• SHOP
  • CLUB
Premiumaccount uitproberen
0
Mijn garage
Voertuig toevoegen
0
Artikelen #
0,00 €
Uw winkelwagentje is nog leeg

Mitsubishi L 200 motoren

Inhoudsopgave

  1. Mitsubishi L 200 motoren: Historische generaties I-III (1978-2005)
    1. Mitsubishi L 200 benzinemotoren: Historische generaties I-III (1978-2005)
    2. Mitsubishi L 200 dieselmotoren: Historische generaties I-III (1978-2005)
  2. Mitsubishi L 200 motoren: Generatie IV (2006-2015)
    1. Mitsubishi L 200 benzinemotoren: Generatie IV (2006-2015)
    2. Mitsubishi L 200 dieselmotoren: Generatie IV (2006-2015)
  3. Mitsubishi L 200 motoren: Generatie V (2015-heden)
    1. Mitsubishi L 200 dieselmotoren: Generatie V (2015-heden)
  4. Conclusie: De beste Mitsubishi L 200 motoren van alle generaties

Sinds zijn introductie in 1978 heeft de Mitsubishi L 200 zich gevestigd als een robuuste pick-uptruck en heeft hij vijf generaties doorlopen met een indrukwekkende variëteit aan aandrijfconcepten. De Mitsubishi L 200 motoren zijn geëvolueerd van eenvoudige atmosferische motoren tot moderne turbodiesels en weerspiegelen vier decennia Japanse bedrijfswagentechnologie.

Mitsubishi L 200 motoren: Historische generaties I-III (1978-2005)

Mitsubishi L 200 motoren: Historische generaties I-III (1978-2005)

De eerste drie generaties van de Mitsubishi L 200 kenmerkten bijna drie decennia lang het imago van de Japanse pick-uptruck en legden de basis voor zijn reputatie als onverwoestbare werktruck. Bij goed onderhoud haalden deze historische Mitsubishi L 200 motoren gemakkelijk 400.000 tot 500.000 kilometer, waarbij de robuuste dieselmotoren vaak nog veel langer meegingen. Grote reparaties waren meestal pas nodig na 250.000 tot 300.000 kilometer, voornamelijk aan hulpaggregaten zoals de waterpomp of dynamo. De absolute topmotor van dit tijdperk was de 2.5 TD (4D56) met zijn legendarische reputatie van onverwoestbaarheid - een motor die vandaag de dag nog steeds miljoenen keren wordt gebruikt in ontwikkelingslanden. Tot de technische hoogtepunten behoorden de introductie van turbolading in 1986 en vierwielaandrijving met selecteerbare reductie, terwijl de typische problemen vooral roest op de carrosserie betroffen, maar niet de motoren zelf.

Mitsubishi L 200 benzinemotoren: Historische generaties I-III (1978-2005)

Het assortiment Mitsubishi L 200 benzinemotoren bestond uit verschillende atmosferische motoren, te beginnen met de 1,6-liter 4G32 (80 pk) in de eerste generatie. De populairste was de 2,0-liter 4G63 met 90-110 pk, die van 1986 tot 2005 in verschillende varianten werd gebruikt. Deze Mitsubishi L 200 motoren werden gekenmerkt door extreme eenvoud en betrouwbaarheid - problemen met de distributieketting of complexe elektronica waren onbekend. De 2,4-liter 4G64 (125 pk) werd vanaf 1996 toegevoegd en werd beschouwd als de krachtigste benzinemotor van deze generatie. Alle historische benzinemotoren deelden de zwakte van een relatief hoog brandstofverbruik van 10-12 liter per 100 km, maar boden een levensduur die moderne motoren zelden halen.

Mitsubishi L 200 dieselmotoren: Historische generaties I-III (1978-2005)

De legendarische Mitsubishi L 200 dieselmotor 4D56 domineerde dit tijdperk in verschillende stadia van ontwikkeling. Begonnen als een 2,5-liter diesel met natuurlijke aanzuiging en 68 pk, ontwikkelde hij zich tot een 2,5 TD (turbodiesel) met 85-100 pk. Deze Mitsubishi L 200 motor wordt beschouwd als een van de meest betrouwbare diesels aller tijden - eenvoudig van ontwerp, gemakkelijk te onderhouden en praktisch onverwoestbaar. De 4D56 kon overbelasting, slechte brandstof en verwaarloosd onderhoud gemakkelijk aan. Typische zwakke punten bleven beperkt tot injectiepompen die na 300.000 kilometer versleten waren en incidentele problemen met de dynamo. De soepele loop was bescheiden, het brandstofverbruik acceptabel met 8-9 liter, maar de betrouwbaarheid ongeëvenaard.

Mitsubishi L 200 motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
1,6 4G32 80 PK 11,0 l/100km Weinig vermogen, hoog verbruik Gemiddeld
2,0 4G63 90-110 PK 10,5 l/100km Hoog brandstofverbruik Goed
2,4 4G64 125 PK 11,5 l/100km Hoog verbruik Goed
2,5 D 4D56 68 PK 9,0 l/100km Weinig vermogen, luidruchtig Zeer goed
2.5 TD 4D56 85-100 PK 8,5 l/100km Injectiepomp na 300.000 km Zeer goed

Mitsubishi L 200 motoren: Generatie IV (2006-2015)

Mitsubishi L 200 motoren: Generatie IV (2006-2015)

De vierde generatie markeerde de overgang naar moderne pick-up normen en bracht aanzienlijk verfijnde Mitsubishi L 200 motoren met zich mee. Bij 300.000 tot 400.000 kilometer bleef de kilometrage op een hoog niveau, waarbij de common-rail dieseltechnologie voor meer comfort zorgde, maar ook voor hogere onderhoudskosten. Grote motorschade bleef zeldzaam, maar de complexere injectiesystemen vereisten nauwkeuriger onderhoud dan hun voorgangers. Het absolute hoogtepunt was de herziene 2.5 DI-D met 178 pk - een motor die vermogen en efficiëntie optimaal combineerde. Technische innovaties waren onder andere common-rail injectie, variabele turbocompressorgeometrie en, voor het eerst, directe benzine-injectie, terwijl de grootste problemen vervuilende roetfilters en gevoelige hogedrukpompen waren.

Mitsubishi L 200 benzinemotoren: Generatie IV (2006-2015)

De reeks Mitsubishi L 200 benzinemotoren werd volledig herzien en bestond aanvankelijk uit de beproefde 2,4-liter 4G69 met 143 pk en de nieuwe 3,2-liter V6 6G75 met 208 pk. Vanaf 2010 werd de moderne 2.4 MIVEC met directe injectie en 181 pk toegevoegd. Deze Mitsubishi L 200 motoren boden aanzienlijk meer verfijning dan hun voorgangers, met een soepelere loop en een hoger vermogen. De 2.4 MIVEC ontwikkelde zich tot de beste benzinemotor van deze generatie, met een evenwichtige vermogensafgifte en een acceptabel brandstofverbruik van 9-10 liter. De V6 motor was problematisch, met af en toe problemen met de distributiekettingen en hoge reparatiekosten.

Mitsubishi L 200 dieselmotoren: Generatie IV (2006-2015)

De verder ontwikkelde Mitsubishi L 200 dieselmotor 4D56 was voorzien van common-rail injectie en variabele turbocompressorgeometrie. In verschillende configuratieniveaus van 136 tot 178 pk bood hij aanzienlijk meer vermogen en comfort dan zijn voorganger. De 2.5 DI-D met 178 pk werd het vlaggenschip en combineerde krachtige prestaties met een brandstofverbruik van slechts 7,8 liter per 100 km. Deze Mitsubishi L 200 motoren behielden de basisrobuustheid van hun voorgangers, maar vereisten nauwkeuriger onderhoud van het complexere brandstofinjectiesysteem. Typische problemen waren verstopte roetfilters op korte ritten en soms defecte hogedrukpompen na 200.000 kilometer.

Mitsubishi L 200 motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Waardering
2,4 4G69 143 PK 10,2 l/100km Matige prestaties Goed
3.2 V6 6G75 208 PK 12,5 l/100km Distributiekettingen, hoog brandstofverbruik Matig
2.4 MIVEC 181 PK 9,5 l/100km Complexe directe injectie Goed
2.5 DI-D 136-178 PK 7,5-8,2 l/100km Partikelfilter, hogedrukpomp Zeer goed

Mitsubishi L 200 motoren: Generatie V (2015-heden)

Mitsubishi L 200 motoren: Generatie V (2015-heden)

De huidige generatie vertegenwoordigt de modernste staat van Mitsubishi L 200 motoren en vertrouwt consequent op dieseltechnologie met maximale efficiëntie. Bij goed onderhoud kan de kilometrage oplopen tot 250.000 tot 350.000 kilometer, hoewel het complexe uitlaatgaszuiveringssysteem regelmatig onderhoud vereist. Grote reparaties zijn meestal pas nodig na 180.000 tot 220.000 kilometer, voornamelijk aan het complexe Euro 6 emissiecontrolesysteem. De topmotor is duidelijk de 2.2 DI-D met 150 pk - een ultramoderne viercilinder turbodiesel die prestaties, efficiëntie en milieuvriendelijkheid optimaal combineert. Technische hoogtepunten zijn onder andere de nieuwste common rail generatie, SCR-katalysator met AdBlue-injectie en adaptieve vierwielaandrijving, terwijl de grootste uitdagingen liggen in het complexe uitlaatgaszuiveringssysteem en de bijbehorende onderhoudskosten.

Mitsubishi L 200 dieselmotoren: Generatie V (2015-heden)

Het Mitsubishi L 200 motorengamma richt zich volledig op dieselmotoren met de nieuwe 2.2 DI-D eenheid in twee vermogensniveaus. De Mitsubishi L 200 2.2 DI-D met 110 kW (150 pk) en 380 Nm koppel is de standaardmotor geworden en biedt een uitstekende balans tussen prestaties en verbruik. De krachtigere variant met 133 kW (181 pk) en 430 Nm is bedoeld voor bestuurders met een hogere aanhangerbelasting. Beide Mitsubishi L 200 motoren zijn voorzien van moderne viercilindertechnologie met aluminium blok, de nieuwste generatie common-rail injectie en uitgebreide Euro 6 emissiecontrole inclusief SCR katalysator. De 150 pk motor wordt beschouwd als bijzonder evenwichtig en betrouwbaar, terwijl de 181 pk versie af en toe problemen heeft met het complexe uitlaatgasreinigingssysteem.

Mitsubishi L 200 motor Vermogen Brandstofverbruik Typische zwakke punten Beoordeling
2.2 DI-D 150 PK 7,4 l/100km AdBlue systeem, DPF regeneratie Zeer goed
2.2 DI-D 181 PK 7,8 l/100km Complexe uitlaatgasreiniging Goed

Conclusie: De beste Mitsubishi L 200 motoren van alle generaties

De ontwikkeling van Mitsubishi L 200 motoren vertoont een opmerkelijke continuïteit op het gebied van betrouwbaarheid gedurende bijna vijf decennia. Terwijl de historische generaties werden gekenmerkt door extreme eenvoud en duurzaamheid, bieden de moderne varianten aanzienlijk meer comfort en efficiëntie met behoud van een hoog betrouwbaarheidsniveau. De consistente focus op dieseltechnologie in de nieuwere generaties benadrukt de oriëntatie als werkvoertuig.

  • Beste Mitsubishi L 200 benzinemotor:

De 2.4 MIVEC (181 pk, Generatie IV) combineert moderne directe injectie met bewezen Mitsubishi-betrouwbaarheid en een acceptabel brandstofverbruik.

  • Beste Mitsubishi L 200 dieselmotor:

De legendarische 2.5 TD 4D56 (100 pk, generaties I-IV) blijft de meest betrouwbare motor ooit, terwijl de moderne 2.2 DI-D (150 pk, generatie V) de beste combinatie van prestaties, efficiëntie en milieuvriendelijkheid biedt.

  • Beste Mitsubishi L 200 hybride motor:

Hybride aandrijflijnen werden nooit aangeboden op de L 200 omdat de focus altijd lag op robuuste commerciële voertuigcapaciteiten.

Voor onderhoud en reserveonderdelen voor alle generaties Mitsubishi L 200 biedt AUTODOC een uitgebreid assortiment originele en hoogwaardige reserveonderdelen met snelle levering en deskundig advies.

AUTODOC Bestsellers – koop online aan een goede prijs en verlaag de kosten van het vervangen van onderdelen

MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 82
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specificatie: API SN, ACEA C3
  • Productlijn: Longlife
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Versie: 504 / 507
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MANNOL: Motorolie
  • productnummer: MN7715-5
  • onze prijs: 31,95 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: MN7715-5
Meer
31,95 €
6,39 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-20%
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 31
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 4
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specificatie: ACEA C3
  • Productlijn: EDGE
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Versie: LL
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • CASTROL: Motorolie
  • productnummer: 15F7E5
  • onze prijs: 46,87 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
CASTROL Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: 15F7E5
in vergelijking met de adviesprijs 59,00 €

46,87 €
11,72 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

TOYOTA Fuel Economy 08880-83388 Motorolie 5W-30, 1L
Beoordelingen - 3
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 1
  • Specificatie: ACEA A1 / B1, ACEA A5 / B5, API SL, API CF
  • Productlijn: Fuel Economy
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • TOYOTA: Motorolie
  • productnummer: 08880-83388
  • onze prijs: 19,39 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
TOYOTA Motorolie 5W-30, 1L
Artikelnummer: 08880-83388
19,39 €
19,39 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

W5W OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 2825CBN-02B Gloeilamp, knipperlamp 12V 5W, W5W
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • Productlijn: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Lamptype: W5W
  • Spanning (Volt): 12
  • Nominaal vermogen [W]: 5
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: W2.1x9.5d
  • OSRAM: Gloeilamp, knipperlamp
  • productnummer: 2825CBN-02B
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
OSRAM Gloeilamp, knipperlamp 12V 5W, W5W
Artikelnummer: 2825CBN-02B
46,50 €
Prijs per set van 2 stuks
Prijs incl. 21% BTW, Gratis verzending

Verkocht door AUTODOC

-23%
05549130 PHILIPS 12498B2 Gloeilamp, knipperlamp 12V 21W, P21W, Kogellamp
Beoordelingen - 30
Product informatie
  • Lamptype: P21W, Kogellamp
  • Spanning (Volt): 12
  • Nominaal vermogen [W]: 21
  • Bundeltype: Blisterverpaking
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: BA15s
  • PHILIPS: Gloeilamp, knipperlamp
  • productnummer: 12498B2
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PHILIPS Gloeilamp, knipperlamp 12V 21W, P21W, Kogellamp
Artikelnummer: 12498B2
in vergelijking met de adviesprijs 2,53 €

1,93 €
Prijs per set van 2 stuks
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-39%
VALEO AQUA VISION 032523 Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogeen
Beoordelingen - 25
Product informatie
  • Productlijn: AQUA VISION
  • Lamptype: H7
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Nominaal vermogen [W]: 55
  • Spanning (Volt): 12
  • Kleurtemperatuur [K]: 3000
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: PX26d
  • VALEO: Gloeilamp, verstraler
  • productnummer: 032523
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
VALEO Gloeilamp, verstraler H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogeen
Artikelnummer: 032523
in vergelijking met de adviesprijs 13,33 €

8,02 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-16%
52372930 PHILIPS 12496NAB2 Gloeilamp, knipperlamp amber, geel 12V 21W, PY21W, Kogellamp
Beoordelingen - 11
Product informatie
  • Lamptype: PY21W, Kogellamp
  • Spanning (Volt): 12
  • Nominaal vermogen [W]: 21
  • Gloeilampkleur: amber, geel
  • Bundeltype: Blisterverpaking
  • PHILIPS: Gloeilamp, knipperlamp
  • productnummer: 12496NAB2
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PHILIPS Gloeilamp, knipperlamp amber, geel 12V 21W, PY21W, Kogellamp
Artikelnummer: 12496NAB2
in vergelijking met de adviesprijs 5,07 €

4,24 €
Prijs per set van 2 stuks
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

48159773 PHILIPS 12499CP Gloeilamp, knipperlamp 12V 21/5W, P21/5W, Kogellamp
Beoordelingen - 24
Product informatie
  • Lamptype: P21 / 5W, Kogellamp
  • Spanning (Volt): 12
  • Nominaal vermogen [W]: 21 / 5
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: BAY15d
  • PHILIPS: Gloeilamp, knipperlamp
  • productnummer: 12499CP
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
PHILIPS Gloeilamp, knipperlamp 12V 21/5W, P21/5W, Kogellamp
Artikelnummer: 12499CP
1,75 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

SHELL Helix Ultra 550046268 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 45
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 4
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Specificatie: API SN, ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • Productlijn: Helix
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Versie: Ultra
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • SHELL: Motorolie
  • productnummer: 550046268
  • onze prijs: 36,98 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
SHELL Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: 550046268
36,98 €
9,25 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-46%
PY21W HELLA 8GA 006 841-121 Gloeilamp, knipperlamp 12V 21W, PY21W, Halogeen
Beoordelingen - 81
Product informatie
  • Lamptype: PY21W
  • Spanning (Volt): 12
  • Nominaal vermogen [W]: 21
  • Bundeltype: Doos
  • Lichten-bouwtype: Halogeen
  • Registratietype: ECE-getest
  • Sokkeluitvoering gloeilamp: BAU15s
  • Montage / demontage door vakmensen vereist!
  • HELLA: Gloeilamp, knipperlamp
  • productnummer: 8GA 006 841-121
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
HELLA Gloeilamp, knipperlamp 12V 21W, PY21W, Halogeen
Artikelnummer: 8GA 006 841-121
in vergelijking met de adviesprijs 2,50 €

1,33 €
Prijs per stuk
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

SHELL Helix Ultra 550046267 Motorolie 5W-30, 1L, Volledig synthetisch
Beoordelingen - 5
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 1
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Specificatie: API SN, ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • Productlijn: Helix
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Versie: Ultra
  • Olie: Volledig synthetisch
  • Bundeltype: Fles
  • Soort voertuig: Auto
  • SHELL: Motorolie
  • productnummer: 550046267
  • onze prijs: 16,03 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
SHELL Motorolie 5W-30, 1L, Volledig synthetisch
Artikelnummer: 550046267
16,03 €
16,03 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MOBIL Super 3000 XE 151453 Motorolie 5W-30, 4L
Beoordelingen - 111
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 4
  • Aanbevelingen van de fabrikant: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Specificatie: ACEA C3, API SN, API CF
  • Productlijn: Super
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Versie: 3000 XE
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MOBIL: Motorolie
  • productnummer: 151453
  • onze prijs: 40,85 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MOBIL Motorolie 5W-30, 4L
Artikelnummer: 151453
40,85 €
10,21 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MAZDA ULTRA Fuel Save 183666 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 10
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Productlijn: ULTRA
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Versie: Fuel Save
  • Bundeltype: Fles
  • MAZDA: Motorolie
  • productnummer: 183666
  • onze prijs: 77,81 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
MAZDA Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: 183666
Meer
77,81 €
15,56 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

-20%
CASTROL EDGE LL 15F7E7 Motorolie 5W-30, 5L
Beoordelingen - 105
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 5
  • Aanbevelingen van de fabrikant: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specificatie: ACEA C3
  • Productlijn: EDGE
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Versie: LL
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • CASTROL: Motorolie
  • productnummer: 15F7E7
  • onze prijs: 58,73 €
  • Conditie: Geheel nieuw
Details
CASTROL Motorolie 5W-30, 5L
Artikelnummer: 15F7E7
in vergelijking met de adviesprijs 73,75 €

58,73 €
11,75 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Motorolie 5W-30, 10L
Beoordelingen - 33
Product informatie
  • Inhoud [liter]: 10
  • Aanbevelingen van de fabrikant: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specificatie: API SN, ACEA C3
  • Productlijn: Longlife
  • Viscositeit klasse SAE: 5W-30
  • Versie: 504 / 507
  • Bundeltype: Jerrycan
  • Soort voertuig: Auto
  • MANNOL: Motorolie
  • productnummer: MN7715-10
  • onze prijs: 60,87 €
Details
MANNOL Motorolie 5W-30, 10L
Artikelnummer: MN7715-10
Meer
60,87 €
6,09 € per 1 liter
Prijs incl. 21% BTW, excl. verzendkosten

Verkocht door AUTODOC

Populaire posts

Inschrijven in op onze nieuwsbrief

Voer uw e-mail in om ons laatste nieuws en tips te ontvangen: