• SHOP
  • CLUB
Premiumaccount uitproberen
0
Mijn garage
Voertuig toevoegen
0
Artikelen #
0,00 €
Uw winkelwagentje is nog leeg

Audi A4 B9 Avant motoren

Inhoudsopgave

  1. Audi A4 B9 Avant motoren (2015-2019)
    1. Audi A4 B9 Avant benzinemotoren (2015-2019)
    2. Audi A4 B9 Avant dieselmotoren (2015-2019)
  2. Audi A4 B9 Avant motoren (2019-2024)
    1. Audi A4 B9 Avant benzinemotoren (2019-2024)
    2. Audi A4 B9 Avant dieselmotoren (2019-2024)
    3. Audi A4 B9 Avant plug-in hybride (2019-2024)
  3. Audi A4 B9 Avant motoren (2024-heden)
    1. Audi A4 B9 Avant mild hybride benzinemotor (2024-heden)
    2. Audi A4 B9 Avant dieselmotoren (2024-heden)
    3. Audi A4 B9 Avant plug-in hybride (2024-heden)
  4. Conclusie: De beste Audi A4 B9 Avant motoren van alle generaties

Sinds de marktintroductie in 2015 heeft de Audi A4 B9 Avant zich gevestigd als een premium stationwagon in de hogere middenklasse en biedt hij een technisch volwassen motorengamma met geavanceerde technologieën. In twee generaties is het motorengamma van de Audi A4 B9 Avant geëvolueerd van bewezen TFSI- en TDI-motoren tot geëlektrificeerde mild hybrid-systemen die efficiëntie en prestaties optimaal combineren.

Audi A4 B9 Avant motoren (2015-2019)

Audi A4 B9 Avant motoren (2015-2019)

De eerste generatie van de Audi A4 B9 Avant betekende een aanzienlijke technologische sprong voorwaarts ten opzichte van zijn voorganger, de B8, en zette nieuwe standaarden op het gebied van efficiëntie en rijcomfort. Bij goed onderhoud werd een kilometrage tussen 250.000 en 350.000 kilometer verwacht, waarbij de beproefde 2.0 TDI-diesels bijzonder duurzaam waren en vaak probleemloos 400.000 kilometer haalden. Grote reparaties waren meestal pas nodig na 150.000 tot 200.000 kilometer, voornamelijk aan de turbolader of het injectiesysteem. De absolute topmotor van deze generatie was de 3.0 TDI met 272 pk, die zowel krachtig als betrouwbaar was dankzij zijn V6-configuratie en bi-turbo-oplading. Technisch gezien werd deze generatie gekenmerkt door de introductie van het MLB-platform, dat een gewichtsbesparing tot 120 kg mogelijk maakte en zo de efficiëntie van alle motoren verbeterde.

Audi A4 B9 Avant benzinemotoren (2015-2019)

Het Audi A4 B9 Avant TFSI-gamma begon met de 1.4 TFSI als instapmotor met 110 kW (150 pk), die indruk maakte met cilinderuitschakeling (COD) en turbolading. Deze motor bleek bijzonder zuinig en betrouwbaar, met slechts af en toe problemen met klepverkalking na veel kilometers. De 2.0 TFSI was verkrijgbaar in verschillende vermogensniveaus van 140 kW (190 pk) tot 185 kW (252 pk) en maakte gebruik van de beproefde EA888-technologie van de derde generatie. Terwijl de zwakkere varianten vrij soepel liepen, vertoonden de krachtige 2.0 TFSI-motoren af en toe een verhoogd olieverbruik en turboladerslijtage tijdens sportief rijden. De topmotor was de 3.0 TFSI V6 met 200 kW (272 pk) en later 260 kW (354 pk) in de S4 Avant, die een gelijkmatige vermogensafgifte bood dankzij de supercharger, maar onderhoudsintensiever was.

Audi A4 B9 Avant dieselmotoren (2015-2019)

De Audi A4 B9 Avant TDI-motoren werden gedomineerd door de 2.0 TDI in verschillende vermogensniveaus van 110 kW (150 pk) tot 140 kW (190 pk). Alle varianten hadden common-railinspuiting en SCR-katalysatoren voor uitlaatgasnabehandeling. De 2.0 TDI met 110 kW (150 pk) ontwikkelde zich tot de meest betrouwbare motor van de hele generatie en bood een uitstekend compromis tussen prestaties en brandstofverbruik van slechts 4,2-4,8 liter per 100 km. Problemen werden voornamelijk veroorzaakt door verwaarloosd onderhoud, met name verstopte roetfilters of defecte EGR-kleppen. De topdiesel was de 3.0 TDI V6 met 160 kW (218 pk) tot 200 kW (272 pk), die indruk maakte met zijn bi-turboconfiguratie en ondanks zijn hoge vermogen zeer soepel liep.

Audi A4 B9 Avant motor Vermogen Verbruik Typische zwakke punten Waardering
1.4 TFSI 150 PK 5,4-6,2 l/100km Af en toe klepverkalking Zeer goed
2.0 TFSI 190-252 PK 6,8-8,1 l/100km Olieverbruik bij krachtige varianten Goed
3.0 TFSI 272-354 PK 7,9-9,4 l/100km Onderhoudsintensief Gemiddeld
2.0 TDI 150-190 PK 4,2-5,1 l/100km EGR-klep, roetfilter Zeer goed
3.0 TDI 218-272 PK 5,1-5,9 l/100km Bi-Turbo complex Goed

Audi A4 B9 Avant motoren (2019-2024)

Audi A4 B9 Avant motoren (2019-2024)

De facelift van 2019 voor de Audi A4 B9 Avant zag een fundamentele herziening van het motorenaanbod, waarbij voor het eerst over de hele linie mild-hybridetechnologie werd toegepast. De verwachte kilometrage steeg naar 300.000 tot 450.000 kilometer, omdat de 12-volt hybride systemen de verbrandingsmotoren ontlastten en hun slijtage verminderden. Schade aan de motor werd een zeldzaamheid en grote problemen traden alleen op als de onderhoudsintervallen extreem werden verwaarloosd. De uitmuntende motor van deze generatie was de 2.0 TDI met 150 pk en mild hybride ondersteuning, die betrouwbaarheid, zuinigheid en voldoende vermogen perfect combineerde. Technisch gezien zorgde het 48-volt elektrisch systeem voor een revolutie op het vlak van efficiëntie, terwijl alle motoren tegelijk voldeden aan Euro 6d-temp en dus klaar waren voor de toekomst.

Audi A4 B9 Avant benzinemotoren (2019-2024)

De herziene Audi A4 B9 Avant TFSI-familie kreeg 12-volt mild hybrid-technologie (MHEV). Het instapmodel was nu de 35 TFSI met 110 kW (150 pk), gevolgd door de 40 TFSI met 140 kW (190 pk) en de 45 TFSI met 180 kW (245 pk). Alle motoren maakten gebruik van de verder ontwikkelde EA888-generatie met verbeterde efficiëntie en lager olieverbruik. De 35 TFSI bleek bijzonder rijp en probleemloos, terwijl de 45 TFSI ondanks de verbeteringen nog steeds af en toe een hoger olieverbruik vertoonde. De S4 Avant met 3.0 TFSI V6 en 260 kW (354 pk) was een nieuwe toevoeging, die dankzij de elektrische vermogenscompressor (EPC) een vrijwel turbogeladen vermogensafgifte bood, maar technisch zeer complex was.

Audi A4 B9 Avant dieselmotoren (2019-2024)

De Audi A4 B9 Avant TDI-motoren kregen ook mild hybrid-ondersteuning en nieuwe benamingen: De 35 TDI met 120 kW (163 pk), 40 TDI met 150 kW (204 pk) en de topmotor 45 TDI met 170 kW (231 pk). Alle varianten van de 2.0 TDI maakten gebruik van de herziene EA288-generatie met verbeterde uitlaatgasnabehandeling en AdBlue-injectie. De 40 TDI werd de absolute favoriet voor frequente bestuurders, omdat hij een hoge dagelijkse bruikbaarheid bood met een standaard brandstofverbruik van slechts 4,1-4,6 liter per 100 km. Problemen deden zich vooral voor op korte ritten, waar het roetfilter niet voldoende kon worden vrijgemaakt.

Audi A4 B9 Avant plug-in hybride (2019-2024)

Voor het eerst bood Audi de A4 Avant ook aan als plug-in hybride (50 TFSI e) met een systeemvermogen van 220 kW (299 pk). Deze combineerde een 2.0 TFSI met een elektromotor en bood een elektrische actieradius tot 67 km. De Audi A4 B9 Avant PHEV bleek technisch volwassen, maar had door de accu beperkingen op het gebied van bagageruimte en was onderhoudsintensiever dan de conventionele aandrijfsystemen.

Audi A4 B9 Avant motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
35 TFSI MHEV 150 PK 5,8-6,4 l/100km Zeer betrouwbaar Zeer goed
40 TFSI MHEV 190 PK 6,2-7,1 l/100km Af en toe olieverbruik Goed
45 TFSI MHEV 245 PK 7,4-8,2 l/100km Olieverbruik, turbolader Gemiddeld
3.0 TFSI EPC 354 PK 8,1-9,2 l/100km Complex, veel onderhoud Matig
35 TDI MHEV 163 PK 4,3-4,9 l/100km Deeltjesfilter voor korte ritten Goed
40 TDI MHEV 204 PK 4,1-4,6 l/100km Zeer robuust Zeer goed
45 TDI MHEV 231 PK 4,8-5,4 l/100km Complex, maar betrouwbaar Goed
50 TFSI e 299 PK 1,7 l/100km + elektriciteit Kleine kofferbak, complex Goed

Audi A4 B9 Avant motoren (2024-heden)

Audi A4 B9 Avant motoren (2024-heden)

De huidige generatie van de Audi A4 B9 Avant richt zich consequent op elektrificatie en vertegenwoordigt de laatste evolutionaire fase van verbrandingsmotoren bij Audi. Alle benzinemotoren zijn nu uitgerust met 48-volt mild hybridetechnologie, terwijl de plug-in hybrides een elektrisch bereik van meer dan 80 kilometer bieden. Aangezien deze generatie pas sinds 2024 beschikbaar is, is er nog geen langetermijnervaring beschikbaar, maar de eerste testrapporten tonen een aanzienlijke verbetering van de efficiëntie en het rijcomfort. De topmotor is de herziene 40 TDI met 48-volt mild hybrid, die een standaardverbruik van slechts 3,9 liter haalt dankzij geoptimaliseerde verbranding en elektrische ondersteuning. De nieuwe 48-volt technologie belooft een levensduur van de motor van meer dan 400.000 kilometer dankzij de krachtigere elektrische ondersteuning.

Audi A4 B9 Avant mild hybride benzinemotor (2024-heden)

Het motoraanbod van de Audi A4 B9 Avant is nu uitsluitend gebaseerd op mild hybridemotoren met een 48-volt elektrisch systeem. De 35 TFSI MHEV levert 110 kW (150 pk), de 40 TFSI MHEV 140 kW (190 pk) en de nieuwe 45 TFSI MHEV 195 kW (265 pk). Alle motoren van de Audi A4 B9 Avant hebben een starter-alternator en kunnen tot 12 seconden puur elektrisch rijden. De 40 TFSI MHEV wordt als bijzonder succesvol beschouwd en ontwikkelt zich tot de beste benzinemotor van deze generatie - hij biedt een spontane gasrespons dankzij de elektrische ondersteuning en is tot nu toe vrij van serieproductieproblemen.

Audi A4 B9 Avant dieselmotoren (2024-heden)

De Audi A4 B9 Avant TDI-familie is gereduceerd tot twee motoren: De 40 TDI MHEV met 150 kW (204 pk) en de nieuwe 45 TDI MHEV met 170 kW (231 pk). Beide maken gebruik van de nieuwste EA288-generatie met geoptimaliseerde verbranding en 48-volt mild hybrid-ondersteuning. De 40 TDI MHEV zet de traditie van betrouwbare Audi A4 B9 Avant diesels voort en bereikt dankzij elektrische ondersteuning een recordverbruik van slechts 3,9 liter per 100 km in de standaardcyclus.

Audi A4 B9 Avant plug-in hybride (2024-heden)

De herziene 50 TFSI e quattro biedt nu een systeemvermogen van 220 kW (299 pk) en een elektrisch bereik tot 82 km. De grotere batterij en het geoptimaliseerde energiebeheer maken van deze Audi A4 B9 Avant PHEV een echt alternatief voor pendelaars, maar de beperkte bagageruimte blijft.

Audi A4 B9 Avant motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
35 TFSI MHEV 150 PK 5,6-6,1 l/100km Tot nu toe geen serieproblemen Zeer goed
40 TFSI MHEV 190 PK 5,9-6,5 l/100km Zeer volwassen Zeer goed
45 TFSI MHEV 265 PK 7,1-7,8 l/100km Nog geen langetermijnervaring Goed
40 TDI MHEV 204 PK 3,9-4,3 l/100km Bewezen en efficiënt Zeer goed
45 TDI MHEV 231 PK 4,2-4,7 l/100km Robuust, maar complex Goed
50 TFSI e 299 PK 0,8 l/100km + elektriciteit Kleine kofferbak Goed

Conclusie: De beste Audi A4 B9 Avant motoren van alle generaties

De ontwikkeling van de Audi A4 B9 Avant motoren laat een continue verbetering zien op het gebied van betrouwbaarheid en efficiëntie. Terwijl de eerste generatie al zeer volwassen was, zorgden de mild hybride systemen van de latere generaties voor verdere aanzienlijke vooruitgang. De TDI-motoren zijn in alle generaties de meest betrouwbare keuze gebleven, terwijl de TFSI-benzinemotoren aanzienlijk aantrekkelijker zijn geworden dankzij de elektrificatie.

  • Beste Audi A4 B9 Avant benzinemotor:

De 40 TFSI MHEV (190 pk, generatie III) combineert beproefde EA888-technologie met moderne 48-volt mild hybrid-ondersteuning en biedt de optimale balans tussen prestaties, efficiëntie en betrouwbaarheid.

  • Beste Audi A4 B9 Avant dieselmotor:

De 40 TDI MHEV (204 pk, Generation III) vormt met zijn recordverbruik van 3,9 liter en bewezen EA288 betrouwbaarheid het summum van dieselontwikkeling.

  • Beste Audi A4 B9 Avant hybride motor:

De 50 TFSI e (299 pk, generatie III) met 82 km elektrische actieradius biedt de beste combinatie van prestaties en geen lokale emissies voor forenzen en zakelijke klanten.

Voor onderhoud en reserveonderdelen voor alle generaties Audi A4 B9 Avant biedt AUTODOC een uitgebreid assortiment originele en hoogwaardige reserveonderdelen met snelle levering en deskundig advies.

AUTODOC Bestsellers – koop online aan een goede prijs en verlaag de kosten van het vervangen van onderdelen

-54%
107 220 001 TOPRAN 107 220 Pijpverbinding, uitlaatsysteem Binnendiameter: 55mm
Beoordelingen - 44
Product informatie
  • Binnendiameter [mm]: 55
  • Pijpverbinder: Dubbelklem
  • Lengte [mm]: 95
  • TOPRAN: Pijpverbinding, uitlaatsysteem
  • productnummer: 107 220
  • onze prijs: 7,54 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
TOPRAN Pijpverbinding, uitlaatsysteem Binnendiameter: 55mm
Artikelnummer: 107 220
in vergelijking met de adviesprijs 16,48 €

7,54 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-34%
QF 0466 BOSCH F 026 C00 466 Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
Beoordelingen - 70
Product informatie
  • Frequentiebereik [MHz]: 433
  • Materiaal: Staal
  • Kleur: zilver
  • programmeerbaar
  • BOSCH: Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
  • productnummer: F 026 C00 466
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
Artikelnummer: F 026 C00 466
in vergelijking met de adviesprijs 47,80 €

31,54 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

VAG LongLife III FE GS55545M2 Motorolie 0W-30, 1L
Beoordelingen - 73
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 504 00, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 1
  • Productlijn: LongLife
  • Versie: III FE
  • productnummer: GS55545M2
  • Bundeltype: Fles
  • VAG: Motorolie
  • onze prijs: 18,88 €
Details
VAG Motorolie 0W-30, 1L
Artikelnummer: GS55545M2
18,88 €
18,88 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Borsehung B17820 Relais, arbeidsstroom 12V
Beoordelingen - 11
Product informatie
  • Relaisfunctie: Dieselvoorwerwarmer, Beveiliging X-contact
  • Nominale stroom [V]: 12
  • Aantal aansluitingen: 4
  • Stroomsterkte [A]: 70
  • Relaisnummer: 644
  • Borsehung: Relais, arbeidsstroom
  • productnummer: B17820
  • onze prijs: 7,67 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
Borsehung Relais, arbeidsstroom 12V
Artikelnummer: B17820
7,67 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-17%
PEMCO 332 PM0332-5 Motorolie 0W-30, 5L
Beoordelingen - 74
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-12 FE, Fiat 9.55535-DS1, Fiat 9.55535-GS1, Ford WSS-M2C950-A, Iveco 18-1811 SC1, STJLR.03.5007, MB 229.51, Porsche C30, PSA B71 2290, PSA B71 2312, Renault RN17, Renault RN0710, Renault RN0700, VW 504 00, VW 505 01, VW 507 00
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: 332
  • productnummer: PM0332-5
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • PEMCO: Motorolie
  • onze prijs: 28,77 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PEMCO Motorolie 0W-30, 5L
Artikelnummer: PM0332-5
Meer
in vergelijking met de adviesprijs 34,95 €

28,77 €
5,75 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-22%
TE26 SET HELLA 3FH 012 010-021 Meertonige luchthoorn
Beoordelingen - 38
Product informatie
  • Spanning (Volt): 12
  • Stroomverbruik [W]: 72
  • Geluidssterkte [dB(A)]: 110
  • Frequentiebereik van [Hz]: 400
  • Frequentiebereik tot [Hz]: 500
  • Stroomopname [A]: 6
  • Beveiligingstype [IP code]: IP65
  • Voldoet aan ECE norm: R28
  • Registratietype: ECE-getest
  • Signaaltoon: Hoge toon, Lage toon
  • Behuizingskleur: zwart
  • Aantal: 2
  • Werkwijze: Electrisch
  • Diameter 1 [mm]: 86
  • Temperatuur van [°C]: -40
  • Temperatuurbereik tot [°C]: +90
  • Montage / demontage door vakmensen vereist!
  • HELLA: Meertonige luchthoorn
  • productnummer: 3FH 012 010-021
  • onze prijs: 23,45 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
HELLA Meertonige luchthoorn
Artikelnummer: 3FH 012 010-021
in vergelijking met de adviesprijs 30,19 €

23,45 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-35%
QF 0468 BOSCH F 026 C00 468 Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
Beoordelingen - 27
Product informatie
  • Frequentiebereik [MHz]: 433
  • Materiaal: Staal
  • Kleur: zwart
  • programmeerbaar
  • BOSCH: Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
  • productnummer: F 026 C00 468
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Wielsensor, controlesysteem bandenspanning (TPMS-sensor)
Artikelnummer: F 026 C00 468
in vergelijking met de adviesprijs 47,80 €

30,69 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

ROMIX C70638 Clip, sier- / beschermingslijst
Beoordelingen - 3
Product informatie
  • Breedte [mm]: A 13.2, F 11.8
  • Lengte [mm]: B 11.8, G 9.3
  • Hoogte [mm]: H 14.2
  • ROMIX: Clip, sier- / beschermingslijst
  • productnummer: C70638
  • onze prijs: 0,40 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
ROMIX Clip, sier- / beschermingslijst
Artikelnummer: C70638
0,40 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-37%
V23134-J52-X450 BOSCH 0 986 332 002 Relais 12V, 70A, 4-polig
Beoordelingen - 25
Product informatie
  • Combi-schakelfunctie: Sluiter
  • Stroomsterkte [A]: 70
  • Spanning (Volt): 12
  • Aantal contacten: 4
  • Relaisfunctie: Werkkontakt
  • Temperatuur van [°C]: -40
  • Temperatuurbereik tot [°C]: 85
  • BOSCH: Relais
  • productnummer: 0 986 332 002
  • onze prijs: 15,14 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
BOSCH Relais 12V, 70A, 4-polig
Artikelnummer: 0 986 332 002
in vergelijking met de adviesprijs 24,20 €

15,14 €
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-17%
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Motorolie 5W-40, 5L
Beoordelingen - 22
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SP
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: Leichtlauf
  • Versie: High Tech
  • productnummer: 3864
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • LIQUI MOLY: Motorolie
  • onze prijs: 53,28 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
LIQUI MOLY Motorolie 5W-40, 5L
Artikelnummer: 3864
in vergelijking met de adviesprijs 64,66 €

53,28 €
10,66 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL ENERGY MN7511-20 Motorolie 5W-30, 20L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 52
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Inhoud [liter]: 20
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: ENERGY
  • productnummer: MN7511-20
  • MANNOL: Motorolie
  • onze prijs: 91,95 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 20L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: MN7511-20
Meer
91,95 €
4,60 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-44%
KROON OIL HELAR SP LL-03 33088 Motorolie 5W-30, 5L, Deels synthetische olie
Beoordelingen - 112
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 504 00, VW 507 00, MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30
  • Inhoud [liter]: 5
  • Olie: Deels synthetische olie
  • Productlijn: HELAR
  • Versie: SP LL-03
  • productnummer: 33088
  • Bundeltype: Jerrycan
  • KROON OIL: Motorolie
  • onze prijs: 51,66 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
KROON OIL Motorolie 5W-30, 5L, Deels synthetische olie
Artikelnummer: 33088
in vergelijking met de adviesprijs 92,54 €

51,66 €
10,33 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM022S Afdichting, injector
Beoordelingen - 35
Product informatie
  • Binnendiameter [mm]: 7,50
  • Dikte [mm]: 3,5
  • Vorm: O-ring
  • DR.MOTOR AUTOMOTIVE: Afdichting, injector
  • productnummer: DRM022S
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
DR.MOTOR AUTOMOTIVE Afdichting, injector
Artikelnummer: DRM022S
5,02 €
Prijs per set van 8 stuks
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

CASTROL EDGE Professional LongLife III 157EA9 Motorolie 5W-30, 1L, Synthetische olie
Beoordelingen - 97
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Aanbevelingen van de fabrikant: VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30
  • Inhoud [liter]: 1
  • Olie: Synthetische olie
  • Productlijn: EDGE Professional
  • Versie: LongLife III
  • productnummer: 157EA9
  • Bundeltype: Fles
  • Soort voertuig: Auto
  • CASTROL: Motorolie
  • onze prijs: 16,94 €
Details
CASTROL Motorolie 5W-30, 1L, Synthetische olie
Artikelnummer: 157EA9
16,94 €
16,94 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MPM ESP-FE PREMIUM SYNTHETIC 05005PC Motorolie 0W-20, 5L
Beoordelingen - 1
Product informatie
  • Viscositeit klasse SAE: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5
  • API: API SN
  • Aanbevelingen van de fabrikant: Porsche C20, VW 508 00, VW 509 00
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: ESP-FE
  • Versie: PREMIUM SYNTHETIC
  • productnummer: 05005PC
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MPM: Motorolie
  • onze prijs: 228,68 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MPM Motorolie 0W-20, 5L
Artikelnummer: 05005PC
228,68 €
45,74 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, Gratis verzending

Verkocht door AUTODOC

Populaire posts

Inschrijven in op onze nieuwsbrief

Voer uw e-mail in om ons laatste nieuws en tips te ontvangen: