Brandstofpomp Mazda 626 GC 2.0 i Turbo Benzine 118Pk 1986 - 1987
- Spanning (Volt): 12
- Diameter [mm]: 50
- Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2: Met verbindingsplaat
- Universeel: Ja
- Slangdiamter [mm]: 16
- Aanzuig capaciteit perslucht compressor [l / min]: 15
- productnummer: 86138
- onze prijs: 24,95 €
- Merk: CARMOTION
- EAN nummer: CRM86138
- Conditie: Geheel nieuw
- Spanning (Volt): 24
- Diameter [mm]: 50
- Aanvullende artikelen / Aanvullende info 2: Met verbindingsplaat
- Universeel: Ja
- Slangdiamter [mm]: 16
- Aanzuig capaciteit perslucht compressor [l / min]: 15
- productnummer: 86139
- onze prijs: 24,95 €
- Merk: CARMOTION
- EAN nummer: CRM86139
- Conditie: Geheel nieuw
- Aantal [l / h]: 18,5
- Bedrijfsdruk [bar]: 3
- Gewicht [g]: 180
- Totale lengte [mm]: 90,7
- Diameter persleidingaansluiting [mm]: 8,7
- Behuizing diameter [mm]: 31,4
- productnummer: 12 166 0150
- onze prijs: 49,46 €
- Merk: RMS
- EAN nummer: G0X8KE
- Conditie: Geheel nieuw
- Werkwijze: Mechanisch
- Gewicht [kg]: 0,6
- Vereist aantal stuks: 1
- productnummer: ADM56806
- onze prijs: 50,71 €
- Merk: BLUE PRINT
- EAN nummer: 5050063568066
- Conditie: Geheel nieuw
- Diameter [mm]: 10
- productnummer: QFP406
- onze prijs: 10,74 €
- Merk: QUINTON HAZELL
- EAN nummer: 5050438464245
- Conditie: Geheel nieuw
Prijs incl. 21% BTW
excl. verzendkosten
Verkocht door AUTODOC
- Gewicht [kg]: 0,1
- Materiaal: Metaal
- Binnendiameter [mm]: 8
- Gewicht [g]: 100
- productnummer: T402011
- onze prijs: 17,55 €
- Merk: STC
- EAN nummer: 8435113883332
- Conditie: Geheel nieuw
Welke brandstofpomp is het beste voor de MAZDA 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) 118 Pk?
De beste brandstofpomp voor de Mazda 626 GC 2.0i Turbo (GC10E1) FET is van de volgende originele merken:
- RIDEX
- QUINTON HAZELL
- HELLA
- BOSCH
- MAGNETI MARELLI
Wat kost een brandstofpomp voor de MAZDA 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) Benzine?
De prijs van een brandstofpomp voor de MAZDA 626 II (GC) 2.0 i Turbo varieert van € 11 tot € 51.
Welke problemen veroorzaakt een defecte brandstofpomp bij de Mazda 626 GC 2.0 i Turbo 118 Pk Benzine?
Symptomen van een kapotte brandstofpomp in de Mazda 626 GC 2.0 i Turbo (GC10E1) : een lage druk in de pomp leidt tot startproblemen, minder vermogen, het stilvallen van de motor, een hoger brandstofverbruik en foutcodes op het dashboard.
Waar zit de brandstofpomp in de MAZDA 626 II (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) Benzine FET?
De lagedruk-brandstofpomp in de Mazda 626 GC 2.0 i Turbo (GC10E1) 118 Pk bevindt zich vaak in de tank, terwijl de hogedruk-brandstofpomp direct op de motor te vinden is, vlakbij de brandstofrail en de injectoren. Het brandstofpomprelais in de Mazda 626 GC 2.0 i Turbo 118 Pk / 87 kW bevindt zich in de zekeringkast onder het dashboard aan de bestuurderskant.
Welke brandstofpomp is geschikt voor de MAZDA 626 II Sedan (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) 118 hp Benzine FET?
Spanning (Volt) | 12; 24 |
Aantal [l / h] | 18,5 |
Bedrijfsdruk [bar] | 3 |
Inbouwplaats | |
Werkwijze | Mechanisch |
Gewicht [g] | 100; 180 |
Totale lengte [mm] | 90.7 |