Onderdelen FORD C-MAX: alle 3 modellen
Populaire onderdelen FORD C-MAX
Onderdelen catalogus FORD C-MAX
Accessoires FORD C-MAX
De meestverkochte onderdelen FORD C-MAX-auto's
Voordelige aanbiedingen voor auto-onderdelen van premium merkproducenten voor 3 FORD C-MAX modellen zijn nu beschikbaar. In onze cataloog reserveonderdelen voor FORD vindt u een ruim assortiment van eersteklas en goedkope automaterialen voor FORD C-MAX van de leidende producenten.
Alle FORD C-MAX auto-onderdelen in onze online winkel hebben een lijst van speciale eigenschappen en een foto. Dit zorgt er voor dat u een volledig geschikt onderdeel kunt selecteren voor uw wagen. U hoeft niet te raden hoe een component eruit ziet, aangezien dit gemakkelijk te zien is op de foto. Dit maakt de selectie van FORD C-MAX auto-onderdelen snel en handig. Bekijk het zelf en u zal genieten van het winkelen bij ons!

Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
FORD C-MAX-onderdelen: Waar kopen?
Ford C-MAX-onderdelen in originele kwaliteit worden aangeboden in de AUTODOC-onderdelencatalogus tegen prijzen van € 1.75 tot € 143.43.
Welke FORD C-MAX auto-onderdelen zijn beschikbaar in de AUTODOC-catalogus?
Ford C-MAX OEM-onderdelen zijn auto-onderdelen van merken zoals:
- BOSCH
- BREMBO
- FEBI BILSTEIN
- VALEO
- HELLA
Auto-onderdelen voor de FORD C-MAX en andere nuttige informatie: de populairste artikelen
FORD C-MAX Info over het model – de juiste reserveonderdelen uitkiezen
Ford C-MaxFord C-Max is een MPV van de Amerikaanse autobouwer. Het concept werd gepresenteerd in 2002 op het Parijse autosalon. De productie van het seriemodel werd georganiseerd sinds 2003 in fabrieken in Duitsland, Spanje en de VS.
Ford C-Max 1ste generatieDe productie van wagens uit de eerste generatie duurde tot 2006. Ford C-Max werd gebouwd op het C1-platform, dat gebruikt werd voor de creatie van Ford Focus.
Het was een erg comfortabele auto met dezelfde afmetingen als zevenzitters, maar was slechts een vijfzitter. De centrale zetel achteraan werd getransformeerd in een kleine tafel of een brede armsteun met een bekerhouder. Er waren meer dan 10 ruimtes voor persoonlijke bezittingen en een handschoenenkastje van 10,5 liter in de passagiersruimte.
In Ford C-Max werd het Integrated Remote Imaging System geïnstalleerd, waardoor de bestuurder kon zien wat er gebeurde in de cabine. Het beeld van een videocamera werd doorgestuurd naar een speciaal PDA-toestel.
Ford C-Max 1ste generatie restylingIn december 2006 werd op het autosalon van Bologna het bijgewerkte Ford C-Max model voorgesteld. De auto kreeg een bijgewerkt ontwerp volgens het Kinetic Design concept dat door de groep aanvaard werd. Er werden dubbele trapeziumvormige radiatorgrilles geïnstalleerd, de wielkasten werden vergroot en er werd een hoekige vorm gegeven aan de koplampen. Toch maakte het bedrijf bekend dat de auto enkel Kinetic Design elementen bevat, maar niet volledig in de stijl uitgevoerd werd.
Ford C-Max 2de generatieDe tweede generatie van Ford C-Max werd gepresenteerd op de tentoonstelling in Frankfurt in 2009. De auto werd ontworpen op het Global C-platform. Daarnaast verscheen de 7-zits MPV Ford Grand C-Max op de markt.
Ford C-Max werd één van de eerste wagens die gebruik maakten van een nieuw systeem voor torque vectoring in het differentieel. De MPV kreeg ook een achteruitkijkcamera, parkeerassistentie, panoramisch zonnedak, dualzone klimaatregeling en een navigatiesysteem. De weerstandscoëfficiënt werd verlaagd tot 0,30.
Ford C-Max Hybrid en Ford C-Max EnergiIn 2011, op de Noord-Amerikaanse internationale tentoonstelling in Detroit, stelde het bedrijf Ford twee hybride versies voor van de tweede generatie — Ford C-Max Hybrid en Ford C-Max Energi. De serieproductie van deze wagens werd voor de Amerikaanse markt georganiseerd in de Wayne fabriek in Michigan, en voor de Europese markt in Valencia, Spanje.
Vanaf het moment van de productie werd de C-Max Hybrid gepositioneerd als rechtstreekse concurrentie voor de Toyota Prius V. Het werd de meest beschikbare hybride wagen voor de Amerikanen. In september 2012 nam de auto een negende plaats in qua aantal verkopen, waardoor Toyota Prius V ingehaald werd. De auto kreeg de "Green Car Vision Award" van "Green Car Journal".
Ford C-Max Energi kreeg positieve reacties van Environmental Protection Agency. De auto verschilde niet enkel in het lage brandstofverbruik, maar ook in de bijkomende nuttige functies, zoals het regeneratief remsysteem. In 2013 bevond de Ford C-Max Energi zich in de lijst van finalisten onder de genomineerden voor de "Green Car Vision Award" van "Green Car Journal".
In 2014 werd het concept van C-MAX Solar Energi, die werkt op zonnebatterijen, gepresenteerd op de Internationale tentoonstelling in Las Vegas. Deze is het resultaat van de samenwerking tussen de bedrijven Ford, SunPower Corp. en het Instituut voor technologie van Georgia.
FORD C-MAX Tutorial/Stap voor stap gids reparatie en vervanging





Klantenenquête omtrent FORD C-MAX
Gemiddelde klantenbeoordeling
uit 1927 beoordelingen
Vertrouwen in online winkelen! U kunt auto-onderdelen voor de FORD C-MAX zonder opgaaf van reden binnen 200 dagen na aankoop terugzenden en uw geld terugkrijgen. Hoe? Selecteer tijdens het bestelproces gewoon de optie “Veilig bestellen”. De service kost slechts 3,95 €.
AUTODOC zorgt voor u! Elke bestelling boven de 120 € wordt gratis binnen Nederland verzonden.
*Geldt niet voor auto-onderdelen met grote afmetingen