Onderdelen DAIHATSU CHARADE: alle 6 modellen
Populaire onderdelen DAIHATSU CHARADE
Onderdelen catalogus DAIHATSU CHARADE
Accessoires DAIHATSU CHARADE
De meestverkochte onderdelen DAIHATSU CHARADE-auto's
Voordelige aanbiedingen voor auto-onderdelen van premium merkproducenten voor 6 DAIHATSU CHARADE modellen zijn nu beschikbaar. In onze cataloog reserveonderdelen voor DAIHATSU vindt u een ruim assortiment van eersteklas en goedkope automaterialen voor DAIHATSU CHARADE van de leidende producenten.
We staan klaar om u een DAIHATSU CHARADE onderdelencataloog te bieden die u zal verbazen met zijn uitgebreide selectie. De bijzondere eigenschap van onze winkel is een enorme reeks DAIHATSU CHARADE reserveonderdelen met alle mogelijke aanpassingen en kenmerken en van tal van merken. Begin nu meteen uw zoektocht voor het benodigde onderdeel en maakt u klaar voor een aangename verrassing!
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
DAIHATSU CHARADE-onderdelen: Waar kopen?
Daihatsu CHARADE-onderdelen in originele kwaliteit worden aangeboden in de AUTODOC-onderdelencatalogus tegen prijzen van € 3.72 tot € 228.68.
Welke DAIHATSU CHARADE auto-onderdelen zijn beschikbaar in de AUTODOC-catalogus?
Daihatsu CHARADE OEM-onderdelen zijn auto-onderdelen van merken zoals:
- BOSCH
- BREMBO
- FEBI BILSTEIN
- VALEO
- HELLA
DAIHATSU CHARADE Info over het model – de juiste reserveonderdelen uitkiezen
Daihatsu Charade
De productie van de Daihatsu Charade was van 1977 tot 2000. Gedurende verschillende jaren waren de assemblagelijnen in Japan, Griekenland, Zuid-Afrika en China gevestigd. In 1979 werd het model "Auto van het Jaar" in Japan.
Daihatsu Charade 1977-1993
In de eerste plaats werd de Daihatsu Charade G10 als vijfdeurs hatchback geproduceerd. Eind 1978 kwamen de driedeurs Daihatsu Charade Runabout hatchbacks in ontwikkeling. De achterste steunpilaren van de carrosserie van deze auto's hadden twee kleine zijruitjes.
Een zichtbaar kenmerk van dit model waren de ronde koplampen. De zijspiegels werden op de spatborden aan de voorkant geplaatst.
Een restyling op de auto vond in 1981 plaats. De ronde koplampen werden door vierkante vervangen.
Vanaf 1983 werd de tweede generatie van de auto geleverd. Het Daihatsu Charade G11 model werd ontwikkeld op dezelfde carosserie als zijn voorganger, maar de ophanging was verbeterd. Ook de standaard stalen wielschijven werden vervangen door exemplaren van legeringen van lichter materiaal. Zowel de driedeurs als vijfdeurs hatchbacks werden geleverd met hoge en standaard opties voor het dak.
Gedurende de zomer van 1985 onderging de tweede generatie van deze auto een kleine restyling. De auto kreeg rechthoekige koplampen, ten opzichte van vierkante.
Tijdens de Tokyo Motor Show van 1985 toonde het bedrijf het prototype van de Daihatsu Charade De Tomaso 926R, die ontwikkeld werd in samenwerking met de Italiaanse automaker De Tomaso Automobili.
De auto had de intentie om deel te nemen aan de 1986 World Rally Championship. Maar de makers konden hun plannen nooit realiseren - de Internationale Automobiel Federatie besloot om de auto’s van de B-klasse niet toe te laten aan de race door een groot aantal ongevallen die tijdens het 1985 Kampioenschap waren gebeurd.
In 1987 debuteerde een derde generatie van de hatchbacks, de Daihatsu Charade G100 / G102. Een jaar later werd begonnen aan de productie van de sedans. De belangrijkste aanpassingen waren 14-inch wieldoppen en een elektrisch bedienbare kofferbak. Stuurbekrachtiging en airconditioning systemen werden verstrekt voor extra comfort.
In 1991 vond nog een restyling van het derde generatie model plaats. De auto kreeg andere achterlichten en reflectie panelen. Wijzigingen werden ook aan de binnenkant van de auto doorgevoerd – de panelen van de deuren werden bedekt met textiel.
De Daihatsu Charade GTI sportwagen heeft in 1989 en 1990 succesvol afstanden volbracht durende de wedstrijden van Britse Lombard RAC Rally. In 1993 werden de beste resultaten van de auto geregistreerd tijdens de Safari rally, wat leidde tot de vijfde plaats in het algemeen klassement.
Daihatsu Charade G200 / G201 / G203 / G213
Tussen 1993-2000 werd een model van de vierde generatie gemaakt. Eerst werden driedeurs en vijfdeurs hatchbacks gemaakt, in 1994 kwamen daar de sedans bij. De carrosserie van de auto werd steeds meer gestroomlijnder.
Daihatsu Charade G200 / G201 / G203 / G213 restyling
In 1996 kreeg het model een restyling. De grille werd geleverd in een de vorm van een boog. In 2000 werd de auto succesvol op de markt gebracht als Daihatsu Sirion en Daihatsu Storia.
Daihatsu Charade op verschillende markten
In China werden de auto’s van Daihatsu Charade verkocht onder de naam Tianjin Xiali en werden gemaakt door de FAW Tianjin Company. In Nederland heette de vierde generatie Daihatsu Valera.
Van 1995 tot 1998 werden de auto’s van Daihatsu Cuore L500 verkocht als Daihatsu Charade Centro. In 2003 werd het merk Daihatsu Charade in Europa, Australië en Zuid-Afrika vernieuwd: tot 2007 is het gebruikt om het Daihatsu Cuore L250 model aan te merken. Van 2007 tot 2011 werd de Daihatsu Charade als naam gebruikt om de Daihatsu Cuore L275 van de hand te doen in Zuid-Afrika. Van 2011 tot 2013 werd voor de Toyota Yaris XP90 auto's dezelfde naam gebruikt om deze in de Europese markt te zetten.
Klantenenquête omtrent DAIHATSU CHARADE
Gemiddelde klantenbeoordeling
uit 104 beoordelingen
Vertrouwen in online winkelen! U kunt auto-onderdelen voor de DAIHATSU CHARADE zonder opgaaf van reden binnen 200 dagen na aankoop terugzenden en uw geld terugkrijgen. Hoe? Selecteer tijdens het bestelproces gewoon de optie “Veilig bestellen”. De service kost slechts 3,95 €.
AUTODOC zorgt voor u! Elke bestelling boven de 120 € wordt gratis binnen Nederland verzonden.
*Geldt niet voor auto-onderdelen met grote afmetingen