Onderdelen MAZDA 626: alle 14 modellen
Populaire onderdelen MAZDA 626
Onderdelen catalogus MAZDA 626
Accessoires MAZDA 626
De meestverkochte onderdelen MAZDA 626-auto's
Voordelige aanbiedingen voor auto-onderdelen van premium merkproducenten voor 14 MAZDA 626 modellen zijn nu beschikbaar. In onze cataloog reserveonderdelen voor MAZDA vindt u een ruim assortiment van eersteklas en goedkope automaterialen voor MAZDA 626 van de leidende producenten.
In onze online winkel heeft u geen halve dag nodig om een onderdeel voor uw MAZDA 626 model te vinden. Ons slimme zoeksysteem doet het voor u. Voer uw automodel en motortype in en klik op de zoekknop. Het resultaat verschijnt meteen op het scherm, en u hoeft enkel nog de bestelling te plaatsen. Wij sparen uw tijd. Koop auto-onderdelen voor uw MAZDA 626 model van ons!
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
MAZDA 626-onderdelen: Waar kopen?
Mazda 626-onderdelen in originele kwaliteit worden aangeboden in de AUTODOC-onderdelencatalogus tegen prijzen van € 3.73 tot € 93.47.
Welke MAZDA 626 auto-onderdelen zijn beschikbaar in de AUTODOC-catalogus?
Mazda 626 OEM-onderdelen zijn auto-onderdelen van merken zoals:
- BOSCH
- BREMBO
- FEBI BILSTEIN
- VALEO
- HELLA
Auto-onderdelen voor de MAZDA 626 en andere nuttige informatie: de populairste artikelen
MAZDA 626 Info over het model – de juiste reserveonderdelen uitkiezen
Mazda 626
Mazda 626 werd geproduceerd van 1978 tot 2002 in de fabrieken in Hiroshima, Hofu, Japan, in Bogota, Colombia, in Auckland, Nieuw-Zeeland, in Wilowvale, Zimbabwe, en in Detroit, de VS. In totaal werden er meer dan 4 350 000 wagens uitgebracht.
Mazda 626 CB
De productie van Mazda 626 begon in 1978. De auto werd ontwikkeld op het Mazda CB-platform en werd uitgebracht als een coupé en een sedan. De motor werd geplaatst in de voorzijde van de carrosserie, en de auto kreeg achterwielaandrijving.
Mazda 626 kende goede aerodynamische eigenschappen: de weerstandscoëfficiënt van het model bedroeg 0,38.
Mazda 626 GC
In september 1982 startte het bedrijf de productie van de tweede generatie van Mazda 626. De auto werd ontwikkeld op het Mazda GC-platform en werd uitgebracht als vijfdeurs hatchback, coupé en sedan.
De nieuwe Mazda 626 wagens verschilden van de eerste generatie door de voorwielaandrijving en de onafhankelijke ophanging achteraan. Volgens de editie Motor Trend, kreeg het model de titel "The import car of year".
Mazda 626 GD/GV
In mei 1987 begon de productie van de derde generatie van Mazda 626. De wagen werd gebouwd op het Mazda GD-platform. De auto werd geproduceerd als een vijfdeurs hatchback, een sedan en een coupé.
Op de basis van het gemoderniseerde Mazda GV-platform, werden er vanaf de lente van 1988 vijfdeurs stationwagens uitgebracht. Voor een bijkomende premie werd de wagen uitgerust met een antiblokkeersysteem (ABS) en een airbag voor de bestuurder.
Mazda 626 GE
In 1991 startte het bedrijf de uitgave van de vierde generatie van Mazda 626. De auto was ontworpen op het nieuwe Mazda GE-platform als een vijfdeurs hatchback en een sedan. Het ontwerp van de wagen werd ontwikkeld onder leiderschap van Yasuo Aoyagi.
Mazda 626 GF/GW
In 1997 begon de productie van de vijfde generatie van Mazda 626. De auto was gecreëerd op het Mazda GF-platform en werd uitgebracht als een vijfdeurs hatchback en een sedan. Vanaf 1998 werden de Mazda 626 wagens in de carrosserie van een stationwagen geproduceerd op het Mazda GW-platform.
Op het autosalon van Genève van 2000, presenteerde het bedrijf het Mazda 626 MPS concept in het carrosserietype sedan. De wagen diende gebruikt te worden als basis voor de zesde generatie van Mazda 626, maar deze plannen werden niet gerealiseerd door de producent omwille van economische redenen.
Mazda 626 GF/GW restyling
Vanaf 1999 werden het systeem voor elektronische remkrachtverdeling (EBD) en het elektronisch stabilisatiesysteem (DSC) toegevoegd aan de basisuitvoering van de vijfde generatie Mazda 626 wagens. Kleine wijzigingen hadden invloed op de passagiersruimte en het ontwerp van het exterieur van de sedans en de coupés. In 2000 werden er gelijkaardige wijzigingen uitgevoerd aan de stationwagens. In 2002 werd de productie van het model stopgezet.
Mazda 626 op de markt in verschillende landen
In Groot-Brittanië was het model gekend als Mazda Montrose. Een deel van de wagens werd verkocht onder de naam Ford Telsar. Op de binnenlandse markt in Japan, werd de verkoop van de wagens uitgevoerd onder de namen Mazda Capella, Mazda Cronos en ɛfini MS-6.
MAZDA 626 Tutorial/Stap voor stap gids reparatie en vervanging


Klantenenquête omtrent MAZDA 626
Gemiddelde klantenbeoordeling
uit 2800 beoordelingen
Vertrouwen in online winkelen! U kunt auto-onderdelen voor de MAZDA 626 zonder opgaaf van reden binnen 200 dagen na aankoop terugzenden en uw geld terugkrijgen. Hoe? Selecteer tijdens het bestelproces gewoon de optie “Veilig bestellen”. De service kost slechts 3,95 €.
AUTODOC zorgt voor u! Elke bestelling boven de 120 € wordt gratis binnen Nederland verzonden.
*Geldt niet voor auto-onderdelen met grote afmetingen