Onderdelen LAND ROVER DEFENDER: alle 6 modellen
Populaire onderdelen LAND ROVER DEFENDER
Onderdelen catalogus LAND ROVER DEFENDER
Accessoires LAND ROVER DEFENDER
De meestverkochte onderdelen LAND ROVER DEFENDER-auto's
Voordelige aanbiedingen voor auto-onderdelen van premium merkproducenten voor 6 LAND ROVER DEFENDER modellen zijn nu beschikbaar. In onze cataloog reserveonderdelen voor LAND ROVER vindt u een ruim assortiment van eersteklas en goedkope automaterialen voor LAND ROVER DEFENDER van de leidende producenten.
De werknemers van onze klantendienst staan klaar om elke klant te helpen. Koop auto-onderdelen voor LAND ROVER DEFENDER en andere Britse wagens bij ons, het gaat snel en eenvoudig. U kunt een bestelling plaatsen en een betaling uitvoeren in slechts enkele minuten en uw aankoop binnen enkele dagen in ontvangst nemen. We hebben alles voor LAND ROVER DEFENDER wagens in voorraad. Bekijk het zelf!
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
LAND ROVER DEFENDER-onderdelen: Waar kopen?
Land Rover DEFENDER-onderdelen in originele kwaliteit worden aangeboden in de AUTODOC-onderdelencatalogus tegen prijzen van € 0.69 tot € 186.46.
Welke LAND ROVER DEFENDER auto-onderdelen zijn beschikbaar in de AUTODOC-catalogus?
Land Rover DEFENDER OEM-onderdelen zijn auto-onderdelen van merken zoals:
- BOSCH
- BREMBO
- FEBI BILSTEIN
- VALEO
- HELLA
Auto-onderdelen voor de LAND ROVER DEFENDER en andere nuttige informatie: de populairste artikelen
LAND ROVER DEFENDER Info over het model – de juiste reserveonderdelen uitkiezen
Land Rover Defender
De auto’s van Land Rover Defender werden van 1983 tot 2016 gemaakt. De voertuigen werden in Groot-Brittannië, Solihull (West Midlands County), maar ook in Kulim, Maleisië gemaakt. De Land Rover Defender werd regelmatig gebruikt tijdens vele expedities: in 1997 bij de beklimming van de Elbrus, in 2008 bij de reis van Siberië naar Alaska, enz.
Land Rover Defender Ie generatie
Van 1983 tot 2007 werd de eerste generatie van de auto vervaardigd. Eerst werd model 110 als referentie voor het voertuig gebruikt, maar de index 90 werd een jaar later toegevoegd en in 1985 - de index 127 (later veranderd naar 130). Deze gaven de lengte van de wielbasis aan. Een nieuwe naam werd aan het voertuig gegeven. Dit werd op hetzelfde moment gedaan ten tijde van de uitgave van de Land Rover Discovery om verwarring te voorkomen en ook om het verschil tussen het gebruik van de modellen duidelijk te maken in het segment van de markt waar het behoorde.
Door het lage gewicht en de duurzaamheid van de constructie werd dit model zeer geliefd. Een carrosserie van aluminium op een draagframe was op in klassieke militaire stijl gemaakt. Een consequente en precieze geometrie, grote wielkasten, een heel groot beschermend frame op de voorbumper en ronde koplampen werden als merkwaardigheden aan het exterieur van de Land Rover Defender van de eerste generatie gezien.
De binnenkant van het voertuig was simpel en niet anders qua ergonomie. Er zaten grote wijzers op een bedieningspaneel waarmee de bestuurder alleen van de meest benodigde informatie werd voorzien.
De eerste generatie van de Land Rover Defender was als drie- en vijfdeurs SUV leverbaar, ook als een twee- en vierdeurs pick-up (er waren ook cabines beschikbaar met één of twee rijen met zitplaatsen) en een busje met drie deuren.
Land Rover Defender Ie generatie restyling
De producenten brachten in 2007 een paar veranderingen aan bij het model van de eerste generatie van de Land Rover Defender. De nieuwe auto kreeg een vernieuwd dashboard, waaraan een aantal sensoren waren toegevoegd. Een console in het midden werd ook in het compartiment van de passagiers geplaatst.
Het was besloten om de inklapbare stoelen te schrappen, omdat ze niet waren toegestaan volgens de wetgeving van de Europese Unie. Het gewicht van de auto was na die wijziging verlaagd: de SUV Land Rover Defender 90 werd een vierzits model, en de SUV Land Rover Defender 110 werd een zevenzitter.
Sommige wijzigingen betroffen ook het exterieur: de nieuw motorkap kreeg een kleine uitstulping om ruimte te maken voor de motor. De makers verwijderden de ventilerende dempers onder de voorruit.
Het Brits bedrijf voerde in 2011 de tweede restyling uit op de Land Rover Defender van de eerste generatie. De auto’s begonnen door de wijzigingen te voldoen aan de Europese veiligheidsnormen. De belangrijke wijzigingen werden aan de hardware gedaan.
De ingenieurs besloten om een zachte afwerking weer aan de lijst van aanvullende SUV opties toe te voegen. Voorheen kon dit soort bekleding alleen als speciale bestelling gedaan worden.
Land Rover Defender in de markten van verschillende landen
In Australië werd dit model als Land Rover Perenties verkocht. In Noord-Amerika startte de in 1993 de verkoop. Om een auto aan de lokale markt aan te passen, veranderden de makers een beetje de technische eigenschappen en de elementen van de binnenkant: uitgebouwde achterlichten en knipperlichten aan de zijkant werden op de auto geplaatst. Bij de start van de verkoop was alleen de Land Rover Defender 110 leverbaar, later werd de Land Rover Defender 90 ook aan de verkoop toegevoegd.
Sommige landen waren ook betrokken bij de productie van tweelingen van dit voertuig. Dit waren onder andere: Iran, Turkije, Brazilië, Pakistan, Maleisië en Zuid-Afrika.
Klantenenquête omtrent LAND ROVER DEFENDER
Gemiddelde klantenbeoordeling
uit 251 beoordelingen
Vertrouwen in online winkelen! U kunt auto-onderdelen voor de LAND ROVER DEFENDER zonder opgaaf van reden binnen 200 dagen na aankoop terugzenden en uw geld terugkrijgen. Hoe? Selecteer tijdens het bestelproces gewoon de optie “Veilig bestellen”. De service kost slechts 3,95 €.
AUTODOC zorgt voor u! Elke bestelling boven de 120 € wordt gratis binnen Nederland verzonden.
*Geldt niet voor auto-onderdelen met grote afmetingen