Onderdelen PORSCHE 911: alle 24 modellen
Populaire onderdelen PORSCHE 911
Onderdelen catalogus PORSCHE 911
Accessoires PORSCHE 911
De meestverkochte onderdelen PORSCHE 911-auto's
Voordelige aanbiedingen voor auto-onderdelen van premium merkproducenten voor 24 PORSCHE 911 modellen zijn nu beschikbaar. In onze cataloog reserveonderdelen voor PORSCHE vindt u een ruim assortiment van eersteklas en goedkope automaterialen voor PORSCHE 911 van de leidende producenten.
Wij hebben alles wat u nodig heeft voor uw PORSCHE 911. We geven om uw tijd en geld, bieden een ondersteuning van topkwaliteit en garanderen een lange levensduur van reserveonderdelen. Drie minuten zijn voldoende om een bestelling te plaatsen, en u ontvangt deze binnen enkele dagen. Auto-onderdelen voor alle PORSCHE 911 modellen liggen aan de toppen van uw vingers.
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
PORSCHE 911-onderdelen: Waar kopen?
Porsche 911-onderdelen in originele kwaliteit worden aangeboden in de AUTODOC-onderdelencatalogus tegen prijzen van € 2.28 tot € 141.39.
Welke PORSCHE 911 auto-onderdelen zijn beschikbaar in de AUTODOC-catalogus?
Porsche 911 OEM-onderdelen zijn auto-onderdelen van merken zoals:
- BOSCH
- BREMBO
- FEBI BILSTEIN
- VALEO
- HELLA
PORSCHE 911 Info over het model – de juiste reserveonderdelen uitkiezen
Porsche 911
De productie van de sportwagen Porsche 911 begon in 1963 en loopt vandaag nog verder. Volgens het magazine Forbes, ging het model in de TOP 10 van wagens die de wereld veranderden. De vervaardiging van deze wagen wordt uitgevoerd in de fabriek in Stuttgart, Duitsland. In totaal werden er meer dan 274 duizend van deze wagens uitgebracht.
Porsche 911 Urmodell
De presentatie van het Porsche 911 concept zonder vermogenseenheid vond plaats in 1963 op het autosalon van Frankfurt. Het platform en de carrosserie van de wagen werden ontwikkeld door Erwin Komenda.
De auteur van het ontwerp was Ferdinand Alexander Porsche. De grote ronde koplampen, de schuine achterzijde van de carrosserie en de plaatsing van de motor achteraan werden niet enkel sterk geassocieerd met de Porsche 911 modellen, maar met het volledige Porsche merk.
Aan het begin van 1964 werd het werkende prototype gebouwd. Porsche 911 wagens gingen in de herfst de verkoop in. De wagen werd uitgebracht als een coupé, een cabriolet en een targa.
Porsche 911 930–996
In 1974 presenteerde het bedrijf op het autosalon van Parijs de tweede generatie van Porsche 911 G-Modell. De auto werd vanaf het begin van het volgende jaar verkocht. Ook de Porsche 911 Turbo 930 werd voorgesteld aan het publiek. De auto werd uitgerust met een turbomotor. Het succesvolle ontwerp zorgde ervoor dat Porsche 911 Turbo 930 het kon opnemen tegen superwagens van Ferrari en Lamborghini.
In 1989 bracht het bedrijf een nieuwe generatie van het model uit. De wagen kreeg een bedrijfsstijl, maar onderging vanuit het technisch standpunt gezien aanzienlijke wijzigingen. Het Porsche 911 964 model beschikte over vierwielaandrijving, en was in de basisuitvoering ook uitgerust met een antiblokkeersysteem (ABS) en stuurbekrachtiging.
In de herfst van 1994 vond in Parijs het debuut van Porsche 911 993 plaats. De nieuwe generatie verschilde qua gewijzigde carrosseriestijl met verbeterde ophanging achteraan, evenals in de verbeterde capaciteit van de beschikbare vermogenseenheden. Er gingen wagens in de verkoop met de traditionele achterwiel- of voorwielaandrijving. In 1995 organiseerde het bedrijf de uitgave van Porsche 911 Turbo 993.
In 1997 vond de voorstelling van de vijfde generatie van Porsche 911 plaats op het autosalon van Frankfurt. De wagen had een efficiënte motor met waterkoeling in plaats van koeling met lucht, traditioneel voor dit model. De vermogenseenheid van de wagen was ontworpen rekening houdend met de vereisten voor ecologische veiligheid. De passagierscabine van de Porsche 911 996 werd ruimer dan deze van de vorige generaties.
Porsche 911 997
In 2004 ging de zesde generatie van Porsche 911 de verkoop in. De auto had indrukwekkende aerodynamische eigenschappen (C ₓ=0,28) hoewel het originele ontwerp van de carrosserie ongewijzigd was. De wagen kreeg xenon verlichting, een elektronisch systeem voor uitlijning van het onderstel en een krachtigere motor. Porsche 911 997 werd geproduceerd met zowel achterwielaandrijving als met vierwielaandrijving.
Porsche 911 997 restyling
In 2008 kreeg de auto vernieuwde verlichting, LED dagrijverlichting, een bumper vooraan met een nieuw ontwerp en een nieuw multimediasysteem.
Porsche 911 991
In september 2011 vond op het autosalon van Frankfurt de presentatie plaats van de zevende generatie van Porsche 911. Het daarop volgende jaar kreeg deze een prijs in de "World Performance Car 2012" rangschikking.
De achterwielen van Porsche 911 991 zijn uitgerust met een draaimechanisme dat de wendbaarheid verbeterd bij lage snelheden, en de stabiliteit bij hoge snelheden. De auto is ook uitgerust met een systeem voor actieve controle van de aerodynamica.
In de basisuitvoering is de Porsche 911 991 voorzien van een volledig elektronische uitrusting, het stop-start systeem, elektrische stuurbekrachtiging en een startonderbreker.
PORSCHE 911 Tutorial/Stap voor stap gids reparatie en vervanging



Klantenenquête omtrent PORSCHE 911
Gemiddelde klantenbeoordeling
uit 230 beoordelingen
Vertrouwen in online winkelen! U kunt auto-onderdelen voor de PORSCHE 911 zonder opgaaf van reden binnen 200 dagen na aankoop terugzenden en uw geld terugkrijgen. Hoe? Selecteer tijdens het bestelproces gewoon de optie “Veilig bestellen”. De service kost slechts 3,95 €.
AUTODOC zorgt voor u! Elke bestelling boven de 120 € wordt gratis binnen Nederland verzonden.
*Geldt niet voor auto-onderdelen met grote afmetingen