• SHOP
  • CLUB
Premiumaccount uitproberen
0
Mijn garage
Voertuig toevoegen
0
Artikelen #
0,00 €
Uw winkelwagentje is nog leeg

MERCEDES-BENZ W212 motoren

Inhoudsopgave

  1. MERCEDES-BENZ W212 motoren (2009-2013)
    1. MERCEDES-BENZ W212 benzinemotoren (2009-2013)
    2. MERCEDES-BENZ W212 dieselmotoren (2009-2013)
    3. MERCEDES-BENZ W212 AMG-motoren (2009-2013)
  2. MERCEDES-BENZ W212 motoren (2013-2016)
    1. MERCEDES-BENZ W212 benzinemotoren (2013-2016)
    2. MERCEDES-BENZ W212 dieselmotoren (2013-2016)
    3. MERCEDES-BENZ W212 hybride aandrijving (2013-2016)
  3. Conclusie: De beste MERCEDES-BENZ W212 motoren van alle generaties

De Mercedes-Benz E-Klasse W212 werd gelanceerd in 2009 en vestigde zichzelf als referentie in het hogere middenklasse segment met een uitzonderlijk divers aanbod van MERCEDES-BENZ W212 motoren. In twee generaties bood Mercedes-Benz een indrukwekkende technologische evolutie van klassieke atmosferische motoren tot ultramoderne turbomotoren en hybride aandrijvingen.

MERCEDES-BENZ W212 motoren (2009-2013)

MERCEDES-BENZ W212 motoren (2009-2013)

De eerste W212 generatie markeerde een keerpunt voor Mercedes-Benz en introduceerde tal van nieuwe motortechnologieën, die niet allemaal meteen volwassen waren. Het kilometerrendement varieerde aanzienlijk afhankelijk van het motortype: terwijl de beproefde V6-diesels gemakkelijk 400.000 tot 500.000 kilometer haalden, hadden de vroege CGI-benzinemotoren tussen 150.000 en 200.000 kilometer vaak dure reparaties aan de directe injectie of nokkenasfasers nodig. Vooral de M271-motoren hadden last van problemen met de distributieketting en de compressor. De absolute topmotor van deze generatie was de E 350 CDI met zijn 3,0-liter V6 diesel (265 pk), die kracht, betrouwbaarheid en zuinigheid perfect combineerde en wordt beschouwd als een van de beste diesels aller tijden.

MERCEDES-BENZ W212 benzinemotoren (2009-2013)

De MERCEDES-BENZ W212 benzinemotorreeks bestond uit een brede selectie vier- tot achtcilindermotoren. Het instapmodel was de E 200 met een 1,8-liter motor met supercharger (184 pk, M271), die echter te kampen had met chronische problemen met de distributieketting en de supercharger. De E 250 met 1,8-liter turbo (204 pk, M274), die pas in 2011 werd geïntroduceerd, bleek veel betrouwbaarder. De CGI-motoren met directe injectie E 200 CGI (184 pk) en E 250 CGI (204 pk) boden moderne technologie, maar waren gevoelig voor verkooksing van de inlaatkleppen en problemen met de hogedrukpompen. De E 350 (272 pk, M272) met zijn 3,5-liter V6-motor met natuurlijke aanzuiging werd beschouwd als een van de meest betrouwbare benzinemotoren, terwijl de V8-motor in de E 500 (388 pk, M273) ondanks zijn vermogen gevoelig was voor problemen met de nokkenasfasers.

MERCEDES-BENZ W212 dieselmotoren (2009-2013)

De beproefde OM642-serie domineerde het gamma MERCEDES-BENZ W212 dieselmotoren. De E 220 CDI begon met een 2,1-liter viercilinder (170 pk, OM651), die robuust bleek te zijn, maar af en toe problemen had met het roetfilter. De V6-diesels vormden de ruggengraat van de serie: E 250 CDI (204 pk), E 300 CDI (231 pk) en de eerder genoemde E 350 CDI (265 pk) - allemaal met de 3,0-liter OM642-motor. Deze MERCEDES-BENZ W212 motoren werden beschouwd als uitzonderlijk duurzaam en zuinig, met verbruikscijfers van rond de 6,0 liter per 100 km. Problemen deden zich vooral voor wanneer het onderhoud werd verwaarloosd, met name met de gloeibougies en de EGR-klepregeling.

MERCEDES-BENZ W212 AMG-motoren (2009-2013)

De AMG-varianten boden indrukwekkende prestaties met de E 63 AMG (525 pk, later 557 pk) en zijn 6,2-liter atmosferische V8-motor (M156). Deze MERCEDES-BENZ W212-motor ontwikkelde zich tot een van de meest karaktervolle AMG-krachtbronnen, maar had te kampen met kostbare problemen met de nokkenasfaser solenoïden en af en toe schade aan de koppakking onder hoge belasting.

MERCEDES-BENZ W212 motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
E 200 Compressor 184 PK 8,1 l/100 km Distributieketting, supercharger Problematisch
E 250 CGI 204 PK 7,4 l/100km Klepverkalking, hogedrukpomp Matig
E 350 272 PK 8,9 l/100 km Zeer robuust Zeer goed
E 500 388 PK 10,1 l/100 km Nokkenas Goed
E 220 CDI 170 PK 5,1 l/100 km Deeltjesfilter Goed
E 350 CDI 265 PK 6,0 l/100 km Uitzonderlijk robuust Zeer goed
E 63 AMG 525-557 PK 11,9 l/100km Nokkenasmagneten Goed

MERCEDES-BENZ W212 motoren (2013-2016)

MERCEDES-BENZ W212 motoren (2013-2016)

De faceliftgeneratie bracht een aanzienlijke verbetering in de motorkwaliteit en wordt beschouwd als de meest volwassen W212-variant. De meeste MERCEDES-BENZ W212 motoren van deze generatie halen met goed onderhoud gemakkelijk 300.000 tot 450.000 kilometer, waarbij de herziene V6 dieselmotoren nog steeds worden beschouwd als de benchmark voor een lange levensduur. De grootste verbeteringen waren te zien bij de benzinemotoren: de nieuwe M274 viercilinder turbomotoren bleken aanzienlijk betrouwbaarder dan hun voorgangers, terwijl de V8-motoren van AMG werden omgebouwd naar moderne biturbo-technologie. Het absolute hoogtepunt was de herziene E 350 CDI met geoptimaliseerde uitlaatgasreiniging en nog betere efficiëntie. Hybride technologie maakte ook zijn debuut met de E 300 BlueTEC Hybrid.

MERCEDES-BENZ W212 benzinemotoren (2013-2016)

De herziene MERCEDES-BENZ W212 benzinemotoren vertoonden aanzienlijke kwaliteitsverbeteringen. De E 200 kreeg de nieuwe 2,0-liter turbo (184 pk, M274), die de chronische problemen van de compressormotor elimineerde. De E 250 (211 pk, M274) bleek bijzonder succesvol en ontwikkelde zich tot de meest betrouwbare viercilinder benzinemotor in de serie. De E 300 (245 pk) en E 400 (333 pk) V6-motoren waren gebaseerd op de nieuwe M276-serie met directe injectie en turbolading, maar vertoonden af en toe problemen met de turbo's bij hoge kilometrages. De E 500 werd vervangen door de E 400, terwijl AMG overstapte op de nieuwe 4,0-liter biturbo-technologie (M177) met 571 pk in de E 63 AMG S.

MERCEDES-BENZ W212 dieselmotoren (2013-2016)

De MERCEDES-BENZ W212 dieselmotoren werden voornamelijk geoptimaliseerd op het gebied van uitlaatgaszuivering. De E 220 CDI (170 pk, OM651) werd herzien en bleek nog robuuster, terwijl de V6-diesels E 250 CDI (204 pk), E 300 CDI (231 pk) en E 350 CDI (258 pk) hun bewezen betrouwbaarheid behielden. Nieuw was de E 350 BlueTEC met AdBlue-technologie, die voldeed aan de Euro 6-norm en zijn legendarische levensduur behield ondanks de complexere uitlaatgaszuivering. Deze MERCEDES-BENZ W212 motoren bleven beschouwd worden als de benchmark voor dieselmotoren in de hogere middenklasse.

MERCEDES-BENZ W212 hybride aandrijving (2013-2016)

De E 300 BlueTEC Hybrid combineerde de 2,1-liter diesel met een elektromotor voor een systeemvermogen van 231 pk. Deze MERCEDES-BENZ W212 hybride motor bood een indrukwekkende efficiëntie met een standaardverbruik van slechts 4,1 liter per 100 km, maar vertoonde af en toe problemen met de complexe elektronica en de hybride accu na hoge kilometrages.

MERCEDES-BENZ W212 motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
E 200 184 PK 6,8 l/100km Aanzienlijk verbeterd Goed
E 250 211 PK 6,9 l/100km Zeer robuust Zeer goed
E 300 245 PK 7,4 l/100km Af en toe turbolader Goed
E 400 333 PK 8,1 l/100km Turbocompressor met hoge kilometerstand Goed
E 220 CDI 170 PK 4,5 l/100km Zeer robuust Zeer goed
E 350 BlueTEC 258 PK 5,3 l/100km Legendarische betrouwbaarheid Zeer goed
E 300 BlueTEC hybride 231 PK 4,1 l/100km Complexe elektronica Goed
E 63 AMG S 571 PK 10,5 l/100km Nieuwe biturbo-technologie Goed

Conclusie: De beste MERCEDES-BENZ W212 motoren van alle generaties

De ontwikkeling van de MERCEDES-BENZ W212 motoren toont Mercedes-Benz' overgang van traditionele naar moderne motortechnologie. Terwijl de eerste benzinemotoren nog kinderziektes vertoonden, ontwikkelden de latere turbomotoren zich tot betrouwbare krachtbronnen. De V6-diesels bleven de kracht van de hele modelserie en bepaalden de normen voor duurzaamheid en efficiëntie. De AMG-motoren ondergingen een complete evolutie van atmosferische V8-motoren tot moderne biturbo-eenheden.

  • Beste MERCEDES-BENZ W212 benzinemotor:

De E 250 (211 pk, M274, generatie II) combineert moderne turbotechnologie met uitstekende betrouwbaarheid en een redelijk brandstofverbruik.

  • Beste MERCEDES-BENZ W212 dieselmotor:

De E 350 CDI/BlueTEC (258-265 pk, OM642) biedt de perfecte combinatie van prestaties, betrouwbaarheid en duurzaamheid voor beide generaties.

  • Beste MERCEDES-BENZ W212 hybride motor:

De E 300 BlueTEC Hybrid (231 pk) met zijn uitzonderlijk lage brandstofverbruik en solide geschiktheid voor dagelijks gebruik ondanks complexe technologie.

Voor onderhoud en reserveonderdelen voor alle generaties MERCEDES-BENZ W212 motoren biedt AUTODOC een uitgebreid assortiment originele en hoogwaardige reserveonderdelen met snelle levering en deskundig advies.

AUTODOC Bestsellers – koop online aan een goede prijs en verlaag de kosten van het vervangen van onderdelen

MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 83
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Longlife
  • Versie: 504 / 507
  • productnummer: MN7715-5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 33,23 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: MN7715-5
Meer
33,23 €
6,65 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-34%
QF 0466 BOSCH F 026 C00 466 Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
Beoordelingen - 70
Product informatie
  • Frequentiebereik [MHz]: 433
  • Materiaal: Staal
  • Kleur: zilver
  • programmeerbaar
  • BOSCH: Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
  • productnummer: F 026 C00 466
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
Artikelnummer: F 026 C00 466
in vergelijking met de adviesprijs 47,80 €

31,54 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

082034 BOSCH 1 987 302 777 Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeen
Beoordelingen - 26
Product informatie
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 5000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • BOSCH: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 1 987 302 777
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogeen
Artikelnummer: 1 987 302 777
4,12 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MR007 BOSCH 0 332 011 007 Relais 12V, 30A, 4-polig
Beoordelingen - 22
Product informatie
  • Combi-schakelfunctie: Sluiter
  • Stroomsterkte [A]: 30
  • Spanning (Volt): 12
  • Aantal contacten: 4
  • Relaisfunctie: Centrale elektriciteit
  • Temperatuur van [°C]: -40
  • Temperatuurbereik tot [°C]: 100
  • Weerstand [Ohm]: 27
  • BOSCH: Relais
  • productnummer: 0 332 011 007
  • onze prijs: 5,41 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Relais 12V, 30A, 4-polig
Artikelnummer: 0 332 011 007
5,41 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-65%
HELLA 4RA 933 766-801 Relais, arbeidsstroom 35A, 4-polig
Beoordelingen - 11
Product informatie
  • Spanning (Volt): 12
  • Belastbaarheid bij 12V: 35A
  • Aantal contacten: 4
  • Combi-schakelfunctie: Wisselaar
  • Relaisfunctie: Comfortuitvoering, Park distance control, ABS, Dimlicht, Grootlicht, Verwarmd achterruit, ESP, Raamopener, Starter, Claxon, Airconditioning, Lichtschakelaar, Ventilator, verwarming- / airco, Interieurventilator, Klem 15, Daglicht, Hydrauliek cabriokap, Centrale vergrendeling, ABS-retourpomp, Buitenspiegel verstelling, Verwarmde buitenspiegel, Elektrische voorverwarmer, Interieurverlichting, Klem 15R, Klem 87, Brandstofpomp, Lambdasonde
  • Montage / demontage door vakmensen vereist!
  • HELLA: Relais, arbeidsstroom
  • productnummer: 4RA 933 766-801
  • onze prijs: 4,69 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
HELLA Relais, arbeidsstroom 35A, 4-polig
Artikelnummer: 4RA 933 766-801
in vergelijking met de adviesprijs 13,43 €

4,69 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-17%
PEMCO 332 PM0332-5 Motorolie 0W-30, 5L
Beoordelingen - 74
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-12 FE, Fiat 9.55535-DS1, Fiat 9.55535-GS1, Ford WSS-M2C950-A, Iveco 18-1811 SC1, STJLR.03.5007, MB 229.51, Porsche C30, PSA B71 2290, PSA B71 2312, Renault RN17, Renault RN0710, Renault RN0700, VW 504 00, VW 505 01, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: 332
  • productnummer: PM0332-5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • PEMCO: Motorolie
  • onze prijs: 28,77 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PEMCO Motorolie 0W-30, 5L
Artikelnummer: PM0332-5
Meer
in vergelijking met de adviesprijs 34,95 €

28,77 €
5,75 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-20%
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 4
  • Productlijn: EDGE
  • Versie: LL
  • productnummer: 15F7E5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • CASTROL: Motorolie
  • onze prijs: 46,87 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
CASTROL Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: 15F7E5
in vergelijking met de adviesprijs 59,00 €

46,87 €
11,72 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

FA1 114-960 Pijpverbinding, uitlaatsysteem
Beoordelingen - 26
Product informatie
  • Diameter [mm]: 60
  • Pijpverbinder: Dubbelklem
  • Lengte [mm]: 95
  • FA1: Pijpverbinding, uitlaatsysteem
  • productnummer: 114-960
  • onze prijs: 7,06 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
FA1 Pijpverbinding, uitlaatsysteem
Artikelnummer: 114-960
7,06 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-37%
V23134-J52-X450 BOSCH 0 986 332 002 Relais 12V, 70A, 4-polig
Beoordelingen - 25
Product informatie
  • Combi-schakelfunctie: Sluiter
  • Stroomsterkte [A]: 70
  • Spanning (Volt): 12
  • Aantal contacten: 4
  • Relaisfunctie: Werkkontakt
  • Temperatuur van [°C]: -40
  • Temperatuurbereik tot [°C]: 85
  • BOSCH: Relais
  • productnummer: 0 986 332 002
  • onze prijs: 15,14 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Relais 12V, 70A, 4-polig
Artikelnummer: 0 986 332 002
in vergelijking met de adviesprijs 24,20 €

15,14 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL SPECIAL PLUS MN7512-4 Motorolie 10W-30, 4L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 10W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Inhoud [liter]: 4
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: SPECIAL PLUS
  • productnummer: MN7512-4
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 22,54 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Motorolie 10W-30, 4L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7512-4
Meer
22,54 €
5,64 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

W5W OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 2825CBN-02B Gloeilamp, knipperlamp 12V 5W, W5W
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • Productlijn: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamptype: W5W
  • Spanning (Volt): 12
  • Nominaal vermogen [W]: 5
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: W2.1x9.5d
  • OSRAM: Gloeilamp, knipperlamp
  • productnummer: 2825CBN-02B
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, knipperlamp 12V 5W, W5W
Artikelnummer: 2825CBN-02B
44,56 €
Prijs per set van 2 stuks
Prijs incl. 21% BTW, Gratis verzending

Verkocht door AUTODOC

MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorolie 5W-30, 10L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 65
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Inhoud [liter]: 10
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: ENERGY
  • productnummer: MN7511-10
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 47,16 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 10L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7511-10
Meer
47,16 €
4,72 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Valvoline SynPower XL-III C3 872373 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 62
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.31, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Fiat 9.55535-S3
  • Inhoud [liter]: 4
  • Productlijn: SynPower
  • Versie: XL-III C3
  • productnummer: 872373
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • Valvoline: Motorolie
  • onze prijs: 38,96 €
Details
Valvoline Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: 872373
38,96 €
9,74 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL AG13 MN4013-10 Antivries / koelvloeistof ASTM D3306-SAE J1034, groen, 10L, Kant-en-klaar gemengd, Nitraat vrij-Zonder fosfaat
Beoordelingen - 25
Product informatie
  • Temperatuur van [°C]: -40
  • Kenmerken: Kant-en-klaar gemengd
  • Fabrieksadvies voor koelvloeistof: G13
  • Kleur: groen
  • Productlijn: AG13
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW GS 94000, Chrysler MS-7170, Ford ESE-M978B4H-A, GM 1825-M, GM 1899-M, MAN 324 NF, MB 325.0, MTU MTL 5048, GME L1301, GM QL130100
  • Specificatie: SAE J1034, Afnor NF R15-601, ASTM D3306, ASTM D4340, ASTM D4985, BS 6580:2010, NATO S-759
  • Inhoud [liter]: 10
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • Chemische eigenschappen: Zonder fosfaat, Nitraat vrij, Zonder amine
  • MANNOL: Antivries / koelvloeistof
  • productnummer: MN4013-10
  • onze prijs: 22,88 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MANNOL Antivries / koelvloeistof ASTM D3306-SAE J1034, groen, 10L, Kant-en-klaar gemengd, Nitraat vrij-Zonder fosfaat
Artikelnummer: MN4013-10
Meer
22,88 €
2,29 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-45%
KROON OIL Torsynth 34447 Motorolie 5W-40, 5L
Beoordelingen - 11
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-01, Fiat 9.55535-M2, GM LL-B-025, MB 229.3, MB 226.5, PSA B71 2296, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Torsynth
  • productnummer: 34447
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • KROON OIL: Motorolie
  • onze prijs: 36,86 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
KROON OIL Motorolie 5W-40, 5L
Artikelnummer: 34447
in vergelijking met de adviesprijs 68,01 €

36,86 €
7,37 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Populaire posts

Inschrijven in op onze nieuwsbrief

Voer uw e-mail in om ons laatste nieuws en tips te ontvangen: