertoonde af en toe problemen met de distributieketting vanaf 120.000 kilometer. De 1.4 TFSI met 122 pk (CXSA) vestigde zich als populaire middenmotor met uitgebalanceerde prestaties, terwijl de 140 pk versie (CZCA) met cilinderuitschakeling (COD) voor extra efficiëntie zorgde. De COD-technologie bleek af en toe problematisch bij beide 1,4-liter motoren, die na 100.000 kilometer onderhoud nodig konden hebben.

De krachtige 1.8 TFSI met 180 pk (CJSA/CJSB) bood sportieve prestaties en werd beschouwd als de meest betrouwbare benzinemotor van de eerste generatie. Het robuuste ontwerp en de beproefde EA888-basis zorgden voor een laag storingspercentage. De S3-versie met 2.0 TFSI en 300 pk (CJXC) vertegenwoordigde de top van de prestatieschaal en maakte indruk met zijn soepele loop en trekkracht, maar vereiste nauwkeurige onderhoudsintervallen voor een optimale levensduur.

Audi A3 8VA TDI dieselmotoren eerste generatie (2012-2016)

Het TDI-motorengamma was gebaseerd op de beproefde EA288-familie en bood drie vermogensniveaus. De 1.6 TDI met 110 pk (CXMA) diende als zuinige instapdiesel met verbruikscijfers van ongeveer 4,2 liter per 100 kilometer. Het eenvoudige ontwerp zonder SCR-katalysator maakte hem onderhoudsarm, maar beperkte de vermogensafgifte.

De 2.0 TDI was verkrijgbaar in twee varianten: 150 pk (CRLB) en 184 pk (CUNA). De 150 pk versie groeide uit tot de bestseller van de serie en maakte indruk met zijn ideale balans tussen prestaties, verbruik en betrouwbaarheid. De motor haalde met gemak een kilometerstand van 300.000 kilometer bij regelmatig onderhoud. De 184 pk versie bood extra sportiviteit, maar vereiste intensiever onderhoud van het uitlaatgasnabehandelingssysteem vanwege de hogere belasting.

Alle TDI-motoren van deze generatie hadden moderne common-railinspuiting en maakten indruk met hun soepele loop. Typische zwakke punten zaten in het gebied van de inspuitkoppen na 180.000 kilometer en soms in de hogedrukpomp na 200.000 kilometer.

Motor Vermogen (pk) Verbruik (l/100 km) Typische zwakke punten Classificatie
1.2 TFSI 110 5,6 Distributieketting vanaf 120.000 km Goed
1.4 TFSI 122/140 5,4/5,1 COD-systeem vanaf 100.000 km Goed
1.8 TFSI 180 6,2 Kleine problemen Zeer goed
2.0 TFSI S3 300 7,8 Onderhoudsintensieve hoge prestaties Goed
1.6 TDI 110 4,2 Beperkte prestaties Goed
2.0 TDI 150 4,5 Injectiesproeiers vanaf 180.000 km Zeer goed
2.0 TDI 184 4,8 Intensieve uitlaatgasnabehandeling Goed

Audi A3 8VA-motoren - Euro-6 facelift en elektrificatie (2016-2020)

De facelift van 2016 bracht niet alleen visuele veranderingen, maar ook een fundamentele herziening van het motorengamma. De invoering van de Euro 6-norm vereiste uitgebreide technische aanpassingen, terwijl tegelijkertijd de eerste geëlektrificeerde aandrijvingen werden geïntroduceerd. Typische kilometerstanden stegen naar 280.000 tot 380.000 kilometer, waarbij de verbeterde materiaalkwaliteit en geoptimaliseerde productietoleranties bijdroegen aan deze stijging. Grote reparaties werden uitgesteld tot 180.000 à 220.000 kilometer, wat te danken was aan de voortdurende verdere ontwikkeling. De 35 TFSI met 150 pk vestigde zich als de beste motor van deze generatie, omdat hij moderne efficiëntie combineerde met bewezen betrouwbaarheid. De introductie van de e-tron hybride aandrijving markeerde het begin van de elektrificatie bij Audi, terwijl de herziene TDI-motoren ondanks het dieselschandaal hun technische superioriteit bewezen.

Audi A3 8VA TFSI benzinemotoren facelift (2016-2020)

Het herziene TFSI-gamma kreeg nieuwe aanduidingen volgens het Audi-systeem met prestatie-indices. De 30 TFSI met 116 pk (DKLA) verving de 1,2-liter motor en was gebaseerd op een nieuwe 1,0-liter driecilinder met verbeterde efficiëntie. Het compacte ontwerp verminderde het gewicht, terwijl de geoptimaliseerde turbolading voor levendige prestaties zorgde. Problemen met de distributieketting traden af en toe op na 140.000 kilometer, maar kwamen minder vaak voor dan bij de voorganger.

De 35 TFSI met 150 pk (DADA) ontwikkelde zich tot het middelpunt van het benzinemotorengamma. Gebaseerd op de 1,5-liter TSI met cilinderuitschakeling bood hij de optimale combinatie van prestaties en verbruik. Het Miller-verbrandingsproces en de geoptimaliseerde COD-technologie brachten het brandstofverbruik terug tot minder dan 5,5 liter per 100 kilometer. Zijn betrouwbaarheid overtrof duidelijk die van de vorige generatie, omdat Audi de bekende zwakke punten had weggewerkt.

De sportieve varianten 40 TFSI met 190 pk (DKZA) en 45 TFSI met 245 pk voor de S3 (DKZA/DNWA) vervolledigden de bovenkant van het gamma. Beide motoren waren gebaseerd op de beproefde 2,0-liter EA888 en maakten indruk met hun soepele loop en trekkracht. De 245 pk versie van de S3 verving de 300 pk motor en bood een evenwichtigere vermogen-gewichtsverhouding dankzij een geoptimaliseerde afstelling.

Audi A3 8VA TDI dieselmotoren facelift (2016-2020)

Het TDI-motorengamma werd grondig herzien en kreeg uitgebreide uitlaatgasnabehandelingssystemen voor de Euro 6-norm. De 30 TDI met 116 pk (DGTC) verving de 1,6-liter motor en was gebaseerd op een nieuwe 1,6-liter unit met SCR-katalysator. AdBlue-inspuiting werd verplicht, wat extra bedrijfskosten veroorzaakte maar de emissiewaarden drastisch verlaagde.

De 35 TDI met 150 pk (DFGA) werd de opvolger van de succesvolle 2.0 TDI en behield zijn positieve eigenschappen. Verbeterde inspuiting en geoptimaliseerde verbrandingskamergeometrie verhoogden de efficiëntie nog verder, terwijl het robuuste ontwerp kilometrages van meer dan 350.000 kilometer mogelijk maakte. De uitlaatgasnabehandeling vereiste regelmatig bijvullen van AdBlue en af en toe een regeneratie van het roetfilter.

De krachtige 40 TDI-variant met 184 pk (DGTB) bood sportieve rijprestaties bij een gematigd brandstofverbruik. Zijn bi-turbo-oplading zorgde voor krachtige acceleraties vanaf lage toerentallen, terwijl de geavanceerde uitlaattechnologie voldeed aan de hoogste emissienormen.

Audi A3 8VA e-tron hybride motoren (2016-2020)

De A3 Sportback e-tron markeerde Audi's intrede in plug-in hybride technologie in het compacte segment. Het systeem combineerde een 1.4 TFSI met 150 pk (CUKB) en een elektromotor met 102 pk tot een systeemvermogen van 204 pk. De 8,8 kWh batterij zorgde voor een elektrische actieradius van ongeveer 50 kilometer volgens de NEDC-norm.

De hybride technologie was gebaseerd op een 6-traps S-tronic transmissie met geïntegreerde elektromotor en maakte indruk met naadloze overgangen tussen de rijmodi. In de elektrische modus haalde de A3 e-tron een topsnelheid van 130 km/u, wat perfect voldeed voor stadsritten. De systeemintegratie bleek betrouwbaar, hoewel de accu na 150.000 kilometer capaciteit begon te verliezen.

Opladen gebeurde via een wallbox in 2,5 uur of via een stopcontact in ongeveer vier uur. Recuperatie tijdens remmen en uitrollen droeg bij aan de efficiëntie, terwijl verschillende rijmodi een optimale aanpassing aan verschillende rijsituaties mogelijk maakten.

Motor Vermogen (pk) Verbruik (l/100km) Typische zwakke punten Beoordeling
30 TFSI 116 5,3 Distributieketting vanaf 140.000 km Goed
35 TFSI 150 5,4 Zeer kleine problemen Zeer goed
40 TFSI 190 6,1 Onderhoudsvriendelijke technologie Goed
45 TFSI S3 245 7,2 Hoge prestaties vereisen precisie Goed
30 TDI 116 4,1 AdBlue-systeem Goed
35 TDI 150 4,3 Uitlaatgasnabehandeling Zeer goed
40 TDI 184 4,6 Bi-Turbo complex Goed
e-tron hybride 204 1,7 Accucapaciteit vanaf 150.000 km Goed

Conclusie: De beste Audi A3 8VA motoren van alle generaties

De motorontwikkeling van de Audi A3 8V weerspiegelt de technologische veranderingen in de auto-industrie: van conventionele turbomotoren tot Euro 6-conforme motoren en elektrificatie. De voortdurende verbetering van de efficiëntie, uitstoot en betrouwbaarheid had een blijvende impact op deze generatie. Vooral de tweede helft van de productieperiode leverde geavanceerde motoren op die hoge kilometrage combineerden met moderne milieubescherming.

  • Beste Audi A3 8VA benzinemotor:

De 35 TFSI met 150 pk (DADA) van de faceliftgeneratie combineert moderne 1,5-liter TSI-technologie met cilinderuitschakeling en Miller-verbranding. Dankzij zijn evenwichtige vermogensafgifte, lage brandstofverbruik en hoge betrouwbaarheid is dit de ideale keuze voor de meeste bestuurders.

  • Beste Audi A3 8VA dieselmotor:

De 2.0 TDI met 150 pk (CRLB) van de eerste generatie zet maatstaven op het gebied van duurzaamheid en efficiëntie. Zijn beproefde technologie zonder al te complexe uitlaatgasnabehandeling maakt kilometrages van meer dan 300.000 kilometer mogelijk bij gematigde gebruikskosten.

  • Toekomstige technologie:

De A3 Sportback e-tron met 204 pk systeemvermogen demonstreerde al in 2016 het potentieel van plug-in hybride technologie. Als pionier op het gebied van elektrificatie in het compacte premiumsegment legde hij de basis voor de huidige e-tron familie.

Reserveonderdelen voor alle Audi A3 8VA-motoren zijn bij AUTODOC verkrijgbaar in bewezen kwaliteit en tegen voordelige prijzen.

AUTODOC Bestsellers – koop online aan een goede prijs en verlaag de kosten van het vervangen van onderdelen

-52%
A 863 S BOSCH Aerotwin 3 397 007 863 Ruitenwisser 650, 450 mm, Flatblade
Beoordelingen - 56
Product informatie
  • Hoeveelheid: Set
  • Lengte [mm]: 650, 450
  • Ruitenwisserblad uitvoering: Flatblade
  • Productlijn: Aerotwin
  • Links- / rechtsbesturing: voor voertuigen met stuur links
  • BOSCH: Ruitenwisser
  • productnummer: 3 397 007 863
  • onze prijs: 27,62 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Ruitenwisser 650, 450 mm, Flatblade
Artikelnummer: 3 397 007 863
in vergelijking met de adviesprijs 58,61 €

27,62 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-34%
QF 0466 BOSCH F 026 C00 466 Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
Beoordelingen - 70
Product informatie
  • Frequentiebereik [MHz]: 433
  • Materiaal: Staal
  • Kleur: zilver
  • programmeerbaar
  • BOSCH: Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
  • productnummer: F 026 C00 466
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
Artikelnummer: F 026 C00 466
in vergelijking met de adviesprijs 47,80 €

31,54 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

VAG LongLife III FE GS55545M2 Motorolie 0W-30, 1L
Beoordelingen - 73
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 504 00, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 1
  • Productlijn: LongLife
  • Versie: III FE
  • productnummer: GS55545M2
  • Bundeltype: Fles
  • VAG: Motorolie
  • onze prijs: 18,88 €
Details
VAG Motorolie 0W-30, 1L
Artikelnummer: GS55545M2
18,88 €
18,88 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Borsehung B17820 Relais, arbeidsstroom 12V
Beoordelingen - 11
Product informatie
  • Relaisfunctie: Dieselvoorwerwarmer, Beveiliging X-contact
  • Nominale stroom [V]: 12
  • Aantal aansluitingen: 4
  • Stroomsterkte [A]: 70
  • Relaisnummer: 644
  • Borsehung: Relais, arbeidsstroom
  • productnummer: B17820
  • onze prijs: 7,67 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
Borsehung Relais, arbeidsstroom 12V
Artikelnummer: B17820
7,67 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-42%
SWAG 30 92 7056 Anti diefstal wielbouten Kogelzadel A/G, 27 mm
Beoordelingen - 11
Product informatie
  • Inbouwplaats: Vooras, Achteras
  • Lengte [mm]: 53,5
  • Diameter [mm]: 23,7
  • Maat van uitwendige schroefdraad: M14 x 1,5
  • Schroefdraad lengte [mm]: 27
  • Kwaliteitsgraad: 8.8
  • Sleutelwijdte: 17, 19
  • Wielbevestiging: Kogelzadel A / G
  • Materiaal: Staal
  • Schroeflengte onder kop [mm]: 29
  • Gewicht [kg]: 0,45
  • Afsluitbaar: Afsluitbaar
  • Afmetingen in acht nemen
  • Let op de serviceinformatie
  • SWAG: Anti diefstal wielbouten
  • productnummer: 30 92 7056
  • onze prijs: 21,06 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
SWAG Anti diefstal wielbouten Kogelzadel A/G, 27 mm
Artikelnummer: 30 92 7056
in vergelijking met de adviesprijs 36,49 €

21,06 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Motorolie 5W-30, 5L, Synthetische olie
Beoordelingen - 111
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Inhoud [liter]: 5
  • Olie: Synthetische olie
  • Productlijn: DEXOS2™
  • Versie: SUPER SYNTHETIC
  • productnummer: 19 42 003
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • OPEL GM: Motorolie
  • onze prijs: 43,73 €
Details
OPEL GM Motorolie 5W-30, 5L, Synthetische olie
Artikelnummer: 19 42 003
43,73 €
8,75 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-20%
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 4
  • Productlijn: EDGE
  • Versie: LL
  • productnummer: 15F7E5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • CASTROL: Motorolie
  • onze prijs: 46,87 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
CASTROL Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: 15F7E5
in vergelijking met de adviesprijs 59,00 €

46,87 €
11,72 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-28%
MR107 BOSCH 0 332 201 107 Relais 12V, 30A, 5-polig
Beoordelingen - 19
Product informatie
  • Stroomsterkte [A]: 30
  • Spanning (Volt): 12
  • Aantal contacten: 5
  • Relaisfunctie: Werkkontakt
  • Beveiligingstype [IP code]: IP5K4
  • Combi-schakelfunctie: Sluiter
  • Temperatuur van [°C]: -40
  • Temperatuurbereik tot [°C]: 100
  • Weerstand [Ohm]: 16
  • BOSCH: Relais
  • productnummer: 0 332 201 107
  • onze prijs: 5,38 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Relais 12V, 30A, 5-polig
Artikelnummer: 0 332 201 107
in vergelijking met de adviesprijs 7,50 €

5,38 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

FA1 114-960 Pijpverbinding, uitlaatsysteem
Beoordelingen - 26
Product informatie
  • Diameter [mm]: 60
  • Pijpverbinder: Dubbelklem
  • Lengte [mm]: 95
  • FA1: Pijpverbinding, uitlaatsysteem
  • productnummer: 114-960
  • onze prijs: 7,06 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
FA1 Pijpverbinding, uitlaatsysteem
Artikelnummer: 114-960
7,06 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-37%
V23134-J52-X450 BOSCH 0 986 332 002 Relais 12V, 70A, 4-polig
Beoordelingen - 25
Product informatie
  • Combi-schakelfunctie: Sluiter
  • Stroomsterkte [A]: 70
  • Spanning (Volt): 12
  • Aantal contacten: 4
  • Relaisfunctie: Werkkontakt
  • Temperatuur van [°C]: -40
  • Temperatuurbereik tot [°C]: 85
  • BOSCH: Relais
  • productnummer: 0 986 332 002
  • onze prijs: 15,14 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Relais 12V, 70A, 4-polig
Artikelnummer: 0 986 332 002
in vergelijking met de adviesprijs 24,20 €

15,14 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

BREMI 20113/40 Stekker, bobine
Beoordelingen - 19
Product informatie
  • voor artikelnummer: 20112, 20113, 20114, 20115, 20116, 20117, 20120, 20121, 20122, 20123, 20124, 20125, 20126, 20130, 20331, 20776, 11731
  • Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2: met montageset
  • BREMI: Stekker, bobine
  • productnummer: 20113/40
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BREMI Stekker, bobine
Artikelnummer: 20113/40
21,89 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

W5W OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 2825CBN-02B Gloeilamp, knipperlamp 12V 5W, W5W
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • Productlijn: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamptype: W5W
  • Spanning (Volt): 12
  • Nominaal vermogen [W]: 5
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: W2.1x9.5d
  • OSRAM: Gloeilamp, knipperlamp
  • productnummer: 2825CBN-02B
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, knipperlamp 12V 5W, W5W
Artikelnummer: 2825CBN-02B
44,56 €
Prijs per set van 2 stuks
Prijs incl. 21% BTW, Gratis verzending

Verkocht door AUTODOC

MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolie 5W-30, 10L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 65
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Inhoud [liter]: 10
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: ENERGY
  • productnummer: MN7511-10
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 47,16 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 10L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7511-10
Meer
47,16 €
4,72 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-9%
FEBI BILSTEIN 09801 Wielschroef M14 x 1,5, Kogelzadel A/G, 27 mm, 8.8, voor lichtmetaal velgen, voor staalvelgen, SW17, Gegalvaniseerd, Staal, Buiten zeszijdig
Beoordelingen - 79
Product informatie
  • Inbouwplaats: Achteras
  • Sleutelwijdte: 17
  • Lengte [mm]: 48
  • Schroefdraad lengte [mm]: 27
  • Wielbevestiging: Kogelzadel A / G
  • Schroeflengte onder kop [mm]: 27
  • Gewicht [kg]: 0,062
  • Kwaliteitsgraad: 8.8
  • Oppervlakte: Gegalvaniseerd
  • Schroefkop- / moerprofiel: Buiten zeszijdig
  • Let op de serviceinformatie
  • Velgen: voor lichtmetaal velgen, voor staalvelgen
  • Materiaal: Staal
  • Diameter [mm]: 23
  • Maat van uitwendige schroefdraad: M14 x 1,5
  • FEBI BILSTEIN: Wielschroef
  • productnummer: 09801
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
FEBI BILSTEIN Wielschroef M14 x 1,5, Kogelzadel A/G, 27 mm, 8.8, voor lichtmetaal velgen, voor staalvelgen, SW17, Gegalvaniseerd, Staal, Buiten zeszijdig
Artikelnummer: 09801
in vergelijking met de adviesprijs 2,26 €

2,05 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

H6W BOSCH 1 987 302 809 Gloeilamp, achterlicht H6W, 12V, 6W
Beoordelingen - 7
Product informatie
  • Lamptype: H6W
  • Spanning (Volt): 12
  • Nominaal vermogen [W]: 6
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: BAX9s
  • BOSCH: Gloeilamp, achterlicht
  • productnummer: 1 987 302 809
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Gloeilamp, achterlicht H6W, 12V, 6W
Artikelnummer: 1 987 302 809
3,84 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Populaire posts

Inschrijven in op onze nieuwsbrief

Voer uw e-mail in om ons laatste nieuws en tips te ontvangen: