Onderdelen LANCIA THEMA: alle 3 modellen
Populaire onderdelen LANCIA THEMA
Onderdelen catalogus LANCIA THEMA
Accessoires LANCIA THEMA
De meestverkochte onderdelen LANCIA THEMA-auto's
Voordelige aanbiedingen voor auto-onderdelen van premium merkproducenten voor 3 LANCIA THEMA modellen zijn nu beschikbaar. In onze cataloog reserveonderdelen voor LANCIA vindt u een ruim assortiment van eersteklas en goedkope automaterialen voor LANCIA THEMA van de leidende producenten.
Bij uw aankopen in de online winkel van Autodoc hoeft u niet te betalen voor de levering. Auto-onderdelen voor LANCIA THEMA en andere Italiaanse wagens zijn beschikbaar in een ruim assortiment van tal van fabrikanten. Uw aankoop wordt binnen de kortste keren bij u thuis geleverd. Wees zeker: wij zorgen er voor. Onze webshop cataloog heeft auto-onderdelen voor alle LANCIA THEMA modellen en deze staan allemaal tot uw beschikking.
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
LANCIA THEMA-onderdelen: Waar kopen?
Lancia THEMA-onderdelen in originele kwaliteit worden aangeboden in de AUTODOC-onderdelencatalogus tegen prijzen van € 1.8 tot € 186.46.
Welke LANCIA THEMA auto-onderdelen zijn beschikbaar in de AUTODOC-catalogus?
Lancia THEMA OEM-onderdelen zijn auto-onderdelen van merken zoals:
- BOSCH
- BREMBO
- FEBI BILSTEIN
- VALEO
- HELLA
LANCIA THEMA Info over het model – de juiste reserveonderdelen uitkiezen
Lancia Thema
Het Lancia Thema model werd geproduceerd van 1984 tot 1994 en werd voorgesteld in de carrosseriestijlen sedan en stationwagen. In 2011 vond er een soort van herleving van Lancia Thema plaats: onder deze naam verscheen de Chrysler 300C wagen op de Europese markt.
Lancia Thema 1ste generatie
Het werk aan de wagen, die het Lancia Gamma model moest vervangen en het diende op te nemen tegen luxueuze Europese wagens (zoals Audi 100, BMW 5 en Mercedes E W124), gebeurde vanaf 1980. De presentatie van het nieuwe model vond plaats in november 1984 op het autosalon van Turijn. Giorgetto Giugiaro, het hoofd van het bedrijf Italdesign, werd betrokken bij het ontwerpen van de sedan. De auto werd beschouwd als één van de ruimste en meest comfortabele auto's voor die tijd. Van 1986 tot 1994 liep er een productie van Lancia Thema stationwagens ontworpen door de andere welgekende Italiaanse firma Pininfarina.
Lancia Thema was onderdeel van het Tipo Quattro project die voor de creatie zorgden van vier hoogwaardige auto's op een uniform platform, zodat het veel gemeen had met de andere deelnemers aan het project — Fiat Croma, Saab 9000 en Alfa Romeo 164. De nieuwe methodes voor lassen en plaatbewerking, die gebruikt werden voor het vervaardigen van Lancia Thema wagens, zorgden er voor dat de deuren strakker tegen de carrosserie aan zaten, zonder dat er minder esthetische details optraden zoals goten, zodat er ook een goede weerstandscoëfficiënt bereikt werd (0,32). Enkel de 14-inch velgen, te klein in vergelijking met de carrosserie, stonden in schril contrast met de auto.
In de passagiersruimte werden er hoogwaardige materialen gebruikt: velours, alcantara, en voor het eerst in de geschiedenis van de auto-industrie leder, handmatig geproduceerd door het elitebedrijf Poltrona Frau. Lancia Thema wagens beschikten over een rijke basisuitrusting: zowel de voorste als achterste zetels hadden verwarming en elektrische aanpassing, in de armsteun bevond er zich een autotelefoon, en de automatische airconditioning had twee werkingsstanden.
Lancia Thema 1ste generatie restylings
In september 1988 was het mogelijk om op het autosalon van Parijs de bijgewerkte Lancia Thema te bekijken. De koplampen van de wagen werden diagonaal opgesplitst: in het bruine onderblok bevonden zich richtingaanwijzers. Ook de interne wijzigingen waren onbeduidend: er werd hout gebruikt voor de afwerking van het dashboard en de bekleding van de deuren.
In 1992 werd op het autosalon van Parijs de tweede restyling van het Italiaanse model gepresenteerd. Het nieuwe ontwerp van de voorbumper zorgde er voor dat de wagen schade kon vermijden bij botsingen bij een snelheid van 8 km/h. De spoiler werd verwijderd van het kofferdeksel; de zijspiegels werden slechts aan één been vastgehangen. De serie-uitvoering beschikte over een achteruitkijkspiegel, getinte Solextra ruiten en SpeedLimit systeem voor snelheidsweergave.
Voor de hoofden van de Fiat Group, evenals voor rijke kopers, werden er slimme Lancia Thema limousines uitgebracht op aanvraag. In totaal werden er 24 kopieën geproduceerd.
Klantenenquête omtrent LANCIA THEMA
Gemiddelde klantenbeoordeling
uit 167 beoordelingen
Vertrouwen in online winkelen! U kunt auto-onderdelen voor de LANCIA THEMA zonder opgaaf van reden binnen 200 dagen na aankoop terugzenden en uw geld terugkrijgen. Hoe? Selecteer tijdens het bestelproces gewoon de optie “Veilig bestellen”. De service kost slechts 3,95 €.
AUTODOC zorgt voor u! Elke bestelling boven de 120 € wordt gratis binnen Nederland verzonden.
*Geldt niet voor auto-onderdelen met grote afmetingen